Betrouwbare partner in de bouw

Kwalitatief goed werk, betrouwbare en flexibele partij, zeer prettig om mee samen te werken!

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

super service, orde en netheid tijdens de bouw, flexibel, kwaliteit, leuk team

ASR bouw heeft onze vakantiewoning gebouwd. Van het begin tot het einde heeft ASR ons overal in bijgestaan met goede adviezen tot aan de kleur van de gordijnen aan toe. Korte lijnen, flexibel, goede afspraken gemaakt die ze ook allemaal zijn nagekomen. Wij hebben het ook als zeer fijn ervaren dat onze woning bij oplevering niet alleen bezemschoon werd opgeleverd. Wij kregen de mogelijkheid vanuit ASR om een professioneel schoonmaakbedrijf langs te laten komen. Zij hebben ervoor gezorgd dat onze woning instap klaar werd opgeleverd. Dit heeft voor ons zoveel tijd geschild. Kortom wij zijn een zeer tevreden klant !

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakkundig, meedenkend, werken netjes en komen afspraken na.

Tot volle tevredenheid diverse verbouwingen door ASR Bouwbedrijf laten uitvoeren. De ontzorging en begeleiding zijn top.

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud service

Goede service, meedenkend en correct.

ASR Bouwbedrijf BV heeft ons huis van binnen in zijn geheel verbouwd. Hierbij was veel aandacht voor planning en afwerking. Een goed bedrijf om uw verbouwing of bouw te laten uitvoeren.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Zeer tevreden, en een prachtig eindproduct.

Mooie aanbouw gerealiseerd, ASR komt afspraken na en denken mee met het hele traject. Ik zal ASR zeker bij vrienden aanraden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu

Over A.S.R. Bouwbedrijf B.V.