Open, eerlijk en inspirerend!

In eerste instantie kwam ik bij Ingrid omdat ik het boek mindfull afvallen had gelezen en iemand zocht die me net een stapje verder kon helpen. Ingrid heeft me hier bij het eerste gesprek direct mee geholpen. Het afvallen ging daarna eigenlijk vanzelf. Naast afvallen en gewicht heeft Ingrid mij ook gecoacht op andere gebieden en dat voelde heel fijn. Het was fijn om met Ingrid van gedachten te veranderen en om haar inzichten te horen. Ik heb de coaching als heel fijn, open en inspirerend ervaren. Bedankt Ingrid!

• Betrouwbaarheid

Op ontdekkingsreis met deskundige diepgang en een warm hart

Ingrid ontvangt met open armen, open blik en open hart. Je bent welkom met al je lichte en donkere kanten en er is alle ruimte om de stappen van jouw proces in je eigen tempo te zetten. Ingrid hoort je, ziet je en respecteert je. Ze is zonder oordeel en voelt aan wat op welk moment passende woorden of acties zijn. Direct of zacht, speels of wat meer sturend alles komt voorbij. Ik heb me omarmd en gesteund gevoeld en prijs me nog steeds gelukkig dat onze paden een stuk samen gelopen hebben.

• Betrouwbaarheid

Doorpakken, ook als het moeilijk wordt.

In mijn leven heb ik al legio gesprekken gevoerd. Van elke sessie heb ik geleerd, maar dat grote 'iets' bleef mij achtervolgen. Het zorgde ervoor dat ik in de ban was van voeding. Gezonde voeding. Ik was zó ontzettend streng voor mijzelf dat ik de hele dag met eten bezig was. Hierdoor at ik te weinig en had ik vreetbuien. In elke sessie ontrafel ik samen met Ingrid een stukje van dat 'iets'. Waarom ben ik zo bang om dik te worden? Waarom accepteer ik mijzelf niet zoals ik ben? Hoe kan ik de controle loslaten? Ook helpt ze mij om om te gaan met angsten. Ze kan ze niet wegnemen, maar door het doen van oefeningen gaan de scherpe randjes er vanaf. En het werkt! Ik ben vrolijker, lach meer, ga niet meer op de weegschaal en heb leuke kleding gekocht waar ik mij fijn in voel. Ik ben er nog niet, maar ben goed op weg. Op weg om dat 'iets' achter mij te laten en het leven echt te leven. Met als z'n ups en downs.

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en betrokken

Tijdens de gesprekken met Ingrid heb ik veel geleerd over mijzelf in relatie met mijn eetgedrag (emotie eten) Ingrid heeft me veel inzichten gegeven en me door middel van o.a. (ontspannings)oefeningen leren voelen. Door echt de tijd voor mezelf te nemen en te gaan voelen, leerde ik wat ik werkelijk nodig had. De behoefte om te gaan snaaien werd hierdoor minder. Ook heb ik oude gewoonte en patronen losgelaten, waardoor ik anders in het leven sta. Ik ben erg blij dat ik Ingrid heb ontmoet en veel van haar heb mogen leren.

• Betrouwbaarheid

Positief kritisch met oog voor de persoon

Vanaf ons eerste gesprek voelde ik mij meteen op mijn gemak bij Ingrid. Ingrid luistert goed en vraagt door met positief kritische vragen waardoor wij samen snel tot de kern van mijn vraag kwamen. Tijdens de gesprekken ging zij mee met mijn verhaal, vroeg door, en stimuleerde mij tot nadenken, waardoor ik veel inzicht over mijzelf heb gekregen. Ingrid geeft ook praktische tools mee waardoor ik thuis verder aan de slag kan. Erg fijn!

Van eetprobleem naar (eet)genieten

De grootste verandering is niet het aantal kilo’s dat ik ben afgevallen. De grootste verandering is een hele andere relatie met eten. Het is heerlijk hoeveel rust en ruimte me dat geeft. En me lichter maakt (letterlijk en figuurlijk). Ingrid helpt met aandacht en respect om naar de oorzaak van het eten te kijken en dat werkt.

• Betrouwbaarheid

Duidelijk, direct, motiverend en ondersteunend!

Mijn contact met Ingrid Eijsink was zeer prettig je wordt ontvangen in een warme omgeving en haar persoonlijkheid doet je ontspannen. Ingrid geeft eerlijke en duidelijke adviezen en zij zorgt daardoor dat je over de situatie goed gaat nadenken!

• Betrouwbaarheid

Ik heb geleerd dat afvallen en je geestelijke toestand elkaar kunnen beinvloeden

Ik vond het fijn om advies te krijgen ivm mijn diabetes maar ze maakte me ook bewust van dat dieet en geestelijk welzijn veel in vloed op elkaar kan hebben We hebben goede gesprekken gehad en daaruit bleek dat er veel oud zeer zat wat ik ver had weggedrukt En ze heeft me bewust gemaakt dat ik ook belangrijk ben en wat ik wil

• Betrouwbaarheid

Een prettige ervaring die door zijn context geen herhaling nodig maakt.

Ik ben gekomen om te horen hoe ik wat sneller kon gaan afvallen dan de laatste maanden het geval was. Ingrid heeft me op een prettige wijze duidelijk weten te maken dat op míjn leeftijd (64) snel afvallen geen verstandig plan is en heeft me heel goed geholpen bij het herzien van beeld van afvallen. Daarnaast heeft ze het beeld van gezonde voeding bij mij wat aangepast aan de realiteit. Heel nuttig maar ook heel prettige gesprekken geweest. Bedankt Ingrid!

• Betrouwbaarheid

Hele fijne coach met een goed invoelend vermogen

De gesprekken met Ingrid heb ik als heel prettig ervaren en hebben me nieuwe inzichten gegeven. Ze voelt je goed aan en weet de juiste vragen te stellen.

• Betrouwbaarheid

Oprecht en vakkundig advies via een prettige en warme benadering.

Top! De gesprekken en het advies van Ingrid hebben mij enorm geholpen. Bedankt!

Fijn, welkom gevoel.

Veel inzichten en veel rust.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring bij Ingrid Eijssink is heel positief.

Ik ervaar Ingrid als warm, betrokken, helder en professioneel. Zij heeft mij de exacte begeleiding gegeven die ik op dat moment net nodig had. Mede hierdoor heb ik grote stappen kunnen zetten. Wat ik heel plezierig vind aan haar manier van benaderen is dat zij vanuit verschillende hoeken naar verschillende situaties kijkt, geen advies opdringt maar je de overweging aanbiedt om zelf te onderzoeken. Voor mij heeft dat heel goed gewerkt. Dank je wel Ingrid :-)

Warm, professioneel en eerlijk

Ik heb Ingrid ervaren als een warme maar tegelijkertijd professionele diëtiste. Ze zorgt er ook voor dat ze op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen op haar vakgebied. Ze heeft veel geduld maar kan ook op een plezierige manier toch 'streng' zijn om zo je doelen te helpen bereiken. Ook de telefonische en e-mail contacten verliepen soepel en deskundig. Ik kan haar van harte aanbevelen!

Aanrader

Ingrid neemt je verder mee "op reis" dan je van te voren misschien gedacht had. Ze is zeer geduldig en vriendelijk, maar houdt je tegelijkertijd goed bij de les

• Betrouwbaarheid

ik gebruik haar tips nog steeds

Heel erg open en geïnteresseerd, maar ze zal wel vertellen wat er moet gebeuren. Naast dieetadvies ook psychologisch heel sterk! Jammer dat ze zo ver woont en dat het niet volledig vergoed wordt door mijn verzekering.

• Betrouwbaarheid

Warm, scherp, gevoelig en jezelf mogen zijn.

Ingrid is een warme vrouw. De ruimte van de praktijk voelde meteen goed. Tijdens de gesprekken kreeg ik inzicht in de “ikken” in jezelf. En gingen we aan de slag met je ware gevoel. Na een bezoek een warme knuffel en stof tot nadenken mee naar huis. Zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een empathische vrouw die mij erg goed heeft geholpen.

Weergaloos !

Mevrouw Eijssink weet feilloos de speerpunten in kaart te brengen en behandelt deze op een zeer prettige manier. Professioneel, behulpzaam, begripvol, lief, en soms zelfs uit onverwachte hoek heel direct enerzijds en dan weer teder.

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een zeer lieve en kundige vrouw, die mij vanaf het eerste moment op mijn gemak liet voelen

Ik kan iedereen Ingrid aanraden die behoefte heeft aan zelfinzicht, coaching of het luchten van zijn of haar hart. Ingrid heeft mij geleerd hoe gedachten werken en laat je regelmatig nuttige oefeningen uitvoeren. Ik ga nu met een grotere kennis over mezelf en zelfvertrouwen door het leven. Heel fijn!

• Betrouwbaarheid

Weet snel de kern te bereiken

Mijn ervaring met matoeta is heel fijn. Ze weet de kern te raken. En laat je op je eigen manier deze pad bewandelen. Eigen tempo. Ze geeft je veel waarde en warmte. Ik heb enorm veel geleerd en elke dag bijna denk ik terug aan de wijze lessen en woorden die ik van matoeta heb meegekregen

prima coach!

Ingrid is uitstekend in staat je te doorgronden en inzicht te geven in je psychische situatie. Wat betreft voedingsadvies: eindelijk veel minder vaak buikpijn!

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een zeer professionele en vakbekwame coach en psycholoog.

De gesprekken met Ingrid heb ik als zeer prettig ervaren. De gesprekken waren soms emotioneel maar door de deskundigheid en het vertrouwen dat Ingrid me gaf , kon ik me goed open stellen en heb ik veel geleerd. Hierdoor heb ik veel stappen kunnen maken. Ik ben erg blij dat ik Ingrid heb leren kennen. Super bedankt voor de inzichten die je me hebt gegeven en het vertrouwen!!

Betrokken en bevlogen

Het is fijn werken met Ingrid, een bevlogen coach die helpt bij het krijgen van nieuwe inzichten om mee verder te kunnen. Ze heeft op meerdere vlakken expertise en zet deze ook in tijdens een coachingstraject.

• Betrouwbaarheid

Op een ongedwongen manier jezelf ontwikkelen

Ik ben erg blij dat ik destijds in de lokale weekkrant de advertentie van Matoeta ben tegengekomen en de stap heb gezet contact met Ingrid op te nemen. Zij heeft mij inzicht gegeven waarom ik problemen met mijn eetpatroon/eetgedrag niet eerder zelf heb kunnen veranderen. Eten was mijn masker en dankzij Ingrid heb ik dit masker af durven zetten om te zien wie ik werkelijk ben.

Over Ingrid M M Eijssink