Warm en professioneel

Helpend, ondersteunend met oog en gevoel voor de hele familie. Profesioneel en bijzonder goed bereikbaar

Coppens heeft een respectvolle en ontspannen uitvaart geregeld

Je wordt door Coppens op een prettige manier bij de hand genomen om de uitvaart te regelen en te begeleiden. Je wordt proactief geïnformeerd over alle onderwerpen en mogelijkheden. Het hele traject is goed geregeld en je krijgt alle hulp. Dit op een respectvolle wijze maar ook op een ontspannen wijze.

Al na mijn eerste gesprek met uw uitvaartbegeleider Regillio wist ik dat de afscheidsdienst van mijn echtgenote aan mijn (best wel hoge) verwachtingen zou gaan voldoen en ben hierin niet teleurgesteld. Wellicht zal het geholpen hebben dat ik al enige uitvaartwensen vooraf op papier had gezet.

Warm, betrokken en persoonlijk.

Onze ervaring met uitvaartbegeleidster Marjola hebben wij als zeer prettig ervaren. Zowel de eerste kennismaking voor een offerte als de gehele begeleiding rondom het overlijden van mijn man en onze vader voelde als een warme deken. Wij kregen de gelegenheid onze eigen wensen kenbaar te maken en eigen ideeën te volgen maar daarnaast gaf ze ook goede tips en bijval over dingen waarover we twijfelden of wat anders kon. Had het gevoel dat ze ons heel goed aanvoelde. Zo ook de aanbeveling van spreekster Lonneke die heel goed bij ons bleek te passen.. Er was vanaf dag 1 een goede klik en wij hebben daardoor een afscheid gehad waar wij met een heel goed gevoel op terug kunnen kijken. Zo bleek ook achteraf uit de reacties van familie en vrienden.

Heel erg fijn en persoonlijk.

Ik ben heel erg tevreden over Coppens. Het is geen fijne gebeurtenis als we jullie nodig hebben maar jullie maken er iets moois, persoonlijks en fijns van. Ga zeker zo door. Hartelijk dank hiervoor.

Alles perfect geregeld!

Van begin tot eind alles heel goed geregeld en verzorgd. We hadden een hele goede uitvaartbegeleider waar we alles mee konden bespreken. In juni 2023 hadden we nog de uitvaart van mijn schoonmoeder gehad, welke ook perfect en naar wens geregeld was. Complimenten!

Prettig verloop

Prettig geholpen in de zeer moeilijke tijd. Veel respect en fijne uitleg. Op een fijne manier het afscheid kunnen regelen

Meedenkend, groot inlevingsvermogen en geduldig!

In een hele korte tijd moet er ontzettend veel geregeld worden….dan is het superfijn dat er iemand met je meedenkt, meevoelt en geduldig is. Om niet alleen in de regelstand te staan maar ook ruimte maken voor je gevoel en liefde voor de persoon die overleden is. Samen met Prisca is het ons gelukt om prachtig, liefdevol en warm afscheid te nemen van mama. Tevens krijgen wij vele mooie en positieve reacties van de mensen die erbij waren.

Droevig maar mooie periode

Will heeft ons, na het overlijden van onze moeder, fantastisch begeleid. Waarbij we al onze wensen konden uitspreken en mooi zijn vervuld. Dankbaar voor de professionele begeleiding, heeft Coppens uitvaartzorg, deze moeilijke periode ons extra bijzonder gemaakt.

Beste Reinier, bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat u de begeleiding zo goed heeft ervaren. Ik wens u veel kracht toe voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Perfect verzorgd, helemaal naar de wens van mama.

Een warm bad. Iedere nabestaande zou een Irma als begeleiding moeten hebben. Wat zijn wij fantastisch ontzorgd en geholpen door haar. Altijd aanwezig (niet alleen fysiek) waar nodig en grote steun op de achtergrond als de behoefte daar was. DANK, DANK, DANK

Beste Jean-Pierre, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat u de begeleiding zo goed heeft ervaren. Dit is waar wij het voor doen. Heel veel sterkte voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Coppens Uitvaartzorg begeleid het afscheid met aandacht en op vertrouwde wijze.

Beste Marieke, dankjewel voor de mooie woorden. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

geweldige begeleiding

zeer zorgzaam en empathie voor de nabestaanden

Beste Annegien, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Veel sterkte gewenst voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Een passend afscheid

Vanwege een eerdere positieve ervaring was de keuze voor Coppens vanzelfsprekend. Dat vertrouwen bleek gerechtvaardigd. Coppens biedt veel ruimte voor eigen inbreng. Hun medewerkers denken met je mee zonder iets op te dringen. Regillio zorgde voor een prettige begeleiding en Coby stelde met onze input een mooie dienst samen die plaatsvond in de intieme aula van het Coppens afscheidscentrum in Roosendaal. Zo werd het een passend afscheid.

Beste Toine, ontzettend bedankt voor de mooie woorden. Dit is waar wij het voor doen. Veel sterkte gewenst voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Goede hulp bij uitvaart volledig ontzorgd

Alles tot in de puntjes geregeld. Alles netjes op afspraak En volledig ontzorgd na het overlijden van, en tot de uitvaart Aantal weken erna een fijne laatste eind gesprek Ook goede uitleg wat we kunnen doen met de as

Beste Peter, Fijn dat u de begeleiding zo heeft ervaren. Ik wens u veel sterkte voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Prachtig

We zijn zo goed begeleid tot aan de dag van het afscheid van me moeder♡ kon met alles terecht.

Beste Rachel, Fijn dat u de begeleiding zo goed heeft ervaren. Heel veel sterkte voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg

Coppens Uitvaartzorg regelt alles uiterst bekwaam, respectvol en met een fijne, persoonlijke touch

In een korte tijd moest er veel geregeld worden. Irma heeft ons in deze stressvolle periode heel fijn begeleid en ontzorgd. Ze bracht rust en gaf ons steeds op het juiste moment een duwtje waar nodig. We hebben onze moeder daardoor een heel mooi, warm en vooral persoonlijk afscheid kunnen geven. Dank je wel, Irma en collega's!

Beste Christine, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Fijn dat u dankbaar terugkijkt op een mooi maar vooral persoonlijk afscheid van uw moeder. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Mooi afscheid

Regillio en collega's, Nogmaals bedankt voor de begeleiding de afgelopen periode. Het is zeker allemaal naar wens verlopen. We denken dat ma / oma het een mooi afscheid zou hebben gevonden. We zijn heel tevreden en kijken er met een goed gevoel op terug.

Beste familie van Lier, Wat ontzettend fijn dat u dankbaar terugkijkt op het afscheid van uw moeder / oma. Dat is waar wij het voor doen. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Volledige ontzorging

Het afscheid en de uitvaart van onze moeder is mede dankzij de samenwerking met Coppens (Marjola) volledig naar haar wens en op een persoonlijke, warme en respectvolle wijze plaats gevonden.

Beste Bianca, bedankt voor de mooie woorden. Ontzettend fijn dat u dankbaar terug kijkt op het afscheid van uw moeder. Heel veel sterkte voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Uitstekende begeleiding

Alle mogelijkheden werden besproken. Er werd heel goed met ons meegedacht. Daardoor konden we van de uitvaart een mooi afscheid maken. De fijne begeleiding door de uitvaartleider(s) was een grote troost.

Beste Jetty, dankjewel voor de mooie woorden. Fijn dat jullie de begeleiding zo goed hebben ervaren. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Goede begeleiding/service

Goed persoonlijk contact

Beste Ad, Dankjewel voor uw reactie. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg

Heel goed verzorgd en alles goed geregeld.

Bij allebij m n ouders heeft Coppens de verzorging gedaan, we waren zeer tevrede Raad iedereen jullie aan.

Beste Toinita, Dankjewel, voor de mooie woorden. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Warme en persoonlijke begeleiding

Wij hebben de begeleiding en elk contact ervaren als zeer warm en persoonlijk. Snelle beantwoording van vragen en inpassen van wensen. Het afscheid is daarmee precies geworden zoals we dat hadden gehoopt. Wij wensen ieder zo’n mooi en warm afscheid toe.

Beste Mariëlla Dankjewel voor de mooie woorden. Ontzettend fijn dat jullie terugkijken op een warme en persoonlijke begeleiding. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Van begin tot einde heel goed begeleid doorMevr. Irma Kerstens!

Zodra Irma bij ons kwam voelde het al heel vertrouwd en wij merkten dat zij heel kundig en ook professioneel te werk gaat. Alles werd heel goed uitgelegd en het was nooit te veel om terug te komen oftewel met de concept-kaarten, concept-prentjes of wat dan ook. Het drukwerk zag er voortreffelijk uit. Zelfs afgelopen week kwam zij nog langs om te zien hoe het gaat, en uiteraard bracht zij de rekening mee en nog de USB-stick waarop de dienst helemaal staat. Heel waardevol! Ook complimenten voor Mevr. Jolanda Kint-Verstraeten die de dienst heel goed in elkaar gezet heeft met mooie teksten, foto's waarbij wij zeker ook inspraak hadden. Heel goed gedaan! Wij zijn heel blij dat wij voor jullie gekozen hebben! Alle lof!!

Beste Marianne, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Wat fijn dat jullie terugkijken op een waardevol afscheid. Wij wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Persoonlijk en meedenkend,

Na het overlijden van mijn moeder heb ik gekozen voor Coppens Uitvaartverzorging. Deze keuze kwam mede door het gebruik kunnen maken van de familiekamer waarbij wij altijd naar toe konden gaan wanneer wij hier behoefte aan hadden. Haar wens was het om het afscheid kleinschalig te houden met een kleine groep mensen om ons heen. Het zaaltje in Roosendaal was perfect voor de 48 personen welke wij uitgenodigd hadden. Over onze begeleidster Irma en spreekster Lonneke zijn wij meer dan tevreden. Lekker persoonlijk, ruimte voor een traan maar ook zeker voor een lach. Meedenkend met mijn wensen, diverse tips over van alles, goed overleg, super begeleiding! Nogmaals dank jullie wel voor de goede herinnering die ik nu heb dankzij jullie tijdens de uitvaart van sma. Liefs Wendy.

Beste Wendy, bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat jullie goed terugkijken op een persoonlijk afscheid van uw moeder. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Een warm en prettige ondersteuning bij regelen van het afscheid

We hadden een fijne klik met Marjola die ons goed tijdens het proces heeft begeleid. Zo werden we ook gewezen op een woorddienstbegeleider waarover we erg enthousiast zijn. Kortom een afscheid om met een goed gevoel op terug te kijken.

Beste Leo, bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat u de begeleiding zo goed heeft ervaren. Veel sterkte gewenst voor de komende periode. Met vriendelijke groet, Coppens Uitvaartzorg.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.