Fantastisch

De persoonlijke benadering, het omgaan met gevoelens en de manier waarop werd geluisterd naar onze manier van het invullen van de dienst etc. We vonden Will Buckens enorm betrokken en het gaf een gevoel van "zo willen we het graag hebben ". De woorddienstbegeleider Koen v.d. Hyden deed het enorm goed ,voor ons voelde het als familie. Complimenten vooral aan Will en Koen deze droevige dag tot toch iets moois te maken.

Crematie was zoals wij het hadden aangegeven.

Contact met begeleiding was correct. Er werd geluisterd naar wensen en duidelijk advies gegeven.

Veel aandacht op het juiste niveau, volledig ontzorgd en een fantastische afscheid.

Helaas afgelopen 2 jaar 2 keer gebruik moeten maken van Coppens uitvaartzorg. 2 totaal verschillende situaties en dat voelen Jeffrey en Prisca erg goed aan. In de voorbereiding een super begeleiding en niets is te veel wat je vraagt. Afscheid van ons ma gevierd bij Coppens op de Meeten. Super locatie tot 100 gasten. Ook de receptie was TOP verzorgd, precies zoals wij het in gedachten hadden. Ik kan niet anders als Coppens Uitvaartzorg van harte aanbevelen. Wij hebben aan Prisca een super begeleidster gehad!

Ontzorgd worden in een moeilijke tijd

In een moeilijke tijd zijn we ontzorgd door een prettige begeleiding in het gehele proces. Dit heeft ervoor gezorgd dat ook het rouwproces op een natuurlijke manier verliep.

Zeer warm, respectvol en professioneel

Van a tit z alles perfect geregeld. Er werd heel veel respect en warmte getoond aan de nabestaanden die hier veel steun aan hadden. Was 1e keer zoets voor mijn moeder en mij en echt alleen maar complimenten aan Coppens en Irma in het bijzonder.

Uitmuntende begeleiding mogen ontvangen op het moment dat we het nodig hadden.

Irma heeft ons begeleid in een moeilijke tijd. Dit heeft ze geweldig gedaan. We mochten haar ten alle tijden bellen wanneer we vragen hadden. Ze had het voor ons allemaal op een rijtje wat we moesten doen en waar we aan moesten denken. Hierdoor konden we ons meer richten op het uiteindelijke afscheid. Het afscheid was erg goed verzorgd. Er werd naar onze wensen geluisterd. We hebben het goed en voldaan kunnen afsluiten mede dankzij Irma. Ze nam de tijd voor ons wat we als prettig hebben ervaren.

Ondanks mijn diepe droefenis ben ik gedragen door de gewelddadige medewerkers onder andere Irma en Coby ik vind crematie verzorging coppens zeer aanbevelenswaardig.

Persoonlijke aandacht

De deskundige en persoonlijke begeleiding van Irma en haar collega's hebben we zeer gewaardeerd. In zo'n moeilijke tijd is het fijn dat je op hun kunt vertrouwen. Veel is mogelijk en je bent vrij in je keuzes. We hebben al vaker gebruik moeten maken van hun diensten, en zijn nooit teleurgesteld geweest.

Als familie van mevrouw Roovers waren we 100% tevreden

Het team. maar vooral de dames waar we het meest mee hebben samengewerkt, in alle opzichten, werkelijk fantastisch.Zij dachten aan alle zaken die we moesten regelen, hielden rekening met alle wensen en voelden de hele situatie perfect aan. Niet alleen verzorging, maar ook zorg en regelen. Voor ons een echte steun in deze dagen.

Kan niet beter

Irma wist precies op het goede moment het juiste te zeggen. We zijn fantastisch door haar begeleid. Wij kijken met ons allen terug op een heel mooi afscheid.

Dankzij de mensen van Coppens hebben we op een fijne manier afscheid kunnen nemen van onze moeder.

Beste mensen van Coppens Uitvaartzorg, We zijn op een zeer prettige manier begeleid voor, tijdens en na de uitvaart van onze moeder. We hebben op een fijne en persoonlijke manier afscheid van haar kunnen nemen. De locatie is zeer geschikt voor uitvaarten in besloten kring en over de kosten is duidelijk gecommuniceerd. Een klein minpuntje was de hoge temperatuur in de koffiekamer. Namens mijn familie wil ik U hartelijk bedanken voor de U geleverde diensten. Met vriendelijke groet, Peter Hendrikse

fijne persoonlijke begeleiding

Vanaf het eerste telefoongesprek tot het afsluitend gesprek met onze begeleider zijn wij zeer naar tevredenheid bijgestaan door Coppens. Wij zijn door onze begeleider gewezen op alles wat mogelijk was om het afscheid van onze vader zo persoonlijk mogelijk te maken. Dit heeft ertoe geleid dat wij alles wat wij graag wilden, uitgevoerd kon worden. Het helpen met verzorgen, de thuis op baring, de dienst in de kerk en het begeleiden naar het crematorium. Wij hebben onze vader een bijzonder afscheid kunnen geven, wat de verwerking van zijn toch plotselinge overlijden een stuk dragelijker maakt.

kleinschalig

Had al eerder positieve ervaringen met Coppens dus vandaar deze keer weer voor hun gekozen. Weer positief

Prima verzorgd.

De begeleiding was uitstekend; alles is uitgevoerd zoals wij dat als familie gevraagd hebben. Discretie voorop.

De samenwerking was uitstekend.

Vanaf het begin tot het einde was de samenwerking met Coppens heel goed. Een medewerkster had wel een foutje gemaakt maar dat is verholpen met excuus. Het mooie was, dat de nu overlevende, zelf gesprekken heeft gevoerd met Coppens en de dienstbegeleidster. Er is met veel respect naar haar geluisterd en haar ideeën zeer goed uitgewerkt. We hebben samen met de dienstbegeleidster een ceremonie samengesteld. Het resultaat mocht er zijn. De ceremonie duurde bijna 2 uur maar die waren zo om. Het was zeer persoonlijk. Ook de catering die erna was is perfect verlopen en naar onze wensen gerealiseerd.

bewondering

Dankzij Coppens hebben wij een mooi en warm afscheid van ons pa gehad. We hebben heel veel steun en goede begeleiding gehad van Prisca. Was die dagen om alles te regelen altijd bereikbaar. Alles was te bespreken. Het was TOP. Dat doet heel goed!!! Dankjewel.

Prima!

De benadering en begeleiding door Coppens is door ons als zeer fijn en professioneel ervaren.

Vanaf het eerste moment tot op de dag van vandaag heel blij met jullie

14 februari 2019 kwam ik voor het eerst met mijn vrouw bij Coppens. We hebben daar met Irma gesproken over van alles. Beide hadden we er zo een goed gevoel eraan overgehouden dat het ons voor de rest gewoon rust gaf. Wij / ik ben zo blij met met Irma, die heeft zo goed aangevoeld dat de uitvaart van Angelique zo mooi en naar onze wens is verlopen. Zoveel mensen hebben het een hele mooie uitvaart gevonden en dat helpt ons bij de verwerking. Ik kan maar een ding zeggen. Irma bedankt, maar ook iedereen die ik niet heb gezien en gesproken en dan bedoel ik degene die de foto's en muziek zo mooi hebben verzorgd. heel mooi gedaan. DANK daarvoor.

Warme en persoonlijke begeleiding. Respectvol!

We zijn zeer tevreden over de rustige en warme begeleiding door Prisca van Coppens Uitvaartzorg. Haar persoonlijke aandacht voor alle betrokkenen, haar luisterend oor en haar adviezen hebben er mede voor gezorgd dat we ons ma een mooi afscheid hebben kunnen geven. We hebben ook veel waardering voor de betrokkenheid en behulpzaamheid van de overige medewerkers. Er werd opvallend veel respect getoond voor de overledene. Dat deed ons als familie erg goed en zijn we dankbaar voor.

Alles respectvol en persoonlijk geregeld

Er was veel respect en aandacht. Er werd rekening gehouden met alle persoonlijke wensen. We hadden het volste vertrouwen dat alles goed geregeld was zodat we ons konden richten op het afscheid en obs verdriet zonder ons verder zorgen ergens om hoeven te maken.

Een zeer mooie uitvaart verzorgd door prachtige mensen

Ik heb mijn moeders uitvaart daar gedaan en vond het zo bijzonder mooi hoe deze mensen dit deden , vol met liefde voor hun vak maar ook voor ons als nabestaande. Omdat ook mijn man ongeneselijk ziek was zijn we samen naar Coppens gegaan en hebben ook onze wensen bij hun vast laten leggen. Mijn man is 9 nov 2019 overleden en ook deze uitvaart was zoals mijn man het wilde . Voor mezelf heb ik ook daar al alles vast laten leggen omdat ik het ook graag zo wil. Alles zeer netjes geregeld en niks moet maar alles mag. Ik kan alleen maar zeggen dat ik niets anders heb dan lof voor dit mooie familie bedrijf van Coppens en petje af voor alle lieve medewerkers die dit allemaal zo doen zoals je het zelf graag wilt

Goede begeleiding bij het laatste afscheid.

Mede dankzij de goede zorgen en inspanningen van Irma en haar collega's kunnen wij nu terugkijken op een waardig en mooi afscheid.

Prettig en persoonlijk

Er komt meteen na het overlijden veel op je af maar Irma van Coppens heeft ons direct op een hele rustige en fijne manier geholpen. In de week dat ze ons bijstond kon je echt merken dat het een familiebedrijf betreft. In een hele moeilijke tijd heb ik Irma en haar medewerkers als heel prettig ervaren!

Een betrokken organisatie.

Ik zou Coppens van harte aanbevelen. Ze hebben de uitvaart volledig naar onze wensen kunnen regelen.

warme service

Helaas al 2 keer op 2 jaar tijd gebruik moeten maken van de diensten van Coppens uitvaartzorg. Maar beide keren super begeleid in het nemen van afscheid van de overledene.

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.