prettige omgang mooi eindresultaat

Vanaf het begingesprek tot de uitvoering was het een prettige omgang met Andre Swart en zijn team van onderaannemers. Het was zoals Andre het zelf zei de bedoeling dat de verbouwing een feestje zou zijn en in onze optiek is dat zeker gelukt. Als er een onduidelijkheid of probleem was dan werd dat snel en vakkundig opgelost. Tijdens de bouw werd constant meegedacht over verbeteringen en de bouwplaats werd aan het eind van de dag netjes achtergelaten. Wij zijn blij en trots op het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een klantvriendelijk bedrijf met veel deskundigheid en een oplossingsgerichte instelling.

Er zijn bij ons nu diverse keren uiteenlopende werkzaamheden uitgevoerd door de firma André Swart Bouw, zoals nieuw dubbel glas, aardbevingsschade (scheuren in muren binnen en buiten, stucwerk aan muren en plafond) verholpen en recentelijk lekkage op het balkon verholpen. Alles naar volle tevredenheid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Redder in nood bij lekkage van het dak.

André kwam echt onmiddellijk toen we belden en meldden dat we lekkage hadden. Dat was echt super fijn! Hij heeft een nieuw dakraam geplaatst. Later heeft hij onze dakpannen vervangen. Ook deze klus heeft hij met zijn medewerkers naar onze volle tevredenheid geklaard. We kregen updates door middel van foto’s over onverwachte zaken die hij tegen kwam en hij heeft die prima hersteld. Ons dak is inmiddels weer als nieuw.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Al meerdere keren prima werk verricht!

Zowel voor aardbevingschade herstel als "gewone" verbouwingen hebben André Swart en zijn medewerkers prima werk verricht. Bij mijn meer dan 100 jaar oude boerderijtje is niks recht en was het qua constructie ook niet altijd meer erg toekomstbestendig. In goed overleg kwamen ze met creatieve en degelijke oplossingen, zodat we nu weer in een stevig en warm huis kunnen wonen, met behoud van de authentieke elementen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Herstellen aardbevingsschade

Snel en adequaat gehandeld

Wij hebben een lekkage gehad. André was er snel bij en heeft alles goed en netjes gemaakt en opgeleverd. Er blij met het resultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vakmensen die hun werk hoog hebben zitten

Diverse klusjes in en buiten ons huis door Andre Swart Bouw laten doen en na tevredenheid en wat belangrijk is geen rommel achterlaten -Vooreur gefatsoeneerd en tochtvrij gemaakt met o.a. een valdorpel - veegmat in de eikenvloer laten vrezen - sloten vervangen - etc Volgende klus wordt oa onze gevel restaureren ivm aardbeving schade Echt een aanrader Andre Swart Bouw

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Herstellen aardbevingsschade, Overige

Vakkundige aannemer

Andre en zijn mensen leveren kwaliteit. Ze denken goed mee en geven goed advies. Ze werken netjes en zijn heel precies.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Wat een toppers!

André en zijn mensen leverden iedere keer werk van topkwaliteit! Dankzij hem hebben we nu een prachtige uitbouw, zijn alle scheuren in het huis verholpen, hebben we meer comfort dankzij dubbel glas (en maakte hij zelf het raamhout/ de kozijnen omdat de fabriek dat niet snel genoeg kon leveren), hebben we vijf nieuwe dakramen en zijn lekkages in het dak verholpen. Etc etc. Het was telkens prettig om hen over de vloer hebben. Niet alleen harde en nette werkers, maar ook gezellige mannen met leuke verhalen tijdens de koffie. Als we weer een klus hebben die we niet zelf kunnen uitvoeren, bellen we André.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Beglazing en kozijnen, Herstellen aardbevingsschade

Perfect en betrouwbaar

Bijzonder fijn en betrouwbaar bedrijf. Leveren elke keer bijzonder goed werk af! Fijne medewerkers. Een top bedrijf.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

No-nonsense bouwbedrijf aanpakkers ondanks volle agenda snel te schakelen.

Lekkage aansluiting dak - aanbouw, sloeg door in binnen muren en tevens optrekkend vocht in aanbouw binnen muur. Door grondig onderzoek en verder kijken waar nodig zo de oorzaak van lekkage kunnen achterhalen en vakkundige hersteld. Top service, verstaat zijn vak en denkt goed mee. Ondanks dat Andre Swart Bouw het enorm druk hebben ze tussendoor onze lekkage kunnen herstellen. Andre Swart en z'n team is een No-nonsense bouw bedrijf die kwaliteit, accuraat, meedenkend en snel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Overige

constructief

is goed mee te overleggen en levert prima werk. Denkt mee en geeft goede adviezen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Herstellen aardbevingsschade, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Er is goed en veel werk verricht.

We zijn tevreden met het behaalde resultaat van de verbouwing van ons toilet beneden en de badkamer. De werkzaamheden zijn een paar weken geleden afgerond.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima werk door prettige mensen

In de op maat gemaakte glazen lichtstraat van onze keuken zat een raamdeel dat kon worden geopend. Dit was gaan lekken. Diverse aannemers konden hiermee niets beginnen. André Swart Bouw zag er een uitdaging in en heeft een Velux dakraam met aangepaste gootstukken geplaatst dat prima functioneert. Ook heeft het bedrijf een lastig probleem met optrekkend vocht in een kamer opgelost met behulp van glasblokken. Alles netjes afgewerkt en schoon achtergelaten. Facturering - ook van meerwerk - was zeer overzichtelijk en geheel in overeenstemming met de afspraken. Een aanrader!

Betrokken en professioneel

Onze dakramen zijn geplaats. Echt top gedaan. Tussentijds alles goed uitgelegd en er is goed geluisterd naar onze wensen. Ook is er goed mee gedacht. Na een werkdag is alles heel netjes opgeruimd. Aanrader!

Prima aannemer

Weet waar hij mee bezig is. Goed gereedschap, alles verzorgd. Gewoon netjes! Geeft vertrouwen!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Toppers.

De mannen van Andre Swart Bouw hebben bij mij een grote dakkapel en een dakluik geplaatst. Prima werk geleverd, alles netjes afgewerkt en goed meegedacht. Communicatie met Andre voor een tijdens de klus liep prima, gewoon betrouwbare vaklui zoals je die nog moeilijk vind. Volgend project zo weer.

Wc renovatie

Zeer tevreden over dit bedrijf, ze hebben echt vakwerk geleverd!

Goed en vakkundig bouwbedrijf

André en zijn collega's zijn heel professioneel en kunnen goed oplossingsgericht werken. Bij mij in huis was de lichtkoepel lek, maar na verder onderzoek bleek hiernaast dat de draagbalken rot waren. Hierop is André spoedig ter plaatse gekomen en is met een vindingrijke oplossing gekomen, welke voorkwam dat mijn hele dak open moest. Verder hebben zij mijn plafond netjes gesausd. Al met al ben ik zeer tevreden met dit bouwbedrijf en ik zal hem zeker aanbevelen in Groningen en omgeving!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Absolute vakmannen die voor het beste klantresultaat gaan

André en zijn team van medewerkers aangevuld met enkele vaste onderaannemers hebben in 2020 onze vrijstaande moderne schuurwoning te Eelderwolde gebouwd. Het resultaat is in één woord geweldig en de woning voelde na de verhuizing direct als "thuis". De houtskeletbouw schuurwoning is bijna volledig op traditionele wijze gebouwd, d.w.z. alleen de kap en enkele binnenwanden op de bovenverdieping werden op basis van prefab afgewerkt. Juist omdat er op traditionele wijze is gebouwd, konden veel bouwpunten - die in het bouwtechnisch ontwerp niet goed doordacht waren of in de praktijk minder goede keuzes bleken te zijn - door André en zijn team goed en snel opgelost worden met maatwerk. Hier werd steeds ad hoc maar goed overleg over gevoerd met ons op de bouwplaats. Naast de uitgebreide kennis en kunde van André zelf als aannemer zijn wij ook zeer te spreken over zijn voorman Meint-Jan en medewerker Jeffrey. Nette jongens die met bijzonder oog voor detail werken en daarbij steeds keuzes maken die het beste klantresultaat opleveren. Bouwpunten werden steeds goed en gemotiveerd uitgedacht en uitgewerkt met een aandacht en betrokkenheid alsof ze een eigen woning aan het bouwen zijn. TOPPERS. Ook werd na iedere werkdag de bouwplaats weer keurig netjes achtergelaten. Het bouwen van de woning is een traject van circa 10 maanden geweest en is zonder bouwbegeleiding door een derde partij gegaan. Een verbeterpunt zou kunnen zijn om deze begeleidende rol dan als aannemer wat meer op te pakken. Zeker omdat het voor ons om een 1e bouwproject ging. Iets meer initiatief en structuur als het gaat om projectoverleg en afstemming met name in de begin en eindfase, zodat de verwachtingen bij ons als klant nog beter gemanaged worden. Maar goed en kwalitatief bouwen en een eindresultaat zoals het de bedoeling was, zijn de belangrijkste punten in onze review en daar zijn wij absoluut dik tevreden over. Voor een volgend jaar te plannen schuur met overkap zullen wij André zeker weer vragen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Secuur schoon netjes

Prima vakmanschap. Erg netjes en secuur. Er wordt gewerkt met de maatstaf 'zoals ze het zelf thuis zouden willen zien' Compliment voor Meintjan

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hier wordt vakwerk afgeleverd, afspraken nagekomen en goed meegedacht

De communicatie was bijzonder snel en adequaat. De afspraken zijn nagekomen en er is tijdens het zetten ook meegedacht in hoe ze dit het beste konden afleveren. Wij zijn erg blij en tevreden met het eind resultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig en komt afspraken na

Verbouwing van de woning. Plaatsen open slaande deuren en een indelingswijzing. Goed meegedacht met keuze kozijn en verdere afwerking.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Herstellen aardbevingsschade

Betrouwbare vakman

Andre en zijn team hebben een nieuwe stalen draagbalk en houten onderslag geplaatst. Daarnaast hebben ze een muurtje en de restanten van een muur verwijderd. Omdat Andre al eerder - naar volle tevredenheid - werkzaamheden in ons huis had gedaan kwamen we als snel weer bij hem uit. Dit neemt niet weg dat we ook bij andere partijen geinformeerd hebben. Omdat Andre erg duidelijk en geduldig is in zijn adviezen hadden we toch het meeste vertrouwen in het door hem geschetste totaalplaatje. Andre heeft voorafgaand aan de werkzaamheden meerdere keren advies gegeven en met ons meegedacht. Ook tijdens de werkzaamheden heeft hij nog contact met ons opgenomen over hoe we bepaalde werkzaamheden uitgevoerd wilden hebben. We kwamen hierdoor niet voor verrassingen te staan en zijn al met al erg tevreden over de verrichte werkzaamheden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Warm huis gekregen

Prima werk geleverd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Vakwerk

Vakwerk afgeleverd. Zeer tevreden over de herstel werkzaamheden van het dakkapel en de plaatsing van een nieuw raam op zolder. André komt zijn afspraken na en werkt zeer zorgvuldig.

Woldjerspoorweg 46 9723ES GRONINGEN

050-5412076