Netjes werk geleverd, vriendelijk en net personeel.

Netjes werk geleverd, vriendelijk en net personeel. Alle "rommel" netjes opgeruimd. Zeer tevreden over het geleverde werk. Exact volgens de wens en omschrijving. Fijn contact tijdens het opmaken van de offerte. In een woord ZEER TEVREDEN.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Perfecte service en zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel

Het plaatsen van een tuin afscheiding met een poort is zeer professioneel geplaatst en alles klopte tot in de details. Zelfs toen er bij het afbreken van mijn oude schutting er wat meer bij kwam kijken dan er was afgesproken werd hier niet moeilijk over gedaan en vakkundig opgelost. Ik wil dit bedrijf dan eigenlijk ook waarderen met een 10+

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Deskundig advies en prima vaklui.

Zeer te vreden over het resultaat.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping, Tuinverlichting

gewoon gewldig

De vlotte manier van afspreken en het bizonder goed nakomen van de afspraken, mede door het zeer vriendelijke personeel, maakt deze zaak tot een aanrader

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

Perfect!

In de showroom deskundig advies gekregen. Nette prijs. Keurig personeel die de veranda geplaatst heeft. Alles helemaal naar wens verlopen. aanrader!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Voldoet vrijwel geheel aan de verwachtingen.

Correcte, deskundige behandeling/afwerking. Echter een minpuntje: alle schroeven in het houtwerk netjes verzonken afgewerkt, maar die van het hang en sluitwerk scheef/schuin en niet verzonken. Jammer !

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Ontwerpfoutje wordt keurig opgelost.

Het gehele proces is keurig verlopen. Van het eerste bezoek in de showroom tot oplevering. Het geconstateerde ontwerp foutje is in goed overleg netjes opgelost.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Dure maar kwalitatief goede schutting door een professioneel bedrijf

Kwalitatief goede materialen en professionele monteurs. Afstemming over de planning kon beter maar dat was wederzijds.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding

Vakkundig en mooi uitgevoerd/opgeleverd en zeer tevreden over het meedenken.

Echt een aanrader met een ontzorging op alle fronten: extra robuuste overkapping, aanpassing bestrating, elektra, verwarming, verlichting, HWA en een nette afvoer van overtollig materiaal.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Goed geholpen door Marcel. Bedankt voor alle adviezen en goede service.

Zeer behulpzaam en professioneel

Erg mooie teak houten poort laten aanleggen met pergola. Erg mooi geworden

Goede informatie tijdens winkelbezoek

Snelle levering en het product snel en keurig geplaatst en afgewerkt

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Keurig gewerkt en goede oplossingen in de bestaande situatie toegepast.

Prima!

Prettig duidelijk en vakbekwaam

Prettig eerste contact. Duidelijke afspraken. Prettige monteur. Goede kwaliteit produkten.

Goed tot zeer goed

Fijn en netjes geholpen Realisatie zeer goed. 1 puntje Misschien was het beter geweest om de situatie ter plekke te beoordelen. Wij zijn dik tevreden met de overkapping.

Vrindelijk

Ze zijn vrindelijk en hebben ons goed geadviseerd met onze wenssen

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Vakkundig en top (aftersales)service!

Vakkundig en top (aftersales)service! Zeer tevreden over het resultaat van ons tuinhuis. Nadat ik een kras in het glas van jet deurtje had geconstateerd een melding gemaakt en is het keurig netjes vervangen.

Goed!

Goed advies

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinverlichting

Snelle, goede en correcte levering en plaatsing van tuinpoort

Keurig volgens afspraak is bij ons een nieuwe tuinpoort geplaatst. Zeer tevreden over de snelle en vakkundige afhandeling hiervan.

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig

Vakkundig en snelle oplevering

Tot onze verrassing bleek op onze vraag afgestemd maatwerk van S&G nog voordeliger dan een standaard tuinhuis/overkapping. Vervolgens ook nog eens op korte termijn geleverd en opgezet!

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinhuis/overkapping

Na een wat stroeve start (paar keer zelf er achteraan gebeld) een snelle levering en uitstekend gelegd in een dag. (Vlonder onder kleine overkapping).

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Vlonder

Zeer professioneel, betrouwbaar en hoge kwaliteit !!

In de afgelopen jaren, heeft S & G al veel voor ons betekent. Of het nu gaat om het plaatsen van een schutting, een carport een afdak of een goed advies, bij S & G wordt je altijd op een correcte manier geholpen. Daarnaast werken ze met hoogwaardige kwaliteit materialen, wat de duurzaamheid ten goede komt !! Met vriendelijke groet, Nico Verdonk

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Overig, Vlonder, Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Klasse

Mijn complimenten over het geleverde werk. Daarnaast net en betrouwbaar personeel. Ik zal het bedrijf S & G altijd aanbevelen indien ik hier een vraag over krijg. Prijs kwaliteit zeer goed.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping, Vlonder

uitstekend werk

prima personeel

• Waarmee zijn wij u van dienst geweest? Tuinafscheiding, Tuinhuis/overkapping

Over S & G Tuintotaal & Tuinverlichting

Maatwerk in tuinhout en specialist in tuinverlichting. In eigen werkplaats maken wij allerlei toepassingen van hout voor in de tuin zoals schuttingen, tuinhuisjes, terrasoverkappingen en vlonders. In onze showroom vindt u de grootste collectie buitenverlichting voor huis & tuin waarvan ruim 1000 modellen staan opgesteld.

Filter op Taal