Vriendelijk, betrokken, deskundig, behulpzaam!

Ik ben ontzettend blij met deze praktijk. Zowel de dierenartsen als de assistentes staan altijd voor me klaar, zijn heel liefdevol en betrokken, hebben veel ervaring en deskundigheid en helpen me altijd heel snel en heel vriendelijk. Ik kan me geen fijnere praktijk wensen en ben ze enorm dankbaar voor wat ze in de afgelopen jaren voor mijn poezen en mij hebben gedaan en nog steeds doen!

• Nazorg

Wij willen geen andere dierenpraktijk meer!

Zeer betrokken en ontzettend lieve dierenartsen/ personeel. Voor onze beestjes niemand anders meer!

• Nazorg

Ik kwam hier nadat mijn hond bij een andere praktijk geopereerd was. Ze kreeg complicaties in de avond en ik werd hierheen doorverwezen. Mijn hond werd super goed opgevangen en we hebben hier de verdere controles uitgevoerd. Ik blijf hier terug komen omdat het personeel zo lief is voor mijn hond en alles duidelijk uitlegt. Ze zijn ook ruim geopend en dat is ook erg fijn. Het ritje vanuit Nijverdal zeker waard.

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk naar baasje en dier. Meedenkend ivm financiële kant. Er is één klein dingetje waar ik net thuis achterkwam. Ze hebben mijn naam niet goed in de computer staan. Maar dat is zo opgelost.

• Nazorg

- altijd meedenken - vriendelijk - welzijn dier voorop - eerlijk - betrouwbaar - kennis en ervaring, indien specialisatie niet aanwezig is altijd collega’s in het netwerk die het wel hebben.

• Nazorg

Betrokken en vriendelijke met kennis gesteld personeel

Nu 2 keer bij deze praktijk geweest en ik ervaar het als zeer prettig. Al het personeel is vriendelijk in omgang, betrokken, geïnteresseerd in de hond en rustig. Er is gedegen kennis aanwezig wat maakt dat je vertrouwen hebt in wat er gezegd wordt. De praktijk vind ik een aanrader!!!

• Nazorg

Vriendelijk personeel en van de arts duidelijk uitleg gehad en was lief voor mijn hond

• Nazorg N.v.t.

Hele fijne praktijk, meelevend, meedenkend en vriendelijk.

We hebben een hele fijne ervaring met deze praktijk. Met zowel de dierenartsen als de assistenten. Ze denken goed mee en zijn eerlijk. Ik zou niet anders meer willen voor mijn dieren!

• Nazorg

Vriendelijk duidelijke uitleg over je dieren yoede tips

Ze leveren de allerbeste zorg voor je dier en geven informatie tips en duidelijke uitleg. Ik kom er al sinds 1995 Top praktijk !!!

Fijne praktijk

We hebben hele prettige ervaringen met de praktijk. Aardig personeel en zeer gespecialiseerd!

• Nazorg

Goede aandacht voor hond en baasje :-)

Er wordt goed doorgevraagd en de tijd genomen tijdens de afspraak.

Nette en snelle hulp

Tijdens onze vakantie was de hond door een andere hond uit het niets gebeten. Hierop diverse dierenarts gebeld in de buurt van enter. Gelukkig met de 24 uurs bereikbaarheid was dierenartsenpraktkijk Riessen de juiste hulp. Zeer goed en netjes geholpen de wond behandeling incl hechtingen was perfect uitgevoerd. DANK voor de snelle hulp en nazorg.

• Nazorg

Goed geholpen, zorgvuldige nazorg.

We worden al jaren goed geholpen als er iets is met onze huisdieren. We ervaren de praktijk als deskundig, flexibel en pro-actief. Zeer tevreden.

Kan niet beter

Helaas op vakantie onze hond in moeten laten slapen. Wat een liefdevolle betrokkenheid hebben wij ervaren. Dit maakte het afscheid nemen voor ons als een mooie blijvende herinnering. Het kaartje ontvangen bij thuiskomst was super lief. Dit was duidelijk op onze toestand geschreven en niet een standaard kaart. Helaas wonen wij echt te ver weg anders zouden wij indien we ooit nog een andere hond nemen echt voor deze dierenarts gaan.

Toppraktijk

Professioneel, heel lief en met heel veel geduld.

• Nazorg

Het is en blijft een geweldig goede dierenartsenpraktijk

Onze kleine poedel had maandagsveel pijn, dit werd in de loop van de dag erger, gebeld naar de praktijk, en konden dezelfde avond nog komen. Door de behandelend arts werd alle tijd genomen, maar bij de dokter gaf onze poedel geen krimp. De arts heeft een echo gemaakt, en zeer grondig onderzocht. Maar eigenlijk geen rare dingen gevonden. Zij kreeg een spuitje tegen de pijn en en pijnbestrijding voor de volgende dagen. In de loop van de dinsdag ging het steeds beter. En woensdag was het weer helemaal ons vrolijke poedeltje. Top dokters bij deze dierenarts praktijk, en redelijke prijzen

• Nazorg

De warme betrokkenheid en de professionele kwaliteit steken er met kop en schouders boven uit. Ook fijn dat fam de Waard alles in eigen hand houd, bijv.weekeinden. Voel me samen met mijn twee poezen in deze familiepraktijk als een vis in het water!

• Nazorg

Deskundig voor mens en dier

Wij zijn erg tevreden met de dienstverlening van dierenarts Riessen. Hij kan goed een situatie inschatten en ook mensen gerust stellen. Geeft duidelijke en eerlijke uitleg.

• Nazorg

Vriendelijke en betrokken benadering; deskundig advies.

Altijd keurig op tijd de uitnodiging ontvangen voor de jaarlijkse inentingen en controle van onze hond Does. Baliemedewerkers zijn ook betrokken en voldoende kundig. Dierenartsen vriendelijk en deskundig; geven echt vertrouwen in hun adviezen.

• Nazorg N.v.t.

Super dierenarts ze helpen goed

Ben super netjes geholpen met mijn honden altijd super fijne dierenarts echt een aanrader

Meer dan uitstekend!

Ons konijn Jannie begon s avonds tegen 22u te bloeden. Om 00.15u hebben we gebeld en kregen te horen dat het of een blaasontsteking was of een tumor in de baarmoeder. Aan dat laatste konden ze helaas niks doen omdat konijnen vaak overlijden door de narcose. S ochtends zat het hele hok onder het bloed. We hebben direct gebeld en konden ook direct komen. Jannie voorzichtig in een handdoek gewikkeld en tegen ons aangehouden. Toen we de praktijk binnen kwamen was Jannie al zo goed als overleden. Ik was samen met mijn 2 dochters en waren zo ontzettend verdrietig en ze lieten ons alleen met Jannie om afscheid te nemen. De volgende dag lag er een kaartje van de praktijk in de brievenbus waarop ze ons sterkte wenste met het verlies van Jannie. Wat ontzettend lief... ik heb ze nog even gebeld om ze te bedanken. Wat een medeleven van de praktijk! Echt super fijn.

Hart voor het dier

De dierenarts had er goed verstand van. Hij had hart voor dieren. Hele fijne ervaring. Echt een eyeopener.

Hart voor dieren.

Onze teckel is een paar keer in de praktijk geweest i.v.m. een hernia en diaree en braken. Ze kijken echt naar het dier wat nodig is, leven met het dier en baasje mee. Geven goed advies. Klantvriendelijk en heel gastvrij. Het belang van het dier staat boven alles. Ook de dierenassisten zijn behulpzaam en vriendelijk. Dank je wel Gilles, Wendy en het team voor jullie goede zorg voor Jip. Hartelijk groet, Bianca

• Nazorg

Echt gastvrij voor hond en baasje.

Ik ben vandaag met mijn hond Nova voor het eerst bij Dierenarts Riessen geweest, ik vond dat ze echt aandacht voor mijn hond hadden en ook voor mijn vragen over mijn hond Nova. En mijn hond Nova voelde zich ook helemaal op haar gemak daar.

Uitstekende dierenartspraktijk

Een leuk, gezellig, gedreven, ervaren en vakkundig team met hart voor dier en mens. Jaren geleden heb ik hier stage mogen lopen, waar ik veel heb geleerd en mooie ervaringen heb opgedaan. Sindsdien kom ik met mijn viervoetter Rakker bij DAP Riessen. Ik vind het prettig dat je voor alle eerstelijnsdiagnostiek en handelingen zoals chirurgie, echografie, röntgen en laboratorisch onderzoek bij deze praktijk terrecht kunt. Ik weet dat mijn hond hier in goede handen is.

Over Dierenartsenpraktijk Riessen

Als geen ander begrijpen wij dat uw huisdier onderdeel is van het gezin. Het welzijn en de gezondheid van uw huisdier is dan ook onze hoogste prioriteit. Met ons team doen wij er alles aan om uw huisdier de beste zorg te geven die er is. Bij dierenartsenpraktijk Riessen werken 3 dierenartsen en 5 assistentes. Gezamenlijk bundelen wij onze krachten en kennis om uw huisdier de beste zorg te geven.