Wat een fijne winkel

Super goed advies Uiterst ruime keuze Heel erg tevreden, hier komen we voor terug!!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Netjes volgens afspraak geleverd. 1 plank beschadigd tijdens transport, welke direct werd vervangen en nageleverd. Goede ervaring met S&G

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Alles prima geregeld

Vanaf het begin tot eindresultaat super goed geholpen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Professioneel en keurig werk afgeleverd

Mooi werk geleverd en fijn personeel die het uitvoerden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

prettig maar erg formeel als het om betalen gaat had graag deel betaling gedaan na leveren spullen

mooie winkel vele modellen aardige adviseurs

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Totaal in de naam is niet juist.

Zaken over installatie elektra en kortingen worden niet (duidelijk) gecommuniceerd. Rekening en fout worden direct bij de klant gelegd. Heeft mij ruim euro 300 extra gekost.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Overig, Vlonder, Tuinverlichting

Let op: dit is exclusief het inbouwen, ophangen en aansluiten! Dit staat letterlijk op de offerte en ook op de verkooporder, hier ben ik altijd duidelijk in. U dacht dat dit voor jullie niet van toepassing was (?) maar u heeft daarover geen contact met ons opgenomen, anders konden wij altijd nog derden inschakelen om dit voor u te verzorgen. Jammer van dit kleine smetje op een verder mooi project!

Deskundig advies en mooi maatwerk geleverd

Het contact met Marcel is gedurende het gehele traject goed en prettig verlopen. Waar nodig werd er gebeld om zaken wederzijds af te stemmen. Wij zijn dan ook erg blij met het goede advies, duidelijke offerte en het uiteindelijke resultaat: een mooie overkapping in onze tuin!

goed werk geleverd.

Via duidelijke communicatie tot een snelle realisatie gekomen van tuinhuis met overkapping. Afspraken worden nagekomen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Zoals ik gewend ben zeer goed, afspraak is afspraak en correct.

Zie hierboven

Goed advies

Uitstekend, vriendelijk

Vriendelijke mensen. Snelle en goede service. Professioneel: meedenkend over mogelijkheden, vriendelijke en betrouwbare mankrachten die kwalitatief goed werk leveren met mooie en degelijke materialen. Bevelen we van harte aan anderen!

Fijne service, goede kwaliteit

Fijn geholpen, nemen rustig de tijd. Snelle levering. Goede kwaliteit.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Netjes geholpen in de winkel

Topservice met goed advies

Goed ontvangen en deskundig advies gekregen. Mooie lampen uitgezocht.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Wij hebben het contact met Marcel en zijn personeel als prettig ervaren.

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Bijkomende zaken, zoals een nieuwe dakgoot, werden keurig opgelost. Het personeel dat de Veranda plaatste, werkte deskundig.

Tevreden!

We hebben onze schutting vervangen, we zijn goed geholpen en prijs kwaliteit verhouding is goed. De volgende bestelling voor een screen in de veranda is inmiddels geplaatst… :-)

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Vaklui die ook mee willen denken

Met twee man heeft S&G de oude schutting verwijderd en een nieuwe geplaatst. Eventuele kleine wensen/afwijkingen werden meegenomen en er werd tot laat doorgewerkt om het op tijd af te maken. Prettige lui om in de tuin te hebben.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Alles duidelijk en goed uitgelegd.

Alles Vlgs afspraak verlopen, communicatie goed, montage en afwerking netjes. Goede vaklui

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed advies en prima service

Zeer positief

Het contact met S&G tuintotaal & tuinverlichting hebben wij als zeer positief ervaren. Van begin, offerte, tot het eindresultaat, ons nieuwe tuinhuisjes op een hele prettige manier verlopen. Wij zijn heel blij met het eindresultaat.

Een WOW gevoel !

We zijn bij S&G op de juiste plek gekomen voor onze tuinverlichting. Vriendelijk, behulpzaam en een hele fijne service. Wij wisten niet hoe, wat en waar mbt lichtplan in de tuin. Het ontwerp van de tuin en beplantingsplan meegenomen en door de goede uitleg en fijn advies van hun hebben we een goede keuze kunnen maken. Ze namen echt de tijd. Superblij met de lampen en Superblij met S & G

Keurig

Bezoek winkel. Uiterst correct en vriendelijk geholpen. Dit ook bij nabestelling

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Prima showroom en alle afspraken nagekomen

Prima advies gekregen

Alles goed geregeld

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

Uitstekend!

Zeer deskundig, vriendelijk, snel en correct werkend personeel.

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.