super hapjes!

Aan huis afgeleverd in een koelbox. Dat scheelt een hoop ruimte in de al overvolle koelkast! Hapjes zagen er fantastisch uit en nog belangrijker...ze waren erg lekker! Veel complimenten gehad van de gasten op het feest.

Perfect voor elkaar!

Jos regelt alles tot in de puntjes! Hij denkt mee met de voorbereidingen. Het eten was echt heerlijk. In één woord geweldig! Wij hebben een topfeest gehad!

uitstekend

heel leuk feestje gehad, uitstekend eten en goede verzorging.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima voor elkaar,vriendelijk personeel,gezellige sfeer!

Goed geregeld we zijn zeer tevreden!

prima verzorgd.

Partycentrum De Torenschouw,heeft voor onze fam reunie, een heerlijk buffet verzorgd. Zelf gebakken Opperdoezer jodenkoek bij de koffie was erg lekker. Heerlijke hapjes,smakelijke luxe broodjes,en een perfecte verzorging.in een woord Top en voor herhaling vatbaar. Wat ook prettig is,dat de kinderen in de gymzaal kunnen spelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie presentatie en perfecte kwaliteit

Catering in onze tuin tgv ons 40-jarig huwelijksfeest. Gratis dimbare verlichting geleverd. Heerlijk Bourgondisch buffet en dessert, goede afspraken en service. Alle afwas ging vuil retour, erg fijn!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed verzorgd, een aanrader!

Een mooi aangekleed voorcafé met een leuke uitloop naar buiten. Vriendelijk personeel, we kwamen niets tekort. Live muziek erbij, het was een topavond!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Al onze gasten waren 100% tevreden !!!

De Torenschouw Catering heeft voor de Veteranendag bij voetbalvereniging Berkhout een heerlijk diner geserveerd. De malse biefstuk werd ter plekke gegrild: Live Cooking dus. Alles was uiterst professioneel en onze gasten vonden het zonder uitzondering superlekker. De enqueteresultaten onder onze deelnemende veteranen leverde een 10 op voor het diner. Iedereen was 100% tevreden hierover. Dus alle lof voor De Torenschouw.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Volgens afspraak en naar ieders tevredenheid

Wij hebben De Torenschouw een niet-standaard lunch op kantoor laten verzorgen. Ook aan de allergieën van diverse collega's werd keurig gedacht. De Torenschouw dacht mee en leverde volgens afspraak de lunch af. Tot ieders tevredenheid.

prima verzorgd

alles goed geregeld,alleen maar complimenten van onze gasten ontvangen.

Uitstekend!

Het eten was heerlijk en de service uitstekend. Gaan we zeker nog eens gebruik van maken.

Een echte aanrader

Goede service, lekkere hapjes. Alles was heel goed voor elkaar!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel lekker eten en perfect geserveerd !!

Hele vriendelijke mensen die een Heerlijk warm en koud buffet afgeleverd en geserveerd hebben.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

het buffet was heerlijk en zag er verzorgd uit.

Afspraken worden goed nagekomen en goede service

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles was zeer goed voor elkaar met uitstekende bediening

Een prachtige verjaardag gevierd met heerlijke hapjes, vooral de kipsaté! De bediening was voortreffelijk en zeker een aanrader om op deze locatie iets te vieren.

Prima service.

Je hebt er zelf geen omkijken naar.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top Catering, "oog voor detail en smaak beleving"!

Gisteren een geheel verzorgd etentje genoten bij voetbalvereniging Berkhout met hoofd- en jeugdbestuur. De catering werd verzorgd door sponsor De Torenschouw en het was weer SUPER !! Koude- en warme gerechten in buffetvorm om van te "snoepen" en daarna nog een heerlijk "Opperdoezen" toetje toe!Het was weer TOP voor mekaar Jos, bedankt en tot de volgende keer!!

Perfect!

Wij hebben gisteravond een klein feestje gehad waar De Torenschouw de catering verzorgde en het was in één woord: perfect! We hadden een Bourgondisch buffet en het was zo goed verzorgd! Alles zag er mooi uit en het belangrijkste: het was smullen! Maakt nieuwsgierig naar de andere buffetten. Wordt vast vervolgd. Heerlijk ook dat alles, afwas etc., nog dezelfde avond werd opgehaald. Kortom: een aanrader dus!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De zaal, bediening en het eten was prima voor elkaar.

Ontvangst, gang van zaken, wat afgesproken is in de voorbereiding was prima nagekomen, zaal heeft een prettige sfeer, bediening was netjes en op tijd met de verzorging.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service in een gemoedelijke sfeer

Wij waren voor een familiereünie in Partycentrum De Torenschouw. Vriendelijke en keurige bediening in een sfeer waar heel veel mogelijk was. De zelfgemaakte Opperdoezer jodenkoek bij de koffie was heerlijk en ook het buffet was keurig verzorgd en erg lekker.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hapjes keurig op tijd geleverd in een gekoelde en gesloten container. Ze waren heerlijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super lekkere en verrassende gerechten

Ons bedrijfsuitje bestaande uit 20 personen werd ontvangen met een heerlijk welkomst drankje in een gezellige ambiance. Daarna een overheerlijk 6 gangen diner, het is zeker aan te bevelen om een diner bij de torenschouw in Opperdoes te reserveren. En laat je verrassen door Jos klaver Hartelijke groeten, zwembad de zeehoek.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede en enthousiaste bediening en heerlijke hapjes etc

Kom regelmatig te eten (sociaal eetcafé), altijd naar tevredenheid.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel, leuke sfeer.

Zaterdegavond 2 september mijn 50e verjaardag gevierd. Erg gezellig geweest, top georganiseerd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede service en een fantastisch buffet.

Onze ervaring met Partycentrum De Torenschouw is prima. Er is veel mogelijk en samen met Jos maakten we een plan voor ons 40-jarig huwelijksfeest. De zaal was heel gezellig aangekleed en het feit dat de tuindeur bij mooi weer open kan is heel prettig. De bediening was top en het buffet werd door iedereen geprezen. Ook aan de kinderen was gedacht door spelletjes neer te zetten. Kortom een hele fijne locatie om een feest te vieren

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.