Leveren erg goede kwaliteit

Al meer laten stukadoren door hun. Altijd even goed. En ze laten alles netjes achter.

Geweldige vaklui. Zeer nauwkeurig werk geleverd. Alles volgens afspraak

Zeer fijn bedrijf. Prijsopgave vooraf helder en duidelijk inclusief afspraken over planning . Keurig volgens planning gestart en afgerond We hebben plafond en wanden laten doen, resultaat is super. Dit in combinatie met deskundig advies over de kleuren door wandstyling.nl Fijne mensen die alles dagelijks netjes achterlaten

Meedenken en vakwerk

Wij zijn goed geadviseerd en het stucwerk is keurig uitgevoerd. Een miscommunicatie is zeer klantvriendelijk en snel opgelost.

• Betrouwbaarheid

Mooi stucwerk! Goed advies, behulpzaam en vriendelijk!

Fijne en duidelijke afspraken vooraf met een overzichtelijke offerte. Mooi stucwerk!

• Betrouwbaarheid

Stucadoors die keurig werk leveren en zich aan de afspraken houden. Vragen achteraf, geen probleem. Kun je gerust mee in zee gaan.

Betrouwbaar en netjes

Betrouwbaar in hun afspraken. Een uitzondering in de wereld van “bouwers”

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk personeel en er wordt netjes gewerkt

Wij hebben inmiddels 2 verbouwingen achter de rug waarbij we Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel hebben ingezet. Beide keren waren we zeer tevreden. We kregen goed advies en er werd goed mee gedacht. We hebben het personeel als zeer prettig en vriendelijk ervaren! Er werd prima en netjes werk afgeleverd en er werd schoon gewerkt. Kortom, wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen en bij een volgende verbouwing zullen wij hen weer vragen.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en behulpzaam,op tijd klaar.

• Betrouwbaarheid

goede service en werken zeer netjes en goede kwaliteit

we zijn zeer tevreden

Op tijd, vriendelijke medewerkers

Van Boxtel doet wat het belooft ! Goed advies en redelijke prijsstelling.

• Betrouwbaarheid

Mooi werk geleverd, helaas wel een meetfout

Mark heeft netjes gewerkt en alles volgens afspraak in orde gemaakt. Minpuntje is het feit dat het stucwerk niet evenwijdig is aan de naastgelegen wand (1 cm afwijking over 1 meter!), waardoor het lasting was het aanrechtblad te installeren.

• Betrouwbaarheid

Hoi Ruben, Jammer dat er een forse afwijking zit in de gepleisterde wand. Had het even laten weten, dan hadden we de wand nog kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Mark van Boxtel

Prime service heel goed vakmanschap en fijne mensen in omgang.

Hele goede service, komen afspraken na fijne mensen in de omgang en het allerbelangrijkste ze leveren prima werk. Ik heb ze inmiddels voor 3 verschillende klussen het stukwerk laten doen en ik was elke keer zeer tevreden. Samenvattend kan ik de Gebr van Boxtel warm aanbevelen. Bert

Goede samenwerking en proffesioneel

We hebben het contact als fijn ervaren. Goede service en mooi werk geleverd!

Kwaliteit

We hebben erg prettig samengewerkt met Andrew en Mark Van Boxtel. Goede communicatie voor en tijdens de klus. Denken ook mee in de wensen. Komen afspraken na en alles gaat in overleg. Denken mee. Mocht ik ooit weer een stucadoorsbedrijf zoeken, is de keuze voor mij heel simpel. Ik beveel de broers van harte aan.

Top.

Goed (kleur)advies tijdens voortraject en goede kwaliteit tijdens uitvoeringstraject. Communicatie verliep ook soepel.

goed, kundig vriendelijk en vakwerk

goed, kundig vriendelijk en vakwerk

• Betrouwbaarheid

Goed advies en een mooie afwerking

Goed en betrouwbaar adres. Er wordt netjes gewerkt, alles volgens afspraak en na afloop alles keurig opgeruimd. Goed advies gehad met betrekking tot buiten stucwerk.

• Betrouwbaarheid

Keurig werk en plezierige omgang.

Duidelijk afspraken. Prettige omgang en prima kwaliteit werk.

Erg goed en vakkundig

Zeer kundig, contactueel erg fijn, prima nakomen van gemaakte afspraken en planning.

Klantvriendelijk, kwalitatief en voor een eerlijke prijs

Klantvriendelijk, kwalitatief en voor een eerlijke prijs

• Betrouwbaarheid

Zeer correct en goede kwaliteit

Zeer prettige ervaring gehad. Zeer correct en kwaliteit is goed. Er wordt erg netjes gewerkt.

• Betrouwbaarheid

Vakkundig, betrouwbaar, klant- en servicegericht

Mark is niet alleen een vakman. Hij denkt met je mee, is flexibel en werkt zeer netjes. Alles wordt netjes opgeruimd achter gelaten. Ik beveel de gebroeders van Boxtel van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Komen afspraken na en werken goed en netjes

Over Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel

Natuurlijk zoekt u een goed stucadoorsbedrijf met wie u goede, duidelijke afspraken kunt maken. Goed vakmansschap waarbij kwaliteit en het nakomen van gemaakte afspraken voorop staan tegen een zeer acceptabele prijs. Geen eindeloze discussies over opgevoerde meerwerkkosten én tegenvallend eindresultaat. Vanzelfsprekend zullen wij de mogelijkheden van de vele afwerkmogelijkheden persoonlijk met u doornemen en dit tegen een vooraf afgesproken eenheidsprijs uitvoeren. Wij streven naar een prettige open samenwerking. Voor u vanzelfsprekend, maar helaas niet altijd realiteit!