Professioneel, betrouwbaar bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Voor de verbouwing van onze vliering naar een bruikbare slaap/werk verdieping met vaste trap hebben wij Knaap Bouwbedrijf ingeschakeld. De gehele samenwerking hebben wij als zeer prettig ervaren; Ondanks werkdrukte in de bouw kregen we snel een intake gesprek. Meedenkend aan de voorkant mbt mogelijkheden van onze wensen. Heldere en duidelijke communicatie gedurende het gehele traject, meerwerk wordt ook duidelijk vooraf gecommuniceerd. Komen alle afspraken na die gemaakt worden. Knaap werkt met zeer fijne vakmensen en daarnaast betrouwbare externe partijen. Er wordt zeer netjes gewerkt en alles wordt ook netjes opgeruimd en achtergelaten. Wij zijn dan ook heel erg tevreden met het mooie resultaat. Voor een evt volgende verbouwing zullen we wederom Knaap in de arm nemen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bedrijf met hele fijne mensen

Een grote verbouwing door Knaap laten uitvoeren. ( gehele beneden verdieping nieuwe renovatievloer met vloerverwarming, toiletgroep , badkamer, riolering, groepenkast, ect, ect, ect) . Vakmensen ! Communicatie een 10+ , alles netjes vooraf besproken en overzichtelijk op de werkkaart vermeld ( ook het onverwachte meerwerk vooraf 100 % overleg en inzichtelijk) Alles is zeer ordelijk en netjes verlopen, van mijn buren kreeg ik complimenten over het nette werk en alle sloop materialen die netjes ( straat vegen, ed ) werden opgeruimt voordat men naar huis ging aan het einde van de werkdag. Ik durf te zeggen dat wij HET juiste bedrijf voor ons werk hebben gevonden. Wij zijn 100 % tevreden. Bij een volgende verbouwing zoeken wij in iedergeval niet verder naar een aannemer.... die hebben we al gevonden, KNAAP !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

heldere communicatie, goede prijs en goed werk

Ik heb de samenwerking met Knaap als heel prettig ervaren. Er werd duidelijk gecommuniceerd en afspraken werden nagekomen. Opleveringen van onze kant zijn ook prima nagekomen. Ik raad Knaap dan ook aan als verbouwaannemer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Knaap werkt prettig samen, komt afspraken na en geeft vertrouwen

Zeer goede en betrouwbare Aannemer die z'n afspraken nakomt en netjes werkt. Ze hebben onze aanbouw kundig gebebouwd en ook onvoorzien zaken tijdens de verbouwing zijn vakkundig opgelost. Het voortraject (vergunningsaanvraag) ook prettig verlopen, waarbij ze veel zaken uit handen nemen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Vloer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een goed verhaal volledig waargemaakt!

Deze aannemer heeft ons op basis van ons kennismakingsgesprek al verrast met een alternatief plan. Onze woonwensen werden evengoed ingevuld, maar gunstiger qua kosten en impact. Ondanks de moeilijke marktomstandigheden is men vrij snel aan de slag gegaan. Na een prettige samenwerking is (onder meer) een mooie dubbele uitbouw gerealiseerd. Vakwerk, waarbij het voor ons - specifiek bij deze uitdagingen - een groot voordeel was dat we met de professionals van Knaap in het Nederlands konden overleggen. Knaap toont zich een betrouwbare partij die goed luistert naar de klant en er linksom of rechtsom voor zorgt dat alles naar wens wordt uitgevoerd en afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Professioneel

Knaap heeft bij ons de uitbouw gedaan. Alle onderaannemers die ze inhuren zijn ook goede en betrouwbare bedrijven. Ze weten waar ze over praten,

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer tevreden, echte vakmensen!

Van der Knaap werkt met echte vakmensen, hebben voor ons een kwalitatieve uitbouw plus veranda gerealiseerd. Geleverd wat er is gevraagd, kwalitatief en zonder gedoe!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Vloer

Vakbekwaam

Als bouwkundig adviseur voor de gemeente Zuidplas heb ik zowel het vergunningstraject alsook de aanbesteding en controle op de bouwwerkzaamheden geleid. Ik kende Knaap als woningenbouwer maar ook bij dit kleinere werk prettig gewerkt met een vakbekwaam team.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer goede ervaring met verbouwing zolderverdieping

Onze zolderverdieping was eerst 1 grote ruimte. Daar heeft BV Bouw- en Aannemingsbedr. Arend P. van der Knaap een prachtige zolderverdieping van gemaakt door het aanbrengen van een grote dakkapel, de plaatsing van muren zodat er een overloop ontstond, een aparte ruimte als badkamer met bad, en een grote extra kamer. De samenwerking hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werd gewerkt met een vast kernteam dat de meeste werkzaamheden verrichtte, aangevuld met extra vakmensen daar waar nodig. Dat vonden wij fijn omdat je de mensen, die toch een aantal weken bij je over de vloer komen, zo een beetje leert kennen. Ook waren ze goed op elkaar ingespeeld, omdat ze vaker samen klussen deden en daardoor waren er (zover ik kan beoordelen) geen momenten dat ze elkaar in de weg liepen of dat werk op elkaar moest wachten. De planning en uitvoering verliep dus erg professioneel. Daarbij vonden wij ze zeer klantgericht, dachten ze goed mee en gaven ze goede adviezen. Een voorbeeld daarvan is dat wij een kleine peuter hebben en toen we vroegen of de werkzaamheden tijdens zijn slaapuurtje op een bepaalde dag wat minder luidruchtig konden, hebben ze daar rekening mee gehouden. Een ander voorbeeld is dat ze meedachten en adviseerden over de locatie/plaatsing van het bad, de wastafel en de legrichting/posities van de tegels, maar ook de locatie van de vliering ingang met bijbehorende deurtjes. En zo zijn er nog andere voorbeelden te noemen. Tenslotte was het hele traject van eerste gesprek/offerte, inplanning, bijhouden van kostenoverzichten, facturering tot en met de oplevering een duidelijk en geolied proces. Kortom, een zeer goede ervaring en wij bevelen dit professionele bedrijf zeker aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit van hoogstaand niveau!

Verbouw: Aanbouw/dakopbouw Prachtige Serre gemaakt van bestaande veranda. Door Knaap BV is een serre gerealiseerd in 2020 die naadloos aansluit bij onze Knaap woning die opgeleverd is in 2019. Geheel in stijl met de woning, en ook met dezelfde materialen en leveranciers van de woning, waardoor het zowel visueel als kwalitatief op hoogstaand niveau is gebleven. Qua prijs concurrerend en geen extra kosten achteraf. Goede en snelle communicatie voor, tijdens en na de bouw. Heel netjes gewerkt met zo min mogelijk overlast, bijvoorbeeld zo laat mogelijk de aansluiting met de bestaande woning gemaakt. Supermooi afgewerkt door fantastische vakmensen die wat ons betreft echt eer van hun werk krijgen! Kleine probleempjes na oplevering snel en vakkundig opgelost. En ook nu nog steeds servicegericht indien er onverwacht vragen ontstaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prachtige aanbouw gemaakt, problemen nadien vlot opgelost

Door Knaap BV is een prachtige aanbouw gerealiseerd die naadloos aansluit bij onze woning. Geheel volgende de tekeningen van de architect, maar ook tijdens de bouw zaken kunnen aanpassen. Qua prijs concurrerend en geen extra kosten achteraf. Goede en snelle communicatie voor, tijdens en na de bouw. Heel netjes gewerkt met zo min mogelijk overlast, bijvoorbeeld zo laat mogelijk de aansluiting met de bestaande woning gemaakt. Supermooi afgewerkt door fantastische vakmensen die wat ons betreft echt eer van hun werk krijgen! Kleine probleempjes na oplevering snel en vakkundig opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Heel blij met het eindresultaat

Wij hebben door Knaap een dakkapel laten plaatsen. We zijn heel erg blij met het resultaat! Mooie antraciet kleur kunststof wat net hout lijkt, maar toch onderhoudsarm. En ook de ruimte die er binnen is gecreëerd is boven verwachting. Er is duidelijk gecommuniceerd en ook het uitvoeren is op een zeer professionele manier, snel en netjes gedaan. Knaap was misschien niet de goedkoopste, maar zeker het geld waard!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Dik tevreden met onze 2e badkamer/extra kamer + zolder.

Knaap heeft al eerder een uitbouw gedaan van onze woning. Nu heeft Knaap 2e badkamer / extra kamer + zolder gemaakt. Van begin tot eind, duidelijke afspraken, volgens plan gewerkt ondanks deze Corona tijd. Was door storingen extern weleens onmogelijk om alle afspraken na te komen. Alles netjes afgeplakt om zo goed mogelijk alles schoon te houden. Medewerkers altijd tijd voor een praatje of info wat ze gaan doen de komende dagen. Op advies tussentijds zelfs ook nog aanpassingen kunnen laten doen. Einde verbouwing alles netjes opgeruimd en achtergelaten. Had wel een vraag over een rekening over meerwerk, Knaap is toen langs geweest en heeft toen alles toegelicht. Voor ons dus geen op of aanmerkingen. Volgende klus zou ik weer voor Knaap kiezen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Superfijne verbouwing

Op ons huis is een dakopbouw geplaatst door Knaap. De samenwerking hebben we als erg prettig ervaren. De verbouwing is netjes verlopen. En het resultaat is om trots op te zijn. Knaap heeft meegedacht met de vormgeving en vroeg ook tijdens de verbouwing hoe we bijvoorbeeld de verwarmingen wilde. De communicatie was erg goed. (Zowel met bouwvakkers als met het kantoormedewerkers) De bouwvakkers waren vriendelijk en werkte netjes en vonden een praatje met ons en onze kinderen ook geen probleem. Door de goede communicatie is er ook geen ergenis vanuit de buren geweest. En dat terwijl er zoals afgesproken 7 weken van 7.00 tot 16 00 gewerkt is.

Uitstekend werk verricht.

Wij hebben onlangs één buitendeur in de keukenruimte laten verwijderen waarvoor in de plaats een nieuw kozijn met glas van boven tot onder is aangebracht. Verder is een tweede buitendeur in de keukenruimte, waarvan het onderste deel van hout was en het bovenste deel van glas, verbouwd tot een deur, ook van boven tot onder voorzien van glas. Het eindresultaat is perfect en was boven onze verwachting. In de afgelopen 25 jaar hebben wij met enige regelmaat werkzaamheden laten uitvoeren door Knaap Bouwbedrijf, niet alleen klein onderhoud, maar ook een inwendige verbouwing van onze vorige woning en een interne verbouwing en de bouw van een garage en veranda van- en bij onze huidige woning. Ik ben over alle werkzaamheden die zijn uitgevoerd méér dan tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur, Overige

Slecht

Helaas moet ik me aansluiten bij de rest. Zeer moeizame verbouwing van de zolder. Communicatie is onmogelijk. Zeer slechte afwerking. Uiteindelijk redelijk tevreden met eindresultaat maar heeft veel ergernis gekost

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vermoeiend proces met een redelijk eindresultaat met matige afwerking.

Afgelopen jaar een grote uitbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen. Qua prijs zat Knaap bij ons in de middenmoot. Let op dat je alle gemaakte afspraken schriftelijk vastlegt. In eerste instantie is het bouwproject goed verlopen en was de communicatie helder. Totdat de fouten begonnen te ontstaan. Bij ons zijn er een aantal fouten ontstaan. Een aantal van deze fouten zijn echt groot en kunnen niet meer hersteld worden en daar zitten wij nu tegenaan te kijken.(beschadiging tegel badkamer zonder reservetegel uit hetzelfde kleurbad, verkeerde 0-lijn gebruikt waardoor de vloer in de uitbouw lager ligt) Stucwerk is zeer matig uitgevoerd. Er worden amateuristische fouten gemaakt zoals afkitten met siliconen voor het schilderen van de kozijnen. In het geheel naar het project kijkende is het een vermoeiend project geweest met een aantal zaken waar we ons nog steeds aan storen. Er staat echter van een afstand bekeken een mooi product. De afwerking is echter niet op het niveau wat je van een degelijk bedrijf zou mogen verwachten. Let goed op bij de oplevering. Je noemt een aantal punten en hebt het hierover maar er worden een aantal zaken niet opgeschreven. Als je hier later op terug komt word er door de directie gezegd dat zij het juridisch goed hebben gedaan en je nergens recht op hebt. Na het ontstaan van een lekkage moet je vechten om een goede oplossing te krijgen. Gelukkig was de onderhoudstermijn nog in ons bezit. Hierna word door de directie gezegd dat het in de bestaande bouw zit en dat ze eigelijk vinden dat het niet eens voor hun rekening zou horen te zijn. Gelukkig hebben ze het wel opgelost want de door hun aangebrachte waterkering bleek gewoon niet afdoende maar ons gevoel is dat dit nooit zo was opgelost als ze niet nog een hoop geld van ons kregen. Als de communicatie beter was geweest en er meer aandacht besteed zou worden aan de afwerking zou er een hoger cijfer hebben gestaan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Over Bouwnu