Wij zijn dik tevreden

Betrokken bij het afscheid

Vanaf het begin tot de nazorg een super begeleiding gehad in het afscheid van mijn man, ze hebben goed naar onze wensen geluisterd. In onze familie is Coppens altijd de uitvaartverzorger als de tijd daar is. Speciale dank voor Irma.

Hier kan maar 1 cijfer voor gegeven worden en dat is een dikke 10

Zo een fijn contact, alles stapje voor stapje geregeld. Een fijn gevoel in deze moeilijke periode.

Wat een warme deken om je heen in een trieste periode

Voor de tweede keer zijn wij begeleid door Marjola. Wat een goede hulp, zorg, meedenken in een hectische en droevige periode. Wij zijn zo tevreden over Coppens. Werkelijk, vanaf het eerste telefoontje van het melden van overlijden tot aan het afhandelen van de crematie: alleen maar lieve mensen en fijne hulp.

Uitstekend geregeld op een persoonlijke manier

De uitvaart van onze moeder is door Coppens uitstekend geregeld. Van begin tot eind is er goed meegedacht over de manier waarop het afscheid zo fijn mogelijk kon worden vormgegeven. 'De Levensboom' aan De Meeten is een fijne, intieme plaats waar rekening kan worden gehouden met alle wensen van de nabestaanden. Onze complimenten aan alle medewerkers van Coppens voor al hun goede zorgen.

Ze nemen je zorgen uit handen en luisteren goed naar je wensen.

De uitvaartbegeleiding is heel persoonlijk, we konden ons verhaal kwijt bij Marjola en ze zorgde er steeds voor dat we niet over alles in een keer moesten beslissen. Ze was goed bereikbaar, we konden altijd bij haar terecht voor vragen.

Warme en persoonlijke begeleiding tijdens een verdrietige periode

Ontzettend vriendelijk en zeer kundig, denken met je mee en nemen uit handen wat je zelf niet kan of wil. Tijdens de periode rondom het afscheid van mijn schoonvader hebben Regillio en Renata ons fantastisch bijgestaan en wij denken daardoor met 100% tevredenheid terug aan die moeilijke periode. Het afscheid hebben wij gehouden bij Coppens zelf in een prachtige, knusse en sfeervolle omgeving met een hele goede catering. Hebben naderhand van veel aanwezigen complimenten gehad over hoe het afscheid was geregeld.

Zeer fijne begeleiding bij de uitvaart van onze vader.

Vorig jaar heeft coppens de uitvaart van onze moeder verzorgd. Dit was prima geregeld. Dit jaar is onze vader overleden. Wederom voor coppens gekozen na de fijne ervaring van vorig jaar. Hartelijke mensen die je echt overal in steunen en helpen. Ik kan het iedereen aanraden.

Een enorme steun in een moeilijke periode

We hadden direct een goed gevoel bij het eerste gesprek. Colinda gaf ons heel veel steun en vertrouwen gedurende deze dagen. Ook was Colinda een enorme steun tijdens de crematie. Nogmaals bedankt.

Warm en fantastisch

Prisca die ons heeft begeleidt is een warm en rustig persoon, wat heel belangrijk was bij mijn emotionele vader. Ze is attent begripvol en legt alles rustig en goed uit. Onze waardering naar haar is groot en willen haar hiervoor ook bedanken. Ook Siem die door jullie ingehuurd wordt hebben we als warme, gezellige en fijne persoon ervaren en over hem ook zeer tevreden. Beide paste ook goed bij ons (normaal) gezinnetje.

Fijne ervaring

Wij zijn op een zeer prettige en warme manier begeleid bij het afscheid van onze oma door Coppens Uitvaartzorg. Uitvaartverzorgster Colinda had oog voor onze persoonlijke situatie en heeft ervoor gezorgd dat wij met een fijn gevoel terug kunnen kijken op het afscheid. Ze nam de tijd voor ons en heeft ons stap voor stap meegenomen in het proces. Daarnaast hebben wij het ook het contact met het personeel van rouwcentrum Etten-Leur als zeer prettig ervaren. De medewerkers van Coppens zorgen ervoor dat alles op een vakkundige en respectvolle wijze wordt gedaan. Wij willen ze daarom bedanken voor alle ondersteuning en hulp.

Alles goed geregeld, zeer tevreden

De ervaring is dat ikzelf besloten heb van mijzelf de verzorging ook bij Coppens laat doen

Een waardig afscheid voor vader dankzij Coppens Uitvaartzorg

Toen onze vader overleed kwamen er veel vragen op ons af omdat we geen ervaring hadden met het regelen van een uitvaart. We waren er eigenlijk nog niet aan toe om over praktische zaken na te denken die daar mee te maken hadden. In het eerste intakegesprek heeft Karin van Coppens Uitvaartzorg met veel empathie geluisterd naar onze gezinssituatie en zorgen en heeft ze geduldig uitleg gegeven over de beslissingen waar we voor kwamen te staan en alle mogelijke opties. We kregen genoeg tijd om, met heldere deadlines, na te denken over de invulling van de uitvaart. Dankzij haar prettige en deskundige begeleiding is het ons gelukt om onze vader een waardig afscheid te geven en kijken we met een goed gevoel terug op een mooie persoonlijke uitvaart.

Lieve mensen goed geregeld .

Zeer aangename en fijne samenwerking.

Rustige en prettige begeleiding waar nodig. Kennis van zaken. Fijn dat er 1 begeleider was waar we op terug konden vallen. Ons familielid heeft thuis opgebaard gelegen. Alles verliep soepel en netjes.

Rustig en stap voor stap met veel aandacht en warmte door het hele proces begeleid.

We zijn op een hele fijne warme manier begeleid tijdens het gehele proces. Voor elke stap werd tijd genomen en was er veel aandacht voor onze gevoelens en gedachten. Er was veel uitleg over alle mogelijkheden en er was veel advies, maar de uiteindelijke beslissingen lagen bij ons. We kijken terug op een mooi persoonlijk waardig afscheid. Ook aan de nazorg is goed gedacht.

Erg positief

Onze ervaring met de organisatie Coppens en het persoonlijk contact met Will Buckens hebben wij als zeer positief ervaren. Met name de empatische manier zoals hij ons heeft begeleid deed ons heel goed. Hierdoor waren wij in de gelegenheid om in die laatste week ons goed voor te bereiden op het afscheid van ons Pa… Ook Lonneke was een hele goede keuze omdat zij het levensverhaal op een persoonlijke manier mooi heeft verwoord. Dus al met al zijn wij zeer positief en nogmaals dank daarvoor. Met vriendelijke groet Jeanne Zuiderwijk

Mijn dierbare had alles zelf geregisseerd hoe ze het wilde. Samen hebben we er een heel mooi afscheid van gemaakt.

Warm en professioneel

Helpend, ondersteunend met oog en gevoel voor de hele familie. Profesioneel en bijzonder goed bereikbaar

Coppens heeft een respectvolle en ontspannen uitvaart geregeld

Je wordt door Coppens op een prettige manier bij de hand genomen om de uitvaart te regelen en te begeleiden. Je wordt proactief geïnformeerd over alle onderwerpen en mogelijkheden. Het hele traject is goed geregeld en je krijgt alle hulp. Dit op een respectvolle wijze maar ook op een ontspannen wijze.

Al na mijn eerste gesprek met uw uitvaartbegeleider Regillio wist ik dat de afscheidsdienst van mijn echtgenote aan mijn (best wel hoge) verwachtingen zou gaan voldoen en ben hierin niet teleurgesteld. Wellicht zal het geholpen hebben dat ik al enige uitvaartwensen vooraf op papier had gezet.

Warm, betrokken en persoonlijk.

Onze ervaring met uitvaartbegeleidster Marjola hebben wij als zeer prettig ervaren. Zowel de eerste kennismaking voor een offerte als de gehele begeleiding rondom het overlijden van mijn man en onze vader voelde als een warme deken. Wij kregen de gelegenheid onze eigen wensen kenbaar te maken en eigen ideeën te volgen maar daarnaast gaf ze ook goede tips en bijval over dingen waarover we twijfelden of wat anders kon. Had het gevoel dat ze ons heel goed aanvoelde. Zo ook de aanbeveling van spreekster Lonneke die heel goed bij ons bleek te passen.. Er was vanaf dag 1 een goede klik en wij hebben daardoor een afscheid gehad waar wij met een heel goed gevoel op terug kunnen kijken. Zo bleek ook achteraf uit de reacties van familie en vrienden.

Heel erg fijn en persoonlijk.

Ik ben heel erg tevreden over Coppens. Het is geen fijne gebeurtenis als we jullie nodig hebben maar jullie maken er iets moois, persoonlijks en fijns van. Ga zeker zo door. Hartelijk dank hiervoor.

Alles perfect geregeld!

Van begin tot eind alles heel goed geregeld en verzorgd. We hadden een hele goede uitvaartbegeleider waar we alles mee konden bespreken. In juni 2023 hadden we nog de uitvaart van mijn schoonmoeder gehad, welke ook perfect en naar wens geregeld was. Complimenten!

Prettig verloop

Prettig geholpen in de zeer moeilijke tijd. Veel respect en fijne uitleg. Op een fijne manier het afscheid kunnen regelen

De Meeten 42

4706NG Roosendaal

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.