Goed en eerlijk bedrijf

Goede en eerlijke informatie vooraf en een perfecte nazorg

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

April 2018 is ons huis opgeleverd. Alle opties werden grondig besproken, er werd goed mee gedacht. We zijn altijd goed ingelicht over de gang van zaken. Wij zijn erg tevreden. Een eerlijk en hard werkend bedrijf!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer

Slechte nazorg

BCP heeft een villa voor ons gebouwd, maar nazorg kennen ze niet. Ik vraag om gegevens van de onderaannemer die poorten heeft geplaatst die na paar jaar al roesten. Geen reactie. Dus denk goed na als je met ze in zee gaat! Bedankt meneer Hendriks.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning