Goed en zeer tevreden

Zeer netjes te werk gegaan! Vooral mooi om te zien dat in goed overleg veel mogelijk is. Leuke werklui en netjes.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed werk, vriendelijke mensen en vooral: meedenken!

Werk wordt goed mee doordacht, voorbereid en uitgevoerd. Vrolijk en vriendelijk personeel, harde werkers. Er wordt goed meegedacht in het zoeken naar de beste oplossing. De bouwplaats wordt schoon achtergelaten en de factuur valt niet tegen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Wat een vakmensen, netjes en meedenkend

Altijd meedenkend. Echt vakwerk wat ze doen. Vooraf aan de bouw eerst duidelijk en transparant hoe ze het gaan aanpakken en daarna hard werkend deze klus geklaard. Top jongens, bedankt.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

kwaliteit volgens afspraak, fijne mensen om mee te werken.

Kan niet beter. afspraken worden nagekomen, werk is zeer goed, men denkt echt mee, kortom, zeer tevreden. was niet goedkoopste van de aanbieders maar heb niet onderhandeld over prijs omdat ik vanaf het begin vertrouwen had en heb.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Badkamer

Goed, vlot en spontaan met goede nazorg.

Goed, vlot en spontaan.

Over Bouwnu