Vakkundig met veel persoonlijke aandacht.

Restauratie werkzaamheden aan ons historische horeca pand werd uitgevoerd met geconcentreerde aandacht. De gasten op ons terras werden niet gestoord in hun rust. De vriendelijke medewerkers van Kamp begrepen ongevraagd hoe werk in uitvoering gedaan moet worden zonder lawaai of overlast. Wij waren heel blij met de mannen en met het resultaat. Dank je wel Fa. Kamp!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Deskundig, professioneel en klantgericht.

In 2018 hebben we een flinke verbouwing gedaan in ons nieuwe huis in Enschede. Wij hebben aannemer Kamp zelf benaderd begin 2018 en nadat we de verschillende aspecten/fases van dit project gaandeweg hebben besproken, technisch en financieel, is Kamp met zijn mensen aan de slag gegaan. Henk Kamp is communicatief zeer goed, de lijntjes zijn kort, en hij heeft een ervaren en deskundig team van mensen in zijn bedrijf. Samen met Kamp hebben we steeds effectief en oplossingsgericht de diverse zaken die je al doende tegenkomt in deze flinke verbouwingsklus opgelost. Uiteindelijk is alles gestript in het huis, muren weggehaald, stuk dak vernieuwd, overal nieuwe elektriciteit, alles opnieuw gestuukt en uiteindelijk alles mooi geverfd. Henk Kamp beschikt over een groot en deskundig netwerk van onderaannemers, installateurs, stukadoors en schilders, waarmee het prettig samenwerken is. Voor een kleine of grote verbouwing / renovatie kunnen we Aannemersbedrijf Kamp uit Ootmarsum van harte aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Overige, Beglazing en kozijnen, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima. Goed in overleg en denken continu met je mee

Wij hebben een vrijstaande woning gekocht die erg gedateerd was. Wij hebben een flinke verbouwing gedaan. Er is een mooie uitbouw gerealiseerd. Er is mee gedacht aan het aanzicht aan de achterzijde. Met als gevolg dat we nu de garage, berging en uitbouw als één geheel hebben met dezelfde stenen. Als leken zijn we goed door dit proces geloodst. Daarin konden we duidelijk onze wensen aangeven en werd er gedurende gehele bouw met ons meegedacht. Alle afspraken werden stipt nagekomen wat we als zeer prettig hebben ervaren. De prijs kwaliteitsverhouding/afwerking zien wij zeker terug in het resultaat. Keurig en net personeel waar je prima mee kunt samen werken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettige laagdrempelige 'samenwerking' , zowel met directie als personeel

Vervangen van windveren en dekstukken (hout en plaatmateriaal) door Keraliet op huis en schuur. Na gedegen advies een fraai stukje werk afgeleverd door deskundige medewerkers. Ook prima afstemming met schildersbedrijf in gezamenlijk gebruik van ingehuurde hoogwerker.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Prettig bedrijf ok zaken mee te doen.

Duidelijke afspraken, bekwaam en vriendelijk personeel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Betrouwbaar, zeer goed personeel, denkt mee!

25 gelden is mijn woning door aannemersbedrijf Kamp gebouwd, heel degelijk en solide. 3 jaar geleden is door dit bedrijf een dakkapel geplaatst, volgens de badkamerbouwer mankeerde er geen millimeter aan, is prachtig geworden. Vorige week de vloerplanken van het balkon vervangen door vloerroosters, ook weer vakwerk. De werklui leveren vakwerk, zijn netjes, ruimen alles keurig weer op en zijn beleefd. Niemand anders komt aan mijn huis!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud service

De Mors 77 7631BA OOTMARSUM