Prima. Goed in overleg en denken continu met je mee

Wij hebben een vrijstaande woning gekocht die erg gedateerd was. Wij hebben een flinke verbouwing gedaan. Er is een mooie uitbouw gerealiseerd. Er is mee gedacht aan het aanzicht aan de achterzijde. Met als gevolg dat we nu de garage, berging en uitbouw als één geheel hebben met dezelfde stenen. Als leken zijn we goed door dit proces geloodst. Daarin konden we duidelijk onze wensen aangeven en werd er gedurende gehele bouw met ons meegedacht. Alle afspraken werden stipt nagekomen wat we als zeer prettig hebben ervaren. De prijs kwaliteitsverhouding/afwerking zien wij zeker terug in het resultaat. Keurig en net personeel waar je prima mee kunt samen werken.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prettige laagdrempelige 'samenwerking' , zowel met directie als personeel

Vervangen van windveren en dekstukken (hout en plaatmateriaal) door Keraliet op huis en schuur. Na gedegen advies een fraai stukje werk afgeleverd door deskundige medewerkers. Ook prima afstemming met schildersbedrijf in gezamenlijk gebruik van ingehuurde hoogwerker.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak

Prettig bedrijf ok zaken mee te doen.

Duidelijke afspraken, bekwaam en vriendelijk personeel.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Betrouwbaar, zeer goed personeel, denkt mee!

25 gelden is mijn woning door aannemersbedrijf Kamp gebouwd, heel degelijk en solide. 3 jaar geleden is door dit bedrijf een dakkapel geplaatst, volgens de badkamerbouwer mankeerde er geen millimeter aan, is prachtig geworden. Vorige week de vloerplanken van het balkon vervangen door vloerroosters, ook weer vakwerk. De werklui leveren vakwerk, zijn netjes, ruimen alles keurig weer op en zijn beleefd. Niemand anders komt aan mijn huis!!

• Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service

Over Bouwnu