Uiteindelijk netjes gewerkt maar veel tijd en energie gekost

Het was een mooi plan, maar heel erg veel onduidelijkheid. Als wij iets anders wilden dan dat het niet helemaal conform hun zienswijze was het pas na maanden discussiëren mogelijk. Daarnaast veel gesteggel gehad, waar ik pas na een half jaar een antwoord kreeg waar we echt mee akkoord zijn gegaan. De zorg is gebleven alleen we hebben zwart op wit dat hun de verantwoordelijkheid nemen mochten er klachten ontstaan naar aanleiding van een in onze ogen gebrekkig aangelegde situatie.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Goede bouwkwaliteit door passie!

Al met al zeer tevreden over van Omme & de Groot. Onze woning is nu 1,5 jaar geleden opgeleverd. Het voortraject was wat gehaast omdat we niet bijzonder lang de tijd hadden voor alle meer-/minderwerk keuzes doorgegeven moesten worden. Tijdens de bouw was de communicatie met kopersbegeleiding moeizaam door drukte op kantoor. Lange reactietijd op vragen en slecht bereikbaar. De uitvoerders op de bouwplaats stonden altijd klaar voor vragen als je doordeweeks langsging. Officiële kijkmomenten waren prima en voldoende overigens. Communicatie rond oplevering was wat rommelig ivm bouwvak; dit kan beter. Planning met nuts was een drama en gaf veel onzekerheid. Ook dit proces kan beter, met name vanuit de nuts. Oplevering zelf was duidelijk met veel gebruiks- en onderhoudstips. Nazorg ook prima geregeld en snelle afhandeling van (kleine) probleempjes.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

De tekst op de bussen van Van Omme komen niet helemaal overeen met mijn denkbeeld van Van Omme.

Het warme bad zoals het eerst voelde koelde gedurende het traject steeds sneller af. Jammer. Inmiddels warmt het weer op!!! De medewerkers doen hun best hiervoor!!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Kwalitatief goed werk, snel en vriendelijk

Prima ervaring en goede communicatie

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis & goed afgewerkt.

Goede communicatie. Ben blij met het huis en de buurt is heel mooi geworden!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goed geïnformeerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

We moesten nazorg uitleggen wat een kozijn is

Helaas was de nazorg vrij slecht. We hadden ze vaak nodig. Na negen maanden zijn opleverpunten pas (bijna) afgehandeld. Gelukkig komt het uiteindelijk goed en zijn we nu tevreden met het eindresultaat van de woning.

Goede kwaliteit en vakmensen

geen mening

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Los van de (lengte) en/ of duur prims

Vriendelijk in heg contact

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

De eindkwaliteit van je huis is

Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers zijn 2 verschillende werelden. Op de bouwers niets op aan te merken . Communicatie en Flexibiliteit van de Projectontwikkelaar moet echt verbetert worden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

bij van omme en de groot is niets teveel gevraagd

Een echte aanrader voor de bouw van uw woning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Perfect zeker aan te bevelen

De communicatie door de medewerkers is zeer goed verlopen op kantoor in Rotterdam en door projectleiders en alle overige medewerkers,

they make the difference

duidelijk verhaal , vakkundig, en weten wat er moet gebeuren als de klant iets vraagt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

prima woning gebouwd

prima woning gebouwd, verkoopbegeleiding vond ik wat stroef.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouwtechnisch keurig op het eerste gezicht, weinig opleverpunten.

Communicatie is redelijk, snelheid van opleverpunten/reparaties kan aanzienlijk verbeterd worden. Verder geen opmerkingen, tevreden.

OK ervaring

Opgeleverde huis is prima, maar de begeleiding kan/moet beter. Communicatie is ook zeer beperkt. Uiteindelijk is het opgeleverde huis prima naar wens en daar gaat het uiteindelijk wel om.

zie vorige omschrijving

zie vorige ingevulde pagina. Kop aanbevelen ja te nee

Degelijke bouw

Goed contact met klantenbegeleider

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit we hebben een mooie woning.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Kwalitatief goed huis op enkele punten na en die zijn direct een drama

Er is een grotendeels kwalitatief huis geleverd, maar enkele punten die niet goed zijn worden moeizaam opgelost. Tijdens de bouwperiode was de informatie vaag en werd er slecht gereageerd op vragen. Individuele mogelijkheden erg beperkt.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Slechte communicatie en gaan voor de goedkoopste oplossing

Communicatie is bar slecht, mails en telefoontjes worden structureel vermeden. Na oplevering worden de opleverpunten half opgelost en zeer amateuristisch aangepakt. Bij het doen van je beklag wordt je uitermate onbeschofd te woord gestaan. Hun slogan wij willen, wij kunnen en wij doen kunnen ze niet waar maken.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

uiteindelijk krijg je wat je verwacht, maar soms moeizaam om het voor elkaar te krijgen

professioneel gezien zijn ze goed, maar het verklaren naar de gewone mens die daar minder van weet is soms minder goed.

Communicatie slecht

Tijdens de bouw hoeft u nauwelijks communicatie te verwachten, deze komt vaak pas na aandringen. De rekeningen weten hun weg wel moeiteloos en op tijd te vinden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Beste heer Schipper, Het spijt ons te vernemen dat u de communicatie met ons als slecht heeft ervaren. Wij hadden dit uiteraard graag anders gezien. Zoals u in onze reactie aan mevrouw De Kok hieronder kunt lezen, heeft verbetering van de communicatie met de klant momenteel onze volle aandacht. De veranderingen om dit te bewerkstelligen zijn reeds in gang gezet, maar die hadden voor u helaas nog onvoldoende effect. Desalniettemin dank voor uw beoordeling. Het is fijn als kopers met ons meedenken en een spiegel voor houden. We zijn altijd bezig met verbetering daar waar nodig en hopelijk vertaalt dat zich in (nog) meer tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot

communicatie kan beter, resultaat mag er zijn

Ik wil dit bedrijf wel aanbevelen als de communicatie verbetert

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Beste mevrouw De Kok, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ons ervan bewust dat communicatie met de klant een essentieel verbeterpunt was in onze organisatie. Sinds begin dit jaar hebben wij hierin een belangrijke stap gemaakt, door een groot deel van ons werkproces te digitaliseren. Onderdeel hiervan is een persoonlijk, digitaal woningdossier voor de koper waarin alle gegevensoverdracht en communicatie van en naar de koper toe eenvoudig en compleet is geworden. Deze nieuwe manier van werken lijkt tot dusver zeer te worden gewaardeerd en wij hopen uiteraard dat dit leidt tot (nog meer) tevreden kopers. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot

👍👍👍👍👍

!!!!!!

Over Bouwnu

Over Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers

Van Omme & De Groot is een zelfstandig ontwikkel- en bouwbedrijf, actief in de gehele Randstad. Met ruim 100 medewerkers wordt dagelijks gewerkt aan unieke ontwikkel- en bouwopgaven. In een zorgvuldig geregisseerd proces van CoCreatie verbinden wij de woonconsument aan het huis van zijn dromen; maatwerk voor een confectieprijs.