Goede, professionele zorg.

Positieve ervaring. Attente hulpverlening.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helaas is het probleem niet opgelost (stijve nek)...

• Deskundigheid/Vakmanschap
Effectieve behandelingen en ruim tijd voor de patiënt

Voor herstel na de ziekte van Pfeiffer kwam ik bij Marc de Haan. Na drie behandelingen waren al mijn klachten zo goed als weg. Niet alleen de behandelingen, maar ook zijn tips voor het dagelijks leven zijn van harte aan te bevelen en zorgen ervoor dat je lichaam weer in balans komt.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Geloof het of niet maar het helpt echt.

Ik ben al jaren rugpatiënt. Op momenten kon ik bijna niet lopen van de pijn. Door de behandelingen van Marc zakt uiteindelijk de pijn en kwam mijn lichaam weer in belans. Het is ook goed om preventief te laten behandelen, om stabiliteit en belans in je lichaam te houden. Kortom, ik zou niet meer zonder behandeling kunnen.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Luistert goed naar de patiënt, legt de behandeling goed uit en is vriendelijk.

Is vriendelijk en luistert goed naar de patiënt.

Goede behandeling!

Mijn man en ik komen beiden regelmatig bij Marc voor een behandeling wanneer we blessures hebben. Het fijne van de behandelingen van Marc is dat hij niet alleen de plek van de blessure behandelt maar naar het hele lichaam kijkt naar de verbindingen in het lichaam en waar de blessure vandaan kan komen! Hierdoor wordt je echt geholpen en kan het lichaam na de behandeling zelf verder goed herstellen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blijf al jaren terug komen klachten worden echt verholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Werkende behandelingen voor mijn baby en voor mij

Vijftien jaar geleden kwam ik bij Marc ivm rugklachten die ik al drie jaar had. De klachten in mijn rug werden veroorzaakt door mijn darmen. Na drie behandelingen was de pijn weg en die is ook weg gebleven. Als ik ontstekingen heb, blessures of vage pijn dan bel ik Marc. De behandelingen geven rust. Mijn lijf wordt als geheel bekeken. Tijdens mijn zwangerschap heeft Marc ervoor gezorgd dat mijn organen genoeg ruimte bleven hebben en mijn gewrichten soepel bleven. Mijn baby slaapt beter nu ze behandeld is bij Marc ivm overstrekken. Mijn advies is: heb je iets waar je niet van af komt of waarvan je niet weet wat je er mee moet, bel en vraag of hij kan helpen.

Over Marc de Haan