Slecht

ik heb ze zo vaak gebeld maar ze komen heel laat mee. Tegels zat barst in ze gaan nog bespreken of ze komen. İk heb heel veel probleem gehad met Wijnen. Bij de plafond heb ik, door de lekage een lelijk plek gebeld maar nog steeds niks gehoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Van Wijnen Lelystad BV

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.