Hoge kwaliteitseisen aan onderaannemers en fair

Van Omme & de Groot heeft een uitstekende projectmanager aangesteld die er bovenop heeft gezeten en ons tijdens de bouw en ook na oplevering goed heeft geholpen. Zij gingen echt voor kwaliteit en niet kwantiteit/goedkoopste prijs. Ook hebben zij ons goed geholpen met zaken na oplevering die niet hadden gehoeven. Meer en minderwerk was fair; voor minderwerk 2x toilet en 2x badkamer hebben wij 12k teruggekregen. Daarnaast zijn de kabelgoten en leidingen geplaatst op de plekken conform onze , terwijl wij de badkamers casco hebben laten opleveren. Wel vond ik dat de "badkamers en toiletten" waarmee werd gepromoot tijdens de verkoop met Mosa, Grohe en Villeroy & Boch, ver onder de maat lag. In een luxe villa stond o.a. een mengkraan douche en een radiator die niet eens in de showroom stonden omdat deze nooit worden verkocht (oude modellen). Dit vond ik misleidend.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Suppercorrect bedrijf met vakkundige mensen

Ik heb de afgelopen tijd intensief en zeer goed contact gehad met de aannemer (Ilse de Visser en Jan Both), vooral het contact met de uitvoerder (Frans Lap) was super!! Hij stond altijd open voor een gesprek en handelde eventuele vragen/punten snel en naar volle tevredenheid af.

Degelijk werk geleverd

bouw(ontwikkeling) goed van kwaliteit en volgens planning.

positief

positief

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Professioneel en servicegericht, reactiesnelheid kan beter

Professioneel en servicegericht, reactiesnelheid kan beter als het gaat om het oplossen en sluiten van opleverpunten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima aannemer, goede kwaliteit, wel wat star

Huis naar tevredenheid opgeleverd, hoogwaardige afwerking. Op het gebied van opties was weinig mogelijk, buiten de optielijst kon eigenlijk niets. Al met al wel een prima ervaring en een prima woning!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mooi huis gebouwd, en op tijd geleverd

Doen wat ze beloven, en leveren op tijd af. Maar verwacht geen wijzigingen te kunnen maken tijdens het bouwproces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbaar, professioneel maar niet flexibel

Van Omme & de Groot is een professionele partij die huizen van goede kwaliteit lever en op de bouw netjes te werk ging. De flexibiliteit was minder, zodra er verzoeken waren die niet 'standaard' waren, was het moeilijk om tot een oplossing te komen. AL met al vinden we wel dat ze in deze moeilijke tijd in de bouw, goed werk hebben geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler

Veel en duidelijke informatie

In een later stadium is overgegaan naar een digitale communicatie, dit is voor de wat oudere mensen met minder computer ervaring minder prettig.

Degelijk bouwbedrijf

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe woning. Het bouwproces verliep erg voorspoedig en het eindresultaat is zeer naar tevredenheid. De bouwplaats zag er geordend uit en de uitvoerder had een scherp oog voor kwaliteit. Bij oplevering had onze woning hierdoor nauwelijks oplevergebreken. Ook goed dat tijdens de bouw een goede oplossing is gevonden voor de hoogteverschillen tussen de kavels, iets wat oorspronkelijk niet was voorzien. Verbeterpunt zou zijn om in het voortraject gemakkelijker in te spelen op veelgevraagde specifieke wensen van kopers die niet op de oorspronkelijke meer/minderwerklijst staan, zoals een koelfunctie op de warmtepomp. Ook de inflexibiliteit m.b.t. de indelingsmogelijkheden van de badkamer was niet prettig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een bedrijf met veel kunde en expertise, maar is meer bouwer dan huizenverkoper (klantgerichtheid)

Van Omme & de Groot is in staat om het klant echt naar de zin te maken, maar mist de wil om hiervoor de extra stap te maken.

Prima ervaring

Meedenkende bouwer, schappelijk waarbij ook het belang van de koper in acht wordt genomen, niet alleen dat van de bouwer.

Prima kwaliteit

Over het algemeen goed op sommige punten zoals meedenken in voorbereiding, flexibiliteit in aanpassingen of duidelijkheid kan beter. Maar prima bouwer!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een betrouwbaar bedrijf dat afspraken nakomt

De afspraken die je maakt met VODG worden nagekomen. Prettig is dat de klant daarbij steeds contact met dezelfde contactpersonen (uitvoerder / kopersbegeleiding) heeft, die goed meedenken en zeer oplossingsgericht te werk gaan. Veel goede tips ontvangen tijdens de oplevering, zowel gevraagd als ongevraagd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede kwaliteit, maar weinig flexibel wat betreft meerwerk.

Onze nieuwbouwwoning had zeer weinig opleverpunten en werd bijna volgens originele planning opgeleverd. Wel hadden we graag meer keuzemogelijkheden gehad en soms duidelijkere communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Blij met eindresultaat maar de weg er naar toe was lang.

Langdurig project

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur

Goede oplevering

Deskundig advies, wat kleine opleverpunten die wel wat tijd hebben gekost om verholpen te worden. Vergeten afspraken door onder aannemers. Maar wel een prima woning waar we met veel ezier wonen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Wij zijn zeer tevreden

Antwoord op vragen duurde niet lang. Goede oplevering, geen verwachtingen gekweekt die niet waar gemaakt konden worden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ons huis is degelijk gebouwd en keurig opgeleverd

Vanaf het moment dat we ons huis uit hebben gekozen tot aan het moment van oplevering is alles soepel verlopen. De communicatie was snel en helder. Gaandeweg kwam de overstap naar een digitaal systeem waarin alle communicatie en formaliteiten worden vastgelegd. Dit is voor de wat oudere mensen die een dergelijk traject inslaan misschien wat lastiger. In dit systeem is ook na de oplevering alles terug te vinden en worden garantie kwesties er in opgevolgd. Als je hele specifieke persoonlijke wensen hebt dan is een groot project als dit misschien minder flexibel omdat ontwerp en opties behoorlijk vast liggen. Inmiddels wonen we twee maanden naar grote tevredenheid in ons huis!

Gemengde gevoelens

Dames op kantoor prima!!! Op de bouw min...

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooie woningen maar onprettige omgang met ons als kopers

We zijn ontzettend blij met het huis wat door Van Omme & De Groot is gerealiseerd maar het is een tenenkrommend proces geweest qua communicatie, meegaandheid en informatieverstrekking.

Ben zeer tevreden.

Van begin tot eind goed geholpen, alles in homedna na te lezen, en contact onderhouden.

Redelijk

Over het algemeen een 6, voldoende, maar nog genoeg ruimte voor verbetering. Misschien is het slim om eens het hele proces vanuit de ogen van de kopers te bekijken.

Goed snel

Super ervaring als iets slecht was hoorde je het direct en nam de organisatie hun verantwoordelijkheid om het op te lossen fijn om. Mee te werken guus en maik zijn geweldig dat maakte voor ons verschil

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Over Van Omme & de Groot Projectontwikkelaars en Bouwers

Van Omme & De Groot is een zelfstandig ontwikkel- en bouwbedrijf, actief in de gehele Randstad. Met ruim 100 medewerkers wordt dagelijks gewerkt aan unieke ontwikkel- en bouwopgaven. In een zorgvuldig geregisseerd proces van CoCreatie verbinden wij de woonconsument aan het huis van zijn dromen; maatwerk voor een confectieprijs.

Over Bouwnu