Goede service en een heel deskundige en vooral geduldige Martine!

Goede service en een heel deskundige en vooral geduldige Martine!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede aannemer die de klant centraal stelt

Van Wijnen heeft naar tevredenheid onze woning gebouwd. Goede kopersbegeleiding, ruimte voor flexibiliteit en goede uitvoerder. Woning werd zelfs 3 maanden eerder opgeleverd dan gepland!

Alles naar wens

Helemaal tevreden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Klantvriendelijk en klantgericht met aandacht voor kwaliteit

Ondanks de minder fortuinlijke keuze in badkamer- en keukenleverancier is Van Wijnen altijd zeer correct en begripvol gebleven naar haar klant. De begeleiding van het proces en de communicatie worden zeer gewaardeerd.

Over Bouwnu

Over Van Wijnen Utrecht BV

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.