Zeer oplossings- en klantgericht

We maakten kennis met aannemersbedrijf Theuns toen ze een reparatie kwamen uitvoeren in (toen nog) onze huurwoning. Het contact met de medewerker, Marc, was dermate prettig dat we Theuns in ons achterhoofd hielden toen we enkele maanden later naar onze nieuwbouwwoning verhuisden. We besloten o.a. uit te bouwen en een dakkapel te laten plaatsen. Diverse andere klussen lieten we door Theuns uitvoeren. Onze ervaringen zijn zeer positief. Niet in de laatste plaats omdat er - zoals dat altijd gaat - het nodige fout ging. Meer specifiek: vooral met de uitbouw, waarbij de uitvoerende partij niet van plan was te bewegen. Zodoende kwamen we in grote problemen met onze verhuisdatum, niet in de laatste plaats omdat we onze huurwoning al hadden opgezegd en we (met een pasgeboren baby) niet flexibel waren. Het team onder leiding van Sandro heeft ons toen snel, creatief en vooral adequaat uit de brand geholpen. Tegen het einde van onze samenwerking waren zowel wij als Theuns het overzicht van al het reguliere en meerwerk enigszins kwijt, maar ook dit euvel hebben Martin en Sandro uiteindelijk keurig opgelost. We zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakwerk door betrouwbare, empathische mensen

Wij hadden mogelijk niet de meest spannende uitdaging voor de firma Theuns. Voorafgaand werden afspraken snel al netjes nagekomen en werd er meegedacht op een manier die ten goede kwam aan ons huis en waarbij ook financieel werd meegedacht. Tijdens de werkzaamheden was een duidelijk schema waardoor wij wisten wanneer we waar aan toe waren. Na afloop is er ook nog goede nazorg verleend. We waren het niet altijd eens en ook niet altijd direct tevreden, maar er werd altijd in het kader van oplossingen gehandeld. In een voor ons onbekende wereld van aannemers etc vertrouwden wij de aannemer/voorman blind en dat vertrouwen is geen moment geschonden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Helemaal top

Er word hard gewerkt, ongelofelijk vriendelijke en geduldige mensen. Er word met je mee gedacht en alles word als je dat wil tenminste haar fijn uitgelegd.

Betrouwbaar

Zeer betrouwbaar, fijne samenwerking en communicatief sterk.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geweldige vakmensen. Beter dan we ooit hadden kunnen dromen!

We hebben ons nieuwbouwhuis volledig laten afmaken door Theuns en Zoon. Ze hebben van begin tot eind meegedacht zodat het huis precies is geworden zoals we hadden gehoopt. Marc was altijd beschikbaar en stopte niet tot elk onderdeel van de verbouwing van de beste kwaliteit was. We zijn zo blij met ons huis! 200% aan te bevelen

Geweldige professionele aannemer

Onze ervaringen met Aannemersbedrijf G. Theuns & Zoon waren uitstekend. Fijne snelle en professionele communicatie met Rik en Marc, waardoor de verbouwing van onze badkamer heel vlot is verlopen. Ze geven goed advies en zorgen dat het tot in de details netjes is afgewerkt. We kunnen ze van harte aanbevelen en zouden zo weer in zee met ze gaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Uitstekend bedrijf.

Werkzaamheden prima uitgevoerd volgens offerte. Geen tijdsoverschrijding, aardige kundige vaklieden. Werkplaats na werkzaamheden keurig achtergelaten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

prima service en kwaliteit

Prima werk afgeleverd, duidelijke afspraken en goed personeel

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Gedegen vakmanschap door ervaren personeel

Te veel om op te noemen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onze complimenten voor het bouwteam van Theuns!

Wij hebben de communicatie met onze projectleider als zeer prettig ervaren. Zaken werden snel opgepakt en er was voldoende flexibiliteit om aan onze wensen tegemoet te komen. De verbouwing is met alle zorg tot een goed einde gekomen, mede dankzij professioneel eigen personeel maar ook een goed team van overige professionals.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bedrijf. Denken heel goed mee. Geven eerlijk advies. Materiaal en afwerking van hoge kwaliteit.

Na een paar leuke intake gesprekken met Rik uiteindelijk tot een opdracht gekomen. Mooie, duidelijke offerte met alles erop en eraan. Later nog een kleine wijziging aan moeten brengen op ons verzoek en daar is kosteloos op in gegaan. Service hoog in het vaandel. Eind vorig jaar begonnen met de klus. Alle boei en rabat eraf. Alle gevelbekleding eraf. (allemaal oud en rot hout). Houten kozijnen + enkel glas eruit. Daarna begon de grootste klus. Alle vervangen door Keralit en Unipanel. De kozijnen zijn kunststof geworden met dubbelglas en deels 100% licht dichte panelen. Ruimde netjes alles op een het eind van de dag. Hadden alle buren met een brief ingelicht van de verbouwing en de eventuele overlast van geluid en afvalcontainer. Het eindresultaat is prachtig. Onwijs leuke mensen. Allemaal vakmensen. Ze hebben hun visitekaartje achtergelaten hier in de buurt dmb onze klus. Meerdere buren willen me ze in zee. Absoluut een aanrader voor welke klus dan ook. Mvg Een super blije klant voor het leven :)

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service, oplossingen op een "goed voor beide partijen" basis.

Goed service, alle afspraken en eind datum werkzaamheden nagekomen. De qualiteit van een en ander was wat minder (bv houtwerk, hier en daar schielderwerk) maar uiteindelijk alles gecorigeerd of vergoed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Badkamer, Keuken

Betrouwbaar

Wij doen al vele jaren zaken met de aannemer. Van beide kanten weten we waar we aan toe zijn.

tt. Melissaweg 51 1033SP AMSTERDAM

Over Bouwnu