Fantastisch

overkapping laten zetten. Goede vakmensen

Op maat en op tijd.

Juist advies en uitleg over verschillende mogelijkheden. Na het inmeten ook snel ingepland om alles te plaatsen en een paar dagen nadien nog wat afgesteld zodat het piekfijn in orde is. Goeie service dus !

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig, Tuinhuis/overkapping

Mooie producten en prima service

Al voor de derde keer iets laten plaatsen met wederom een mooi resultaat. De veranda is prachtig geworden en het is genieten er te kunnen zitten.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

hele mooie veranda

binnen gelopen in de showroom en goed advies gekregen en alles uitgetekend door Marcel. 2 vakmannen zijn bij ons vervolgens de veranda komen plaatsen, volledig met bovenlicht en voorbereiding voor electra. Alles netjes afgewerkt en genieten maar.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Er wordt goed meegedacht bij het ontwerp en de uitvoering verloopt zeer professioneel.

Niet alleen bij het ontwerp wordt er goed meegedacht maar ook zijn de gebruikte materialen van uitstekende kwaliteit en is de realisatie van het project in professionele handen.

goede afspraken, goed werk

Goede en vlotte levering, Afspreken goed nagekomen en net werk. zeker aan te bevelen.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Zowel voor- als achteraf, tijdens de uitvoerende werkzaamheden, uitstekende serviceverlening

Goede communicatie en nakoming van gemaakte afspraken

Alles was super

Goede uitleg over alles En super mooie materialen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinverlichting

Prettig geholpen

Goed advies gekregen dus erg tevreden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Geen praatjes, doeners Met de kwaliteit en afwerking zit het wel,goed

Wat afgeslroken wordt gedaan , binnen de mogelijkheden die er zijn. Oplossingen worden gevonden en nadien , alles schoon achter gelaten Rechtvaardigt de prijsstelling bovenmatig

Goede bouwers : prima resultaat

Het tuinhuisje dat S&G in onze achtertuin plaatste, zie er prima uit. Alleen is S&G blijkbaar bang voor elektra: voor stroom e.d. moet de klank zelf zorgen….

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Wij bereiden de elektra wel voor (kabel leggen etc.) maar laten het aansluiten aan een erkend elektricien over. Dat kunnen we overigens wel regelen maar doen we inderdaad niet zelf!

Top tuinhuis en service

Heel blij met mijn tuinhuis, een echt aanwinst voor mijn huis. Niet alleen mooi, maar ook stevig genoeg om de storm Eunice te doorstaan. Met de vaklui Charrel en Louis hoef je je geen zorgen te maken over de tip/top afwerking.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goede service, prachtig resultaat.

In de winkel zijn wij uitstekend geholpen. Marcel denkt goed mee en komt met goede ideeën. Het contact tussen akkoord op de offerte en de daadwerkelijke plaatsing verliep soepel. Plaatsing verliep ook heel goed. Vriendelijke mannen hebben vakwerk geleverd. Niets op aan te merken, zeer tevreden!

Supersnel vakwerk

Binnen drie dagen was onze overkapping klaar! Wij zijn enorm blij met het geleverde vakwerk!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Vriendelijke en betrokken

Uitstekend advies en een vriendelijke ontvangst.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Onze maatwerk overkapping is vakkundig gerealiseerd.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed advies en volgens afspraak geleverd

Geen minpunten

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Superblij met onze nieuwe schuur en tuinafzetting

Mooie nieuwe schuur en schutting. Een ware verrijking van onze tuin. Zeer tevreden over advies van aanschaf schuur, zowel op bepaling van constructie en houtsoort inclusief fundering en verlichtingsplan. Prettig dat er van vele constructies en houtsoorten een showmodel in de showroom is. SenG is er zeer goed in geslaagd om al onze wensen om in te zetten in een mooi plan, waarvan de uitwerking en voltooiing ook naar alle tevredenheid is uitgevoerd. Vakkundig personeel en goede communicatie over levertijden en planning van de uit te voeren werkzaamheden.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping, Tuinafscheiding

Heel goede info over mogelijkheden, perfecte uitvoering

Een schutting laten plaatsen van 27 meter is geen kleinigheid, dus wij waren blij met het deskundig advies. De uitvoering verliep vlekkeloos en prettig.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Professioneel, van intekenen tot afleveren.

Na een hele slechte ervaring bij een concurrent de hele tuinkamer laten annuleren en hier bij Tuintotaal aangeklopt met een duidelijk beeld van onze wensen. Het was ontzettend prettig dan onze wensen vlot werden opgepikt en er werd meegedacht over het nóg mooier en functioneler maken van de ruimte. Levertijd was exact volgens afspraak, montage duurde door wat tegenvallers ietsje langer, maar dat is netjes besproken. Wij zijn ontzettend blij met het mooie resultaat!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting, Tuinhuis/overkapping

Wat S&G Tuintotaal kenmerkt is het meedenken met de klant, oplossingen zoeken ook buiten standaard p

Ons gevoel begon al in de winkel, waar tijd voor je wordt genomen, waar met je mee wordt gedacht en waar oplossingen bedacht worden ook als het niet standaard is. Prima en prettige communicatie. Ook en dat is misschien nog belangrijker, in de uitvoering hebben we niets aan te merken. Deskundige, vriendelijke en nette mannen, die weten wat ze doen. Ze hebben hier een schitterende veranda geplaatst, waar we enorm blij mee zijn.

Zeer goed uitgevoerd.

We zijn zeer tevreden over de uitvoering het ziet er allemaal keurig uit.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

In een kleine tuin een mooie overkapping en nette schuttingen

Het gevraagde is geleverd. Nette werklui en geven hun tips. De elektriciteit moet jezelf aansluiten, maar met goed materiaal is dit goed te doen. Niet de duurste , maar ook niet de goedkoopste. Had wel iets meer korting verwacht, maar daar was geen ruimtevoor. Communicatie mag wat beter. Alles was gepland in 3 dagen. Maar werden er uiteindelijk 5. Moet je toch voor thuis blijven. Maar in totaal blijft het een aanrader

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Fantastisch

Komen zeer goed hun afspraken na. Personeel deskundig en vriendelijk, leveren ook prima vakwerk af. Denken mee in oplossingen. Prijzen zijn concurerend. Ook meteen reactie als het nodig is, lossen eventuele foutjes meteen op zonder moeilijk te doen. Al met al erg tevreden over S&G en beveel ze van harte aan.

een goede service

was ze beloven komen ze ook na dik tevreden

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.