Altijd geduldig met onze dieren. Of wij nu komen met onze katten of hondje altijd even aandacht voor hun. Dat stel ik zeer op prijs en dat maakt ze ook minder angstig. Duidelijkheid naar ons toe vind ik ook fijn. Alles gaat in goed overleg.

Super, luistert oor.

Hele goede ervaring , luisteren goed na ons verhaal

• Nazorg

vakkundig, op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en toegewijd!

we hebben prachtige maar lastig gezond te houden honden die met heel veel vakmanschap en toewijding en met toepassen van de laatste ontwikkelingen er weer heerlijk gezond en ondeugend bij lopen! met dank aan jullie beide!

• Nazorg

Vriendelijk met mens en dier, meedenkend naar oplossingen en behulpzaam als je vragen hebt.

Allemaal goede ervaringen. Er is altijd ruimte om je vraag te stellen. De telefonistes zijn altijd aardig en helpen je waar nodig is. Er word altijd gezocht naar een passende oplossing.

• Nazorg

Altijd goed geholpen, ook in het weekend!

Ik kom al jaren met mijn huisdieren bij Gilles en Wendy de Waard en ze zijn goed in hun vak. Ze zijn deskundig, vakkundig en hebben hart voor de dieren. Kortom, ik zou geen andere dierenartsenpraktijk willen!

Fijne service

Gilles heeft echt oog gehad voor onze hond. Niets was teveel. Hele fijne dierenarts. Wij hebben alle goede zorgen gewaardeerd

vakkundig en betrokken

na de zorg voor onze honden nu ook de zorg voor ons konijn in handen van Wendy en Gilles en hun team, zou me geen betere praktijk kunnen voorstellen

• Nazorg

Persoonlijk , deskundig en betrokken.

Wij hebben jarenlange goede ervaringen met Gilles, Wendy en het team. Ze zijn oprecht betrokken en als er spoed is staan ze klaar voor je. Van een mistige nieuwjaarsnacht aar je nog langzamer dan stapvoets moest rijden tot aan een spoed van een verbrijzelde onderkaak. Ze staan er voor je. Ze stellen je gerust en helpen deskundig en professioneel. Marleen en Sir Dion

• Nazorg

Warm, rekening houdende met en zeer vriendelijk!

Gilles en Wendy zijn twee warme mensen waar je met je huisdier met een gerust hart terecht kunt. Je ziet dat ze hun werk met passie verrichten en kijken niet alleen naar de gezondheid van je huisdier, maar weten je als baasje ook altijd op een goede vlak te raken. De assistentes zijn ook hartelijke mensen die je warm onthalen. Ben je de paspoort vergeten? Geen probleem! Ze helpen je herinneren. Voor vragen kan je ook bij hun terecht. Deze praktijk voelt als een familie voor mij.

• Nazorg

Zeer goede kennis van dieren en ook lief ervoor

Zeer tevreden gilles heeft onze kiddy onze poes geopereerd aan de knie en rent weer

• Nazorg

Praktijk met deskundig , klantvriendelijk, servicegericht, meedenkend en meelevend personeel. Bereikbaarheid correct.

Fantastisch

Erg zorgzaam voor de dieren. En meelevend met de eigenaar! Fantastisch hoe jullie altijd klaar staan 24 uur per dag !

• Nazorg

Mijn kat is hier fantastisch geholpen alle keren!

Zeer goede ervaring iedereen is erg goed in hun vak en erg vriendelijk voor u en uw dier!

• Nazorg

Een warme plek met een topteam

Ik ben de afgelopen periode bevoorrecht geweest om stage te mogen lopen in deze fijne kliniek. Het team heeft een hart van goud en leeft heel erg mee met zowel de collega’s als de klant. Ik heb veel mogen leren hier en heb genoten van de diverse ervaringen die ik hier op heb mogen doen. Ik raad deze praktijk zeer zeker aan; ze staan 24/7 voor jou en jouw dier klaar!

• Nazorg

Vriendelijke mensen, deskundig en laagdrempelig.

Onze kat heeft een voedselintolerantie. Om uit te vinden wat er aan de hand was en welke voeding ze nog verdraagt, hebben de beide dierenartsen prima overlegd en meegedacht.

Een hart voor dieren

Super! Het belangrijkste vind ik dat er de tijd word genomen voor je lieve beest(jes).

• Nazorg

Fijn, begripvol, geruststellend en zeer kundig!

Toen onze Puck (2jr oud, poes) laat in de avond uit het raam viel vanaf de derde verdieping belde ik lichtelijk in paniek Gilles op. Na een goed gesprek en wat testjes hadden we afgesproken dat we puck zelf in de gaten zouden houden voor 1 nacht en de volgende ochtend zouden langskomen. Gelijk om 9uur mochten we komen en het leek mee te vallen. Puck mocht wel een dagje blijven ter observatie. Daarna ging het weer prima en we mochten altijd bellen. Helaas had ze toch last van een voorpoot en na een week hebben we toch een foto gemaakt in overleg. Na wat strijd met puck was het gelukt en bleek de voorpoot een breuk te hebben. Er werd goed overleg gepleegd met een specialistische kliniek elders en uiteindelijk kwam er een behandelplan. Onder narcose kreeg puck een gipsspalk en moest rustig aan doen. Na een paar controles mocht het gips er weer af en inmiddels, na 4, 5 weken springt puck weer vrolijk rond! Wij zijn top geholpen!

• Nazorg

Wij komen ook al meer dan Twintig jaar bij dit geweldige team ! Geweldig , ik weet niet wat ik nog moet zeggen,Goed,Uitstekend ,Kan niet beter en ga zo maar door .

• Nazorg

Geweldige artsen en assistenten!

Altijd tijd voor dier en baasje, weten wat er speelt, vriendelijk en begaan met de patiënt

• Nazorg

Mijn katten worden altijd goed geholpen. De artsen zijn zeer vriendelijk, denken mee, geven goede advies. Gewoon top praktijk!

• Nazorg

Altijd vriendelijk, handelt alleen in het belang van je "maatje ",altijd te bereiken, goede service

Een super fijn en warm team, denkt en handelt altijd in het belang van je huisdier, en is er ook altijd voor de baasjes als de keus soms moeilijk is. Goede service , altijd bereikbaar en altijd even vriendelijk!! ( een pootje van Jamie )

Top praktijk!

Fijne sfeer, en betrokken mensen. Echte dier liefhebbers!

In een woord TOP!!!!!

Heb als Golden fokker al veel meegemaakt, maar heb bij deze twee dierenartsen mijn rust gevonden. Deze praktijk waar je dag en nacht terecht kunt, geeft dat als er een nest op komst is een heel fijn, vertrouwd en rustgevend gevoel. Wat ik uniek vind van Gilles en Wendy, is dat er naar de eigenaar geluisterd wordt rond om jouw huisdier, en dan pas met onderzoeken starten wat er eventueel aan de hand is. Verder zijn Wendy en Gilles erg meelevend en nemen regelmatig kontakt op als er met een van de hondjes wat aan de hand is, om te vragen hoe het met hem/haar gaat. Ik kan deze praktijk iedereen aanbevelen om eens een kijkje te gaan nemen. Groet Gea Zwijnenberg

Top dierenartsen

Altijd goede uitleg, geduldig en kunnen goed luisteren

Goed en altijd aandacht

Fijne praktijk, niets teveel en altijd voor je klaar staan.

Over Dierenartsenpraktijk Riessen

Als geen ander begrijpen wij dat uw huisdier onderdeel is van het gezin. Het welzijn en de gezondheid van uw huisdier is dan ook onze hoogste prioriteit. Met ons team doen wij er alles aan om uw huisdier de beste zorg te geven die er is. Bij dierenartsenpraktijk Riessen werken 3 dierenartsen en 5 assistentes. Gezamenlijk bundelen wij onze krachten en kennis om uw huisdier de beste zorg te geven.