Zeer goede service.

Al jaren klant

Heel deskundig en geduldig geholpen

Zeer deskundige en geduldige audicien die pas tevreden als de klant ook tevreden is.

Zeer klant gericht

Prettig, met een stuk realiteitszin over de verwachtingen van een gehoorapparaat.

Fijn en vakkundig geholpen.

Na een hoortoestel te hebben gekregen is er een wereld voor mijn open gegaan.

zeer goede en vriendelijke en vakkundige mensen

Stefan heeft ontzettend veel energie in mijn hoor probleem gestoken. Echte vakman.

Oor & Hoor is de beste

Al jaren klant en erg tevreden over de fijne klantvriendelijke service. Oor & Hoor levert kwaliteit en geeft een uitstekend advies over de keuze van gehoorapparaten. Zorgvuldige controle op nieuwe aangeschafte gehoorapparaten! Ik ben uiterst tevreden met de audicien!

Heeel prettig geholpen attent en secuur

Het voelt heel vertrouwd.

heel goed.

Gewoon goed. Zorgvuldig, vriendelijk, ter zake kundig/professioneel.

absolute top service

De gehoorapparaatjes van mijn vrouw klonken heel zacht. Er bleek veel vuil op de microfoontjes te zitten. Ze zijn schoongemaakt en werken nu weer prima. We zijn geholpen door een zeer vriendelijke meneer met grote kennis van zaken, die ons ook goede en duidelijke uitleg gaf. En ook nog eens kosteloos. Een absolute aanrader als u problemen met uw gehoorapparaat heeft. Echt een super service! Een dikke tien.

Erg fijn en rustige uitleg

Fijn geholpen ,met goede uitleg .

Geweldig geholpen altijd een luisterend oor

goed geholpen TOP

Zeer klantvriendelijk en grote kennis van zaken.

In de vele jaren dat ons gezin gebruik maakt van hoortoestellen is ons steeds duidelijk geworden dat OoreHoor een zeer goede reputatie heeft opgebouwd. Geen lange wachtlijsten. Kennis heeft van de allerlaaste ontwikkelingen Je kunt altijd even binnen lopen om vragen dan wel kleine materialen te kopen. (vaak is dat al een service). Oor en Hoor: bedankt voor zo veel jaren goed horen !!!!

Onvermoeibaar enthousiasme om een tevreden klant te krijgen

Aanrader, je kunt rustig de hoor toestellen uitproberen, deskundig advies . Er wordt uitgebreid de tijd genomen om je te helpen !

Zeer deskundige begeleiding.

Heel klantvriendelijk. Koffie met een koekje bij binnenkomst. Zeer goed interieur waar je je direct op je gemak voelt. Ik kan geen verbeteringen bedenken. Vr,gr, P.N. de Groot

Vriendelijk en prima service

Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt tijd voor je genomen. Prima zaak

Vakbekwaamheid hoog, de klant heeft de laatste keuze, het vinden van oplossingen staat voorop.

Iedereen aan te raden

Duidelijke en heldere uitleg Vriendelijk voor cliënt

Vriendelijke en deskundige begeleiding en advies.

Na een traject van twijfelen, toch besloten tot aanschaf van gehoorapparaten.......wat een verschil! Ik ben geholpen met veel geduld en samen zijn we tot de juiste keuze gekomen.

Ik ben een tevreden klant.

De voorlichting voor de keuze van de gehoortoestellen was vriendelijk en deskundig. Het afstellen van de toestellen was goed. Als ik daaraan iets wil wijzigen kan ik altijd terug komen.

Positief

Klantvriendelijk en deskundig

Vertrouwen

Vanaf de eerste afspraak een goed gevoel er wordt alle tijd voor je genomen en alles stap voor stap uitgelegd. Er zijn zoveel aanbieders maar bij Oor en Hoor hebben we er vanaf het begin alle vertrouwen in.

Een luisterend oor.

Fijne winkel met goed resultaat. Ze hebben veel kennis en veel geduld met uitleg en instellen van de hoortoestellen. Alles gaat in stapjes zodat je aan je toestellen kan wennen en ze evt. steeds kan laten bijstekken in wat voor jou prettig is om te horen. Daarbij duidelijke uitleg in het bedienen van de toestellen. Mooie samenwerking dus tussen hun en jou om tot een goed en fijn "weer" horen te komen. Ik raad zeker deze winkel aan als je problemen hebt met horen. De wereld gaat echt weer voor je open.

Goede voorlichting en toelichting op gebruik hoortoestellen

Zeer positief

Uitstekend.

Vakkundig, meerdere keren uit proberen, alle tijd nemen en erg vriendelijk geholpen.

Behandeling en service zoals het hoort!

Zie bovenstaande tekst

Over Oor&Hoor

Oor en Hoor, al 20 jaar uw vaste audicien in Heemskerk. Kwaliteit en aandacht bij uw zelfstandige hoorwinkel.