Echt een aanrader!!

Na Erwin Snijders op bezoek gehad te hebben hebben we het volle vertrouwen gekregen in Almbouw. Hij weet waar hij over praat en hoe dingen gaan. De badkamer en bijkeuken en slaapkamer zijn nog niet helemaal klaar maar wij zijn nu al blij met alle vorderingen! Een echte aanrader Almbouw!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer

Vanaf het eerste contact top. Ons huis van 100 jaar oud is helemaal naar onze wensen verbouwd vanuit het team werd er mee gedacht en aanpassingen gedaan. Tussendoor wordt gevraagd of alles naar wens verloopt. Kundige en leuke lieve medewerkers. Wij raden almbouw dan ook zeker aan voor uw verbouwing, onze bedenkingen van aannemers is door Almbouw Giessen bij ons weggenomen. Anita en Ronald Taal

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top aannemer die proactief meedenkt met de klant

Wij hebben ons huis laten bouwen door Almbouw en wij zijn hier meer dan tevreden over. Los van de kwaliteit is Almbouw ook een bedrijf welke zowel in de voorbereidingsfase als tijdens de bouw zelf met de klant mee blijft denken en proactief met verbeterpunten komt. Wij kunnen u Almbouw van harte aanbevelen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbare en deskundige bouwer

Almbouw heeft onze verbouwing perfect uitgevoerd. Goede en snelle communicatie waarbij er goed is meegedacht met onze wensen. Ook de timmermannen hebben uitstekend gewerkt. Alles werd netjes opgeruimd en schoongehouden. Kortom, wederom een uitstekende ervaring!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Netjes geïnstalleerd, aftersales zwaar beneden peil

PV installatie laten monteren in 2017. Nu blijkt dat al vanaf begin 1 paneel veel minder presteert. Ze verwijzen me door naar hun leverancier van de panelen omdat Alm niks meer doet met duurzaamheid. De leverancier kan niks doen voor me. Alm weer aangesproken, maar sindsdien radiostilte. Ze werken netjes, maar verwacht niks van service!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare, meedenkende en volgens planning werkende aannemer

In korte tijd een prachtige woonkeuken gerealiseerd door aan- en verbouw van onze woning. Alles verliep strak volgens planning en alle afspraken werden netjes nagekomen. Ook over extra's of veranderingen werd meegedacht en uitgevoerd. Nette en vakkundige medewerkers. Zeker een aanbeveling waard!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Als je kwaliteit wil voor een scherpe prijs kies je voor Almbouw

Almbouw heeft ons huis gebouwd. Van een 100 jaar oude boerderij naar een strakke moderne boerderij Mannen waren echte vakmannen. Wij hebben een prachtig huis gekregen waar tot in detail over meegedacht is door Almbouw. Toppers!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Almbouw heeft ons uitstekend geadviseerd tijdens het gehele traject.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

een schande dat zo een bedrijf nog aktief is

komt geen afspraken na betaalt zijn onderaannemers niet of slecht

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onbetrouwbare aannemer, maakt beloftes niet waar

Ik heb in met deze aannemer in bouwteamverband gewerkt aan een ontwerp en offerte voor een nieuw te bouwen woning. Dat ging aanvankelijk in goed overleg. Maar toen na anderhalf(!) jaar van overleggen en aanpassingen ontwerp en offerte eindelijk waren afgerond en de omgevingsvergunning was verleend, besloot ALM Bouw dat ze de woning toch niet meer wilden bouwen en verbraken ze van de één op andere dag het contact. Ik heb daarna diverse pogingen gedaan om weer in gesprek te komen (via de makelaar, de architect, etc), en kreeg via hen diverse malen te horen dat ALM Bouw het druk had, maar dat ze contact zouden opnemen. Maar dat is nooit gebeurd. Uiteindelijk kon ik geen kant meer op, behalve weer helemaal opnieuw beginnen.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.