Goed adequaat en meedenkende bouwonderneming.

Prettige omgang met zowel eigenaren als wel het personeel. Ook het advies en begeleidingstraject ervaar ik als zeer prettig . Personeel denkt volop mee en zijn uiterst bekwaam. Er heerst geen 9 tot 5 mentaliteit en dat kom je niet zo heel veel meer tegen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Restauratie monumentaal pand
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Authentiek bouw is een goede professionele aannemer met oog voor details en veel creativiteit.

Goede aannemer, prettige samenwerking, betrouwbaar. Een en ander redelijk binnen de termijnen afgerond. Prettig ook in de samenwerking met derden. Zaken worden opgelost. Met name de voorman (Jacob) heeft heel goed werk verricht!

• Ging het om een (ver)bouw project? Restauratie monumentaal pand

Korte lijnen, prettig contact, vakmensen!

Wij wonen in een boerderij uit 1931 en wilden graag een uitbouw aan ons huis. Van te voren hebben we alles goed doorgesproken met Arnald en ook als we ondertussen vragen hadden konden we altijd direct bij hem terecht. Er was altijd contact via de app, telefoon of hij kwam gewoon even langs. De jongens die hier werkten dachten mee, hadden zelf goede ideeën en leverden vakwerk af. Ondertussen wonen we in de uitbouw en genieten we er iedere dag weer van!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Goede voorbereiding en uitvoering, echte vakmensen!

We zijn zeer tevreden over de verbouwing. Prima gepland, afspraken nagekomen, perfecte uitvoering. Mede door zeer vakkundig personeel is de verbouwing geslaagd.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Vakmanschap, goede service en vriendelijk personeel

Ervaren personeel met oog voor detail. Bij onze boerderij worden oude elementen altijd zoveel mogelijk behouden en er wordt echt over nagedacht. Kozijnen en voordeur in oude stijl zijn zeer mooi geworden. Weer prima gedaan.

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

vriendelijk en behulpzaam,meedenkend en verstand van authentiek bouwen.

goede service, vriendelijk,goed personeel.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Meedenkende en communicatief vaardige aannemer!

Naast het feit dat deze aannemer kwalitatief goed werk aflevert (natuurlijk een basisvoorwaarde), worden afspraken nagekomen, zijn de lijnen kort én wordt er bij onze projecten meegedacht met onze wensen. Er wordt echt maatwerk geleverd. Verder wordt er vooraf een realistische begroting gegeven van de kosten, welke in onze gevallen ook altijd behaald zijn (begroting niet overschreden), ondanks dat er ook altijd ruimte was voor meerwerk. Een aanrader!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Over Bouwnu

Over Authentiek Bouw BV