Netjes gebouwd met volop mogelijkheden tot vragen en veel kijkdagen

Onze kopersbegeleider wisselde nogal eens waardoor je een enkele keer laat antwoord op een mail kreeg. Wel een verbeterpunt is dat je alleen 's middags mag bellen met je kopersbegeleider voor vragen maar deze zit dan vaak in bespreking.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede kwaliteit, niet altijd eerlijk.

Adriaan van Erk bouwt kwaliteit. We hebben een mooi huis opgeleverd gekregen met weinig opleverpunten. Afhandeling van de nog op te leveren punten is echter zwaar onvoldoende. Oplossingen duren erg lang en er is een slechte communicatie. De tuinen in onze fase hadden een veel te sterk afschot, omdat de schuren te laag waren geplaatst. AvE probeerde dit weg te wuiven, maar door aandringen van alle bewoners (en de gemeente) moesten ze wel overstag gaan. Gelukkig is dat redelijk snel opgelost door alles op te hogen (inclusief de bergingen).

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Erg blij met onze woning!

Er blijft altijd ruimte voor verbetering, op het gebied van communicatie is winst te behalen denk ik. Voor de rest weinig op te merken...

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Very good experience

Even if the communication was partially not optimal (due to change of staff) the delivered house and quality is absolutely worth it and I think very good for the Netherlands. Thank you

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouw levert goed werk, maar klantenservice is slecht.

Gedetailleerde bouw, maar geconstateerde problemen worden zeer moeizaam opgelost of gecompenseerd terwijl ze tijdig aangegeven zijn en nog corrigeerbaar waren. Klantenservice na afloop is bedroevend. Aantal openstaande punten zijn nog steeds niet opgelost. Waarschijnlijk nodig om dit juridisch aan te pakken. 10% regeling bankgarantie is wassen neus. Niet accepteren en het geld achterhouden is mijn advies! Alleen dan krijgt u iets voor elkaar als koper.

goede ervaring

goede ervaring: uitgebreide optielijst. Overige wensen konden veelal ook. Kwaliteit.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

dat wil ik niet

ik heb ingevuld wat ik er van vind

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goed georganiseerd en professioneel bouwbedrijf

In samenwerking met de ontwikkelaar heeft van Erk een project gerealiseerd dat gezien mag worden. De prachtige details die de architect had bedacht zijn gelukkig niet wegbezuinigd: daardoor is te zien dat de huizen onder architectuur zijn gebouwd. Koperswensen zijn in belangrijke mate omgezet in talrijke extra opties die veelal ook aan de andere kopers ter beschikking werden gesteld. Direct zakendoen met de bouwer verliep uiteindelijk veel plezieriger en effectiever dan eerder via de kopersbegeleidster. Kwaliteit van de onderaannemers was soms wat minder goed. Van Erik zou meer eigen vakmensen in dienst moeten hebben, omdat die meer commitment zouden tonen.

had het beter verwacht

Met uitvoerder prima contact, met kantoor erg matig

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Binnen de bouwhekken alles super onder controle!

Zie eerder

voldoende, een redelijke ervaring

Op 1 vervelend ding bij de oplevering na, zijn wij heel tevreden over de geleverde kwaliteit en de manier waar op het hele proces is verlopen. Als dit ene punt niet een vervelende smet op de oplevering had veroorzaakt zou u een ruime voldoende hebben gekregen. De ervaring met van Erk staan in groot contrast met eerdere nieuwbouw ervaring die wij hebben.

redelijk

aardige mensen, behulpzaam, maar niet altijd gemakkelijk te bereiken.

Goede dienstverlening

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Wij hebben ons perfecte huis!

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat! De mensen die ons hielpen zijn zeer behulpzaam, denken perfect mee en leveren vakwerk.

Over Bouwnu

Over Adriaan van Erk Bouw B.V.

Adriaan van Erk Groep is een dynamische en flexibele onderneming waar begrippen als kwaliteit, efficiency en planmatig werken hoog in het vaandel staan. Door intensieve kennisuitwisseling zijn we in staat om een hoge kwaliteit te leveren. Adriaan van Erk Ontwikkeling is een sterke marktspeler op het gebied van het ontwikkelen van aansprekende vastgoedprojecten, waarbij de wensen van de klant centraal staan. Adriaan van Erk Bouw en Rehorst Bouw zijn onze allround bouwbedrijven die op de juiste wijze weten in te spelen op de wensen en eisen van opdrachtgevers en eindgebruikers in zowel de woning- als utiliteitsbouw.