Met A.S.R. kom je er...

Tijdens een lange zoektocht naar een goede aannemer voor onze aanbouw kwamen wij bij ASR uit. Ze hadden mooie reviews en gaf ons het gevoel dat dit hem wel eens kon worden. Na ons eerste contact met ASR werd ons goed gevoel bevestigd. Na meerdere bezoeken wisten wij het zeker. ASR wordt het. Zo gezegd zo gedaan. Na ondertekening van het contract was het wachten op de aanvang van de bouw. Alles ging geweldig. Wat een team, netjes en correct. Goede en duidelijke communicatie, fantastische en vriendelijke vakmannen. Zelfs onze tussendoorse niet geringe wijzigingen werden door de aannemer keurig uitgevoerd zonder extreme vertraging. In 1 woord "fantastisch". Het resultaat mag er zijn. Ons advies ga voor ASR dan kom je er. Iedereen van ASR bedankt voor alles en het prachtige resultaat. Keep up the good work

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Betrouwbaar en partner

De verrichte werkzaamheden zijn kwalitatief goed uitgevoerd. ASR geeft goede adviezen is betrouwbaar, flexibel en zeer prettig om mee samen te werken!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Komt afspraken na, geeft goed advies en levert kwalitatief goed werk

Wij hebben de afgelopen jaren regelmatig werkzaamheden laten uitvoeren door ASR bouw. De werkzaamheden zijn op tijd, en met volle tevredenheid uitgevoerd. De afspraken worden nagekomen. We zijn echt onzorgd. Ik beveel ASR bouw zeker aan.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Keuken

Betrouwbaar - duidelijk en nog echte vakmensen in werken bij ASR.

ASR heeft voor ons een woning gerenoveerd. Ze denken mee en niet alleen bouwtechnisch maar ook budgettair.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Betrouwbare partner in de bouw

Kwalitatief goed werk, betrouwbare en flexibele partij, zeer prettig om mee samen te werken!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

super service, orde en netheid tijdens de bouw, flexibel, kwaliteit, leuk team

ASR bouw heeft onze vakantiewoning gebouwd. Van het begin tot het einde heeft ASR ons overal in bijgestaan met goede adviezen tot aan de kleur van de gordijnen aan toe. Korte lijnen, flexibel, goede afspraken gemaakt die ze ook allemaal zijn nagekomen. Wij hebben het ook als zeer fijn ervaren dat onze woning bij oplevering niet alleen bezemschoon werd opgeleverd. Wij kregen de mogelijkheid vanuit ASR om een professioneel schoonmaakbedrijf langs te laten komen. Zij hebben ervoor gezorgd dat onze woning instap klaar werd opgeleverd. Dit heeft voor ons zoveel tijd geschild. Kortom wij zijn een zeer tevreden klant !

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakkundig, meedenkend, werken netjes en komen afspraken na.

Tot volle tevredenheid diverse verbouwingen door ASR Bouwbedrijf laten uitvoeren. De ontzorging en begeleiding zijn top.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Goede service, meedenkend en correct.

ASR Bouwbedrijf BV heeft ons huis van binnen in zijn geheel verbouwd. Hierbij was veel aandacht voor planning en afwerking. Een goed bedrijf om uw verbouwing of bouw te laten uitvoeren.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Zeer tevreden, en een prachtig eindproduct.

Mooie aanbouw gerealiseerd, ASR komt afspraken na en denken mee met het hele traject. Ik zal ASR zeker bij vrienden aanraden.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu

Over A.S.R. Bouwbedrijf B.V.