zou zo weer een huis laten bouwen door dit bedrijf.

Eerste indruk was gelijk goed. Gevoel is gedurende de bouw bevestigd. Zijn flexibel en duidelijk in het advies ( gevolgen Vd keuze)

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Bot en van der Ham - Thuis in Bouwen

Bot & van der Ham BV - Thuis in Bouwen! Bij ons staat kwaliteit voorop! Samen met onze dochteronderneming HMU Olsthoorn te De Lier en Drent & Welling te Huizen opereren wij landelijk onder de noemer: Thuis in Bouwen. Uw ontzorg partner in de nieuwbouw. Wij begeleiden en adviseren u tijdens het hele koop- en bouwproces. Van kavelkeuze, ontwerp, uitvoering en oplevering tot nazorg. Tevens kunt u extra woonidee├źn opdoen in ons inspiratiecentrum, waar alle soorten bouwmaterialen ruim vertegenwoordigd zijn. Kortom, wij ontzorgen u door uw belangen tijdens elke fase van het bouwproces optimaal te behartigen. Zo bouwen wij samen met u uw droomhuis!