

De communicatie door de medewerkers is zeer goed verlopen op kantoor in Rotterdam en door projectleiders en alle overige medewerkers,
duidelijk verhaal , vakkundig, en weten wat er moet gebeuren als de klant iets vraagt.
prima woning gebouwd, verkoopbegeleiding vond ik wat stroef.
Communicatie is redelijk, snelheid van opleverpunten/reparaties kan aanzienlijk verbeterd worden. Verder geen opmerkingen, tevreden.
Opgeleverde huis is prima, maar de begeleiding kan/moet beter. Communicatie is ook zeer beperkt. Uiteindelijk is het opgeleverde huis prima naar wens en daar gaat het uiteindelijk wel om.
zie vorige ingevulde pagina. Kop aanbevelen ja te nee
Goed contact met klantenbegeleider
Goede kwaliteit we hebben een mooie woning.
Er is een grotendeels kwalitatief huis geleverd, maar enkele punten die niet goed zijn worden moeizaam opgelost. Tijdens de bouwperiode was de informatie vaag en werd er slecht gereageerd op vragen. Individuele mogelijkheden erg beperkt.
Communicatie is bar slecht, mails en telefoontjes worden structureel vermeden. Na oplevering worden de opleverpunten half opgelost en zeer amateuristisch aangepakt. Bij het doen van je beklag wordt je uitermate onbeschofd te woord gestaan. Hun slogan wij willen, wij kunnen en wij doen kunnen ze niet waar maken.
professioneel gezien zijn ze goed, maar het verklaren naar de gewone mens die daar minder van weet is soms minder goed.
Tijdens de bouw hoeft u nauwelijks communicatie te verwachten, deze komt vaak pas na aandringen. De rekeningen weten hun weg wel moeiteloos en op tijd te vinden.
Beste heer Schipper, Het spijt ons te vernemen dat u de communicatie met ons als slecht heeft ervaren. Wij hadden dit uiteraard graag anders gezien. Zoals u in onze reactie aan mevrouw De Kok hieronder kunt lezen, heeft verbetering van de communicatie met de klant momenteel onze volle aandacht. De veranderingen om dit te bewerkstelligen zijn reeds in gang gezet, maar die hadden voor u helaas nog onvoldoende effect. Desalniettemin dank voor uw beoordeling. Het is fijn als kopers met ons meedenken en een spiegel voor houden. We zijn altijd bezig met verbetering daar waar nodig en hopelijk vertaalt dat zich in (nog) meer tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot
Ik wil dit bedrijf wel aanbevelen als de communicatie verbetert
Beste mevrouw De Kok, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ons ervan bewust dat communicatie met de klant een essentieel verbeterpunt was in onze organisatie. Sinds begin dit jaar hebben wij hierin een belangrijke stap gemaakt, door een groot deel van ons werkproces te digitaliseren. Onderdeel hiervan is een persoonlijk, digitaal woningdossier voor de koper waarin alle gegevensoverdracht en communicatie van en naar de koper toe eenvoudig en compleet is geworden. Deze nieuwe manier van werken lijkt tot dusver zeer te worden gewaardeerd en wij hopen uiteraard dat dit leidt tot (nog meer) tevreden kopers. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot
!!!!!!
Communicatie prima, fijn huis, alleen de afwerking van het huis is niet altijd even netjes.
De woning telde 48 gebreken bij de oplevering. Na de oplevering kwam daar nog flink wat bij, zowel kleine, cosmetische zaken als slordig en schraal schilderwerk, vergeten kitwerk, vergeten tegelwerk etc en grote zaken als ernstige fouten in de constructieve onderdelen, zoals het plaatsen van een te korte standleiding, die ook nog eens bevestigd bleek met beugels voor een leiding van 125, terwijl de buis maar 110 was. Het resultaat was een enorme lekkage, zodat het water van de wc vanaf de dag vd bewoning langs de leiding kon stromen en in de vloer van de kelderkast ipv in de leiding zelf en vervolgens de afvoer. Toen in de woonkamer het stukwerk van de muur begon te vallen, kwam dit pas aan het licht met veel breekwerk en dagenlange herstelwerkzaamheden tot gevolg. Heden, vier maanden na de oplevering, is pas een klein gedeelte van de opleveringsgebreken hersteld. De bouwplaats lag steeds vol afval en tijdens de schouw was het huis te vies om te beoordelen. Meerwerkprijzen waren stuitend hoog. De communicatie is een zwak punt, maar het zwakste punt is de manier van werken. Er is geen vast team. Er worden uit het hele land zzpΒ΄ers en bedrijven ingehuurd die feeling met het project noch met het team hebben. De kwaliteit is zeer matig. Het tegelwerk in de badkamer is op bepaalde plaatsen nu al 4 keer vervangen en het is nog niet af. Het bedrijf voelt aan als los zand en daardoor is bij mij wel een gebrek aan vertrouwen ontstaan. Wat gaat er in de toekomst nog aan het licht komen?
Heemraadssingel 223
3023CD ROTTERDAM
Van Omme & De Groot is een zelfstandig ontwikkel- en bouwbedrijf, actief in de gehele Randstad. Met ruim 100 medewerkers wordt dagelijks gewerkt aan unieke ontwikkel- en bouwopgaven. In een zorgvuldig geregisseerd proces van CoCreatie verbinden wij de woonconsument aan het huis van zijn dromen; maatwerk voor een confectieprijs.
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch β iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.