Fijn, fantastisch en geweldig

In ruim 12 jaar tijds met mijn 3 honden nooit tevergeefs een beroep op jullie gedaan. Vooral in de minder mooie momenten, een ongeluk met 1 van onze honden, het overlijden van 2 honden in 2017 en 2019 zijn jullie van onschatbare waarde voor de hond en de hondenbezitter. Jullie denken mee en hebben een warm hart voor al onze honden gehad. En nog steeds voor die ene bijzondere hond die nog leeft maar waar nu zorgen om zijn. Weer werd er vandaag zoveel gedaan door Gilles om onze Noah er bovenop te helpen. Van onschatbare waarde voor de hondenbezitter. Onze dank is groot.

• Nazorg

Top praktijk, geweldige dierenartsen!

je wordt, zowel mens als dier, hartelijk ontvangen, goede uitleg van de behandeling of duidelijk antwoord op je vragen, en een correcte, vriendelijke afhandeling. Ze gaan voor de gezondheid van jouw dier, oors en tegens worden goed en duidelijk uitgelegd. Ze verstaan hun vak!

Kitten inenting

Een geweldige ervaring bij deze dierenartsenpraktijk gehad. We kwamen voor een inenting voor onze nieuwe kitten. We werden keurig netjes geholpen. Ook kregen we een gratis kitten pakket erbij. Hele vriendelijke mensen met veel kennis en liefde voor dieren.

• Nazorg

Zeer snel gehandeld en ze waren super lief voor joep en ons.

Ze hebben het leven van onze joep gered, doordat we er zeer snel terecht konden. En wij voelden ons gerustgesteld toen we hem er achter liet. Hij was daar in goede handen. Als wij in Rijssen zou wonen zou dit zeker onze dierenarts zijn. Bedankt voor alles wat jullie voor joep hebben gedaan.

Deskundig en empathisch

We werden telefonisch uitgevraagd en direkt uitgenodigd om met ons konijn te komen. Na deskundig onderzoek bleek behandeling niet haalbaar. Tijdens het afscheid overleed het konijn. De dierenarts gaf veel uitleg en reageerde met veel begrip. Consult hoefde zelfs niet betaald te worden.

Betrokken en snel geholpen

Op een vrijdagavond snel geholpen nadat onze aan de lijn lopende hond Sky in de poot gebeten was door loslopende hond. Te meer omdat we nog niet bekend waren met deze praktijk was het erg fijn dat de dierenarts onmiddellijk tijd voor ons had en de wond kon hechten. Top hoor!

• Nazorg N.v.t.

Wat een geweldig goede dierenpraktijk

Wij hebben een hele lange tijd ervaring met deze dierenpraktijk. Maar iedere keer valt het ons weer op hoe meelevend zij zijn. Met hoeveel zorg zij onze Sunny hebben behandeld in de 12,5 jaar die zij is geworden. Maar ook daarvoor met onze andere twee poedels was perfect. Nu was onze poedel aan het einde gekomen, en ook daarin geven zij een gedegen advies. Omdat wij die dag de kleinkinderen hadden, stelde dokter Wendy voor om haar thuis te laten inslapen. Dat gebeurde op een hele goede en waardevolle manier. Dit is een dierenpraktijk waar het welzijn van het dier echt voor op staat. Alle lof Jenny en Jan ter Maat

Betrokken dierenartsen

Betrokken dierenartsen, altijd fijn en duidelijk contact. Komen er al 20 jaar naar alle tevredenheid

• Nazorg

Professioneel en dichtbij een dierenhart

Medewerkers zijn echt betrokken en meelevend. Bij hun terecht gekomen nadat ik dacht dat mijn hond een maagtorsie had. In eerste instantie gebeld naar mijn dierenarts die ik in die tijd had en was er pas in de avond plaats (nog ruim 3 uur wachten). Heb toen Riessen gebeld en kon ik binnen 10 min terecht. Ze hebben mijn hond top behandeld en zo lief. Heb gelijk de polis overgeschreven.

Fijne, professionele dierenarts

Omdat mijn hond al lange tijd oorontsteking had en andere behandelingen niet het gewenste resultaat hadden, ben ik via via bij dierenartsenpraktijk Riessen terecht gekomen. Hier ben ik goed geholpen en is een passende behandeling voor mijn hond ingezet. Toen mijn andere hond een dierenarts nodig had, ben ik wederom hier naar toe gegaan. Ik heb veel vertrouwen gekregen in deze praktijk. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Ik moest er bijna een uur voor rijden, maar dit was het dubbel en dwars waard. Ik heb weer vrolijke en energieke honden!

• Nazorg

Een liefdevolle en professionele aanpak.

Wij zijn bijzonder tevreden over deze praktijk. Onze oude reu heeft een lastige huid en Gilles heeft alles in het werk gesteld om uit te vinden wat er precies aan de hand is. Donald voelt zich bij alle onderzoeken op z'n gemak en zijn nieuwsgierigheid is geen probleem (hij mag aan alles ruiken voordat het gebruikt wordt; snuffelen aan de injectiespuit. Onze jonge teef heeft gedoe met haar blaas. Zelfs in het weekend werd deskundig gehandeld en gingen we weer een rustige nacht in. Echt een top dierenartsen praktijk! Inge en Jelle.

Prettige ontvangst en behandeling

Je wordt bij binnenkomst prettig ontvangen. Ze kennen je huisdier met zijn/ haar geschiedenis en geven je goede adviezen

• Nazorg

Dit is een dierenartsen praktijk van grote klasse

Wij komen al een hele lange tijd bij deze praktijk, en zijn er bijzonder tevreden over Heel veel kennis en vakman(vrouw)schap. Wat ook sterk opvalt is de zeer goede voorlichting t.av. b.v. operaties of andere ingrepen/behandeling. Onze huidige poedel is door hen geopereerd, baarmoeder verwijderd op een zeer professionele manier met gevoel en aandacht voor het dier. Zeker is er ook aandacht voor de baasjes en de vrouwtjes. Toen wij jaren geleden twee poedels vrij snel na elkaar moesten laten inslapen, werd daar zeer zorgvuldig mee omgegaan, en op een uiterst meelevende manier. Betere dierenartspraktijk kunnen wij ons niet wensen

• Nazorg

Betrokken, betrouwbare, zorgzame en kundige dierenartsen

Met hondje Pippa, die voor de derde keer in haar leven blaasstenen had, naar deze praktijk gegaan, ondanks dat ik 70 km verderop woon, omdat ik in mijn vorige dierenartsenpraktijk geen enkel vertrouwen meer had. Pippa is geopereerd net als de voorgaande keren en had er, ondanks haar gevorderde leeftijd, in vergelijking met de vorige operaties bij die andere dierenarts nauwelijks last van. De zorg en de nazorg is uitmuntend. Vanwege leeftijd en problemen met het voer werd ze extra goed gecontroleerd. Niets werd aan het toeval overgelaten. Pippa is dan ook weer zo goed als nieuw.

• Nazorg

Wat een geweldige praktijk staan altijd voor je klaar 24 uur per dag,vriendelijk en leggen goed uit wat ze kunnen en gaan doen voor in ons geval onze hond wat fijn om jullie als dierenarts te hebben !

• Nazorg

Altijd geduldig met onze dieren. Of wij nu komen met onze katten of hondje altijd even aandacht voor hun. Dat stel ik zeer op prijs en dat maakt ze ook minder angstig. Duidelijkheid naar ons toe vind ik ook fijn. Alles gaat in goed overleg.

Super, luistert oor.

Hele goede ervaring , luisteren goed na ons verhaal

• Nazorg

vakkundig, op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en toegewijd!

we hebben prachtige maar lastig gezond te houden honden die met heel veel vakmanschap en toewijding en met toepassen van de laatste ontwikkelingen er weer heerlijk gezond en ondeugend bij lopen! met dank aan jullie beide!

• Nazorg

Vriendelijk met mens en dier, meedenkend naar oplossingen en behulpzaam als je vragen hebt.

Allemaal goede ervaringen. Er is altijd ruimte om je vraag te stellen. De telefonistes zijn altijd aardig en helpen je waar nodig is. Er word altijd gezocht naar een passende oplossing.

• Nazorg

Altijd goed geholpen, ook in het weekend!

Ik kom al jaren met mijn huisdieren bij Gilles en Wendy de Waard en ze zijn goed in hun vak. Ze zijn deskundig, vakkundig en hebben hart voor de dieren. Kortom, ik zou geen andere dierenartsenpraktijk willen!

Fijne service

Gilles heeft echt oog gehad voor onze hond. Niets was teveel. Hele fijne dierenarts. Wij hebben alle goede zorgen gewaardeerd

vakkundig en betrokken

na de zorg voor onze honden nu ook de zorg voor ons konijn in handen van Wendy en Gilles en hun team, zou me geen betere praktijk kunnen voorstellen

• Nazorg

Persoonlijk , deskundig en betrokken.

Wij hebben jarenlange goede ervaringen met Gilles, Wendy en het team. Ze zijn oprecht betrokken en als er spoed is staan ze klaar voor je. Van een mistige nieuwjaarsnacht aar je nog langzamer dan stapvoets moest rijden tot aan een spoed van een verbrijzelde onderkaak. Ze staan er voor je. Ze stellen je gerust en helpen deskundig en professioneel. Marleen en Sir Dion

• Nazorg

Warm, rekening houdende met en zeer vriendelijk!

Gilles en Wendy zijn twee warme mensen waar je met je huisdier met een gerust hart terecht kunt. Je ziet dat ze hun werk met passie verrichten en kijken niet alleen naar de gezondheid van je huisdier, maar weten je als baasje ook altijd op een goede vlak te raken. De assistentes zijn ook hartelijke mensen die je warm onthalen. Ben je de paspoort vergeten? Geen probleem! Ze helpen je herinneren. Voor vragen kan je ook bij hun terecht. Deze praktijk voelt als een familie voor mij.

• Nazorg

Zeer goede kennis van dieren en ook lief ervoor

Zeer tevreden gilles heeft onze kiddy onze poes geopereerd aan de knie en rent weer

Over Dierenartsenpraktijk Riessen

Als geen ander begrijpen wij dat uw huisdier onderdeel is van het gezin. Het welzijn en de gezondheid van uw huisdier is dan ook onze hoogste prioriteit. Met ons team doen wij er alles aan om uw huisdier de beste zorg te geven die er is. Bij dierenartsenpraktijk Riessen werken 3 dierenartsen en 5 assistentes. Gezamenlijk bundelen wij onze krachten en kennis om uw huisdier de beste zorg te geven.