Gevarieerd en exclusief.

Alles goed geregeld

De Torenschouw heeft voor de opening van locatie Martinus in Medemblik de gehele catering verzorgd. De catering was top geregeld. De verzorging en de aankleding waren geheel geregeld door de Torenschouw. De gasten werden goed verzorgd met een drankje en een hapje. Als organisatie zelf hebben we er weinig omkijken naar gehad. Hartelijke groet Jolanda Griek

Goede service en vriendelijk personeel

Ervaring gehad met Torenschouw tijdens de opening Martinus. Hier zeer goede catering verzorgd. Lekkere hapjes, goede service, vriendelijk personeel en goede communicatie vooraf aan de opening.

klantgericht en maatwerk van hoge kwaliteit en smaak

er wordt goed meegedacht in de specifieke wensen en daar wordt goed op afgestemd. de prijs/kwaliteit verhouding is zondermeer geweldig. Ondanks dat gewerkt wordt met mooi smaakaccenten is het toch voor iedereen toegankelijk. de waardering van onze groep was daarmee zeer groot

Wat er is afgesproken is keurig geregeld, top.

Zeer goede ervaring, zijn goede naam heeft ie eer aangedaan.

Heerlijk eten! En het ziet er perfect uit! Keurig verzorgd!

Op de afgesproken tijd bezorgd! Netjes alles neergezet! En onze gasten hebben heerlijk gegeten!! Ook degene die vegetarisch is! Ruim voldoende eten! Kortom een aanrader!

Goede service en prima catering!

Flexibel, snel en goede service.

Erg toegankelijk en erg lekker allemaal

Erg toegankelijk en erg lekker allemaal. Kregen als PV goede berichten van alle collega's. Top.

Geweldig goed eten en geheel volgens onze afspraak goed geregeld

De bezorging was op tijd en de service bij de bediening was geheel volgens onze wens

Een en al top. Gezellig en heerlijk vertoeven

Bij Jos de uitbater van de De Torenschouw is het echt Top. Reuze gezellige sfeer, vriendelijke medewerkers. Prima eten. Alles bij elkaar TOP

Super goed geregeld! Lekkere hapjes en leuke bediening!

Leuke locatie! Zeker een aanrader!

Top! Goed contact, heldere afspraken, fijne samenwerking en service en vooral erg lekker:) Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer goede service en een uitstekende bediening

Zowel het samenstellen van het menu als de bediening op ons feestje zelf was in één woord geweldig

Super lekker en mooi opgemaakt.

Bewoners hebben heerlijk gegeten. Hadden het er de volgende dag nog over hoe lekker het was.

Elke keer een perfecte sfeer.

Al meerdere feesten gehouden in de Torenschouw. De laatste keer van 16.30u tot 21.00u met dinerarrangement. Alles lekker en ruim voldoende en een goede en vriendelijke bediening. Alles zoals afgesproken,top voor elkaar.

Goede service en hoge kwaliteit!

Voor opendag hapjes besteld. Deze werden met grote zorg afgeleverd op afgesproken tijd. Ze vielen enorm goed in de smaak en konden ook fraai gepresenteerd worden. Al met al erg professioneel en hoogwaardige kwaliteit, zonder klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. We kijken uit naar verdere samenwerking!

een aanrader

13 oktober ons 50 jarig huwelijksfeest hier gevierd. Het was super. Zaal zag er mooi uit,eten was heerlijk,bediening top. Kortom een aanrader voor een mooi feest.

super hapjes!

Aan huis afgeleverd in een koelbox. Dat scheelt een hoop ruimte in de al overvolle koelkast! Hapjes zagen er fantastisch uit en nog belangrijker...ze waren erg lekker! Veel complimenten gehad van de gasten op het feest.

Perfect voor elkaar!

Jos regelt alles tot in de puntjes! Hij denkt mee met de voorbereidingen. Het eten was echt heerlijk. In één woord geweldig! Wij hebben een topfeest gehad!

uitstekend

heel leuk feestje gehad, uitstekend eten en goede verzorging.

Prima voor elkaar,vriendelijk personeel,gezellige sfeer!

Goed geregeld we zijn zeer tevreden!

prima verzorgd.

Partycentrum De Torenschouw,heeft voor onze fam reunie, een heerlijk buffet verzorgd. Zelf gebakken Opperdoezer jodenkoek bij de koffie was erg lekker. Heerlijke hapjes,smakelijke luxe broodjes,en een perfecte verzorging.in een woord Top en voor herhaling vatbaar. Wat ook prettig is,dat de kinderen in de gymzaal kunnen spelen.

Mooie presentatie en perfecte kwaliteit

Catering in onze tuin tgv ons 40-jarig huwelijksfeest. Gratis dimbare verlichting geleverd. Heerlijk Bourgondisch buffet en dessert, goede afspraken en service. Alle afwas ging vuil retour, erg fijn!

Goed verzorgd, een aanrader!

Een mooi aangekleed voorcafé met een leuke uitloop naar buiten. Vriendelijk personeel, we kwamen niets tekort. Live muziek erbij, het was een topavond!

Al onze gasten waren 100% tevreden !!!

De Torenschouw Catering heeft voor de Veteranendag bij voetbalvereniging Berkhout een heerlijk diner geserveerd. De malse biefstuk werd ter plekke gegrild: Live Cooking dus. Alles was uiterst professioneel en onze gasten vonden het zonder uitzondering superlekker. De enqueteresultaten onder onze deelnemende veteranen leverde een 10 op voor het diner. Iedereen was 100% tevreden hierover. Dus alle lof voor De Torenschouw.

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.