Prima bouwbedrijf wat waar maakt wat het belooft!

Duidelijke opname van onze behoefte, een goed voorstel voor onze verbouwing rekening houdend met veiligheid (oplossing voor een slecht brandbare oude isolatie), gezondheid (binnenklimaat) en comfort (snel kunnen verwarmen via de aanbouw) van onze totale woning. Was wel een grote verbouwing met een stukje renovatie (ca. 30 k€). Zou ze voor kleine verbouwingen niet snel vragen, maar voor ons project een prima bouwbedrijf met een gedegen eigen aanpak en vaste onderaannemers.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Keuken, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

17-12-2019

Echt een hele slechte aannemer, ik had lekkage de verzekering interpolis gebeld. Interpolis heeft deze slechte aannemer naar mijn gestuurd. De persoon die langs kwam deed net alsof hij heel slim en goed was en de klant dom.!!!! Staat een of ander verhaal te vertellen, stond gewoon uit zijn nek te lullen.!!!! Heb daarna de verzekering Interpolis gebeld en dit gemeld. en natuurlijk ook deze slechte aannemer gebeld. Als ik weer water schade heb dan geen Van Vliet Bouw meer. Interpolis heeft dit ze slecht opgelost dat ik mijn auto nu bij de ANWB verzekerd heb. DIT VERHAAL HEB IK AL AAN HEEL VEEL MENSEN VERTELD.!!!!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Dorpsstraat 46 2445AN AARLANDERVEEN

0172-520280