Dat het niet zichtbaar is, wil niet zeggen dat het niet bestaat

Marc gaat op een andere manier te werk dan je gewend bent, met veel respect voor het lichaam en het energieveld van je lichaam. Ik heb al jaren last van de rug gehad, na 4 behandelingen bij Mark waarbij hij het zelf herstellend vermogen van het lichaam heeft geactiveerd, heb ik sindsdien geen last meer van mijn rug. Wanneer ik weer wat lichamelijke of energetische klachten zou hebben, zal ik zeker weer naar Marc toe gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel blij mijn kleine meisje ontspannen te zien

Door een hele snelle geboorte had mijn dochter aardig wat spanning in haar lijfje. Dit zorgde oa voor onrust en veel hikken. Marc wist haar te laten ontspannen en nam de spanning weg zover zij toeliet. Heel fijn, hij voelde haar goed aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Marc wist ervoor te zorgen dat mijn baby weer kon ontspannen.

Wij kwamen bij Marc terecht voor ons zoontje dat een moeilijke start had meegemaakt (zware bevalling). Hij overstrekte heel veel, hikte meerdere keren per dag en leek zich niet goed te kunnen ontspannen. Na een aantal behandelingen kwam er steeds meer rust in het lichaampje van mijn zoontje!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ouders van pasgeborene pas op!!

Bij Marc geweest omdat onze baby van 6 weken oud heel onrustig was en veel pijn had. Marc kon goed uitleggen wat er aan de hand was, een oplossing kon hij echter niet uitleggen, dat was namelijk een andere dimensie. Toen wij vroegen wat hij nu eigenlijk gedaan had (hij hield de baby vast en keek omhoog), zei Marc; helemaal niks. We zijn 180 euro lichter en hebben nog steeds een baby die huilt en niet slaapt. Volgens mij hebben ze hier een naam voor: kwakzalver!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helaas heeft een behandeling niet altijd het gewenste resultaat. Is de huisarts ook een kwakzalver, omdat hij/zij de baby ook niet van de klacht af geholpen heeft. Over het biodynamisch behandelen, dit is door de ratio (ego) niet goed te begrijpen. Weet je nog dat ik in de behandeling vroeg om jouw vragen aan het eind te stellen? De behandeling vraagt nl veel concentratie, en die tussentijdse vragen storen.

Inzicht

Ik vind het mooi het herstellend vermogen van het lichaam te ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en vol aandacht voor de client en het persoonlijke verhaal

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, met het juiste inschatting vermogen.

Marc is een professional die zijn vak goed verstaat. Des al niet te min heeft je lichaam altijd tijd nodig zich te herstellen van de aanpassingen en behandeling, dus geef het de tijd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Diepgaande ervaring voor lichaam en geest!

Het is een waardevolle ervaring omdat hier goed naar de mens in zijn totaliteit wordt geluisterd en gekeken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ondanks diverse klachten snel eerste resultaten

Bij mijn kennismaking gaf Marc aan dat er meerdere zaken speelde. Daar had ik me ook op ingesteld en verwachte dat we langer bezig zouden zijn. Heel blij te merken dat er na 3 behandelingen al zoveel resultaat te voelen. In goed overleg pakken we stap voor stap de klachten aan. Mijn man ziet mijn vooruitgang en heeft daardoor ook een afspraak gemaakt bij Marc de Haan. Aanrader!

Bijzondere cohesie

Ontspannen, rustgevende behandelaar met byzondere kwaliteiten

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer deskundig, 100 % vertrouwen in Marc.

Ik voel me erg op mijn gemak bij Marc, wat hij doet helpt prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik ben sinds de behandelingen van mn astmatische klachten af

wonderbaarlijk, hoe mijn darmen en longen(bronchieën) niet goed samenwerkten, Marc heeft de blokkade weten op te heffen, waardoor ik weer lucht heb, ik ben van benauwdheid(astma) af.

Tevreden.

Mijn ervaring is dat ik met aandacht en vakmanschap wordt behandeld. Zeer aanbevolen om je te laten behandelen door Marc de Haan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Reeds 3 keer succes ondervonden van behandeling verschillende aandoeningen. Marc is een rustig, prettig persoon en geeft niet snel op.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heling van lichaam en geest.

Altijd weer indrukwekkend te ervaren hoe diep en soms voor mij ondoorgrondelijk het samenspel van lichaam en geest is, waar Marc het licht op laat schijnen en bewegen brengt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik word uitstekend geholpen!

Ik word uitstekend geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige ostheopaat en verrassende resultaten

Aanvankelijk heeft Marc bij mij een aantal concrete klachten behandeld met zeer goed resultaat. De totale view en behandeling door een ostheopaat bevalt mij zo goed dat ik inmiddels enkele keren per jaar terugkom voor een ‘onderhoudsbeurt’. Bevalt mij prima!

Rustig en heel kundig

Marc voelt de dingen heel goed aan en weet daar vervolgens in zijn behandeling vorm aan te geven. Waar gewenst legt hij uit wat er gebeurt of wat hij doet. Verder is er een rustige sfeer. De dingen die ertoe doen worden besproken, maar verder richten we ons allebei op de behandeling.

Consequent en effectief

Marc houdt mijzelf, mijn kinderen en meerdere vrienden als jarenlang op de been. Mijn rug en nek zitten regelmatig dusdanig vast, dat het mijn kwaliteit van leven beinvloedt. Een bezoek aan Marc brengt hier meestal weer acuut verandering in. Inmiddels ga ik met een vaste regelmaat voor periodiek ''onderhoud''. Werkt uitstekend!

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn uitstekend geholpen.

Onze zoon van 3 maanden zat niet zo lekker in zijn vel. Hij was erg gespannen, huilerig en sliep slecht. Dankzij de vakkundige behandeling van Marc zagen we onze zoon langzaam ontspannen en weer een blije tevreden baby worden. Na een aantal sessies was de vooruitgang ineens met sprongen te zien. We zijn erg blij dat we snel met Marc in contact kwamen en zo ons kindje konden helpen weer blij te worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn babies zijn nu zo relaxed!

Na 2 pittige bevallingen beide jongens laten behandelen. Je zag de spanning uit de handjes verdwijnen, net als het overstrekken! Ook de nachtrust is zo veel beter. Ik raad iedere mama aan met hun kroost toch een keer te gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Marc luistert goed naar mijn vragen en neemt de tijd om die te beantwoorden.

Tijdens de behandeling legt hij in alle rust uit waarom hij bepaalde handelingen verricht. Dat geeft mij vertrouwen in zijn deskundigheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel veel baat gehad bij behandeling!

Wij zijn heel blij met de hulp van Marc de Haan, veel baat gehad bij behandeling van onze dochters (1 en 3)!

Kundige osteopaat

Marc is een kundige en rustige osteopaat. Zowel tijdens mijn vorige als bij mijn huidige zwangerschap kon ik op korte termijn bij hem terecht met mijn klachten aan mijn onderrug/heup. Marc’s behandelingen zorgen ervoor dat de klachten veel minder zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vakkundig en accuraat. Professionele topkwaliteit .

Marc kon heel doelgericht de blokkade aangeven. Hierdoor kon ik eraan werken. Geïnitieerd door de behandeling en de geadviseerde houding en bewustwording van ... Het belangrijkste hierin is voor mij dat ik sterk het gevoel heb dat er genezing is ingezet.