Fijn mensen om mooie dingen met te bouwen!

Zeer tevreden, fijn bedrijf om mee samen te werken. Alles volgens planning verlopen en mooier geworden dan verwacht!

Geweldige

Zeer content over de manier van advies en werk Complimenten voor de uitvoerder ! Hij is zeer service gericht!

Vriendelijke en competente mensen

Dit betreft een nieuwbouw project. Geert, de voorman, was altijd aanspreekbaar en vriendelijk, ditto de elektriciens, tegelleggers, timmermannen en schilders. De problemen er waren, waren meestal misverstanden tussen ons en de tussenpersonen van de arkitekten. Het is niet makkelijk als leek, om een 2D bouwtekening om te zetten in je hoofd naar de placering van een stekker of een afvoerpijp. Verrassende veel meerwerk, die niet te wijten waren aan Houtman, maar meer onze gebrek aan kennis van wat het betekent een nieuwbouwwoning te plannen.

Hele slechte communicatie&nakom

Heb bij het deze betreffende bedrijf mailtjes of afspraken mee gemaakt deze worden soms slecht tot niet nagekomen of beantwoord. Als hun een afspraak met mijn maakte werd dat altijd een dag later afgesproken! (Ik kan niet binnen 8 uur vrij krijgen). A

Goede ervaringen

Geen problemen tot nu toe gehad

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Het hele proces gaf mij vertrouwen.

De sfeer was heel persoonlijk Vriendelijk geholpen door Mieke Ik denken vaak aan haar en hoop dat het met haar goed gaat. Ik heb gehoord dat ze ziek is.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vakkundig met slecht advies en communicatie

Op de bouw van het huis was weinig aan te merken. Weinig opleverpunten, dus hierover zeer tevreden. het grote nadeel van houtman is de communicatie. Tenminste, het gebrek hieraan. Het advies over ons nieuwe huis viel zwaar tegen. Heel veel opties zijn niet genoemd of beschreven, maar bleken later wel mogelijk. Aangezien wij niet elke week een nieuw huis laten bouwen, hadden wij verwacht hier meer en beter advies over te krijgen. Daarna was de communicatie rond de bouw zeer slecht. Er is maar één kijkmoment geweest. Natuurlijk zaten we met Corona, maar hier was veel meer mogelijk, als de wil er maar was geweest. Na de oplevering was er veel onduidelijkheid over het afronden van de opleverpunten. Dit waren er niet heel veel, maar toch duurt het al ruim 3,5 maand voordat deze zijn opgelost. nogmaals, de kwaliteit van de bouw is prima. De mannen van de bouwplaats (Arjan en later Jochem) hebben prima werk verricht. Maar met beter advies en communicatie zou het vele malen aangenamer zijn om door Houtman een huis te laten bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

En fijn bedrijf in communicatie en prestatie.

Het meedenken in bv de trapkast was een fijne ervaring, zeker dat het nog kon na de deadline. Vragen out off the box werden heel goed mee omgegaan. Er moet alleen nog een ding gebeuren en ik hoor maar niets. Degene die de ramen hebben gepolijst hebben er een zooitje van gemaakt. Ook de ervaring met badkamer was matig, tegels zitten nog schreef en in de loop van de tijd zijn er meer gebreken bij gekomen helaas in de badkamer. Jammer dat zo een goed bedrijf matige onderaannemers had. Op het einde zal ik zeker houtman aanbevelen. Ik hoop dat nog contact wordt opgenomen over de raam. Dank

Afspraak is afspraak

Solide bouwbedrijf welke gaat voor kwaliteit en zijn afspraken na komt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Arjen, de opzichter, is super !!

Wat ik alleen erg jammer vind, is dat nadat het opgeleverd is dat we namens 1 persoon gewoon weer een nummer zijn. Nadat hij een project afsluit, sluit hij die af en wil er eigenlijk niks meer mee te maken hebben. Dat vind ik erg jammer en onpersoonlijk. Verder Arjan is echt super. Die jongens Jochem en Gert-Jan ook. Nu heb ik contact over bepaalde dingen met Jan de Frel en dat gaat ook super. Meer dan tevreden, alleen niet met die ene persoon en dat is Jan Boele. Mvgr Saskia

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakkundige aannemer en prettige samenwerking.

Aandachtspunt is de financiële rapportage. Opdrachtgeven heeft onvoldoende zicht op de financiële stand van zaken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Nieuwe woning is kort geleden opgeleverd. Beperkt aantal restpunten. Goede kwaliteit. Voldoet beter dan geeist aan de isolatie eisen qua luchtdichtheid. Tevreden over eindproduct en proces van ontwikkeling. Verbetering mogelijk in beantwoording vragen meerwerk.

Goed werk, goede communicatie

Een fijne samenwerking. Alles was bespreekbaar en er werd altijd naar een oplossing gezocht. Planning werd gerealiseerd.

Zie bericht 11-04-2019 lekkage

We kampen nog steeds met hetzelfde probleem. Dit huis is een ware nachtmerrie voor ons geworden. Al ruim 2 jaar hebben we een lekkage door een bouw fout die maar niet wordt verholpen. Dag in dag uit lekkage.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Betrouwbaar en vakkundig aannemingsbedrijf.

Houtman heeft ons huis van boven tot beneden volledig verbouwd naar volle tevredenheid. Het is een betrouwbaar bedrijf; afspraken worden nagekomen, dingen gebeuren in goed overleg en er werken vakkundige mensen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Transparant, vakkennis en professioneel, uitstekend advies.

Aanbestedings proces was zeer duidelijk en gedetailleerd. Dat geeft snel vertrouwen. Het meerwerk wordt overzichtelijk bijgehouden, en is volledig volgens afspraken. Het afstemmen met onderaannemers wordt strak en professioneel uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service

zeer goede en vriendelijke service

8 jaar geleden dakopbouw op de Heesterlaan gouda. We hebben er toen ipv de vliering 4 kamers bijgekregen en extra bergzolder. We wonen er daardoor nog steeds met veel plezier. Goed advies en service. Tevens alles voor een correcte prijs. Leuke bijkomstigheid; de waarde van deze opbouw stijgt met die van het huis. Het zijn prettige en professionele vakmensen daar en daar genieten we nog steeds van. Ze zullen in deze tijd wel volgeboekt zitten, maar als u een project voor handen heeft weet waar u vast moet plannen, bij Houtman.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een flinke lekkage in ons nieuwbouwwoning

Wij hebben sinds de oplevering een flinke lekkage in ons nieuwbouwwoning door een bouw fout. Dit zou met spoed opgepakt worden maar helaas tot heden geen oplossing hiervoor. Wij wonen inmiddels 6 maanden in huis met een lekkage! Houtman neemt onze klacht niet serieus.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goedwillende, hard werkende en deskundige medewerkers.

De bouw van een appartementencomplex is best een logistiek hoogstandje. Houtman Gouda had ten tijde van de bouw van Houtstaete in Gouda meerdere projecten gelijktijdig in uitvoering. Dat is merkbaar geweest. Problemen werden wel omgezet in uitdagingen. Ik ben zeer tevreden met de oplevering van ons appartement. De problemen bij de oplevering van de algemene ruimten zijn nu, na 8 maanden, nog niet geheel naar tevredenheid opgelost. (lift en parkeerterrein) Primair is dat te wijten aan de onderaannemers maar Houtman moet hier beter op sturen. Bij alle tevredenheid dus ook een minpuntje.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

betrouwbaar! komen afspraken na. fijne medewerkers. denken mee!

eind 2017 zijn wij de samenwerking aangegaan met aannemersbedrijf Houtman voor de realisatie van onze vrijstaande woning. in samenwerking met de architect is dit project zeer fijn verlopen en zijn wij dan ook erg tevreden betreffende Houtman. het belangrijkste is dat zij ondanks de enorme druk van diverse projecten altijd hun afspraken zijn nagekomen en daarnaast betrouwbaar zijn en meedenken/adviseren in eerder gemaakte keuzes. ook zijn de medewerkers vakmensen en staan voor hun job! nogmaals dank aan aannemersbedrijf Houtman voor de fijne samenwerking. Marjolein en Robbert

Netjes, goede service.

Goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Nieuwbouw Duinpoort Almere Poort: fantastische ervaring. Echt fijne en goede professionals!

Het nieuwbouwproject Duinpoort in Almere Poort is gebouwd door Aannemingsbedrijf Houtman uit Gouda. Vanaf de allereerste start tot aan de oplevering hebben wij van dichtbij kunnen ervaren hoe professioneel, deskundig maar ook gewoon prettig de samenwerking met hen was. Echt een aanrader. Iedere medewerker die we tijdens het proces hebben gezien of gesproken was uiterst bekwaam. Echt een aanrader en een voorrecht als u met hen mag samenwerken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer

Marconistraat 29 2809PH GOUDA

Over Bouwnu