Meedenkend bij het ontwerpen en netjes tijdens het bouwen.

Prettige samenwerking vanaf het begin van tekenen, medenken bij het ontwerp en kritisch tijdens de bouw tot en met de oplevering .

Degelijk, professioneel, servicegericht.

Proessionele en prettig bedrijf, van harte aan te bevelen.

Zeer prettige communicatie.

Bij het bouwen van de woning en ook daarna, was het prettig en makkelijk communiceren. Dat zorgt voor weinig zorgen in het proces.

Aanrader!

Erg blij met de oplevering van ons nieuwe huis. Bot en van der Ham heeft echt met ons meegedacht en zeer goede kwaliteit geleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
Zeer goede bouwkwaliteit en flexibiliteit tijdens bouw, offerteproces kan beter

De bouwkwaliteit is erg goed en werd er bijzonder goed mee gedacht tijdens de bouwfase met onze wensen, inclusief het feit dat een deel van de woning afgewerkt werd door een andere partij. In de oriëntatiefase en het koopproces waren wij minder tevreden en hebben we zelfs op het punt gestaan afscheid te nemen. Concurrerende bouwbedrijven hebben een veel duidelijkere en uitgebreide offerte, inclusief tekeningen zodat je weet waar je aan toe bent. De architect van was niet goed, we hebben nagenoeg zelf het huis moeten ontwerpen terwijl je eigenlijk hoopt dat de architect met slimme zaken komt waar je zelf niet aan denkt. Ook hebben we diverse onverwachte prijsverhogingen gehad op zaken die we afgesproken dachten te hebben. Of prijsverhogingen die achteraf niet bleken te kloppen, maar daar kom je pas achter als je dat aan de kaak stelt. Dat geeft geen comfortabel gevoel. Niettemin wordt dat mindere gevoel gecompenseerd tijdens de bouw en daarna. Wij hebben tot nu toe de ervaring dat BvdH ook aandachtspunten na de oplevering netjes op pakt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
Goede kwaliteit van bouwen en goede omgang met klanten.

Al onze vragen opmerkingen warden op een snelle, serieuze en klantvriendelijke manier opgepakt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
Soms wat moeizaam in meedenken

Behulpzaam maar klantvriendelijkheid kan beter

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap
Goede samenwerking. Accuraat, op planning opgeleverd

Goede tekeningen Duidelijk proces Goede mensen Accuraat Leveren volgens planning en afspraak Humor

Professioneel. Nazorg kan beter

Professionele, vriendelijke medewerkers. Werken netjes. Na oplevering wel enkele issues gehad waarbij het lang heeft geduurd voordat het opgelost wordt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Prima aannemer

Nieuwbouwhuis conform verwachting opgeleverd. Kwalitatief hoogwaardige materialen gebruikt, afwerking in orde. Communicatie prima.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Fijne woning afgeleverd

In Meerkerk zeer correct ontvangen, goed meegedacht. Later werd dit iets minder.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede ervaring met zowel de mensen op kantoor als op de bouwplaats.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
Zeer vriendelijk personeel waar goed mee te communiceren valt.

In periode mrt. 2016 tot en met mei 2017 is mijn (maisonette)woning gebouwd door Bot & Van der Ham. Mooi project wat volledig aan de verwachtingen voldoet. Tijdens de bouw was het altijd mogelijk om even in de woning te kijken om bv. even iets op te meten o.i.d. Prima aannemer die ik iedereen kan aanbevelen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement
Goed, degelijk en klantvriendelijk

Een prettig bouwbedrijf om mee samen te werken, komt zijn afspraken na.

diverse goede werknemers

redelijk

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
Goede bouwer die zorgen uit handen neemt en kwaliteit levert.

Bot vd Ham levert een totaalpakket op een hoog kwaliteitsniveau. Het is plezierig dat je als koper van een woning direct inzicht hebt in de kosten doordat ontwerp (architectuur) en bouw onder één dag worden uitgevoerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
zou zo weer een huis laten bouwen door dit bedrijf.

Eerste indruk was gelijk goed. Gevoel is gedurende de bouw bevestigd. Zijn flexibel en duidelijk in het advies ( gevolgen Vd keuze)

Over Bouwnu

Over Bot en van der Ham - Thuis in Bouwen

Bot & van der Ham BV - Thuis in Bouwen! Bij ons staat kwaliteit voorop! Samen met onze dochteronderneming HMU Olsthoorn te De Lier en Drent & Welling te Huizen opereren wij landelijk onder de noemer: Thuis in Bouwen. Uw ontzorg partner in de nieuwbouw. Wij begeleiden en adviseren u tijdens het hele koop- en bouwproces. Van kavelkeuze, ontwerp, uitvoering en oplevering tot nazorg. Tevens kunt u extra woonideeën opdoen in ons inspiratiecentrum, waar alle soorten bouwmaterialen ruim vertegenwoordigd zijn. Kortom, wij ontzorgen u door uw belangen tijdens elke fase van het bouwproces optimaal te behartigen. Zo bouwen wij samen met u uw droomhuis!