Hele fijne aannemer, dicht bij de mensen

Hele goede service, mensen zijn allemaal goed benaderbaar. Altijd bereid om een helpende hand te bieden en advies te geven. Ook telefonisch waren ze altijd bereid om hulp te bieden. Alles ziet er netjes uit.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede, persoonlijke samenwerking, korte lijntjes, prachtig eindresultaat

In 2016-2017 hebben wij een vrijstaande woning in Meppel laten bouwen door aannemersbedrijf Kuipers. We hebben bouwbedrijf Kuipers ervaren als kundig en betrokken bedrijf. Vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering zijn we altijd persoonlijk benaderd en hadden we vaste contactpersonen zodat er snel geschakeld kon worden bij vragen of wijzigingen tijdens de bouw. Tijdens de bouw van de woning konden we altijd even een kijkje komen nemen en hadden we plezierig contact met de heren op de bouw. Oplever punten werden door Kuipers netjes en zeer snel opgepakt. De onderaannemers van Kuipers (schilder/installateur) waren wat minder vlot in het afhandelen van de oplever punten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakmensen die staan voor kwaliteit

Kuipers hebben wij ervaren als een bouwbedrijf waar kwaliteit binnen de hele organisatie hoog in het vaandel staat. Daarnaast waren de lijnen kort. Dit zorgde er voor dat wij ook tijdens de bouw nog wijzigingen konden aanbrengen. Ook het feit dat wijzigingen niet altijd gelijk tot meerwerk leidde, hebben wij als prettig ervaren. De medewerkers van Kuipers zijn niet alleen goed opgeleide vakmensen maar zijn daarnaast ook klantgericht. Kortom - Kuipers is een bouwbedrijf dat samen met de klant streeft naar een kwalitatief goed product.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Klantgericht en deskundig; bouwt woningen van hoge kwaliteit, met goede service.

We zijn zeer tevreden over aannemersbedrijf Kuipers; vanaf de eerste voorbereidingen tot en met de oplevering (en ook daarna) is men steeds klantvriendelijk en deskundig. De leiding en de medewerkers zijn klantgericht, onze wensen zijn steeds zorgvuldig uitgevoerd. We hebben ervaren dat de metselaars, timmerlieden en uitvoerder van Kuipers zeer deskundig zijn. Wij kijken positief terug op deze prettige samenwerking. Het resultaat is een prachtig en kwalitatief hoogwaardig huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed overleg, fijn personeel en mooi werk!

Vanaf het eerste overleg werd er goed meegedacht. Er werd rekening gehouden met onze verhuisdatum. Het personeel was flexibel en makkelijk benaderbaar. De bouw is vlot verlopen, zonder tegenslagen. We hadden korte lijntjes met de uitvoerder, die goed te bereiken was. Ook nadat we erin woonden, werden de opleverpunten snel en netjes afgehandeld. Wij kijken erg positief terug op deze prettige samenwerking.

Klantvriendelijk, goede service

Vakmensen die meedenken tijdens de bouw.

Over Bouwnu

Over Aannemersbedrjf Kuipers B.V.

Aannemersbedrijf Kuipers is een bouwbedrijf met uitstekende vakmensen in eigen dienst. Wij bouwen zowel voor particulieren als bedrijven kwalitatief hoogstaande woningen tegen scherpe prijzen. Om de kwaliteit van het bouwproduct en het bouwproces te kunnen blijven verbeteren, investeren wij steeds in de kwaliteit van onze organisatie. Door opleiding en instructie van personeel, het vastleggen en verbeteren van onze werkprocessen en het werken met goed onderhouden en modern materiaal.