De tekst op de bussen van Van Omme komen niet helemaal overeen met mijn denkbeeld van Van Omme.

Het warme bad zoals het eerst voelde koelde gedurende het traject steeds sneller af. Jammer. Inmiddels warmt het weer op!!! De medewerkers doen hun best hiervoor!!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Kwalitatief goed werk, snel en vriendelijk

Prima ervaring en goede communicatie

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis & goed afgewerkt.

Goede communicatie. Ben blij met het huis en de buurt is heel mooi geworden!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goed geïnformeerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

We moesten nazorg uitleggen wat een kozijn is

Helaas was de nazorg vrij slecht. We hadden ze vaak nodig. Na negen maanden zijn opleverpunten pas (bijna) afgehandeld. Gelukkig komt het uiteindelijk goed en zijn we nu tevreden met het eindresultaat van de woning.

Goede kwaliteit en vakmensen

geen mening

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Los van de (lengte) en/ of duur prims

Vriendelijk in heg contact

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

De eindkwaliteit van je huis is

Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers zijn 2 verschillende werelden. Op de bouwers niets op aan te merken . Communicatie en Flexibiliteit van de Projectontwikkelaar moet echt verbetert worden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

bij van omme en de groot is niets teveel gevraagd

Een echte aanrader voor de bouw van uw woning

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Perfect zeker aan te bevelen

De communicatie door de medewerkers is zeer goed verlopen op kantoor in Rotterdam en door projectleiders en alle overige medewerkers,

they make the difference

duidelijk verhaal , vakkundig, en weten wat er moet gebeuren als de klant iets vraagt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

prima woning gebouwd

prima woning gebouwd, verkoopbegeleiding vond ik wat stroef.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouwtechnisch keurig op het eerste gezicht, weinig opleverpunten.

Communicatie is redelijk, snelheid van opleverpunten/reparaties kan aanzienlijk verbeterd worden. Verder geen opmerkingen, tevreden.

OK ervaring

Opgeleverde huis is prima, maar de begeleiding kan/moet beter. Communicatie is ook zeer beperkt. Uiteindelijk is het opgeleverde huis prima naar wens en daar gaat het uiteindelijk wel om.

zie vorige omschrijving

zie vorige ingevulde pagina. Kop aanbevelen ja te nee

Degelijke bouw

Goed contact met klantenbegeleider

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit we hebben een mooie woning.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Kwalitatief goed huis op enkele punten na en die zijn direct een drama

Er is een grotendeels kwalitatief huis geleverd, maar enkele punten die niet goed zijn worden moeizaam opgelost. Tijdens de bouwperiode was de informatie vaag en werd er slecht gereageerd op vragen. Individuele mogelijkheden erg beperkt.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Slechte communicatie en gaan voor de goedkoopste oplossing

Communicatie is bar slecht, mails en telefoontjes worden structureel vermeden. Na oplevering worden de opleverpunten half opgelost en zeer amateuristisch aangepakt. Bij het doen van je beklag wordt je uitermate onbeschofd te woord gestaan. Hun slogan wij willen, wij kunnen en wij doen kunnen ze niet waar maken.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

uiteindelijk krijg je wat je verwacht, maar soms moeizaam om het voor elkaar te krijgen

professioneel gezien zijn ze goed, maar het verklaren naar de gewone mens die daar minder van weet is soms minder goed.

Communicatie slecht

Tijdens de bouw hoeft u nauwelijks communicatie te verwachten, deze komt vaak pas na aandringen. De rekeningen weten hun weg wel moeiteloos en op tijd te vinden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Beste heer Schipper, Het spijt ons te vernemen dat u de communicatie met ons als slecht heeft ervaren. Wij hadden dit uiteraard graag anders gezien. Zoals u in onze reactie aan mevrouw De Kok hieronder kunt lezen, heeft verbetering van de communicatie met de klant momenteel onze volle aandacht. De veranderingen om dit te bewerkstelligen zijn reeds in gang gezet, maar die hadden voor u helaas nog onvoldoende effect. Desalniettemin dank voor uw beoordeling. Het is fijn als kopers met ons meedenken en een spiegel voor houden. We zijn altijd bezig met verbetering daar waar nodig en hopelijk vertaalt dat zich in (nog) meer tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot

communicatie kan beter, resultaat mag er zijn

Ik wil dit bedrijf wel aanbevelen als de communicatie verbetert

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Beste mevrouw De Kok, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ons ervan bewust dat communicatie met de klant een essentieel verbeterpunt was in onze organisatie. Sinds begin dit jaar hebben wij hierin een belangrijke stap gemaakt, door een groot deel van ons werkproces te digitaliseren. Onderdeel hiervan is een persoonlijk, digitaal woningdossier voor de koper waarin alle gegevensoverdracht en communicatie van en naar de koper toe eenvoudig en compleet is geworden. Deze nieuwe manier van werken lijkt tot dusver zeer te worden gewaardeerd en wij hopen uiteraard dat dit leidt tot (nog meer) tevreden kopers. Met vriendelijke groet, Van Omme & De Groot

👍👍👍👍👍

!!!!!!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een fijn huis waarbij in de afwerkingsfase helaas iets teveel is gehaast

Communicatie prima, fijn huis, alleen de afwerking van het huis is niet altijd even netjes.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

rampzalig, alleen geschikt voor mensen met een lange adem

De woning telde 48 gebreken bij de oplevering. Na de oplevering kwam daar nog flink wat bij, zowel kleine, cosmetische zaken als slordig en schraal schilderwerk, vergeten kitwerk, vergeten tegelwerk etc en grote zaken als ernstige fouten in de constructieve onderdelen, zoals het plaatsen van een te korte standleiding, die ook nog eens bevestigd bleek met beugels voor een leiding van 125, terwijl de buis maar 110 was. Het resultaat was een enorme lekkage, zodat het water van de wc vanaf de dag vd bewoning langs de leiding kon stromen en in de vloer van de kelderkast ipv in de leiding zelf en vervolgens de afvoer. Toen in de woonkamer het stukwerk van de muur begon te vallen, kwam dit pas aan het licht met veel breekwerk en dagenlange herstelwerkzaamheden tot gevolg. Heden, vier maanden na de oplevering, is pas een klein gedeelte van de opleveringsgebreken hersteld. De bouwplaats lag steeds vol afval en tijdens de schouw was het huis te vies om te beoordelen. Meerwerkprijzen waren stuitend hoog. De communicatie is een zwak punt, maar het zwakste punt is de manier van werken. Er is geen vast team. Er worden uit het hele land zzp´ers en bedrijven ingehuurd die feeling met het project noch met het team hebben. De kwaliteit is zeer matig. Het tegelwerk in de badkamer is op bepaalde plaatsen nu al 4 keer vervangen en het is nog niet af. Het bedrijf voelt aan als los zand en daardoor is bij mij wel een gebrek aan vertrouwen ontstaan. Wat gaat er in de toekomst nog aan het licht komen?

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers

Van Omme & De Groot is een zelfstandig ontwikkel- en bouwbedrijf, actief in de gehele Randstad. Met ruim 100 medewerkers wordt dagelijks gewerkt aan unieke ontwikkel- en bouwopgaven. In een zorgvuldig geregisseerd proces van CoCreatie verbinden wij de woonconsument aan het huis van zijn dromen; maatwerk voor een confectieprijs.