Goede service, vriendelijk personeel.

Nieuwbouw is goed, zonder al teveel gebreken opgeleverd. Nu in afwachting van hoe de geconstateerde gebreken worden afgehandeld.

Nette woning opgeleverd

Boer heeft onze nieuwbouwwoning zeer netjes opgeleverd. Slechts 2 punten bij oplevering, wat vrij uniek is. De loodgieter (die niet bij hen in dienst is) is wel een prutser. leidingen niet goed vastgedraaid, wastafel niet afgekit, afvoerpijpen scheef op elkaar, met allerlei (gelukkig niet ernstige) kleine lekkages tot gevolg. Het advies (dat door een derde partij wordt gedaan) laat te wensen over. Het enige wat zij doen is laten zien wat de opties zijn. Er was helemaal geen sprake van advies over bijvoorbeeld extra stopcontacten, loze leidingen, extra sanitaire voorzieningen enz. De communicatie verliep soms wel erg stroef. Er was veel vertraging bij de bouw, maar wij werden er nauwelijks van op de hoogte gehouden. Boer mag iets beter kijken naar de behoefte klant. Voor Boer is het immers dagelijkse kost, maar een nieuwe woning kopen is voor de klant een dure en spannende aangelegenheid. Betere informatievoorziening zou daarom gewenst zijn. Al met al zeer tevreden met het eindresultaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prettig bedrijf, streeft kwaliteit na en zijn pro-actief.

Prettig bedrijf. Ze creƫren een schone werkomgeving en werken netjes. Alle aangegeven punten gaan ze mee aan de slag. kortere lijnen mogelijk doordat het een klein project is van 26 huizen

Fijne mannen, leveren kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van ons nieuwbouwhuis, we vonden alleen de duur van de bouw enigszins tegenvallen

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

prettige samenwerking wordt meegedacht

Prettig , vriendelijk , denkt mee

Goed bereikbaar en service

we werden goed en snel geholpen op kleine gebreken

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goeie kwaliteit en vakmanschap.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

komt nooit de afspraken na

Pas heel goed op wat je bij boer bouw tekent, lees heel goed maar ook heel goed door. Komen hun afspraken nooit na. Je betaald uiteindelijk veel meer dan wat je hebt afgesproken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen

Over Bouwnu

Over Boer Bouw bv

Een bouwgroep met werkmaatschappijen in de sectoren projectontwikkeling, bouw en onderhoud. Daarmee zijn we in staat een integrale bouwprestatie te leveren. Bij alle activiteiten willen we herkend worden om kwaliteit en betrouwbaarheid.