Goede service. Net, vakkundig en nauwkeurig personeel.

Fijne, snelle en vakkundige samenwerking!

Prima!

Duidelijk, afspraak = afspraak, kwaliteit, kortom goed!

Uitstekend gemaakt

Zeer vriendelijk personeel vakkundig weten wat ze doen netjes gemaakt

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

prima goed advies en prima werklui

goed voorbereidt op het weer na prima werk geleverd. wij zijn meer dan tevreden

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

goed advies en nakomen van afspraken

goed advies en goede service

Goede service en nazorg.

Goede service en nazorg.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

We zijn heel erg tevrden!

S en G heeft bij ons een nieuwe poort geplaatst! Het contact, de prijs, de kwaliteit van de poort en de vakundige plaatsing zijn echt top! Ook toen wij per mail een vraag hebben gesteld kregen we snel een vakkundig antwoord!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

Goed product dat is geleverd, er were goed meegedacht.

Afspraken werken goed nagekomen. Het tuinhuis dat is opgeleverd straalt vakmanschap uit. Wij zijn er hele blij me!

Kwaliteit en goede service

Deskundige medewerkers, goede en snelle service.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

goed meegedacht

vriendelijk personeel, goed meegedacht en vlot afgehandeld!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goede ervaring, vriendelijk, behulpzaam en goede informatie.

Heb de ervaring als klant erg prettig gevonden, vriendelijk en mee denkend over de mogelijkheden die er waren over de bouw van ons tuinhuis, en die ook vervolgens netjes volgens afspraak is geplaatst.

erg tevreden

vriendelijk en goed geholpen, uitgebreide keuze, netjes en volgens afspraak gemaakt. kortom tevreden!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Duidelijk advies en heel net werk geleverd.

Snelle levering en alles netjes afgewerkt.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Tuinverlichting

Een goed adres

Ervaren mensen, goed advies in winkel en deskundig geïnstalleerd.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Eind resultaat is fantastisch !

Wij hebben een carport, garage en terrasoverkapping besteld en deze zijn keurig geleverd. Met zorg en vakmanschap is alles bekeken, ingemeten en geplaatst.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Erg blij met begeleiding, resultaat en afhandeling

Ik ben erg blij met het eindresultaat. Goed en vakkundig advies vooraf. Klantgericht. Aardige en goede vakmensen op de bouwplaats. Positieve ervaring uit verleden deden mij besluiten opnieuw met S&G in zee te gaan. Hierin niet teleur gesteld. Top

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Zeer correct en netjes en op tijd geplaatst.

Ruim voor de afgesproken tijd geplaatst en afgewerkt. Het tuinhuis zag er nog beter en verzorder uit dan we dachten. Kortom een zeer goede partij om zaken mee te doen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Prima service en heel prettig personeel

Alle contacten zijn heel prettig geweest. Planning is volgens afspraak verlopen en het resultaat is naar onze volle tevredenheid.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goede ervaring nu voor de 2e keer. Ze zijn snel en kwaliteit is hoog.

Prima ervaring wederom bij ze. Daniel is een enorm gedreven en kwalitatief hoge electricien en denkt echt goed met je mee. Het bedrijf komt zijn afspraken snel na. Marcel schakelt snel, goed en zakelijk. Complimenten. Hartelijke groeten, Jan Willem

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Wij hebben een goed product gekregen en alle afspraken zijn nagekomen.

Wij hebben S&G als een prettig bedrijf ervaren. Zowel bij het adviserende deel als de uitvoering. De overkapping voldoet aan al onze verwachtingen en is op een zeer professionele manier geplaatst. De glaswand heeft even op zich laten wachten vanwege een ongelukje tijdens het uitladen hebben wij begrepen maar hiervan hebben wij geen hinder gehad. Samengevat: een mooie overkapping tegen een acceptabele prijs geplaatst door zeer vakkundige bouwers.

Zakelijk maar goed

Weinig flexibel bij de uitvoering, de mensen die het moeten maken krijgen exact mee wat verkoop heeft bepaald aan de hand van klantgegevens zonder dat ter plaatse wordt geverifieerd of dit klopt, de praktijk is vaak anders.

Supertevreden!

Het meedenken, advies én de uitvoering van ons tuinhuis waren allemaal naar grote tevredenheid. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Duidelijk voorgesprek en uitleg gehad. Afspraken zijn goed nagekomen. Nette afwerking.

Snel en goed

Uw bedrijf komt de afspraken na die volgens de offerte gemaakt hebben, het is netjes en snel afgewerkt.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

mooi product, hoed gemaakt en alle afspraken gehouden

Na lange zoektocht gevonden wat ik wilde.Mooi gemaakt van kwaliteits materiaal.Goed voorgelicht en alle afspraken nagekomen, ik ben tevreden met de hele gang van zaken en het produkt.

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.