prima service en goed geholpen.

We hebben een schutting met poort besteld. Er werd geluisterd naar onze wensen, en een beter voorstel gedaan om eea te bouwen. De constructie die voorgesteld werd was beter als het (ons ) oorspronkelijke idee. Fijn dat er werd meegedacht. het plaatsen van het geheel gebeurde vlot en vakkundig.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Kwaliteit en service staat hoog in het vaandel!! Prettige bijkomstigheid, dat het personeel vakkundig en vooral praktisch meedenkt!! Een dikke tien voor Daniel en sowieso voor het hele bedrijf!!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Netjes en volgens afspraak .

Zie boven. Alleen vind ik het jammer dat enkele stenen van de aanwezige bestrating niet teruggelegd zijn. Daarin ben ik helaas niet handig in.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Prima service en levering.

Goede informatie en snelle en prima uitgevoerde levering.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Uitstekend advies en aandachtige bediening

Heb dit al eerder gedaan, maar wil graag mijn mening herhalen: Je moet soms wel langer wachten, maar de bediening blijft vriendelijk. Zoals gezegd wordt met je meegedacht en deskundig geadviseerd. Er zijn oneindig veel mogelijkheden op het gebied van houtbouw en verlichting. Kortom 'n prettig bedrijf en bovendien wordt relatief snel geleverd.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Goede medewerkers en netjes werkend

Ging goed gaat goed

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Vakkundig en geheel naar onze wensen

Het project betrof ca 75 m2 composiet tuinvlonders, verdeeld over meerdere terrassen. Het voorbereidend werk bestond uit het leggen van rijen betontegels, 95 mm onder het niveau van de reeds geplaatste betonranden. Dat werd binnen een dag opgeleverd. Daarna is men de funderingsbalken gaan plaatsen die al grotendeels op maat waren voorgezaagd in de werkplaats. De composietdelen van Fiberon waren eveneens op maat voorgezaagd en werden nauwkeurig gelegd. Niet snel, maar heel precies. Het paswerk van de laatste planken was veel werk maar nu ligt het er superstrak in. Inclusief luiken voor de skimmers en afgepaste dilletatienaden. Ik had het zelf niet beter gekund. Het was aangenomen werk, dus de prijs is de prijs. Rommel werd weer netjes opgeruimd. S&G heeft een goede job gedaan, en de garantie op Fiberon geldt voor 20 jaar op productie en 25 jaar op verkleuren en vervagen. Kortom, daar hebben we voorlopig geen omkijken meer naar.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Super service

Super service

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

alles naar grote teverdenheid geleverd en geplaatst!

alles zeer netjes en vakkundig geinstalleerd, monteur die meedenkt in het proces. top!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Wij zijn goed geholpen door S&G

Eind 2017 heeft S&G bij ons in de tuin een overkapping geplaatst. De uitvoering is goed verlopen en we zijn blij met het resultaat. Vorige maand heeft S&G bij ons de materialen geleverd voor een houten terras in de tuin. Daarbij hebben ze ook nog even gecontroleerd over de overkapping nog geheel naar wens is. Goede service.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder, Tuinhuis/overkapping

prettig contact

het was vanaf de start een prettig contact. degene die het heeft aangelegd was een zeer prettig persoon. fijn om mee samen te werken.

Zie uitleg hieronder

Goede gemotiveerde medewerkers die de werkzaamheden prima hebben uitgevoerd ( ondanks mindere weersomstandigheden ) en een goed gevoel hebben achter gelaten bij de klant. Zeker aan te bevelen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Snelle levering, prima geinstalleerd

Pergola besteld en binnen korte tijd is deze geleverd en geinstalleerd. Ziet er weer mooi uit!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Fijne service en prettige werklui

Goede info in de winkel. Afspraak om te meten goed nagekomen. Schutting netjes geplaatst. Werklui gaven goede informatie. Achteraf bleek dat zij toch e.e.a. moesten aanpassen na overleg met ons.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Prima ontvangen en deskundig geholpen.

Voor de eerste keer in de winkel geweest, en ik denk niet voor de laatste keer. Veel mogelijkheden en een breed assortiment.

Geheel zoals verwacht

Tuinhuis uitgezocht, geleverd en goed geplaatst

Zie het volgende veld.

Heb wat lang moeten wachten tot plaatsing.Is het aan te bevelen de voet van de palen in cement te zetten?

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Goede afhandeling van onze wensen.

Goed, duidelijk en met vakmanschap.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

goede service en deskundig en vriendelijk personeel

goede communicatie naar de klant en zeer zorgvuldig in het nakomen van afspraken

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Veel keus en professioneel, vriendelijk personeel

Bezoek aan de winkel, goede dienstverlening en uitleg. Proffesioneler monteur

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Wij zijn zeer tevreden zowel over de materialen, personeel en de afwerking .

Na bezoek aan de zaak hebben wij eenpoort en schutting besteld. Plaatsing van het geheel is vakkundig professioneel door de medewerkers van het bedrijf verricht. Wij raden S en G tuintotaal bijzonder aan.

goed advies vriendelijk

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Alle waardering voor de uiterst prettige, efficiƫnte en effectieve wijze

alle waardering voor de uiterst prettige, efficiƫnte en effectieve wijze waarop u de zaak betreffende de omgewaaide schutting hebt opgelost

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Volledige service, van advies tot en met installatie.

S&G heeft een indrukwekkende showroom met een uitgebreide collectie tuinverlichting. Ik heb uitstekend advies gekregen betreffende de vervanging van mijn oude tuinverlichting. Het werk kon op korte termijn worden ingepland en het eindresultaat is indrukwekkend. Niet goedkoop, maar wel value for money.

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.