Goed meegedacht, goede service en snel geleverd

Tbv van terrasoverkapping is door S&G Tuintotaal intensief meegedacht over goede inpassing in de bestaande situatie, oude overkapping correct verwijderd en afgevoerd, daarna in korte tijd een nieuw dak gebouwd conform de tevoren vastgestelde specificaties. Buitengewoon goed en mooi afgewerkt door zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Complimenten !!!

Goede service en vakkundige medewerkers die een mooie overkapping hebben neergezet

Na een advies van een buurtbewoner contact opgenomen met S&G. Vanuit de showroom zagen we al de kwaliteit van het timmerwerk. Binnen een paar weken stond in onze achtertuin een mooie overkapping. Een klein probleem met het straatwerk werd snel en in goed overleg opgelost. Wij zijn tevreden mensen die in onze nieuwe tuin gaan genieten van onze achtertuin.

Schutting staat als een huis.

Prettige, heldere benadering van jouw wens. Duidelijke afspraken omtrent levering, realisatie en terugkoppeling. Kwaliteitsproduct.

Supergoed!

S&G heeft goed met ons meegedacht in binnen korte tijd alles kunnen realiseren. Een prachtige tuinkast en een mooie overkapping! Een echte aanrader!

Mooi product, zeer redelijke prijs en geweldige service.

Problemen na montage werden direct en kosteloos opgelost. Goede advisering bij verkoop en prima after-sales-service.

👍👍👍👍 bedrijf echt mooi gedaan

Wij zijn tevreden met S&G maar voelden wij wel verlaten met het afmaken.

It was goed gegaan maar ook een paar fouten nog niet opgelost. The design is uiteindelijk ook goed maar wij voelden dat wij hadden ook beter geinformeerd over the design.

Goede service en nakomen van afspraken

Prettige contact en nakomen van afspraken

super

Zeer goede oplossing bedacht. Heel flexibel. Volgens afspraak alles keurig uitgevoerd.

Prima service, nette oplevering

Uitstekend werk geleverd.

Meteen bij het bespreken met Marcel en het schetsen van een mogelijke eindschets hadden wij meteen een goed gevoel. Later is alles door Marcel ter plekke gemeten en is er een opdracht tot gegeven. Vriendelijke mannen hebben de bouw van ons tuinhuisje met aangrenzend veranda in twee dagen gebouwd. We voelen ons nu heel vrij in onze tuin en zijn overtuigd van het plezier wij hiervan nog vele jaren zullen hebben. Wat ons betreft een aanrader dit bedrijf.

goede, snelle realisatie, goed gepland

Voor ons een zeer snelle realisatie van ons project goede planning en afronding

Wij gaan graag naar S&G, want we zijn daar dik tevree!!!

Inderdaad vriendelijk personeel. Ook kundig hoewel een serie spijkers naast de balk geschoten is (zag ik later) en er een paar schroeven zijn blijven ziten waar nog spijkers hadden gemoeten. Maar ach, waar gewerkt wordt gaat wel een keertje iets fout; het wordt ze vergeven. Van ons krijgen ze een "goed".

Mooi product, zeer redelijke prijs, goede afwerking.

Voorlichting en verkoop prima, en mooi product (glaspuien) tegen een zeer redelijke prijs. Montage verliep wat hortend, nogal wat correcties nodig.

Fijn dat het toch allemaal goed is gekomen, op korte termijn zullen we ook de door u gewenste aanpassing nog doen zodat u 100% tevreden bent!

Goede service , vriendelijk en gezellig personeel

De veranda die geplaatst is ziet er mooi uit en is erg handig als het regent om toch naar buiten te kunnen. In 1 dag geplaatst door hele aardige, gezellige en hardwerkende mensen( Louis en Charles). Goed materiaal voor een redelijke prijs.

Wij hadden op korte termijn een tuinhuis met overkapping nodig, bij S&G totaal hadden we binnen een dag de offerte en een mooie prijs. Het geheel is geleverd en opgebouwd binnen de afgesproken termijn en ziet er prima uit. Een aantal weken later zijn ze op ons verzoek nog even terug geweest omdat ÊÊn van de deuren niet goed sloot, ook dit werd snel en vakkundig opgelost.

Goede service, goede kwaliteit

Duidelijke afspraken, goede voorbereidingen op de zaak, zodat afwerking op locatie vlot verliep. Personeelsleden goed op elkaar ingespeeld.

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.