Bert Brinkman denk met je mee, van begin tot eind

Uitstekende ervaring. Van begin tot eind denkt Bert met je mee en komt hij ,proactief, met goed en praktische oplossingen. Iemand die wet waar hij het over heeft. Bouwkwaliteit is prima, afspraken worden nagekomen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Super service en vakmanschap!

Het contact met Bert verliep heel soepen en direct, als wij vragen/opmerkingen hadden ging hij er direct mee aan de slag. Timmermannen Henk & Daan hebben de klussen uitgevoerd, zij dachten met ons mee om de juiste keuzes te maken. Wij zijn erg blij met het resultaat en de service.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Kelder, Badkamer, Keuken

Prima aannemer, zowel de eigenaar en het personeel denken goed met ons mee.

De ervaringen zijn prima, er wordt goed meegedacht door de eigenaar en zijn personeel, afspraken worden nagekomen, de planning is ook op orde en ze zijn vriendelijk. We zijn zeer tevreden met aannemer Brinkman en zijn personeel.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu