goede service en werken zeer netjes en goede kwaliteit

we zijn zeer tevreden

Op tijd, vriendelijke medewerkers

Van Boxtel doet wat het belooft ! Goed advies en redelijke prijsstelling.

• Betrouwbaarheid
Mooi werk geleverd, helaas wel een meetfout

Mark heeft netjes gewerkt en alles volgens afspraak in orde gemaakt. Minpuntje is het feit dat het stucwerk niet evenwijdig is aan de naastgelegen wand (1 cm afwijking over 1 meter!), waardoor het lasting was het aanrechtblad te installeren.

• Betrouwbaarheid

Hoi Ruben, Jammer dat er een forse afwijking zit in de gepleisterde wand. Had het even laten weten, dan hadden we de wand nog kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Mark van Boxtel

Prime service heel goed vakmanschap en fijne mensen in omgang.

Hele goede service, komen afspraken na fijne mensen in de omgang en het allerbelangrijkste ze leveren prima werk. Ik heb ze inmiddels voor 3 verschillende klussen het stukwerk laten doen en ik was elke keer zeer tevreden. Samenvattend kan ik de Gebr van Boxtel warm aanbevelen. Bert

Goede samenwerking en proffesioneel

We hebben het contact als fijn ervaren. Goede service en mooi werk geleverd!

Kwaliteit

We hebben erg prettig samengewerkt met Andrew en Mark Van Boxtel. Goede communicatie voor en tijdens de klus. Denken ook mee in de wensen. Komen afspraken na en alles gaat in overleg. Denken mee. Mocht ik ooit weer een stucadoorsbedrijf zoeken, is de keuze voor mij heel simpel. Ik beveel de broers van harte aan.

Top.

Goed (kleur)advies tijdens voortraject en goede kwaliteit tijdens uitvoeringstraject. Communicatie verliep ook soepel.

goed, kundig vriendelijk en vakwerk

goed, kundig vriendelijk en vakwerk

• Betrouwbaarheid
Goed advies en een mooie afwerking

Goed en betrouwbaar adres. Er wordt netjes gewerkt, alles volgens afspraak en na afloop alles keurig opgeruimd. Goed advies gehad met betrekking tot buiten stucwerk.

• Betrouwbaarheid
Keurig werk en plezierige omgang.

Duidelijk afspraken. Prettige omgang en prima kwaliteit werk.

Erg goed en vakkundig

Zeer kundig, contactueel erg fijn, prima nakomen van gemaakte afspraken en planning.

Klantvriendelijk, kwalitatief en voor een eerlijke prijs

Klantvriendelijk, kwalitatief en voor een eerlijke prijs

• Betrouwbaarheid
Zeer correct en goede kwaliteit

Zeer prettige ervaring gehad. Zeer correct en kwaliteit is goed. Er wordt erg netjes gewerkt.

• Betrouwbaarheid
Vakkundig, betrouwbaar, klant- en servicegericht

Mark is niet alleen een vakman. Hij denkt met je mee, is flexibel en werkt zeer netjes. Alles wordt netjes opgeruimd achter gelaten. Ik beveel de gebroeders van Boxtel van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Komen afspraken na en werken goed en netjes

Over Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel

Natuurlijk zoekt u een goed stucadoorsbedrijf met wie u goede, duidelijke afspraken kunt maken. Goed vakmansschap waarbij kwaliteit en het nakomen van gemaakte afspraken voorop staan tegen een zeer acceptabele prijs. Geen eindeloze discussies over opgevoerde meerwerkkosten én tegenvallend eindresultaat. Vanzelfsprekend zullen wij de mogelijkheden van de vele afwerkmogelijkheden persoonlijk met u doornemen en dit tegen een vooraf afgesproken eenheidsprijs uitvoeren. Wij streven naar een prettige open samenwerking. Voor u vanzelfsprekend, maar helaas niet altijd realiteit!