Garantie ???????

Nee de lekkage door de raamkozijnen naar binnen waren vanaf begin met de sleuteloverdracht aanwezig, echter dachten wij dat de bovenbuurman zijn terras te grondig met water aan het schoonmaken, na enkele jaren bleek de de lekkage te ontstaan na hevige regen en storm, maar volgens van der Vorm, helaas na de garantie tijd de klacht ontvangen zoekt het maar uit. Kortom koop een huis van van dr Vorm, gegarandeerd droog als het niet la te hard gaat regen. Kortom zeer, zeer slechte afhandeling en zal dat ook niet onder stoelen en banken steken.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Klantonvriendelijk

Zeer goed begeleid in het proces van nieuwbouw. Na oplevering besta je niet meer. Na bijna een jaar zijn er nog altijd opleverpunten niet verholpen. Reageren niet op mails of contactverzoeken. Gelukkig doen de bedrijven die ze inhuren (zoals HEK installatie) dat wel!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken