Super bedrijf!

Ik ben daar altijd welkom en het is er altijd leuk

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Top garage altijd vriendelijk en behulpzaam

Super garage kom er altijd met plezier want ik weet dat het wel goed komt

Betrouwbaar en goede service

Kom al jaren bij dit bedrijf en kan het ten zeerste aanbevelen. Altijd snelle afhandeling en goede service staan bovenaan. En dit met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Zoals waar ze voor staan, service & kwaliteit!

Lieve service- en kwaliteit gerichte mensen! Eerlijkheid voorop, evenals de zorg voor de klant! Goed overleg en een lekker bakkie koffie tijdens het wachten. Geen bizar dure prijzen en goed overleg naar de wensen van de klant!

Altijd behulpzaam

Staat altijd voor je klaar en denkt altijd mee.

Betrouwbaar en goed

Al jaren is mijn vertrouwen niet beschaamd. Altijd eerlijk en recht door zee

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Geweldig bedrijf met geweldige mensen!

Topgarage

Johan (en medewerkers) staan altijd voor je klaar . Laten je nooit in de kou staan. Problemen worden altijd opgelost. Wij komen er al jaren met verschillende auto's en zijn heel tevreden.

dank je wel

Goed werk voor redelijke prijs

Al jaren ben ik klant bij dit bedrijf. Nog nooit ben ik teleurgesteld in de uitgevoerde werkzaamheden of in de daarbij horende factuur.

Super service

Autobedrijf Johan de vries is een goed erkend bedrijf waar je met elk merk terecht kunt. Goede kwaliteit werk afleverd. Met pech aan de weg komt hij zo snel mogelijk als kan en vervangend vervoer ook geen probleem. Voor als je een specifieke auto zoekt dan gaat hij ook voor je zoeken. Ik ben zeer te spreken over het bedrijf, voor mij liever geen ander.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

we doen ons best. dank je wel!

Fijn bedrijf denken met je mee

Vriendelijk en vakkundig geholpen

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

dank je wel, we doen ons best!

Goed geholpen door johan en simone super bedrijf en zeer klantvriendelijk

Eerlijk, betrouwbaar en klantgerichtvriendelijk

al enige jaren bij deze garage, wij hadden een probleem auto. Al goed advies gehad. Reparaties wordt altijd in overleg gedaan. Open communicatie Bij klachten van de auto wordt serieus naar je geluisterd en gekeken naar een oplossing. Ook met pech staan ze voor je klaar, en mochten ze niet bereikbaar hebben ze altijd een andere collega die dan ingeschakeld wordt. Snelle service, natuurlijk afhankelijk van het probleem van de auto. Nu een andere auto bij hem gekocht, je krijgt ruimte voor de overweging van de aanschaf, netje met apk en beurt wordt hij afgeleverd. inruil van auto mogelijk. Wij hebben tot heden nog nooit geen klachten gehad, en altijd naar alle tevredenheid zijn wij behandeld. En mocht er iets zijn kun je dat bespreekbaar maken, open communicatie

dank je wel!

Dorpsstraat 77

7948BM Nijeveen

Over Autobedrijf Johan de Vries

Een bezoek aan een autogarage is eerder noodzaak dan een leuk uitje, tenzij u voor een andere auto komt kijken. Om het bezoek aan ons autobedrijf toch zo aangenaam mogelijk te maken, staat de koffie al voor u klaar. Iedereen en alle auto’s - dus ook oldtimers - zijn welkom in onze garage. Als we tijdens een onderhoudsbeurt of reparatie andere gebreken tegenkomen, laten we u dit altijd weten voordat we beginnen met de reparatie ervan. Ook als blijkt dat de kosten toch hoger uitvallen dan we aan u hebben gecommuniceerd, krijgt u van ons eerst een belletje. Zo weet u waarvoor u betaalt en staat u niet voor verrassingen in onze garage.