Klantgericht, flexibel en meedenkend

Wij hebben een garage om laten bouwen tot slaapkamer met badkamer en om de garage te vervangen een schuur aan laten bouwen. Vanaf de offerteaanvraag tot de oplevering is er altijd goed contact geweest. Er wordt altijd gereageerd op vragen en we werden goed op de hoogte gehouden van vertragingen of mogelijkheden binnen de planning. De constructie werkzaamheden zijn van hoge kwaliteit. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denken ook mee en durven ook aan te geven wanneer je als klant iets wil waar je later spijt van krijgt en komen dan met een alternatief. Er wordt niet aangepast of veranderd zonder overleg. Afwerking is zeer netjes en secuur. Kunnen we kort over zijn. De onderaannemers, zoals grondwerk, loodgieter, elektricien, dakdekker, enz., zijn van dezelfde kwaliteit en komen gemaakte afspraken na. De nazorg verloopt, tot nu toe, goed. Paar (zeer) kleine dingen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste. Prijs/kwaliteit is zeker in orde. Zij zijn geen grote aannemer. Zij zijn flexibel en dat zul je zelf als klant ook moeten zijn. In goede balans hebben wij dat terug gezien in het resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Badkamer

Vakmanschap en betrokkenheid

Wij hebben de bovenverdieping van onze boerderij (bouwjaar 1763) door deze aannemer laten verbouwen en daarna de wagenschuur laten ombouwen naar een woonruimte. Vanaf dag 1 zeer tevreden. Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen, er wordt vakwerk geleverd, meegedacht waar nodig en het resultaat is fantastisch ! Inmiddels bellen we Sander Warmerdam voor alle soorten klussen thuis en zakelijk.....een aanrader !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakwerk, meedenken, afspraak is afspraak en uitstekend bereikbaar.

Door de planning en de goede communicatie wisten we precies waar we aan toe waren. Ook de bereikbaarheid als er vragen waren, was uitstekend. Afspraken zijn nagekomen en er is erg netjes gewerkt (ook door de onderaannemers), waardoor ‘overlast’ bij zowel ons als buurtbewoners tot een minimum beperkt is gebleven. Ontzettend blij met het fraaie eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Keurig gewerkt conform planning, vakmannen voor een top resultaat!

Bij de eerste afspraak met Sander om het werk op te nemen hadden we direct een prettig en vertrouwd gevoel. Voor het rondkrijgen van de offerte was soms best even wat (mis)communicatie nodig. Maar zodra dat achter de rug was hebben we enorm prettig 'samengewerkt' met Warmerdam. Sander loste zoals je mag verwachten uitdagingen met externen zeer efficiënt op en alles is conform de hele strakke planning opgeleverd. De paar kleine opleverpuntjes werden keurig opgepakt todat iedereen tevreden kon zijn met het resultaat. Tom en Richard hebben namens Sander enorm veel werk bij ons gedaan en hebben het altijd even keurig opgeruimd weer achtergelaten. Bij onduidelijkheden werd er telefonisch afgestemd. Het zijn alle drie prettige vakmannen. Kortom, wij zouden Warmerdam zeer warm aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer professioneel, gestructureerde verbouwing.

Onze ervaring met bouwbedrijf Sander warmerdam is vanaf het moment waarop we onze wensen met Sander bespraken voor de offerte tot het opleveren van de aanbouw zeer positief. Sander werkt zeer gestructureerd en laat niks aan het toeval over, waardoor alles precies volgens planning verloopt. De communicatie is helder en transparant. Ook de onderaannemers waar Sander mee werkt zijn proffessioneel en leveren goed werk. Er wordt goed meegedacht en overlegd als er zaken anders moeten of kunnen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Netjes op afspraak komen en zorgvuldig te werk gaan.

Vanaf begin af aan een goed gevoel. Eenmaal begonnen met slopen/bouwen goed contact geweest tussen de aannemer en het personeel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Werkt netjes, nauwkeurig en denkt goed met je mee

Sander heeft bij ons de zolder volledig verbouwt met een indeling, vliering, dakkapel en badkamer. Dit alles heeft hij heel netjes gedaan en ons altijd op de hoogte gehouden van de planning. Hij neemt al het werk uit handen wat erg prettig is. Voor alle klussen heeft hij specialisten die hij inzet en daarmee zeer goede kwaliteit levert.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel over de deskundigheid en goede communicatie met de aannemer en zijn medewerkers, wat later bevestigd werd tijdens de voorbereiding en de uitvoering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Opdracht goed en volgens planning uitgevoerd

De aanbouw is goed en volgens planning uitgevoerd. De communicatie over wat jezelf moet doen en wat je te wachten staat kan beter.

Betrouwbaar bedrijf met goed personeel

Betrouwbaar bedrijf met goed personeel

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Prettige aannemer vanaf offerte aanvraag tot oplevering

Zeer goede ervaring met Sander Warmerdam. Hij dacht mee in het offerte stadium. Kwam snel met een complete offerte en een planning die hij van begin tot eind ook gevolgd heeft (we hadden ook wel veel mazzel met het weer). We zijn zeer tevreden met onze uitbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Aannemersbedrijf Warmerdam is een fijn bedrijf, goede service, zeer zeker vriendelijk personeel.

We hebben onze oude badkamer laten vernieuwen door Aannemersbedrijf Warmerdam en zijn zeer tevreden. Alles is gedaan in de afgesproken tijd en alles was op tijd af. Goede ervaren mensen die elkaar ook kennen en met elkaar ook afspraken maken zodat wij als bewoners nergens zorgen om hoefden te maken. Alles was gewoon goed geregeld.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Denkt mee, draagt oplossingen aan. Duidelijke communicatie.

Aannemersbedrijf Warmerdam heeft vorig jaar ons huis verbouwd. Buitengewoon tevreden over resultaat en wijze waarop dit tot stand is gekomen. Sander denkt in termen van oplossingen - communiceert duidelijk en komt afspraken altijd na. Kortom, betrouwbaar en prettig. Goede kwaliteit geleverd - alle opleverpunten snel hersteld / verbeterd. Van harte aanbevolen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Overige, Onderhoud service, Isoleren (deel) woning, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Afbouwen dakkapel

Warmerdam heeft ons geholpen toen een andere aannemer ons liet zitten met een gebrekkig geplaatste dakkapel. De dakkapel is door Sander naar onze volledige tevredenheid hersteld en afgebouwd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Goed werk geleverd! Keurig volgens afspraak

Zeer goede en vriendelijke aannenmer! Veel verstand van zijn vak. En komt zijn afspraak na! Ik heb door Sander een dragende muur laten verwijderen en een stalen bint laten plaatsen. Sander heeft keurig werk geleverd en netjes gewerkt. Aanrader!!

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer tevreden over het vakmanschap en eindresultaat

We hebben een verlaagd plafond in de keuken laten aanbrengen door Aannemersbedrijf Warmerdam. Dit was ons zeer goed bevallen en hebben daarom besloten om bij Sander en zijn team een zolderverbouwing met vliering, dakraam en inbouwkasten aan te laten brengen. We zijn heel tevreden over de communicatie, vakmanschap, uitvoering, netheid en natuurlijk het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Perfecte communicatie en oplevering

Wij zijn nog altijd heel tevreden over onze zolderverbouwing die is uitgevoerd door Warmerdam. Vooraf veel gesprekken gehad, geen vraag was teveel, waardoor wij vol vertrouwen de 3 weken durende verbouwing zijn ingegaan. Allemaal hele betrouwbare en nette medewerkers, communicatie als er toch iets anders moet, ideen die tussendoor komen. Al met al, zijn wij nog iedere dag zo blij dat wij deze keuze gemaakt hebben en bij een volgende verbouwing gaan wij wederom naar Warmerdam.

Strak schema en vakwerk

Onlangs een aanbouw laten plaatsen door Aannemersbedrijf Warmerdam. Opvallend was het strakke schema en vakwerk wat is afgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

goede service, goede bereikbaarheid en altijd meedenkend.

Warmerdam is klantvriendelijk. komt afspraken na en levert goed werk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nette aannemer, komt afspraken na en levert goed werk

Betrouwbaar en vakwerk

Ik zie dat hier een paar keer het cjfer 1 is gegeven, dat kan niet waar zijn. Mijn ervaringen zijn volledig tegengesteld. Heb een aanbouw aan mijn huis laten maken met wat extra eisen i.v.m. Verpleging van mijn vrouw. Transparante offerte gekregen, gedetailleerde planning. De opleverdatum is gehaald ondanks onwerkbaar weer, kwaliteit en afwerking zijn prima; werkt met goede vaklui. De prijs was uiterst concurrerend en geen tussentijdse onverwachte zaken. Sander staat volgende keer weer op mijn lijstje.

Uitstekend werk, hoge kwaliteit

Onze uitbouw is heel goed gelukt. Door onze ideeën te combineren met de ervaring van Warmerdam is een mooi ontwerp gemaakt. De uitvoering is volgens het afgegeven tijdspad en binnen afgesproken budget verlopen. Ook tijdens de bouw hebben we nog wat aanpassingen kunnen doen. Die flexibiliteit was voor ons een grote pré! De kwaliteit zit niet alleen in onze uitbouw maar was ook te merken aan het actief voorkomen van overlast voor de buurt. Dagelijks werd de werkplek netjes opgeruimd. Na oplevering hebben verschillende buurtbewoners ook opdrachten aan Warmerdam gegeven. Zeer tevreden

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen

Vakman!

Komt afspraken netjes na, denkt mee en levert gewoon uitstekend werk! Mocht ik in de toekomst weer willen verbouwen dan kom ik zeker terug.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Afspraak = afspraak, zeer fijne aannemer!

Wij hadden geen ervaring met verbouwen en kenden alleen de doemscenario's zoals je deze wel eens op de diverse klusprogramma's ziet. Sander heeft ons zeer netjes geholpen in het offertetraject van onze (relatief kleine) droomverbouwing, meedenken, advies geven en antwoord op alle vragen. Hij heeft onze onzekerheid weggenomen door met een duidelijke planning te komen, afspraak is afspraak; Warmerdam heeft alles waargemaakt. De planning is tot op de dag nauwkeurig nagekomen, financieel geen verrassingen behalve wat zaken die tijdens het werk naar boven kwamen en niet vooraf konden worden ingeschat; absoluut geen verborgen kosten o.i.d. Ook qua oplevering en nazorg ben je bij Warmerdam B.V. aan het juiste adres, ik ben blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Uitgevoerd werk: storten cement dekvloer, aanleg vloerverwarming (hoofdverwarming), wanden verplaatsen, deuren plaatsen, kunststofkozijn plaatsen, metselwerk, elektra + loodgieterswerk t.b.v. keuken, verlagen plafond, stucwerk (plafonds en wanden).

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen, Overige

Over Bouwnu