Goede service!

We hebben een nieuwe woning gebouwd met aannemersbedrijf Brinkman, Zeer degelijke bouw, komt zijn afspraken goed na. we zijn erg tevreden

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Service met een hoofdletter S èn met een brede lach!

Een zeer prettig bouwbedrijf die het verbouwen van onze binnenmanege projectmatig aangepakt heeft. We hadden specialisatie nodig vwb asbestsanering en constructie. Van A tot Z tot in de puntjes geregeld. Een echt 5 sterren bedrijf. Waarom 4 sterren bij prijs kwaliteit? Ik wil nog veel vaker met ze bouwen, dus mijn onderhandelingspositie moet ik wel een beetje in tact houden ;-)

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige, Isoleren (deel) woning
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Alles volgens afspraak uitgevoerd en probleemloos nog een paar klusjes uitgevoerd

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede aannemer en komt zijn afspraken goed na.

Bert Brinkman is een echte vakman. Denkt goed mee en is erg klantgericht. Heeft goede contacten en een eerlijke prijs. Wij hebben dit voorjaar de beneden verdieping geheel door Bert Brinkman laten verbouwen. Dit onder hoge tijddruk en een strak schema. Bert heeft al onze verwachtingen overtroffen. Was ook zeer flexibel in zijn planning. Als je voor Bert Brinkman kiest weet je zeker dat je goed zit.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige

goede service en goed vakundig personeel

zie boven

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prima aannemer, werknemer Henk is een vakman.

Prima bouwbedrijf. renovatie nieuwe achterdeur met kozijnen. Aannemer denkt goed mee om tot een passende oplossing te komen. Werknemer is op tijd aanwezig en krijgt het werk binnen de tijd goed af.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Prima werk geleverd, prima service, prima vakmensen

Zeer tevreden, verbouwing zeer goed uitgevoerd, goed meedenken met de woonwensen, goede vakmensen en binnen de gestelde termijn alles afgewerkt.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Zeer bekwaam aannnemersbedrijf

Fijn bedrijf, welke nog gewoon meedenken en met goede adviezen komt. Denk met de klant mee i.p.v. zijn protemonnee! Bert heeft een dakrenovatie gedaan, goten vervangen en de woning opnieuw laten stucken. Fijn personeel en niet te beroerd om op vrijdagmiddag tot 17.30 door te werken om het af te maken.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Dak renovatie na asbest verwijdering

Zéér tevreden, professioneel, ter zake deskundig en met een duidelijke offerte vooraf. Vakkundig personeel, vriendelijk en behulpzaam. En na gedane arbeid alles netjes achter gelaten.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Bert Brinkman denk met je mee, van begin tot eind

Uitstekende ervaring. Van begin tot eind denkt Bert met je mee en komt hij ,proactief, met goed en praktische oplossingen. Iemand die wet waar hij het over heeft. Bouwkwaliteit is prima, afspraken worden nagekomen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Super service en vakmanschap!

Het contact met Bert verliep heel soepen en direct, als wij vragen/opmerkingen hadden ging hij er direct mee aan de slag. Timmermannen Henk & Daan hebben de klussen uitgevoerd, zij dachten met ons mee om de juiste keuzes te maken. Wij zijn erg blij met het resultaat en de service.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Kelder, Badkamer, Keuken

Prima aannemer, zowel de eigenaar en het personeel denken goed met ons mee.

De ervaringen zijn prima, er wordt goed meegedacht door de eigenaar en zijn personeel, afspraken worden nagekomen, de planning is ook op orde en ze zijn vriendelijk. We zijn zeer tevreden met aannemer Brinkman en zijn personeel.

Over Bouwnu

Over Aannemersbedrijf Bert Brinkman BV