Vakkundig en inzetbaar voor veel vraagstukken

Bruggink heeft een grote verbouwing aan ons huis uitgevoerd. Complete dakrenovatie, badkamer, loze ruimte(s) omgebouwd tot slaapkamers, dakisolatie, verdieping vloerisolatie en plaatsen van (velux) dakramen. De organisatie van de werkzaamheden wordt logisch gepland en in goed overleg gecommuniceerd. De specialisten (in de volksmond; uitvoerend personeel wat je over de vloer krijgt) zijn capabel, netjes en denken graag mee. Ze leveren nauwkeurig werk en zorgen ook voor een nette werkplek naar afloop van de werkdag/week. Afval uit sloopwerkzaamheden is door Bruggink afgevoerd. Ook na de verbouwing is Bruggink goed te bereiken voor nazorg, restpunten of vragen. Zodra wij (ver)bouwwerkzaamheden hebben schakelen wij zonder twijfel weer Bruggink in.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundige en aardige mensen die afspraken nakomen en mooi werk leveren

De verbouwing van onze woning verliep voorspoedig en binnen de prijsafspraken. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Ook de service na de verbouwing was uitstekend. Speciaal willen wij Henk Kraan noemen en danken, deze uitvoerder dacht met ons mee en kwam met goede ideeën.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

goede communicatie en vakkundige mensen

Bruggink heeft 2 Velux dakramen geplaatst. De communicatie van order tot uitvoering verliep goed. Fijn dat we daar één aanspreekpunt voor hadden. De mannen die de ramen hebben geplaatst waren aardig en vakkundig. Ze hebben het netjes en schoon opgeleverd. We zijn zeer tevreden over Bruggink: Ga zo door!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

In één woord SUPER

Altijd po effect geholpen. Ook in de nazorg

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Indelingswijziging, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Komen afspraken na en hogen kwaliteit qua levering en uitvoering

Uitstekende ervaring tijdens de verbouwing, qua uitvoering, kwaliteit en het meedenken tijdens de verbouwing. Problemen kennen zij niet, er is altijd wel een oplossing. En alles i.o.m. de klant. Top ervaring.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken

Vakmensen

Zeer deskundige vaklui. Denken mee aan mogelijkheden en stellen zich bescheiden en professioneel op in hun werk. Tevens sociaal in de omgang met de klant.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De Keralit bekleding aangebracht door een vakkundig team, met een uitstekende afwerking en precisie.

De houten boven gevelbekleding met “rabat delen” aan ons huis was aan vervanging toe. Het huis was door de firma Bruggink in 1994 gebouwd, aangezien zij alle documentatie van de bouw en constructie hadden hebben wij met hen een afspraak gemaakt voor een goed advies. We kwamen in een prettig gesprek, bij Bruggink in Heelweg, uit op een vervanging met Keralit kunststof voor de gevels en Rockpanel voor de windveren, boei delen en regengoot bekleding. Na het ontvangen van een open begroting met prijsopgave zijn wij hiermee snel akkoord gegaan. De uitvoering van het demonteren (slopen) van de houten bekleding werd netjes uitgevoerd met het opruimen en afvoeren van het materiaal. De nieuwe Keralit bekleding werd aangebracht door een vakkundig team, met een uitstekende precisie en afwerking. Nu het huis er weer zo mooi bijstaat, hadden we het veel eerder moeten laten doen. Een groot compliment aan De firma Bruggink en het personeel. Met vriendelijke groet, Riny en Eddy Pot

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij zijn goed geadviseerd !

Super tof! 👍

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Perfecte firma, afwerking en personeel super

Er Weerd alles perfect en netjes uitgevoerd, en bij einde werktijd de ruimte schon achtergelaten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Keuken

Bedrijf moet betere service leveren

Na een prettig gesprek hebben wij voor onze nieuw te bouwen douche tegels uitgezocht. Wij hebben de juiste maten opgegeven van de te betegelen muren en vloer. Een verkoper van Bruggink heeft daarop het aantal m2 tegels berekend en wij hebben op zijn advies de hoeveelheid tegels besteld voor 1500.00 euro. Nu blijkt dat wij 5,5 m2 tegels over hebben. Wij hadden verwacht dat we in ieder geval de niet aangebroken pakken retour konden doen. Maar dat was helaas niet mogelijk. Heel jammer !!! want 5,5 m2 x 39.95 euro is toch ruim 200 euro voor tegels die wij niet meer kunnen gebruiken. !!

Betrouwbaar

Een fijn en betrouwbaar bouwbedrijf met heel veel service.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Onderhoud service, Isoleren (deel) woning, Badkamer

We genieten nu bijna een jaar van onze badkamer en toilet..

Zeer goede ervaring! Goed meedenkende mensen. Communicatie mag op sommige fronten iets beter *terugcoppeling tussen de jongens op de werkvloer en Kantoor weer richting ons liep niet helemaal lekker. Er zou tot 2 keer contact op genomen worden maar daar moesten we zelf achteraan (Jammer) maar we kregen toen wel snel en duidelijk uitleg.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Overige

Molenweg 11 7055AW HEELWEG