Deskundig, denkt mee en wil t beste voor klant!

Vandaag met Vitrivius Bouw een project bezichtigd. Marcel luistert goed naar je wensen. Het project wat wij hebben bekeken werd helaas te omvangrijk. Het zou niet verstandig zijn hier in te investeren gezien de staat van t pand. Marcel was heel realistisch in: "ik wil wel bouwen, maar ik wil ook tevreden klanten". Hopelijk vinden we alsnog ons droomproject en mocht het in omgeving Gieten zijn, zoeken we graag weer contact met Vitrivius Bouw.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

vakkundig en goed meedenken , en tot perfectie uitvoeren

vakkundig en goed meedenken , tot perfectie uitvoeren

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Gastvrij eerlijk professioneel deskundig

De eerste indruk is al vertrouwend. Niet opdringend. Een zeer goed luisterend oor. Deskundig en nemen de tijd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakmanschap en mooie afwerking

Erg blij met het aftimmerwerk, er werd goed meegedacht in wat de mooiste oplossing was, binnen budget en snelle (op)levering.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Plezierige contacten en goede kwaliteit, conform afspraak

Zonder bouwtekeningen werd op een plezierige manier een aanbouw aan onze woning gerealiseerd. Weinig overlast en creatieve oplossingen. Goed overleg en een prima resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu