Denken mee en echte vaklui in dienst

Wij hebben een dakopbouw door ASR laten plaatsen. Tijdens het offerte proces dachten ze mee en kwamen met oplossingen die niet in onze tekeningen verwerkt waren. Hierdoor is onze verbouwing nog meer toekomstbestendig. En werd de verbouwing zelf ook zeer prettig doorlopen. De opdracht zelf is ook vlot en goed uitgevoerd. Er waren professionele vaklui over de vloer die oplossingsgericht meedenken. en erg flexibel zijn. Als er kleine hobbels waren, werd dit goed snel en vakkundig opgelost. een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer zorgvuldige en gestructureerde aanpak van ons bouwproject.

Wij hebben ASR als een heel fijn bedrijf ervaren vanaf het eerste bezoek voor het maken van de offerte, tot de aflevering. Zeer uitgebreide en transparante offerte. Er wordt keurig gewerkt, alles volgens inzichtelijke planning. Medewerkers ASR denken mee en zijn flexibel. Wij zijn 100% tevreden en raden ASR eenieder aan die een bouwbedrijf nodig heeft.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Prima, vlotte afhandeling

Nette behandeling, mensen niet alleen vakkundig, maar ook keurig en vriendelijk. Prettig om deze heren in huis te hebben werken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Verbouwing winkel Roberto Bikes & Scooters bv

A.S.R. bouwbedrijf heeft degelijk werk geleverd. We zijn zeer tevreden. Niet alleen over het eindresultaat, maar ook over de inzet, nakomen van afspraken en werktempo. A.S.R. bouwbedrijf heeft er een mooi project van gemaakt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

in november / december door A.S.R een nieuwe Aula laten plaatsen. super resultaat, alles conform planning. vakbekwaam, vriendelijke personeel

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Overige, Beglazing en kozijnen

Goed bouwbedrijf

Een fijn bouwbedrijf om mee samen te werken.

Staan klaar voor je!

Na 3 verbouwingen kan ik niets anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de kwaliteit en het personeel. Geen tot weinig restpunten op de gemaakte afspraken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Serre/overkapping, Badkamer

Met A.S.R. kom je er...

Tijdens een lange zoektocht naar een goede aannemer voor onze aanbouw kwamen wij bij ASR uit. Ze hadden mooie reviews en gaf ons het gevoel dat dit hem wel eens kon worden. Na ons eerste contact met ASR werd ons goed gevoel bevestigd. Na meerdere bezoeken wisten wij het zeker. ASR wordt het. Zo gezegd zo gedaan. Na ondertekening van het contract was het wachten op de aanvang van de bouw. Alles ging geweldig. Wat een team, netjes en correct. Goede en duidelijke communicatie, fantastische en vriendelijke vakmannen. Zelfs onze tussendoorse niet geringe wijzigingen werden door de aannemer keurig uitgevoerd zonder extreme vertraging. In 1 woord "fantastisch". Het resultaat mag er zijn. Ons advies ga voor ASR dan kom je er. Iedereen van ASR bedankt voor alles en het prachtige resultaat. Keep up the good work

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbaar en partner

De verrichte werkzaamheden zijn kwalitatief goed uitgevoerd. ASR geeft goede adviezen is betrouwbaar, flexibel en zeer prettig om mee samen te werken!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Komt afspraken na, geeft goed advies en levert kwalitatief goed werk

Wij hebben de afgelopen jaren regelmatig werkzaamheden laten uitvoeren door ASR bouw. De werkzaamheden zijn op tijd, en met volle tevredenheid uitgevoerd. De afspraken worden nagekomen. We zijn echt onzorgd. Ik beveel ASR bouw zeker aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Keuken

Betrouwbaar - duidelijk en nog echte vakmensen in werken bij ASR.

ASR heeft voor ons een woning gerenoveerd. Ze denken mee en niet alleen bouwtechnisch maar ook budgettair.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Betrouwbare partner in de bouw

Kwalitatief goed werk, betrouwbare en flexibele partij, zeer prettig om mee samen te werken!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

super service, orde en netheid tijdens de bouw, flexibel, kwaliteit, leuk team

ASR bouw heeft onze vakantiewoning gebouwd. Van het begin tot het einde heeft ASR ons overal in bijgestaan met goede adviezen tot aan de kleur van de gordijnen aan toe. Korte lijnen, flexibel, goede afspraken gemaakt die ze ook allemaal zijn nagekomen. Wij hebben het ook als zeer fijn ervaren dat onze woning bij oplevering niet alleen bezemschoon werd opgeleverd. Wij kregen de mogelijkheid vanuit ASR om een professioneel schoonmaakbedrijf langs te laten komen. Zij hebben ervoor gezorgd dat onze woning instap klaar werd opgeleverd. Dit heeft voor ons zoveel tijd geschild. Kortom wij zijn een zeer tevreden klant !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakkundig, meedenkend, werken netjes en komen afspraken na.

Tot volle tevredenheid diverse verbouwingen door ASR Bouwbedrijf laten uitvoeren. De ontzorging en begeleiding zijn top.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede service, meedenkend en correct.

ASR Bouwbedrijf BV heeft ons huis van binnen in zijn geheel verbouwd. Hierbij was veel aandacht voor planning en afwerking. Een goed bedrijf om uw verbouwing of bouw te laten uitvoeren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Zeer tevreden, en een prachtig eindproduct.

Mooie aanbouw gerealiseerd, ASR komt afspraken na en denken mee met het hele traject. Ik zal ASR zeker bij vrienden aanraden.

Over Bouwnu

Over A.S.R. Bouwbedrijf B.V.