Als een warm bad

Onze ervaring bij het overlijden van onze lieve vader en echtgenoot was geweldig, de steun, begeleiding, hulp bij alles, was warm, begripvol, professioneel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er was dagelijks contact ,er werd zo fijn meegedacht en geen vraag was te gek, we hebben ontzettend veel gehad aan hun goede en warme begeleiding. Voor ons dochters was dit de eerste x dat we iemand verloren waar we zo veel van houden en het is ons mede door de goede zorgen van Prisca 1 van de begeleiders van Coppens gelukt om paps het afscheid te geven wat hij graag wilde. We zijn hun daar erg dankbaar voor. Deze fijne begeleiding gaf ook extra kracht tijdens het regelen en ook bij het verwerken wanneer alles achter de rug is, want ook dan krijg je nog de nodige begeleiding en steun van hun

Coppens neemt een hoop zorgen uit handen!

De begeleiding die ze geven en de zorgen die ze uit handen nemen is heel fijn! Tijdens ons rouwproces denken ze goed mee om het ons zo makkelijk mogelijk te maken. Er wordt overal aangedacht, met als resultaat een mooi afscheid en complimenten van de mensen om ons heen! Wij zijn Coppens hier heel dankbaar voor.

Professioneel, zorgvuldigheid en sympathieke begeleiding

Mijn ervaring als executeur/testamentair heb ik zeker dankzij de bijzonder fijne ondersteuning van Uitvaartzorg Coppens .. heel zorgvuldig kunnen uitvoeren. Daar zal ik altijd dankbaar voor zijn en met grote rust naar terugkijken.

Hartverwarmend!

Vanaf het eerste kennismakingsgesprek voelde het al goed aan. Ze hebben ons ontzettend netjes en respectvol geholpen. Aan al onze wensen is voldaan en de uitvaart zelf was perfect georganiseerd. We krijgen haar er niet mee terug maar door de manier waarop Coppens het aangepakt heeft, heeft het mij in ieder geval toch een beetje rust gegeven. En een mooier afscheid had ze niet kunnen krijgen. Dank je wel Prisca voor alles wat je voor ons hebt gedaan!

Fijne en persoonlijke begeleiding.

Het voelde gelijk goed. Er werd goed geluisterd naar onze persoonlijke wensen en het afscheid van mijn man is geheel volgens onze wensen verlopen. We hebben heel veel zelf kunnen doen en kregen van Irma op de achtergrond de begeleiding en ondersteuning die we nodig hadden. Het is heel knap dat mensen die je niet kent, zo precies aanvoelen wat de bedoeling is en zich zo persoonlijk, professioneel en respectvol opstellen. Complimenten voor jullie team. Wij kijken terug op een waardig en mooi afscheid, precies zoals mijn man dat gewenst had.

Aandacht voor alles.

Het is nu de tweede keer dat wij gebruik gemaakt hebben van jullie diensten. Alles wordt tot in de puntjes geregeld en eigenlijk nog veel meer. Zeker nu met deze moeilijke tijden hebben jullie alle aandacht voor de overledene en de nabestaanden.

Uitmuntend

Alles met veel respect en warmte voor ons geregeld

Warm en betekenisvol

Als die maandagochtend dan is aangebroken waarop je afscheid moet nemen van je vader en het fysieke wordt verruild voor de herinnering, dan wil je dat het een mooie en bijzondere dag wordt. Een moment waar je met een goed gevoel op terugkijkt en niet verbaasd zal zijn als je onverwachts een schouderklopje van je vader voelt: ‘Zo wilde ik het, jongens.’ Zo’n mooie herinnering maak je niet alleen, dat doe je met je familie, je naasten, je vrienden, maar zeker ook met mensen die verstand hebben van de praktische uitvoering van een uitvaart. De samenwerking met Coppens Uitvaartzorg, en die met Willem Lambregts in het bijzonder, was vanaf het allereerste begin werkelijk ondersteunend. Een stap vooruit als de situatie daarom vroeg, een stap naar achteren als woorden niets zouden toevoegen. We willen Willem hier buitengewoon hartelijk voor bedanken, de dag is geworden zoals deze moest zijn: mooi en bijzonder. Familie De Jong

Afscheid met een warm en persoonlijk contact

Na het overlijden van mijn vrouw, onze moeder en oma Elly werden wij door Coppens Uitvaartzorg vanaf het prille begin tot aan de afscheidsdienst zeer goed bijgestaan. Vooral het warme en persoonlijke contact met Prisca was een hele fijne troost in de toch al droevige en hectische periode. Aan alles werd gedacht door haar, tot de kleinste details aan toe. Tijdens de opbaring thuis, hetgeen ons allen heel goed is bevallen, kwam ze dagelijks langs om een controle uit te voeren. Dit werd vantevoren altijd netjes aangekondigd. Door de steun en vrijheid die wij vanuit haar ontvingen hebben wij een hele mooie persoonlijke dienst voor Elly kunnen maken. Ook de nazorg is warm en aangenaam. Wij willen nogmaals alle medewerkers van Coppens, maar met name Prisca, hartelijk danken voor de goede zorgen in een droevige periode.

Zorg rondom het overlijden van onze dierbare was zeer betrokken en deskundig!

Het telefoontje van het plotseling overlijden van een familielid komt hard aan en je wereld staat even stil. Er komt opeens heel veel op je af. Wat moet je doen , wie, wat, waar en wanneer? Wat een verademing als je dan Irma Kerstens, van Coppens Uitvaartzorg aan de lijn krijgt! Heel rustig en betrokken geeft ze aan wat de mogelijkheden zijn tot een waardig afscheid. Heel duidelijk verwoord ze alle procedures rondom een overlijden . Terwijl heel Nederland vrij is vanwege Koningsdag verzorgt Irma met collega Wendy onze dierbare , waarna we in alle rust afscheid kunnen nemen. Samen met ons regelt ze de crematieplechtigheid. Deze verloopt zo mooi en troostvol in kleine familiekring in het uitvaartcentrum van Coppens. In een gastvrije ruimte kunnen we na de ceremonie samen in alle rust napraten bij een lekker kopje koffie en een verzorgd arrangement. Ook de nazorg is heel goed. Super snel en duidelijk email contact. We voelden ons veilig in de deskundige handen van Irma en haar collega's Petje af en heel veel DANK!

Rustig, respectvol, betrouwbaar, en ontzorgend.

Vanaf de eerste kennismaking met Wendy hadden we het gevoel dat het allemaal in orde zou komen. Er was rust, tijd en aandacht.

Een eiland van rust in barre tijd

Ook deze 3e ervaring met de professionaliteit en empathische aanpak bij een overlijden in onze familie en vriendenkring was weer een warm bad en liefdevolle steun en hulp in stressvolle tijden. Ik hoop niet snel weer jullie hulp nodig te hebben maar zou voor geen andere kiezen indien nodig. Vooral Irma Kerstes heeft grote indruk gemaakt met haar rust, persoonlijkheid en professionaliteit. (Overigens ook Prisca Rombouts heeft ons bij een eerdere uitvaart prima begeleid).Een waar baken tijdens de storm.

Zeer goede begripvolle begeleiding

Plotseling een moeilijke tijd tegemoet gaan en daarbij de juiste oprechte begeleiding krijgen is erg belangrijk. Ik ben zeer goed te spreken over de service Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens. Er is goed geluisterd naar onze wensen en daardoor kunnen wij terugkijken op een mooi afscheid en een fijne herinnering aan de uitvaart van mijn vrouw.

Door de warme begeleiding kregen de dagen rond de uitvaart een gouden

Afscheid moeten nemen van mijn lief, van onze pa, cadeaupa en opa was verschrikkelijk. Maar dankzij Prisca en Koen en hun collega’s werd het afscheid warm en mooi. Vanaf het eerste contact was de gesprekstoon warm, de begeleiding persoonlijk. Ook de houding van de mensen die Jan ophaalden om verzorgd te worden en weer terug brachten was erg respectvol. In de week na zijn overlijden was Jan thuis en kwam er elke dag iemand even kijken. Dit gebeurde op een enorm respectvolle en discrete manier. Ze waren bijna onzichtbaar terwijl er zeker gelegenheid was om te praten als iemand daar behoefte aan had. Bij de dienst was er alle ruimte voor onze inbreng waardoor het een hele persoonlijke bijeenkomst werd. Zelfs bij het verhaal wat de kleinkinderen brachten, mochten ze, zoals opa dat altijd deed, slagroom in ieder kleinkind zijn mond spuiten. De kwaliteit van de live stream was goed en werd positief ontvangen door de mensen die niet aanwezig konden zijn. We vonden het fijn dat ze steeds de afspraken nakwamen en zelfs hun komst kort tevoren nog even telefonisch aankondigden. Ook na de uitvaart was het bezoek van Prisca warm, aangenaam en ondersteunend. Er werd ons door de mensen van Coppens zoveel zorgen uit handen genomen dat de dagen rondom de uitvaart van Jan een gouden randje kregen. Toos Wouw

Persoonlijk en professioneel

Alles klopte, alles was op tijd en de adviezen van Will Buckens tijdens de voorbereidingen van de uitvaart troffen doel. Hij was een anker voor mij en de familie. Ondanks zijn bescheiden en vriendelijke houding wist hij toch goed leiding te geven aan het hele proces tot aan het eind aan toe. Mijn vrouw zal vanaf haar wolkje tevreden hebben toegekeken. Haar kist werd als zijspan van een bijna 100-jaar oude Harley Davidson naar het crematorium. De kist die de kinderen en kleinkinderen nog samen met met mijn vrouw hebben voorzien van tekeningen, schilderingen en goede wensen. Prettig ook dat Will een paar weken na de uitvaart nog even langs kwam thuis om te zien of alles weer terug op zijn pootjes geland was. Kortom: een 10 met een griffel.

Heel mooi, met persoonlijke aandacht

Fijne begeleiding, ruim tijdschema om alles te regelen, mooie locatie, rust, waardevol, persoonlijk met de ruimte voor emoties, luisterend oor, betrokken.

Heel erg fijn !

Dit was de 2de keer dat jullie ons begeleid hebben . Eerst met pa in 2012 en nu met ma . Dat we weer voor jullie gekozen hebben zegt al meer dan genoeg denk ik. Zowel Jeffrey destijds als Irma nu, hebben ervoor gezorgd dat het een heel mooi, persoonlijk afscheid is geworden. Ze stonden vanaf het overlijden tot aan DE dag nauw in contact met ons en de begeleiding was dan ook super ! En het geduld en rust die Irma heeft (ook vooral in haar stem) is heel erg fijn. Dankjewel toppers xxx

Zeer fijne begeleiding met goede adviezen en inleving

Tijdens begeleiding kreeg ik goede adviezen omtrent het persoonlijk houden van de dienst en de zaken eromheen zoals het maken van de kaart en de prent. Tevens voelde Wendy mij zeer goed aan en was het contact zeer persoonlijk. Uiteindelijk was de dienst ontzettend mooi en persoonlijk. Het is zo belangrijk dat de begeleider met je mee denkt. De persoonlijke touch van Wendy en Uitvaartverzorger Coppens maakt dat een mooi afscheid er toe doet in het rouwproces.

Een prettige samenwerking waar ik met een goed gevoel op terug kijk.

Er werd geluisterd wat wij als familie zouden willen. Wij kregen te horen van Wendy wat er mogelijk was. En samen kwamen we tot een mooi afscheid. Wij waren ook heel blij met de samenwerking met Lonneke die met het door haar geschreven verhaal, het afscheid heel prettig maakte.

Heel goed en perfect geregeld,

Alles gegaan zoals mijn man het zelf had geregeld jaren geleden toen hadden wij al een heel goed gevoel . Vanaf het overlijden tot het einde van dienst en als ik bel staan de mensen van Coppens gelijk klaar.En dat doet goed.Daarom wil ik iedereen bij Coppens bedanken..

Persoonlijk contact en kijken echt naar de wensen van de mensen

Onze situatie is geen doorsnee situatie te noemen. Coppens past zich daar zeer goed op aan en luistert oprecht. Denkt hierbij in mogelijkheden die passend zijn en hoe het afscheid naar wens kan verlopen. Met een meer dan voldaan gevoel kijken wij terug op een uitvaart die geheel passend was met hetgeen wij voor ogen hadden. Onze complimenten. Wij schrijven dan ook graag een fijne review. Want ondanks dat de reden waarom je bij Coppens terecht kom niet fijn is, wij gunnen andere mensen ook deze warme en prettige begeleiding bij het regelen van een uitvaart van je naaste.

Er is voor ons gezorgd en ontzorgt!

Wij zijn zeer zorgzaam geholpen gedurende de hele week door Irma. Zij heeft ons geholpen en bijgestaan. Alles is zeer transparant geweest en helder in woord en op papier. Wij hebben alle ruimte gekregen zelf invulling te geven en dat was fijn. Irma was er altijd om op terug te vallen. Derhalve nogmaals dank .

Dankbaar voor het fijne contact, mooi liefdevol afscheid en onvergetelijke herinnering

Fijn dat er op vele manieren werd meegedacht in deze droevige tijd. De familie kamer gaf op vele momenten troost om altijd even naar de overledene toe te kunnen. Veel werk kon er uit handen worden gegeven en hebben wij als zeer prettig ervaren. Vele malen DANK voor iedereen bij Coppens Uitvaartzorg!

Alles prima geregeld

Vanaf het eerste contact met coppens uitvaartzorg tot ruim na de crematie hebben wij, nabestaanden en familie, alle lof voor de wijze waarop dit gegaan is.In de persoon van Prisca Rombouts als uitvaartbegeleider hebben wij steeds een prima en warm contact gehad. Ook met Coby Snijders die de crematiedienst geleid heeft was een heel fijn en direct contact. Beiden hebben vanaf dag 1 met ons meegedacht over de invulling van de dag waarop crematie en waardevolle tips en suggesties gedaan. Mede door hen is de crematie van mijn vrouw en dienst er om heen dat waardevolle en respectvolle afscheid geworden dat we voor ogen hadden!! Dank jullie wel!

Fantastisch begeleid

Wij willen Coppens bedanken voor hun geweldige inzet en begeleiding bij het hele traject, in het bijzonder Willem en Irma. Wij hebben de begeleiding als persoonlijk en hartelijk ervaren. Er wordt genoeg tijd voor je vrijgemaakt en met alle vragen kun je bij hen terecht.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.