komt afspraken niet na, 1 jaar na oplevering nog steeds geen herstel

je koopt een huis van bijna 3 ton met een baksteen bij de deurbel waarvan de voeg afbrokkelt, achter de voeg komt pur tevoorschijn. draai/kiepramen waar een hap uit ontbreekt aan de onderkant. Beton voor de garage loopt schuin af naar binnen, het regenwater loopt de garage in. Een aluminium vensterbank die lawaai maakt bij regen alsof iemand naast je popcorn staat te poffen. Het huis word opgeleverd met druppelend plafond, wel wit gespoten maar niet egaal, gaten in de muur, verwarming zodanig geplaatst dat je niet bij het ontluchtingsventiel kunt. en dan niet te spreken over de communicatie. na een half jaar niks van ze gehoord te hebben proberen ze de opleverpunten die ze nog steeds niet opgelost hebben te verdraaien. Gerben jan van Veluwezoom Verkerk ook waardeloos, de problemen waar de halve straat over klaagt worden niet serieus genomen. waardeloze uitvoerder Fons, kan niet eens een schroef op een normale manier indraaien, en liegen dat hij deed.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Keurige bouwer, denkt in mogelijkheden.

Kwaliteit van mijn nieuwbouw woning is erg goed, een degelijke woning. De uitvoerder denkt in oplossingen.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Veluwezoom Verkerk Bouw BV

Wij maken graag mooie duurzame projecten die wij in korte tijd voor een concurrerende prijs realiseren. Wij zijn een bouwpartner, gespecialiseerd in het Design - Build - Finance - Maintain - Operate van "toekomstbestendige huisvesting", waarbij de klantwaarde centraal staat.