Persoonlijk contact praktisch onmogelijk

VORM renoveert Rotterdamse School aan de Breitnerstraat. Als klant een zeer onprettige ervaring tijdens dit project. VORM is onbereikbaar en zet halverwege het project een tussenpersoon in waardoor contact met VORM praktisch onmogelijk is. Klanten van dit project voelen zich niet serieus genomen. Communicatie over op te lossen problemen (zoals de vloeren) is ver onder de maar.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Restauratie monumentaal pand
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Garantie ???????

Nee de lekkage door de raamkozijnen naar binnen waren vanaf begin met de sleuteloverdracht aanwezig, echter dachten wij dat de bovenbuurman zijn terras te grondig met water aan het schoonmaken, na enkele jaren bleek de de lekkage te ontstaan na hevige regen en storm, maar volgens van der Vorm, helaas na de garantie tijd de klacht ontvangen zoekt het maar uit. Kortom koop een huis van van dr Vorm, gegarandeerd droog als het niet la te hard gaat regen. Kortom zeer, zeer slechte afhandeling en zal dat ook niet onder stoelen en banken steken.

• Vakmanschap
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Klantonvriendelijk

Zeer goed begeleid in het proces van nieuwbouw. Na oplevering besta je niet meer. Na bijna een jaar zijn er nog altijd opleverpunten niet verholpen. Reageren niet op mails of contactverzoeken. Gelukkig doen de bedrijven die ze inhuren (zoals HEK installatie) dat wel!

• Vakmanschap
  • Orde en netheid