Vakkundig en kennis van zaken

Via Authentiek Bouw constructieve verbouwing van boerderij laten uitvoeren. Zeer tevreden over de manier waarop er gewerkt wordt. Timmerlieden weten wat ze doen en kunnen daadwerkelijk ambachtelijke timmerwerk verrichten. Verder zijn ze zeer vriendelijk en correct, prima in overleg zaken kunnen bijstellen of wijzigen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een bedrijf met zeer vakkundige mensen en die meedenken met de klant.

We zijn erg tevreden over het resultaat. Het personeel is vakkundig en geven goed advies. We waarderen het ook dat met Arnald makkelijk te communiceren is en het eindresultaat nog heeft bekeken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Vakkundig, vriendelijk

Men denkt mee in oplossingen. Goede service en vakkundig personeel

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand

Nuchtere, professionele aanpak

Authentiek Bouw van Arnald vd Kolk kenmerkt zich door een nuchtere, professionele aanpak. Met betrokken medewerkers die flexibel zijn, klantvriendelijk en oplossingsgericht werken. Met goede vakkennis. Ons nieuwbouwproject is redelijk volgens planning verlopen met gelukkig weinig vervelende discussies over meerwerk of afwijkingen in prijs of (verwachte) kwaliteit. Arnald is een plezierige ondernemer om zaken mee te doen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Zeer goed verbouwen hooiberg

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Uitermate professionele werknemers die mooi werk hebben geleverd.

Een kleine verbouwing gedaan in onze burgemeesters woning "Het Olde Ambt". Het ging vooral om duurzaamheid en energiebesparing van de woning te realiseren middels het vervangen van oude stalen dakramen en het plaatsen van voorzetramen bij de glas en lood ramen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Echte vakmannen die gaan voor kwaliteit en klantvriendelijkheid

Authentiek Bouw heeft in onze jaren '20 woning diverse restauratiewerkzaamheden uitgevoerd, waaronder kozijnen, gevelwerk (stenen), tegelwerk, timmerwerk en diverse lijstwerk (houten profiellijsten ramen/deuren). Deze vakmannen hebben vrijwel al onze wensen kunnen realiseren. Concreet betekende dit herstel naar origineel model en wanneer dit niet mogelijk was, het bieden van een passend alternatief. De werkzaamheden zijn telkens in nauw overleg met ons uitgevoerd. Het resultaat is indrukwekkend en wordt ook door anderen zo gewaardeerd. Kozijnen, lijstwerk e.d. zijn vrijwel niet van het origineel te onderscheiden. Daarbij zijn de medewerkers zeer vriendelijk en beleefd. Op enkele momenten bleven planning en communicatie wat achter op de kwaliteit van het werk, maar dit is uiteindelijk uitgesproken. Overall zijn we tevreden over het geleverde werk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een authentieke aannemer met verstand van zaken!

Hoog gekwalificeerd personeel die netjes werken en gemaakte afspraken keurig nakomen. Ze denken met je mee en weten je dromen om te zetten in werkelijkheid tegen een aannemelijke prijs.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Prima , zeer prettig om mee samen te werken .

Prima , flexibel en kundig bedrijf met enthousiaste medewerkers die vakmanschap leveren voor renovatie en nieuwbouw projecten .

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Indelingswijziging

Deskundig vakmanschap

Wij hebben stalen deuren met glas en bovenlichten in onze nieuwe woning laten plaatsen. Het kost wel wat tijd om dit te laten maken, maar dan heb je ook wat. Het is echt het wachten waard. De medewerkers van Authentiek staal praten met trots over hun vak en weten waar ze het over hebben. Dit zie je echt terug in het staalwerk wat geplaatst is. Tijdens het plaatsen gaan ze secuur te werk met respect voor het gene wat ze gemaakt hebben en met de locatie waar het geplaatst wordt. Hartelijk dank heren. Wij verheugen ons op het volgende project wat we via jullie laten vervaardigen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Ze luisteren na je wensen en denken met je mee.

Authentiek Bouw BV, heeft zeer goede vakmensen in dienst. Ik had veel wensen, sommige best lastig om uit te voeren. Toch probeerden ze steeds te voldoen aan jouw verwachting. Wanneer iets echt niet mogelijk was, konden ze je uitleggen waarom dat niet kon. (Ik heb geen technische achtergrond en mis soms ook het inzicht). Er was onderling goede communicatie tussen de werknemers op de werkvloer en ons. Zij hebben hart voor de zaak en proberen te realiseren wat jij wenst. Zij zijn net als wij trots op het resultaat dat bereikt is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed adequaat en meedenkende bouwonderneming.

Prettige omgang met zowel eigenaren als wel het personeel. Ook het advies en begeleidingstraject ervaar ik als zeer prettig . Personeel denkt volop mee en zijn uiterst bekwaam. Er heerst geen 9 tot 5 mentaliteit en dat kom je niet zo heel veel meer tegen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Authentiek bouw is een goede professionele aannemer met oog voor details en veel creativiteit.

Goede aannemer, prettige samenwerking, betrouwbaar. Een en ander redelijk binnen de termijnen afgerond. Prettig ook in de samenwerking met derden. Zaken worden opgelost. Met name de voorman (Jacob) heeft heel goed werk verricht!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Korte lijnen, prettig contact, vakmensen!

Wij wonen in een boerderij uit 1931 en wilden graag een uitbouw aan ons huis. Van te voren hebben we alles goed doorgesproken met Arnald en ook als we ondertussen vragen hadden konden we altijd direct bij hem terecht. Er was altijd contact via de app, telefoon of hij kwam gewoon even langs. De jongens die hier werkten dachten mee, hadden zelf goede ideeën en leverden vakwerk af. Ondertussen wonen we in de uitbouw en genieten we er iedere dag weer van!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede voorbereiding en uitvoering, echte vakmensen!

We zijn zeer tevreden over de verbouwing. Prima gepland, afspraken nagekomen, perfecte uitvoering. Mede door zeer vakkundig personeel is de verbouwing geslaagd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Vakmanschap, goede service en vriendelijk personeel

Ervaren personeel met oog voor detail. Bij onze boerderij worden oude elementen altijd zoveel mogelijk behouden en er wordt echt over nagedacht. Kozijnen en voordeur in oude stijl zijn zeer mooi geworden. Weer prima gedaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

vriendelijk en behulpzaam,meedenkend en verstand van authentiek bouwen.

goede service, vriendelijk,goed personeel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Meedenkende en communicatief vaardige aannemer!

Naast het feit dat deze aannemer kwalitatief goed werk aflevert (natuurlijk een basisvoorwaarde), worden afspraken nagekomen, zijn de lijnen kort én wordt er bij onze projecten meegedacht met onze wensen. Er wordt echt maatwerk geleverd. Verder wordt er vooraf een realistische begroting gegeven van de kosten, welke in onze gevallen ook altijd behaald zijn (begroting niet overschreden), ondanks dat er ook altijd ruimte was voor meerwerk. Een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Over Bouwnu

Over Authentiek Bouw BV