Zeer tevreden met het resultaat

S & G heeft in korte een tijd een fraai tuinhuis gerealiseerd. De uitvoerders zijn zeer geroutineerd. De communicatie verliep van begin tot eind goed en afspraken worden nagekomen.

Vakmanschap

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe overkapping, schuur en poort. Allemaal van hout en door S&G gerealiseerd. Mooi ontwerp, kwam afspraken na en prijs/kwaliteit is goed. Eventuele puntjes werden snel opgelost en alles is snel geplaatst. Zeer tevreden!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping, Tuinafscheiding

Goed advies en snelle levering

Betrouwbare leverancier van kwalitatief goede tuinverlichting. En prima samenwerking met installateur.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Zeer goed en goede uitleg.

Onze ervaring met jullie zijn als zeer prettig ervaren. Niet opdringerig. Alle tijd nemen voor de uitleg. Ga vooral zo door.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Overig

Fijn meegedacht en prima service

Ik heb een bouwpakket van een tuinhuis gekocht om zelf in elkaar te zetten; met vragen werd ik steeds op een fijne manier geholpen en voorzien van goed advies. Prettig om op deze wijze samen mee te werken!

Kwaliteit

Vakmensen en goede service als het niet helemaal voldoet aan de verwachtingen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Vlonder

Perfecte service en advies

Maatwerk in optima forma

Prima en goed advies

Alles netjes en keurig op tijd geleverd.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed product geleverd en afspraken goed nagekomen.

Prima schutting met poort geleverd, en afspraken werden goed nagekomen. Eén kleine restactie werd zeer correct uitgevoerd. Ben er erg blij mee!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Dacht goed mee, duidelijke communicatie en mooi werk afgeleverd!

Heel blij, goed advies.

Geheel volgens afspraak geleverd en gemonteerd, eindresultaat: herl tevreden

Helemaal naar wens.

Goede communicatie en goede uitvoering hebben geleid tot een prachtige schutting.

Professioneel

Mooi bedrijf, komt zijn afspraken na.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Netjes gemaakt, afspraken worden nagekomen.

We hebben een houten overkapping besteld bij S&G. In de showroom had men snel in de gaten wat we wilden en ervoeren een mooi plan voor gemaakt. De offerte was er volgens afspraak en de prijs lag dicht bij de schatting in de winkel. Nadat het voorschot betaald was werd de order bevestigd en een paar weken later werd de overkapping geplaatst. Het is erg mooi geworden en voldoet helemaal aan de verwachting. 2 kleine verbeterpuntjes: bijnier monteren is het netter als de rommel (borstontsteking e.d.) even wordt opgeruimd. Bij de eindafrekening was het voorschot niet verrekend, dat moest ik zelf nog doen. Al met al ben ik prima tevreden.

Goed en deskundig geholpen

We hebben rustig rond kunnen kijken in de showroom en onze vragen kunnen stellen. N.a.v onze wensen hebben we een set verlichting besteld met Philips Hue systeem en bewegingsmelders erbij. Na een dag of 8 kon het worden opgehaald in de winkel. Prachtige producten! Het instellen van de app en het zoeken van alle lampen kostte even wat tijd en uitproberen. Maar dan heb je ook wat! We hebben nu prachtige verlichting in de tuin, die aan gaat wanneer wij dat wensen. Top!

Een duimpje ophoog

Prima bezoek gehad. Veel mogelijkheden te zien in de winkel Na enkele maanden zelf op terug moeten komen. Goede communicatie gehad! Zeker aan te bevelen.

Nette overkapping

Fijn geholpen in de winkel. De timmermannen hebben vakkundig de overkapping geplaatst. Jammer alleen dat de bovenkant van de schutting welke ook betimmerd is aan de bovenkant niet afgewerkt is met een kapje. In mijn beleving ook zo afgesproken, volgens S&G niet en zou niet nodig zijn. Wat volgens andere wel zou moeten

Klantvriendelijk, goede kwaliteit

Klantvriendelijk, goede kwaliteit

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

Zeer tevreden over jullie.

Goed meedenkende onderneming met vakkundig en vriendelijk personeel.

Helemaal geweldig

Prachtig tuinhuis met een geweldige service

vriendelijk en hulpvaardig.

Ik kwam wat zoekende binnen naar mooie gevelverlichting. Marcel kwam met goede ideeën en een mooi advies. Heel blij met onze aankoop.

Mooi assortiment tuinlampen

In deze winkel hebben we onze keuze lampen kunnen vinden. We zijn goed geholpen met lampen van kwaliteit en perfecte service.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Goede kwaliteit en volgens afspraak

Een mooie overkapping van goede kwaliteit naar eigen ontwerp waarin goed is meegedacht

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Prachtige en robuuste berging gebouwd!

Na een prettig gesprek over onze wensen mbt een schuur, is die later gebouwd en ziet er prachtig uit. De constructie is stevig.

Top bedrijf

Vorige week woensdag 2 buitenlampen gekocht voor ons tuinhuis wat een enorme keuze en alles keurig opgesteld in de showroom men begreep ook precies wat we wilden en de keuze was snel gemaakt de twee lampen waren niet op voorraad maar werden binnen 5 dagen geleverd Wij zijn erg blij met onze keuze en de manier waarop we geholpen zijn Bedankt Henriette en Tonnie van den Boogaard Oss

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.