Goed overleg, fijn personeel en mooi werk!

Vanaf het eerste overleg werd er goed meegedacht. Er werd rekening gehouden met onze verhuisdatum. Het personeel was flexibel en makkelijk benaderbaar. De bouw is vlot verlopen, zonder tegenslagen. We hadden korte lijntjes met de uitvoerder, die goed te bereiken was. Ook nadat we erin woonden, werden de opleverpunten snel en netjes afgehandeld. Wij kijken erg positief terug op deze prettige samenwerking.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Klantvriendelijk, goede service

Vakmensen die meedenken tijdens de bouw.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Aannemersbedrjf Kuipers B.V.

Aannemersbedrijf Kuipers is een bouwbedrijf met uitstekende vakmensen in eigen dienst. Wij bouwen zowel voor particulieren als bedrijven kwalitatief hoogstaande woningen tegen scherpe prijzen. Om de kwaliteit van het bouwproduct en het bouwproces te kunnen blijven verbeteren, investeren wij steeds in de kwaliteit van onze organisatie. Door opleiding en instructie van personeel, het vastleggen en verbeteren van onze werkprocessen en het werken met goed onderhouden en modern materiaal.