Duidelijk, direct, motiverend en ondersteunend!

Mijn contact met Ingrid Eijsink was zeer prettig je wordt ontvangen in een warme omgeving en haar persoonlijkheid doet je ontspannen. Ingrid geeft eerlijke en duidelijke adviezen en zij zorgt daardoor dat je over de situatie goed gaat nadenken!

• Betrouwbaarheid

Ik heb geleerd dat afvallen en je geestelijke toestand elkaar kunnen beinvloeden

Ik vond het fijn om advies te krijgen ivm mijn diabetes maar ze maakte me ook bewust van dat dieet en geestelijk welzijn veel in vloed op elkaar kan hebben We hebben goede gesprekken gehad en daaruit bleek dat er veel oud zeer zat wat ik ver had weggedrukt En ze heeft me bewust gemaakt dat ik ook belangrijk ben en wat ik wil

• Betrouwbaarheid

Een prettige ervaring die door zijn context geen herhaling nodig maakt.

Ik ben gekomen om te horen hoe ik wat sneller kon gaan afvallen dan de laatste maanden het geval was. Ingrid heeft me op een prettige wijze duidelijk weten te maken dat op míjn leeftijd (64) snel afvallen geen verstandig plan is en heeft me heel goed geholpen bij het herzien van beeld van afvallen. Daarnaast heeft ze het beeld van gezonde voeding bij mij wat aangepast aan de realiteit. Heel nuttig maar ook heel prettige gesprekken geweest. Bedankt Ingrid!

• Betrouwbaarheid

Hele fijne coach met een goed invoelend vermogen

De gesprekken met Ingrid heb ik als heel prettig ervaren en hebben me nieuwe inzichten gegeven. Ze voelt je goed aan en weet de juiste vragen te stellen.

• Betrouwbaarheid

Oprecht en vakkundig advies via een prettige en warme benadering.

Top! De gesprekken en het advies van Ingrid hebben mij enorm geholpen. Bedankt!

Fijn, welkom gevoel.

Veel inzichten en veel rust.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring bij Ingrid Eijssink is heel positief.

Ik ervaar Ingrid als warm, betrokken, helder en professioneel. Zij heeft mij de exacte begeleiding gegeven die ik op dat moment net nodig had. Mede hierdoor heb ik grote stappen kunnen zetten. Wat ik heel plezierig vind aan haar manier van benaderen is dat zij vanuit verschillende hoeken naar verschillende situaties kijkt, geen advies opdringt maar je de overweging aanbiedt om zelf te onderzoeken. Voor mij heeft dat heel goed gewerkt. Dank je wel Ingrid :-)

Warm, professioneel en eerlijk

Ik heb Ingrid ervaren als een warme maar tegelijkertijd professionele diëtiste. Ze zorgt er ook voor dat ze op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen op haar vakgebied. Ze heeft veel geduld maar kan ook op een plezierige manier toch 'streng' zijn om zo je doelen te helpen bereiken. Ook de telefonische en e-mail contacten verliepen soepel en deskundig. Ik kan haar van harte aanbevelen!

Aanrader

Ingrid neemt je verder mee "op reis" dan je van te voren misschien gedacht had. Ze is zeer geduldig en vriendelijk, maar houdt je tegelijkertijd goed bij de les

• Betrouwbaarheid

ik gebruik haar tips nog steeds

Heel erg open en geïnteresseerd, maar ze zal wel vertellen wat er moet gebeuren. Naast dieetadvies ook psychologisch heel sterk! Jammer dat ze zo ver woont en dat het niet volledig vergoed wordt door mijn verzekering.

• Betrouwbaarheid

Warm, scherp, gevoelig en jezelf mogen zijn.

Ingrid is een warme vrouw. De ruimte van de praktijk voelde meteen goed. Tijdens de gesprekken kreeg ik inzicht in de “ikken” in jezelf. En gingen we aan de slag met je ware gevoel. Na een bezoek een warme knuffel en stof tot nadenken mee naar huis. Zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een empathische vrouw die mij erg goed heeft geholpen.

Weergaloos !

Mevrouw Eijssink weet feilloos de speerpunten in kaart te brengen en behandelt deze op een zeer prettige manier. Professioneel, behulpzaam, begripvol, lief, en soms zelfs uit onverwachte hoek heel direct enerzijds en dan weer teder.

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een zeer lieve en kundige vrouw, die mij vanaf het eerste moment op mijn gemak liet voelen

Ik kan iedereen Ingrid aanraden die behoefte heeft aan zelfinzicht, coaching of het luchten van zijn of haar hart. Ingrid heeft mij geleerd hoe gedachten werken en laat je regelmatig nuttige oefeningen uitvoeren. Ik ga nu met een grotere kennis over mezelf en zelfvertrouwen door het leven. Heel fijn!

• Betrouwbaarheid

Weet snel de kern te bereiken

Mijn ervaring met matoeta is heel fijn. Ze weet de kern te raken. En laat je op je eigen manier deze pad bewandelen. Eigen tempo. Ze geeft je veel waarde en warmte. Ik heb enorm veel geleerd en elke dag bijna denk ik terug aan de wijze lessen en woorden die ik van matoeta heb meegekregen

prima coach!

Ingrid is uitstekend in staat je te doorgronden en inzicht te geven in je psychische situatie. Wat betreft voedingsadvies: eindelijk veel minder vaak buikpijn!

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een zeer professionele en vakbekwame coach en psycholoog.

De gesprekken met Ingrid heb ik als zeer prettig ervaren. De gesprekken waren soms emotioneel maar door de deskundigheid en het vertrouwen dat Ingrid me gaf , kon ik me goed open stellen en heb ik veel geleerd. Hierdoor heb ik veel stappen kunnen maken. Ik ben erg blij dat ik Ingrid heb leren kennen. Super bedankt voor de inzichten die je me hebt gegeven en het vertrouwen!!

Betrokken en bevlogen

Het is fijn werken met Ingrid, een bevlogen coach die helpt bij het krijgen van nieuwe inzichten om mee verder te kunnen. Ze heeft op meerdere vlakken expertise en zet deze ook in tijdens een coachingstraject.

• Betrouwbaarheid

Op een ongedwongen manier jezelf ontwikkelen

Ik ben erg blij dat ik destijds in de lokale weekkrant de advertentie van Matoeta ben tegengekomen en de stap heb gezet contact met Ingrid op te nemen. Zij heeft mij inzicht gegeven waarom ik problemen met mijn eetpatroon/eetgedrag niet eerder zelf heb kunnen veranderen. Eten was mijn masker en dankzij Ingrid heb ik dit masker af durven zetten om te zien wie ik werkelijk ben.

Fantastisch

Ik ben met Ingrid verder gekomen dan met welke andere hulpverlener dan ook!

• Betrouwbaarheid

Heel prettig en toegespitst om specifiek voor mij te kijken wat ik nodig heb.

Mijn ervaringen met diëtisten zijn tot nu toe altijd erg gericht geweest op afvallen en kijken wat ik allemaal niet meer mag eten. Dit geeft mij juist veel stress en moeite en hierdoor vergroten mijn eetproblemen juist! Ingrid was de eerste die mij het gevoel gaf vanuit liefde naar mezelf te kijken en van daaruit andere keuzes te leren maken. Nog steeds een moeilijke strijd, maar wel één die op de lange termijn veel meer geeft dan een een strak voedingsplan van van wat ik wel/ niet mag eten.

• Betrouwbaarheid

Ontzettend persoonlijk op een positieve manier

Ik vind het prettig dat ze langs komt en luistert en goed advies op maat geeft en goed uitlegt.

• Betrouwbaarheid

Fijne begeleiding, warm en persoonlijk

Ze heeft me geholpen niet alleen met mijn eetpatroon te veranderen maar ze begeleid me vooral in emotiedenken. Ze geeft handvatten om dat te mogen veranderen. Dit op een open en liefde volle manier.

• Betrouwbaarheid

Zeer professioneel, zorgvuldig en empathisch

Al jaren sleepten onbegrepen buikklachten voort en bepaalden meer dan ik wist mijn gezondheid. Ingrid gaat doortastend en empathisch te werk. Door haar advies en coaching bemerk een enorme verbetering van mijn buikproblemen en vitaliteit! Daar ben ik uiteraard heel verrast blij mee.

• Betrouwbaarheid

vriendelijk en to the point

Zo blij, stappen vooruit gemaakt.

Over Ingrid M M Eijssink