Prima service en goed werk opgeleverd.

Uitermate vriendelijke en professionele mensen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Deskundig personeel en mooi werk!

Over het algemeen goed en vlot. Echter, wij zijn nu nog in afwachting van de laatste herstelacties, die al voor de vakantie van onze contactpersoon bekend waren. We hopen dat dit nu vlot wordt opgepakt. Tijdens het project en de oplevering waren de ervaring goed!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Een nieuwe ervaring

Redelijk positieve ervaring

Vriendelijk personeel.

n.v.t.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima maar ook niet meer dan dat

Zetten geen stap extra dan wat er moet worden gedaan. Advies is erg oppervlakkig en na oplevering kom je er achter dat praktische dingen niet zijn meegenomen in de bouw. Mede bewoners hadden graag van te voren ook tips en advies met elkaar gedeeld om van elkaar te leren. Ik had het idee het wiel zelf opnieuw te moeten uitvinden. Gemiste kans, voor beide partijen, om mij niet te adviseren over aanpassingen in de bouw.

Prima bouwer

De bouwerij is prima. Qua afwerking, dit zou netter kunnen. Communicatie moet echt vanuit de koper komen, Van Wijnen komt nauwelijks met proactieve communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Degelijke bouwer, goed bereikbaar, snel reactie.

In de bouwfase verliep alles soepel, wel soms wat weinig voortgang informatie. Verder vond ik dat er te weinig kijk momenten waren. Na de oplevering kreeg ik het gevoel dat van wijnen "weg wilde rennen". Project opgeleverd; Klaar! ik merkte dat de aandacht voor dit project bijna volledig was verdwenen. Dat vond ik jammer.. Verder is het goed verlopen en worden de gemaakte afspraken nagekomen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een goed en zorgvuldig bouwbedrijf

Onze ervaring met van wijnen is zeer goed. De comunicatie de zorgvuldigheid ook tijdens de bouw beviel ons zeer goed. Latere puntjes zijn ook netjes en zorgvuldig afgewerkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Meedenkend en sterk in communicatie

Fijne eerste kennismaking. Duidelijke afspraken. Heldere communicatie. Snelle actie/reactie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Vloer

Vriendelijk en zeer bekwaam personeel

We zijn tijdens de bouw van ons nieuwbouwhuis uitstekend geholpen door Van Wijnen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het valt toch meer tegen dan verwacht

Ik heb best grote issues in het huis. -vloerverwarming issues -dekvloer is beschadigt, bobbelt op en beschadigt topvloer. -badkamer issues -badkamer vloer niet correct gelegd -gaten in muur geboord voor badkamer meubel terwijl wij dat zelf Willenin bouwen. Info niet doorgekregen van Badkamer verkoper -geluidshinder vanwege vloer bij buren. Vloer dreunt door -issues met elektriciteit, -zekeringen vallen zomaar uit in de nacht -lamp schuur werkt soms wel of niet -deurbel werkt niet -badkamer, tegels en keuken was erg duur - als eerste keer koper niet voldoende geadviseerd - relatief weinig mogelijkheden - tijdsgebrek en te hoge druk met opties -aftersales service erg traag. Vloerverwarming issues en vloer issues Ik heb Ja gezet, maar toch veel negatiefs

good in general

good in general but small things need to be repaired or adjusted such as the heating control panels were assembled wrongly...and it is not corrected yet...

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Inzichtelijk en geen grote gebreken

Het gehele proces verliep redelijk inzichtelijk en op geen moment zijn er grote gebreken geweest. De meeste punten werden snel opgelost, alleen het laatste puntje is blijven liggen, wat wel erg jammer is.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

De persoonlijke benadering maakt het een feest om met van WIjnen in zee te gaan.

Het kopen van je eerste huis is een avontuur met pieken en dalen. De projectontwikkelaar haakte al snel af als wij met vragen aankwamen. Gelukkig kon Jelte Kelderhuis ons vaak geruststellen. Wij hebben nooit ervaren dat hij vond dat wij te veel vragen stelden. Mocht dit wel zo zijn, dan heeft hij dat heel netjes verborgen gehouden. Op kijkdagen wist Jelte alle kopers bij naam en achternaam te noemen. Dit is net die persoonlijke vibe die tegenwoordig meer uitzondering dan gewoonte is. Dank daarvoor!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbaar en goede service. Werken netjes

Zie bovenstaand

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima aannemer, met goed personeel

Ons contact met Jelte bij Van Wijnen was prettig. We hebben het idee gehad dat er goed is geluisterd en meegedacht bij onze wensen. Hier en daar hebben we wel wat aantekeningen op details bij de oplevering en keuzes die zijn gemaakt bij de bouw. We hadden graag wat meer tijd gehad om het huis in te delen nadat de bouw al van start was gegaan. Al met al zeker tevreden over het hele proces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede communicatie, transparant proces, kwaliteit

Alles is vanaf het begin heel helder gecommuniceerd. Tijdslijnen waren zelfs eerder dan de planning. Enige punt is: als er 2 contactpersonen zijn die het huis kopen, graag beide over alles informeren.

plus en min punten

Jelte en zijn collegas zijn super vriendelijk maar wat ik al eerder zij als beginnenr hadden we graag wat meer begelijding gehad en of ervaringen en tips kunnen gebruiken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Duidelijke communicatie en behulpzaam bedrijf

Verwachting nagekomen. Goed en netjes opgeleverd bedrijf. Goede communicatie en zeer behulpzaam.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer prettige communicatie, duidelijke antwoorden en goed overleg.

Zeer prettige communicatie, duidelijke antwoorden en goed overleg. Alle afspraken zijn nagekomen. Ik hoop dat er achteraf geen nare gebreken naar boven komen, maar ik vertrouw erop dat dit dan besproken kan worden.

Goede service, betrokken

Over het algemeen vriendelijk, meedenkend

TOP

Goede begeleiding gehad omtrent het kopen en tevens met het opleveren van ons huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel bedrijf, goed bereikbaar qua communicatie en voldoende vakkennis

zie vorige opmerking...als de follow up n.a.v. mijn schrijven serieus was opgepakt en behandeld, was mijn beoordeling een stuk positiever geweest

Goede Service en vriendelijke mensen

Prima bedrijf met fijne medewerkers

Vriendelijke medewerkers

Postbus 380 1380AJ WEESP

Over Van Wijnen Weesp BV

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.

Over Bouwnu