Topgarage

Johan (en medewerkers) staan altijd voor je klaar . Laten je nooit in de kou staan. Problemen worden altijd opgelost. Wij komen er al jaren met verschillende auto's en zijn heel tevreden.

dank je wel

Goed werk voor redelijke prijs

Al jaren ben ik klant bij dit bedrijf. Nog nooit ben ik teleurgesteld in de uitgevoerde werkzaamheden of in de daarbij horende factuur.

Super service

Autobedrijf Johan de vries is een goed erkend bedrijf waar je met elk merk terecht kunt. Goede kwaliteit werk afleverd. Met pech aan de weg komt hij zo snel mogelijk als kan en vervangend vervoer ook geen probleem. Voor als je een specifieke auto zoekt dan gaat hij ook voor je zoeken. Ik ben zeer te spreken over het bedrijf, voor mij liever geen ander.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

we doen ons best. dank je wel!

Fijn bedrijf denken met je mee

Vriendelijk en vakkundig geholpen

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

dank je wel, we doen ons best!

Goed geholpen door johan en simone super bedrijf en zeer klantvriendelijk

Eerlijk, betrouwbaar en klantgerichtvriendelijk

al enige jaren bij deze garage, wij hadden een probleem auto. Al goed advies gehad. Reparaties wordt altijd in overleg gedaan. Open communicatie Bij klachten van de auto wordt serieus naar je geluisterd en gekeken naar een oplossing. Ook met pech staan ze voor je klaar, en mochten ze niet bereikbaar hebben ze altijd een andere collega die dan ingeschakeld wordt. Snelle service, natuurlijk afhankelijk van het probleem van de auto. Nu een andere auto bij hem gekocht, je krijgt ruimte voor de overweging van de aanschaf, netje met apk en beurt wordt hij afgeleverd. inruil van auto mogelijk. Wij hebben tot heden nog nooit geen klachten gehad, en altijd naar alle tevredenheid zijn wij behandeld. En mocht er iets zijn kun je dat bespreekbaar maken, open communicatie

dank je wel!

Over Autobedrijf Johan de Vries