We hebben goede service gehad, aardige mensen die alles goed aan je uitleggen

Goede communicatie, goed bereikbaar

Prettige professionele omgang. Meedenken met bijzondere energie opzet ideeen wordt gewaardeerd. Goede begeleiding. Na start bouw vlotte oplevering. Strakke planning. Houden aan afspraken. Controle op onderaannemers kan beter.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede kwaliteit, snelle Service!

Er waren in het hele bouwproces weinig opmerkingen, alles verliep soepel - de kwaliteit is heel goed. En onze contactperson was altijd aanspreekbaar, hij was heel goed op de hoogde van ons project ook naast best een aantal andere projecten. Ook was ons huis een bouwproject met 27 andere huizen was er meer variatie mogelijk dan verwacht. Heel fijn.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Werken met deze aannemer is echt fantastisch geweest.

De contactpersoon heeft echt altijd geprobeerd alle wensen te vervullen. Soms was dat moeilijk, maar hij kreeg het wel voor elkaar.

Vakmanschap en flexibel

Thuis in bouwen is flexibel en in de ontwerpfase hebben ze goed meegedacht met onze woonwensen. Minpuntje is de samenwerking met de onderaannemer van het sanitair. Deze verliep erg stroef. Verder prima en aardige vaklui die bovendien netjes werken. We zijn erg tevreden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Onlangs nieuwbouwwoning opgeleverd gekregen, ontzettend tevreden

Absolute toppers!

Bot & Van der Ham (m.n. Arie Vonk en Ard Dunnik) hebben zich in het hele traject onderscheiden door hun professionaliteit, deskundigheid en onafhankelijkheid. Ze denken continu mee, zijn pro-actief en werken enkel met vaklui. Daarnaast is de nazorg uitstekend!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Erg tevreden over totale begeleiding en de bouw van onze woning

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Bot & van der Ham onze woning heeft gebouwd. Het resultaat is mooi geworden. Ze zijn geduldig en vriendelijk tijdens de begeleiding bij het gehele woonproject. Ik heb veel verhalen gehoord waarbij niet geleverd werd door andere partijen, maar wij zijn erg blij over hoe onze woning is opgeleverd. Ze denken mee en proberen waar mogelijk te voldoen aan je wensen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prettige samenwerking en over het algemeen snelle afhandeling van problemen/vragen

Bouwbedrijf was verantwoordelijk voor de bouw van een vrijstaand huis. Op enkele punten na waren we zeer tevreden, communicatie liep soepel.

Overall goed

Overall goed

Goede Servië

Mooie woningen

Goede kwaliteit woning, goede communicatie en service. Zij denken goed met je mee (Jaap).

goed en flexibel en betrouwbaar

goed en flexibel en betrouwbaar

Punktlig, betrouwbaar, professioneel.

Wij zijn van begin tot eind goed begeleid tijdens de bouw van onze woning. De persoonlijke aandacht en daarnaast ook nog eens de afwerking van het huis was echt top. Ik heb van menigeen vernomen dat de wijze waarop de woningen van ons nieuwbouw project (Switi te Amsterdam) zijn opgeleverd, van hoog niveau is. En dat doet ons goed!

Vriendelijke partij, bouwen prachtig

Ons huis binnen project Plantage Buyten, Diemen laten bouwen. Was aangenaam om te werken met de mensen van Bot en van der Ham, er moeten nog een paar kleine puntjes op de dit maar ik heb er vertrouwen in dat dit goed zal gebeuren.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap, betrouwbaarheid en teamwork dat is Bot en Van Der Ham.

Wij hebben een vrijstaande villa laten bouwen en hebben een erg goed gevoel gehad vanaf het begin bij Bot en van der Ham. Zij hebben een flexibele instelling, denken mee in oplossingen, en adviseren kundig. Geen uitloop van bouwperiode ondervonden en ook met onderaannemers waar nodig liep alles gesmeerd of werd direct opgelost. Ze hebben een stuk of 10 kavels gebouwd en iedere buur is tevreden over de manier van aanpak en uitvoering. Kortom wij zullen geen moment twijfelen bij een eventueel volgend bouwproject een beroep te doen op dit bedrijf. Qua teamwork/bouwploeg, samenwerking met ons tijdens de bouw etc. GEWELDIG! Dank voor jullie inzet en graag tot een volgende keer.

Een TOP bouwbedrijf die staat voor de term - THUIS IN BOUWEN -

Wat een fijn bedrijf om mee te werken, zowel in de voorbereidingen als tijdens de bouw en ook de aftersales/opleverpunten keurig afgewerkt. Dit is nou een bedrijf die er is voor de klant, alles kan, ook tijdens de bouw nog eventuele aanpassingen, alles is bespreekbaar. Voor ons een super ervaring, één woord is genoeg en je kan er van op aan dat het begrepen en geregeld is. Alles keurig op tijd, werken schoon op de bouw met opruimen etc., fijne werkploegen die open staan voor de wensen van de klant. Wij hebben ook genoeg andere projecten ervaren met andere bouwbedrijven maar het blijkt dus ook zo te kunnen. Wij bevelen zeker dit bouwbedrijf aan en wellicht als er in de toekomst weer wat komt dan benaderen wij jullie om te kijken naar een nieuwe opdracht! Hoop dat jullie nog lang mogen voortbestaan en de teamspirit binnen het bedrijf met elkaar behouden! Succes! Guldenroedenlaan, Amstelveen. Betreft 2 vrijstaande woningen die jullie voor ons hebben gebouwd, bouwkavel 11 + 12.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed advies, mooi en netjes uitgewerkt

Vanaf de tekenfase tot de oplevering zijn we uitstekend begeleid en geholpen. Bot en vd Ham werken netjes en zijn altijd bereikbaar bij vragen. De prijs van sommige onderdelen van het meerwerk is aan de hoge kant, tegelwerk als voorbeeld.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede communicatie, vriendelijk en alles volgens planning, goede afwerking

Goede ervaring, huis is mooi opgeleverd en afgewerkt, communicatie verliep soepel en volgens planning.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Snel en duidelijke communicatie en professionele vakmensen

Bij het ontwerp en bouwen van onze woning werden alle vragen snel en adequaat opgelost. Gewoon een hele goede bouwer. Van harte aan te raden. Wij wensen het gehele team van Bot en van der Ham. Een gezond en voorspoedig 2019. Fam. v Versendaal

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede service, zeer hulpvaardig en meedenkend

We hebben de samenwerking met Jaap heel positief ervaren. Hij dacht goed met ons mee en kwam zijn afspraken altijd na.

Vakmanschap en vriendelijk personeel

Prima! Communicatie kon vooral in het begin iets beter. Later ging dat wel goed. Verder het idee dat we te maken hebben met kundige vaklui. Dus tevreden!

Helemaal goed

Prima, alles goed geregeld. Aardige mensen. Bedankt,

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Tot nu toe zijn bijna punten na oplevering goed opgelost, helemaal prima. Wat ik wel miste tijdens de bouw is naast het stukje verkoop, ook wat advies. De badkamer bijv is krap, wij hadden naast het stukje verkoop ook wat meer behoefte aan meedenken en adviseren. Kwaliteit van hun materiaal en werkzaamheden is absoluut goed, van de onderaannemers op het gebied van afwerking ben ik minder gecharmeerd (tegelzetter, kitter). Maar overall doen ze het goed, ook de communicatie verloopt vlot, dat is fijn.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Mooie woning. Goed opgeleverd. Soms onduidelijke communicatie met misverstanden als gevolg.

We kijken terug op een constructieve samenwerking. Afspraak is afspraak. Goed bereikbaar voor communicatie. Soms even werken aan de inhoud van de communicatie.

Over Bouwnu

Over Bot en van der Ham - Thuis in Bouwen

Bot & van der Ham BV - Thuis in Bouwen! Bij ons staat kwaliteit voorop! Samen met onze dochteronderneming HMU Olsthoorn te De Lier en Drent & Welling te Huizen opereren wij landelijk onder de noemer: Thuis in Bouwen. Uw ontzorg partner in de nieuwbouw. Wij begeleiden en adviseren u tijdens het hele koop- en bouwproces. Van kavelkeuze, ontwerp, uitvoering en oplevering tot nazorg. Tevens kunt u extra woonideeën opdoen in ons inspiratiecentrum, waar alle soorten bouwmaterialen ruim vertegenwoordigd zijn. Kortom, wij ontzorgen u door uw belangen tijdens elke fase van het bouwproces optimaal te behartigen. Zo bouwen wij samen met u uw droomhuis!