Snel en vakkundig

Ik kan iedereen Gebr. van Boxtel aanbevelen. Ze werken netjes, snel en vakkundig en komen hun afspraken na.

netjes en goed gewerkt.

komt afspraken na!

• Persoonlijk advies

Goed werk geleverd en alle afspraken nagekomen.

Met ons meegedacht en de werkzaamheden zeer goed gedaan.

• Persoonlijk advies

zeer slecht, onprofessioneel en niet aan te bevelen.

Garantie tot aan de deur ! We hebben ons plafond over laten spuiten maar het resultaat is heel slecht. Vlekkerig De gebroeders van Boxtel zijn op een onbeschofte manier weg gegaan en hebben hun schouder opgehaald. Van klacht afhandeling hebben ze nog nooit gehoord.

• Persoonlijk advies

Het herstellen van het stucwerk en het schilderwerk is vakkundig en naar tevredenheid uitgevoerd.

Wij zijn geen klussers en zagen erg op tegen het laten schilderen en herstellen van de plafonds en muren in ons appartement. De Gebr. van Boxtel dachten goed met ons mee. Ze hebben alles keurig afgedekt en vakkundig werk afgeleverd. We zijn erg blij en tevreden en genieten van ons appartement dat weer als nieuw is. Mocht u op zoek zijn naar specialisten op dit gebied dan kunt u met een gerust hart contact opnemen met de Gebr. van Boxtel. Gegarandeerd vakwerk.

• Persoonlijk advies

Fantastisch keurig en mooi werk geleverd, kan ze aanbevelen

Top keurig werk geleverd Netjes en schoon opgeleverd

• Persoonlijk advies

Erg vriendelijk en servicegericht.

Door middel van diverse offertes op te vragen zijn we bij Stukadoors & Spuitbedrijf Gebroeders Van Boxtel terecht gekomen. Duidelijke afspraken en een schappelijke prijs. Met het eindresultaat zijn we erg tevreden.

leveren vakwerk

plafonds en wanden vakkundig gestuct

• Persoonlijk advies

netjes werk van prima kwaliteit

De gebroeders van Boxtel zijn aardige mannen, die prima communiceren over wat er gedaan moet worden en die dat dan ook uitvoeren zoals afgesproken. Ben heel tevreden.

• Persoonlijk advies

Een aanrader. Werkt nauwkeurig, netjes en volgens afspraak.

We hebben nu 2 keer gebruikt gemaakt van de diensten van Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel. De eerste keer was 10 jaar geleden en toen hebben zij ons hele huis gestuct (plafonds en muren). We waren toen al zeer tevreden. Recent hebben wij via een aannemer een aanbouw laten plaatsen en via de aannemer laten stucen. Dit was dusdanig slecht gedaan, dat het een en ander herstelt moest worden. Hiervoor hebben we toen zelf Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel weer ingeschakeld. En weer zeer tevreden. Leveren goed werk, werken netjes, volgens afspraak en laten alles netjes achter.

Goede kwaliteit en service

Alle afspraken netjes nagekomen. Goed werk geleverd. Wat wil je nog meer.

• Persoonlijk advies

Niet voor strak / glad stucwerk

Nette , aardige stucadoors , maar echt strak stucwerk maken kunnen ze niet. De schilder is nog dagen bezig geweest om het echt strak/glad te maken, voordat hij ging texen , wat dus ook extra kosten met zich meebrengt.

• Persoonlijk advies

Erg netjes werk geleverd. Aanrader!

Dit bedrijf komt zijn afspraken na en luisteren naar je websen en denken goed mee. Erg tevreden!

• Persoonlijk advies

Uitstekend werk verricht door flexibele en bekwame stukadoors.

Uitstekend werk verricht door flexibele en vakbekwame stukadoors. Bovendien prettige en betrouwbare mensen om in huis te hebben.

• Persoonlijk advies

Werken netjes en komen afspraken goed na.

Alles netjes afgewerkt, alles netjes opgeruimd, vloer goed afgedekt, prijstechnisch ook prima in orde, vriendelijk en correct. Een dikke 10

mooie afwerking

Boven verwachting is ons plafond en onze muren voorzien van een mooie afwerklaag. Kostenplaatje kwam overeen met eindresultaat. Goed advies en vriendelijke broers. DANK.

Mooie strakke muur

Ze hebben weer een mooie strakke muur opgeleverd tegen een goede prijs. En het zijn vriendelijke mensen.

Leveren erg goede kwaliteit

Al meer laten stukadoren door hun. Altijd even goed. En ze laten alles netjes achter.

Geweldige vaklui. Zeer nauwkeurig werk geleverd. Alles volgens afspraak

Zeer fijn bedrijf. Prijsopgave vooraf helder en duidelijk inclusief afspraken over planning . Keurig volgens planning gestart en afgerond We hebben plafond en wanden laten doen, resultaat is super. Dit in combinatie met deskundig advies over de kleuren door wandstyling.nl Fijne mensen die alles dagelijks netjes achterlaten

Meedenken en vakwerk

Wij zijn goed geadviseerd en het stucwerk is keurig uitgevoerd. Een miscommunicatie is zeer klantvriendelijk en snel opgelost.

• Persoonlijk advies

Mooi stucwerk! Goed advies, behulpzaam en vriendelijk!

Fijne en duidelijke afspraken vooraf met een overzichtelijke offerte. Mooi stucwerk!

• Persoonlijk advies

Stucadoors die keurig werk leveren en zich aan de afspraken houden. Vragen achteraf, geen probleem. Kun je gerust mee in zee gaan.

Betrouwbaar en netjes

Betrouwbaar in hun afspraken. Een uitzondering in de wereld van “bouwers”

• Persoonlijk advies

Zeer vriendelijk personeel en er wordt netjes gewerkt

Wij hebben inmiddels 2 verbouwingen achter de rug waarbij we Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel hebben ingezet. Beide keren waren we zeer tevreden. We kregen goed advies en er werd goed mee gedacht. We hebben het personeel als zeer prettig en vriendelijk ervaren! Er werd prima en netjes werk afgeleverd en er werd schoon gewerkt. Kortom, wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen en bij een volgende verbouwing zullen wij hen weer vragen.

• Persoonlijk advies

Vriendelijk en behulpzaam,op tijd klaar.

Over Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel

Natuurlijk zoekt u een goed stucadoorsbedrijf met wie u goede, duidelijke afspraken kunt maken. Goed vakmansschap waarbij kwaliteit en het nakomen van gemaakte afspraken voorop staan tegen een zeer acceptabele prijs. Geen eindeloze discussies over opgevoerde meerwerkkosten én tegenvallend eindresultaat. Vanzelfsprekend zullen wij de mogelijkheden van de vele afwerkmogelijkheden persoonlijk met u doornemen en dit tegen een vooraf afgesproken eenheidsprijs uitvoeren. Wij streven naar een prettige open samenwerking. Voor u vanzelfsprekend, maar helaas niet altijd realiteit!