Warm, professioneel en eerlijk

Ik heb Ingrid ervaren als een warme maar tegelijkertijd professionele diëtiste. Ze zorgt er ook voor dat ze op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen op haar vakgebied. Ze heeft veel geduld maar kan ook op een plezierige manier toch 'streng' zijn om zo je doelen te helpen bereiken. Ook de telefonische en e-mail contacten verliepen soepel en deskundig. Ik kan haar van harte aanbevelen!

Aanrader

Ingrid neemt je verder mee "op reis" dan je van te voren misschien gedacht had. Ze is zeer geduldig en vriendelijk, maar houdt je tegelijkertijd goed bij de les

• Betrouwbaarheid
ik gebruik haar tips nog steeds

Heel erg open en geïnteresseerd, maar ze zal wel vertellen wat er moet gebeuren. Naast dieetadvies ook psychologisch heel sterk! Jammer dat ze zo ver woont en dat het niet volledig vergoed wordt door mijn verzekering.

• Betrouwbaarheid
Warm, scherp, gevoelig en jezelf mogen zijn.

Ingrid is een warme vrouw. De ruimte van de praktijk voelde meteen goed. Tijdens de gesprekken kreeg ik inzicht in de “ikken” in jezelf. En gingen we aan de slag met je ware gevoel. Na een bezoek een warme knuffel en stof tot nadenken mee naar huis. Zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Ingrid is een empathische vrouw die mij erg goed heeft geholpen.

Weergaloos !

Mevrouw Eijssink weet feilloos de speerpunten in kaart te brengen en behandelt deze op een zeer prettige manier. Professioneel, behulpzaam, begripvol, lief, en soms zelfs uit onverwachte hoek heel direct enerzijds en dan weer teder.

• Betrouwbaarheid
Ingrid is een zeer lieve en kundige vrouw, die mij vanaf het eerste moment op mijn gemak liet voelen

Ik kan iedereen Ingrid aanraden die behoefte heeft aan zelfinzicht, coaching of het luchten van zijn of haar hart. Ingrid heeft mij geleerd hoe gedachten werken en laat je regelmatig nuttige oefeningen uitvoeren. Ik ga nu met een grotere kennis over mezelf en zelfvertrouwen door het leven. Heel fijn!

• Betrouwbaarheid
Weet snel de kern te bereiken

Mijn ervaring met matoeta is heel fijn. Ze weet de kern te raken. En laat je op je eigen manier deze pad bewandelen. Eigen tempo. Ze geeft je veel waarde en warmte. Ik heb enorm veel geleerd en elke dag bijna denk ik terug aan de wijze lessen en woorden die ik van matoeta heb meegekregen

prima coach!

Ingrid is uitstekend in staat je te doorgronden en inzicht te geven in je psychische situatie. Wat betreft voedingsadvies: eindelijk veel minder vaak buikpijn!

• Betrouwbaarheid
Ingrid is een zeer professionele en vakbekwame coach en psycholoog.

De gesprekken met Ingrid heb ik als zeer prettig ervaren. De gesprekken waren soms emotioneel maar door de deskundigheid en het vertrouwen dat Ingrid me gaf , kon ik me goed open stellen en heb ik veel geleerd. Hierdoor heb ik veel stappen kunnen maken. Ik ben erg blij dat ik Ingrid heb leren kennen. Super bedankt voor de inzichten die je me hebt gegeven en het vertrouwen!!

Betrokken en bevlogen

Het is fijn werken met Ingrid, een bevlogen coach die helpt bij het krijgen van nieuwe inzichten om mee verder te kunnen. Ze heeft op meerdere vlakken expertise en zet deze ook in tijdens een coachingstraject.

• Betrouwbaarheid
Op een ongedwongen manier jezelf ontwikkelen

Ik ben erg blij dat ik destijds in de lokale weekkrant de advertentie van Matoeta ben tegengekomen en de stap heb gezet contact met Ingrid op te nemen. Zij heeft mij inzicht gegeven waarom ik problemen met mijn eetpatroon/eetgedrag niet eerder zelf heb kunnen veranderen. Eten was mijn masker en dankzij Ingrid heb ik dit masker af durven zetten om te zien wie ik werkelijk ben.

Fantastisch

Ik ben met Ingrid verder gekomen dan met welke andere hulpverlener dan ook!

• Betrouwbaarheid
Heel prettig en toegespitst om specifiek voor mij te kijken wat ik nodig heb.

Mijn ervaringen met diëtisten zijn tot nu toe altijd erg gericht geweest op afvallen en kijken wat ik allemaal niet meer mag eten. Dit geeft mij juist veel stress en moeite en hierdoor vergroten mijn eetproblemen juist! Ingrid was de eerste die mij het gevoel gaf vanuit liefde naar mezelf te kijken en van daaruit andere keuzes te leren maken. Nog steeds een moeilijke strijd, maar wel één die op de lange termijn veel meer geeft dan een een strak voedingsplan van van wat ik wel/ niet mag eten.

• Betrouwbaarheid
Ontzettend persoonlijk op een positieve manier

Ik vind het prettig dat ze langs komt en luistert en goed advies op maat geeft en goed uitlegt.

• Betrouwbaarheid
Fijne begeleiding, warm en persoonlijk

Ze heeft me geholpen niet alleen met mijn eetpatroon te veranderen maar ze begeleid me vooral in emotiedenken. Ze geeft handvatten om dat te mogen veranderen. Dit op een open en liefde volle manier.

• Betrouwbaarheid
Zeer professioneel, zorgvuldig en empathisch

Al jaren sleepten onbegrepen buikklachten voort en bepaalden meer dan ik wist mijn gezondheid. Ingrid gaat doortastend en empathisch te werk. Door haar advies en coaching bemerk een enorme verbetering van mijn buikproblemen en vitaliteit! Daar ben ik uiteraard heel verrast blij mee.

• Betrouwbaarheid
vriendelijk en to the point

Zo blij, stappen vooruit gemaakt.

Ontzettend goed!

Ik ben in contact gekomen met Ingrid voor voedingsadvies. Ingrid heeft het probleem bij de wortels aangepakt en in plaats van het standaardpakketje calorieën tellen en voedingsdagboeken bijhouden een oplossing op maat gegeven. Dankzij Ingrid heb ik inzicht gekregen in mijn (ongezonde) eetgewoontes gevonden en een oplossing gevonden hier mee om te gaan.

• Betrouwbaarheid
ze stimuleert je om door te zetten

Om af te vallen moet je je mindset veranderen en daarbij kan Ingrid je goed ondersteunen, zodat jezelf de kracht vindt om af te vallen.

• Betrouwbaarheid
Een warme, persoonlijke en professionele aanpak op maat die voor mij werk.

Fijn om elkaar te ontmoeten in deze fase van mijn leven om dichter bij mijzelf te komen en mij te bevrijden van belemmerende ervaringen en gedachten(patronen).

• Betrouwbaarheid
een vrouw die weet waar ze over praat

Ingrid is een fijne vrouw, die i.p.v. met allerlei oplossingen komt, je eigen pad laat bewandelen waardoor je meer inzichten krijgt, daarbij steunt ze je waar ze kan wat erg prettig is. Zelfs s'avonds bereikbaar.

• Betrouwbaarheid

Heel fijn dat ik via jou Ingrid elke week mijn flesjes bij de apotheek kan halen,of laten brengen! Kan altijd bij je terecht voor advies! Dank. Je wel!

• Betrouwbaarheid
Confronterend op een vriendelijke wijze.

Mensgericht, met zachte dwang, volhardend, wel nogal dwingend.

• Betrouwbaarheid
De kracht van Ingrid is dat ze je op eigen kracht de oplossing laat vinden

Door de uitnodigende en uitdagende vragen en bemoedigende glimlach of een goed getimed duwtje in de rug, veranderde mijn doolhof in een labyrint, in een weg naar mezelf.

Over Ingrid M M Eijssink