Onvoldoende

Ten eerste was de begeleiding van de kopersbegeleider onvoldoende. Vooral ons contactpersoon. In plaats van mee te denken, ons van de juiste info voorzien en te ontzorgen werden wij enorm gefrustreerd in onze hulpvragen. Het was overduidelijk dat ons belang niet op de eerste plaats kwam maar die van boer bouw. Als koper voel je enorm in de maling genomen. Begeleiding en nazorg vind ik ook ondermaats. De meeste hulpvragen worden met een simpele reactie weggedaan. Je merkt gewoon dat er actief niets gedaan zal worden met je vragen. Naast ons werk moeten we constant achter jullie aan voor iets kleins om dingen gedaan te krijgen. Dat is enorm frustrerend. Verbeterpunten opgenomen tijdens bezichtiging zijn na 3 maanden nog altijd niet uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

Keurig bedrijf

Goede ervaring met Boer Bouw BV. Huis is keurig opgeleverd en laatste punten worden netjes afgehandeld.

Prettige ervaring

Onze ervaring met boer bouw is als prettig ervaren.

Goed contact

Na de oplevering altijd goed contact gehad met Bram als er iets was; hij had altijd een oplossing!

Voor verbetering vatbaar

Uiteindelijk staat er best een goed huis, maar... Comminicatie daar doet men niet echt aan en wát er gecommuniceerd wordt daar houdt men zich niet altijd aan. Veel zaken hangen af van hoe dicht je er zelf bovenop zit om ze correct uitgevoerd te krijgen en wijk niet af van een standaard aanbieding want dan wordt het echt moeilijk. Zaken worden verkeerd uitgevoerd of geplaatst. Nieuwbouw kent natuurlijk vele kanten, maar sommige medewerkers zouden niet in de bouw moeten werken en zijn zeker geen VAKlieden. Controle op uitgevoerde werkzaamheden wordt slecht (of niet?) uitgevoerd, dus kan het voorkomen dan men verschillende deurkrukken, toiletten, enz plaatst. Meerwerk wordt duur betaald en minderwerk doet men niet aan of levert weinig/geen compensatie op. Wanneer iets niet goed is (of naderhand fout blijkt te zijn), wordt snel naar de kundigheid van de klant en latere leveranciers gewezen en is men niet altijd bereid om de problemen op te lossen. De klant is zeker geen koning. Na aandringen worden zaken wel opgelost (of los ik zelf dan maar op), dus uiteindelijk staat er wel een goed huis. Ben ik tevreden? Ja, met het huis dat er uiteindelijk staat, maar nee met hoe men wordt bejegend.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Met zorg gebouwd, oog voor detail.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima bouwer, goede kwaliteit en service!

Boer Bouw heeft ons huis prima opgeleverd. Opleverpunten werden keurig (en netjes!) opgelost. Groot compliment voor de uitvoerder, dhr de Graaf, die ons ten alle tijden te woord heeft gestaan en zeker niet beroerd was om zelf de handen uit de mouwen te steken. De communicatie was in onze ogen niet al te best. We werden nauwelijks op de hoogte gesteld van hoogtepunten / vorderingen, dit in tegenstelling tot sommige bouwers die regelmatig kijkdagen hebben. Covid heeft ook zeker niet geholpen maar met een beetje creativiteit had dit ondervangen kunnen worden. Op het communicatie vlak kan wat ons betreft nog een hoop gewonnen worden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kleine aannemer met goede kwaliteit en service

Gedurende het gehele bouwtraject goed geadviseerd in keuzes. De uitvoerder op ons project heeft meegedacht in onze dilemma's toen onze woning bijna werd opgeleverd. Ook na de sleuteloverdracht goed bereikbaar. Fijn dat ze ons als bewoner prioriteren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Voor de bouw zeer tevreden

Wij zijn wat betreft de bouw zeer tevreden. Alleen de eind afleveringspunten zijn nog niet helemaal verwerkt..

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kundige bouwer die kwaliteit levert

Bedrijf dat kwaliteit levert met uitvoerders die weten wat ze doen, kundig zijn en meedenken. Het issue met de badkamer liep aanvankelijk moeizaam maar is daarna supergoed opgelost.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prettige bouwer die netjes alles oplost

Tijdens de bouw van ons huis in de covid periode heeft Boer Bouw keurig zijn best gedaan om onze woning zo goed mogelijk op te leveren. Zij zijn hier goed in geslaagd en we hadden geen grote opleverpunten. De punten die open stonden zijn netjes opgepakt door Boer. Wel is het zo dat tijdens de covid periode en tijdens de bouw de communicatie minimaal was. Hier ligt dan ook het grootste verbeter punt vanuit onze optiek. Men had best vaker een mail kunnen sturen of bijvoorbeeld een filmpje kunnen maken van de eerste paal om zo er toch nog iets bijzonders van te maken voor de kopers. Gemiste kans maar gelukkig heeft dit geen impact op de bouw zelf.

Mooie Bouw

Boer bouw heeft ons huis gemaakt en afgeleverd met zeer weinig kritische punten. Ook als er wat was kwam de opzichter gelijk om het te herstellen. Ze zijn goed benaderbaar.

Nette en keurig bouwer

Boer bouw heeft woningen gebouwd in Waddinxveen Triangel, Wij zijn zeer tevreden over het geheel van de bouw

Oogt als degelijke bouw.

Ben blij met mijn appartement van 79 m2. Kleiner en gemakkelijker wonen past nu bij mij. Minpunt is dat het erg gehorig is. Beslist niet dat degene die boven mij woont luidruchtig is. Bewoner heeft juist actie ondernomen om contactgeluiden te vermijden. Het zijn de gewone leefgeluiden die ik hoor. (Overigens, we hebben goed contact met elkaar). Zelf heb ik ook allerlei maatregelen genomen zodat degene die onder mij woont zo min mogelijk van mij hoort.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Tevreden op een ding na wat nog niet is opgelost

Het contact met personeel en uitvoerder is prima verlopen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prima resultaat, prima communicatie.

Een mooie en kwalitatief goede woning gekregen en de contacten met de bouwer waren ook prima

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een project dat tot een mooi eindresultaat heeft geleid.

Het is een bouwcomplex op een mooie plek. Boer Bouw heeft zich daarvoor sterk gemaakt om er iets speciaals van te maken. Dat is goed gelukt. De kwaliteit van de bouw en begeleiding waren goed. Corona hielp niet mee om veel te kunnen communiceren, maar het was voldoende.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

gedegen vakmanschap met oog voor kwaliteit

Aangenaam verrast dat nieuwbouw zo netjes en goed wordt opgeleverd. Complimenten voor de bouwers. Het is te zien dat het appartement met aandacht en zorg gebouwd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

klassieke bouwer die goede kwaliteit levert maar de koper niet centraal stelt in het proces

Behoudens de ondersteuning en adviseren door koperbegeleider zijn we tevreden met de opgeleverde woning. Meer flexibiliteit in de meerwerk keuzes of in ieder geval beter mee denken zou ook de klanttevredenheid ten goede komen. Boer Bouw is betrouwbare klassieke bouwer, maar mag dus de koper wel centraler stellen in het proces.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrokken uitvoerder. Fijn om mee samen te werken

Over het algemeen erg tevreden. Ook omdat er mogelijkheid was om tijdens de bouw de woning te bekijken en vragen te stellen aan uitvoerder. Mindere ervaring met sommige wijzigingen die we wilden doorvoeren. Deze waren praktisch gezien nog wel haalbaar (bijv. omwisselen kozijn in achtergevel) echter liet de procedure dit niet toe. Meer flexibiliteit hierin zou de ervaring beter maken.

Klasse bouwaannemer

Klasse aan de bouwaannemer. Mooie woning gebouwd en opgeleverd. Diverse punten werden vrijwel direct opgepakt. Uitvoerder was ook na oplevering altijd bereikbaar.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Professioneel vakmanschap bij de bouw van ons nieuwbouwhuis in Den Haag

Boer Bouw heeft ons nieuwbouwhuis gebouwd. De kwaliteit van de bouw, de informatie voorziening tijdens het project, de opties tijdens de bouw en de nazorg waren van een zeer hoog niveau

Bouwer komt afspraken na

De bouwers komen de afspraken na en leveren kwalitatief hoog op. De kopers begeleiding die is ingehuurd is ondermaats. Voelt meer als verkopersbegeleiding. Liggen nog veel commerciële kansen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Nette bouwer met goede service

De oplevering van ons huis verliep erg soepel. De afwerking was keurig en de laatste opleverpunten werden netjes, en zonder enige discussie, opgelost. Ook na de oplevering kwam Mike nog geregeld langs als we vragen hadden of om te checken of alles nog naar behoren functioneerde. Al met al zijn we erg tevreden met (de afwerking van) ons huis en de communicatie met de bouwer.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwer met een prima aflevering

Wij hebben jullie als goed ervaren. Bij de afleveringen wordt goed gehandeld op verbeterpunten. Antwoordt op vragen kan soms wat langer duren. Hier kan sneller in geschakeld worden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Beglazing en kozijnen

De Bree 13 2415BE Nieuwerbrug aan den rijn

Over Boer Bouw BV

Een bouwgroep met werkmaatschappijen in de sectoren projectontwikkeling, bouw en onderhoud. Daarmee zijn we in staat een integrale bouwprestatie te leveren. Bij alle activiteiten willen we herkend worden om kwaliteit en betrouwbaarheid.

Over Bouwnu