Een aanrader. Werkt nauwkeurig, netjes en volgens afspraak.

We hebben nu 2 keer gebruikt gemaakt van de diensten van Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel. De eerste keer was 10 jaar geleden en toen hebben zij ons hele huis gestuct (plafonds en muren). We waren toen al zeer tevreden. Recent hebben wij via een aannemer een aanbouw laten plaatsen en via de aannemer laten stucen. Dit was dusdanig slecht gedaan, dat het een en ander herstelt moest worden. Hiervoor hebben we toen zelf Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel weer ingeschakeld. En weer zeer tevreden. Leveren goed werk, werken netjes, volgens afspraak en laten alles netjes achter.

Goede kwaliteit en service

Alle afspraken netjes nagekomen. Goed werk geleverd. Wat wil je nog meer.

• Betrouwbaarheid

Niet voor strak / glad stucwerk

Nette , aardige stucadoors , maar echt strak stucwerk maken kunnen ze niet. De schilder is nog dagen bezig geweest om het echt strak/glad te maken, voordat hij ging texen , wat dus ook extra kosten met zich meebrengt.

• Betrouwbaarheid

Erg netjes werk geleverd. Aanrader!

Dit bedrijf komt zijn afspraken na en luisteren naar je websen en denken goed mee. Erg tevreden!

• Betrouwbaarheid

Uitstekend werk verricht door flexibele en bekwame stukadoors.

Uitstekend werk verricht door flexibele en vakbekwame stukadoors. Bovendien prettige en betrouwbare mensen om in huis te hebben.

• Betrouwbaarheid

Werken netjes en komen afspraken goed na.

Alles netjes afgewerkt, alles netjes opgeruimd, vloer goed afgedekt, prijstechnisch ook prima in orde, vriendelijk en correct. Een dikke 10

mooie afwerking

Boven verwachting is ons plafond en onze muren voorzien van een mooie afwerklaag. Kostenplaatje kwam overeen met eindresultaat. Goed advies en vriendelijke broers. DANK.

Mooie strakke muur

Ze hebben weer een mooie strakke muur opgeleverd tegen een goede prijs. En het zijn vriendelijke mensen.

Leveren erg goede kwaliteit

Al meer laten stukadoren door hun. Altijd even goed. En ze laten alles netjes achter.

Geweldige vaklui. Zeer nauwkeurig werk geleverd. Alles volgens afspraak

Zeer fijn bedrijf. Prijsopgave vooraf helder en duidelijk inclusief afspraken over planning . Keurig volgens planning gestart en afgerond We hebben plafond en wanden laten doen, resultaat is super. Dit in combinatie met deskundig advies over de kleuren door wandstyling.nl Fijne mensen die alles dagelijks netjes achterlaten

Meedenken en vakwerk

Wij zijn goed geadviseerd en het stucwerk is keurig uitgevoerd. Een miscommunicatie is zeer klantvriendelijk en snel opgelost.

• Betrouwbaarheid

Mooi stucwerk! Goed advies, behulpzaam en vriendelijk!

Fijne en duidelijke afspraken vooraf met een overzichtelijke offerte. Mooi stucwerk!

• Betrouwbaarheid

Stucadoors die keurig werk leveren en zich aan de afspraken houden. Vragen achteraf, geen probleem. Kun je gerust mee in zee gaan.

Betrouwbaar en netjes

Betrouwbaar in hun afspraken. Een uitzondering in de wereld van “bouwers”

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk personeel en er wordt netjes gewerkt

Wij hebben inmiddels 2 verbouwingen achter de rug waarbij we Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel hebben ingezet. Beide keren waren we zeer tevreden. We kregen goed advies en er werd goed mee gedacht. We hebben het personeel als zeer prettig en vriendelijk ervaren! Er werd prima en netjes werk afgeleverd en er werd schoon gewerkt. Kortom, wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen en bij een volgende verbouwing zullen wij hen weer vragen.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en behulpzaam,op tijd klaar.

• Betrouwbaarheid

goede service en werken zeer netjes en goede kwaliteit

we zijn zeer tevreden

Op tijd, vriendelijke medewerkers

Van Boxtel doet wat het belooft ! Goed advies en redelijke prijsstelling.

• Betrouwbaarheid

Mooi werk geleverd, helaas wel een meetfout

Mark heeft netjes gewerkt en alles volgens afspraak in orde gemaakt. Minpuntje is het feit dat het stucwerk niet evenwijdig is aan de naastgelegen wand (1 cm afwijking over 1 meter!), waardoor het lasting was het aanrechtblad te installeren.

• Betrouwbaarheid

Hoi Ruben, Jammer dat er een forse afwijking zit in de gepleisterde wand. Had het even laten weten, dan hadden we de wand nog kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Mark van Boxtel

Prime service heel goed vakmanschap en fijne mensen in omgang.

Hele goede service, komen afspraken na fijne mensen in de omgang en het allerbelangrijkste ze leveren prima werk. Ik heb ze inmiddels voor 3 verschillende klussen het stukwerk laten doen en ik was elke keer zeer tevreden. Samenvattend kan ik de Gebr van Boxtel warm aanbevelen. Bert

Goede samenwerking en proffesioneel

We hebben het contact als fijn ervaren. Goede service en mooi werk geleverd!

Kwaliteit

We hebben erg prettig samengewerkt met Andrew en Mark Van Boxtel. Goede communicatie voor en tijdens de klus. Denken ook mee in de wensen. Komen afspraken na en alles gaat in overleg. Denken mee. Mocht ik ooit weer een stucadoorsbedrijf zoeken, is de keuze voor mij heel simpel. Ik beveel de broers van harte aan.

Top.

Goed (kleur)advies tijdens voortraject en goede kwaliteit tijdens uitvoeringstraject. Communicatie verliep ook soepel.

goed, kundig vriendelijk en vakwerk

goed, kundig vriendelijk en vakwerk

• Betrouwbaarheid

Goed advies en een mooie afwerking

Goed en betrouwbaar adres. Er wordt netjes gewerkt, alles volgens afspraak en na afloop alles keurig opgeruimd. Goed advies gehad met betrekking tot buiten stucwerk.

Over Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel

Natuurlijk zoekt u een goed stucadoorsbedrijf met wie u goede, duidelijke afspraken kunt maken. Goed vakmansschap waarbij kwaliteit en het nakomen van gemaakte afspraken voorop staan tegen een zeer acceptabele prijs. Geen eindeloze discussies over opgevoerde meerwerkkosten én tegenvallend eindresultaat. Vanzelfsprekend zullen wij de mogelijkheden van de vele afwerkmogelijkheden persoonlijk met u doornemen en dit tegen een vooraf afgesproken eenheidsprijs uitvoeren. Wij streven naar een prettige open samenwerking. Voor u vanzelfsprekend, maar helaas niet altijd realiteit!