Opdracht goed en volgens planning uitgevoerd

De aanbouw is goed en volgens planning uitgevoerd. De communicatie over wat jezelf moet doen en wat je te wachten staat kan beter.

Betrouwbaar bedrijf met goed personeel

Betrouwbaar bedrijf met goed personeel

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Prettige aannemer vanaf offerte aanvraag tot oplevering

Zeer goede ervaring met Sander Warmerdam. Hij dacht mee in het offerte stadium. Kwam snel met een complete offerte en een planning die hij van begin tot eind ook gevolgd heeft (we hadden ook wel veel mazzel met het weer). We zijn zeer tevreden met onze uitbouw.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Aannemersbedrijf Warmerdam is een fijn bedrijf, goede service, zeer zeker vriendelijk personeel.

We hebben onze oude badkamer laten vernieuwen door Aannemersbedrijf Warmerdam en zijn zeer tevreden. Alles is gedaan in de afgesproken tijd en alles was op tijd af. Goede ervaren mensen die elkaar ook kennen en met elkaar ook afspraken maken zodat wij als bewoners nergens zorgen om hoefden te maken. Alles was gewoon goed geregeld.

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Denkt mee, draagt oplossingen aan. Duidelijke communicatie.

Aannemersbedrijf Warmerdam heeft vorig jaar ons huis verbouwd. Buitengewoon tevreden over resultaat en wijze waarop dit tot stand is gekomen. Sander denkt in termen van oplossingen - communiceert duidelijk en komt afspraken altijd na. Kortom, betrouwbaar en prettig. Goede kwaliteit geleverd - alle opleverpunten snel hersteld / verbeterd. Van harte aanbevolen!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Overige, Onderhoud service, Isoleren (deel) woning, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Afbouwen dakkapel

Warmerdam heeft ons geholpen toen een andere aannemer ons liet zitten met een gebrekkig geplaatste dakkapel. De dakkapel is door Sander naar onze volledige tevredenheid hersteld en afgebouwd.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam

Goed werk geleverd! Keurig volgens afspraak

Zeer goede en vriendelijke aannenmer! Veel verstand van zijn vak. En komt zijn afspraak na! Ik heb door Sander een dragende muur laten verwijderen en een stalen bint laten plaatsen. Sander heeft keurig werk geleverd en netjes gewerkt. Aanrader!!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Zeer tevreden over het vakmanschap en eindresultaat

We hebben een verlaagd plafond in de keuken laten aanbrengen door Aannemersbedrijf Warmerdam. Dit was ons zeer goed bevallen en hebben daarom besloten om bij Sander en zijn team een zolderverbouwing met vliering, dakraam en inbouwkasten aan te laten brengen. We zijn heel tevreden over de communicatie, vakmanschap, uitvoering, netheid en natuurlijk het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Perfecte communicatie en oplevering

Wij zijn nog altijd heel tevreden over onze zolderverbouwing die is uitgevoerd door Warmerdam. Vooraf veel gesprekken gehad, geen vraag was teveel, waardoor wij vol vertrouwen de 3 weken durende verbouwing zijn ingegaan. Allemaal hele betrouwbare en nette medewerkers, communicatie als er toch iets anders moet, ideen die tussendoor komen. Al met al, zijn wij nog iedere dag zo blij dat wij deze keuze gemaakt hebben en bij een volgende verbouwing gaan wij wederom naar Warmerdam.

Strak schema en vakwerk

Onlangs een aanbouw laten plaatsen door Aannemersbedrijf Warmerdam. Opvallend was het strakke schema en vakwerk wat is afgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

goede service, goede bereikbaarheid en altijd meedenkend.

Warmerdam is klantvriendelijk. komt afspraken na en levert goed werk.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Nette aannemer, komt afspraken na en levert goed werk

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging

Betrouwbaar en vakwerk

Ik zie dat hier een paar keer het cjfer 1 is gegeven, dat kan niet waar zijn. Mijn ervaringen zijn volledig tegengesteld. Heb een aanbouw aan mijn huis laten maken met wat extra eisen i.v.m. Verpleging van mijn vrouw. Transparante offerte gekregen, gedetailleerde planning. De opleverdatum is gehaald ondanks onwerkbaar weer, kwaliteit en afwerking zijn prima; werkt met goede vaklui. De prijs was uiterst concurrerend en geen tussentijdse onverwachte zaken. Sander staat volgende keer weer op mijn lijstje.

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Vloer

Uitstekend werk, hoge kwaliteit

Onze uitbouw is heel goed gelukt. Door onze ideeën te combineren met de ervaring van Warmerdam is een mooi ontwerp gemaakt. De uitvoering is volgens het afgegeven tijdspad en binnen afgesproken budget verlopen. Ook tijdens de bouw hebben we nog wat aanpassingen kunnen doen. Die flexibiliteit was voor ons een grote pré! De kwaliteit zit niet alleen in onze uitbouw maar was ook te merken aan het actief voorkomen van overlast voor de buurt. Dagelijks werd de werkplek netjes opgeruimd. Na oplevering hebben verschillende buurtbewoners ook opdrachten aan Warmerdam gegeven. Zeer tevreden

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen

Vakman!

Komt afspraken netjes na, denkt mee en levert gewoon uitstekend werk! Mocht ik in de toekomst weer willen verbouwen dan kom ik zeker terug.

• Ging het om een (ver)bouw project? Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Afspraak = afspraak, zeer fijne aannemer!

Wij hadden geen ervaring met verbouwen en kenden alleen de doemscenario's zoals je deze wel eens op de diverse klusprogramma's ziet. Sander heeft ons zeer netjes geholpen in het offertetraject van onze (relatief kleine) droomverbouwing, meedenken, advies geven en antwoord op alle vragen. Hij heeft onze onzekerheid weggenomen door met een duidelijke planning te komen, afspraak is afspraak; Warmerdam heeft alles waargemaakt. De planning is tot op de dag nauwkeurig nagekomen, financieel geen verrassingen behalve wat zaken die tijdens het werk naar boven kwamen en niet vooraf konden worden ingeschat; absoluut geen verborgen kosten o.i.d. Ook qua oplevering en nazorg ben je bij Warmerdam B.V. aan het juiste adres, ik ben blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Uitgevoerd werk: storten cement dekvloer, aanleg vloerverwarming (hoofdverwarming), wanden verplaatsen, deuren plaatsen, kunststofkozijn plaatsen, metselwerk, elektra + loodgieterswerk t.b.v. keuken, verlagen plafond, stucwerk (plafonds en wanden).

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen, Overige

Over Bouwnu

Over Aannemersbedrijf Warmerdam BV