Heel betrouwbaar, goed in communicatie en netjes werk

Voor mij zijn de gebroeders Van Boxtel vaste prik als er iets met stucwerk gedaan moet worden. Al meerdere keren gebruik gemaakt van hun expertise en altijd met volle tevredenheid.

• Persoonlijk advies

Prettige mensen om in huis te hebben

Het zijn nette stukadoors en werken ook door. En hebben prima werk afgeleverd .

geweldig bedrijf

Betrouwbaar , flexibel,duidelijk,werken erg netjes,

Sophisticated stukadoors.

Altijd op tijd, volgens afspraak. Super schoon werkend, geweldige kwaliteit stukadoors werk. Kortom: een feestje om in huis te hebben deze twee broers.

• Persoonlijk advies

Leuke mannen die kwaliteit leveren!

De mannen hebben onze benedenverdieping gestuct en uiteindelijk ook nog geschilderd. Ze werken snel, nauwkeurig en communiceren duidelijk en vlot. Na afronding van het project zaten er nog wat vlekken op de muur. 1 appje was genoeg en ze kwamen de volgende dag terug om het zonder problemen op te lossen. Bij een volgende schilderklus weet ik ze zeker weer te vinden!

Vriendelijke en professionele stucadoors

Wij zijn, nu voor de tweede keer, zeer tevreden over de service van beide heren. Het resultaat is prachtig. Duidelijk ervaren vakmannen die hun kunst verstaan. Maar vooral ook betrouwbaar en vriendelijk. Van goed advies, het schoon achterlaten, mooi stucwerk en netjes getext, tot het meedenken bij problemen. We bevelen de gebroeders van Boxtel van harte aan.

• Persoonlijk advies

Fijne stukadoors, zowel qua vriendelijkheid als netheid van het werk

Andrew en Mark zijn vriendelijke en fijne mannen om over de vloer te hebben. Ze brengen een goede sfeer met zich mee en werken netjes. Bij mij hebben ze de muren glad gemaakt en het ziet er strak uit. Al met al een positieve ervaring!

We zijn zeer tevreden.

Een stukadoorsbedrijf wat uitstekend gechikt is om stukadoorswerk uit te voeren in een ruimte waar tijdens de werkzaamheden ook gewoond wordt. De werkzaamheden worden uitgevoerd met veel aandacht en zorg; ook voor de woonomgeving. Met andere woorden: we zijn zeer tevreden, ook met het resultaat.

Vakwerk geleverd, super tevreden

vakwerk geleverd en alles netjes achtergelaten.

Betrouwbaar, leveren prima werk

Betrouwbaar, vakkundig, werken netjes.

• Betrouwbaarheid
  • Persoonlijk advies N.v.t.

Leuk duo en ook nog eens echte vakmannen

Denk dat dit de vierde keer is dat we de gebroeders van Boxtel ook hulp gevraagd hebben en wederom een strak resultaat. Denken alleen maar in mogelijkheden!

• Persoonlijk advies

Samen naar een mooi complete afwerking van onze woning.

Als je werkt zo als in je eigen woning kan iemand alleen maar tevreden zijn.

Goed stuc en texwerk met een gezellig verhaal

Goed stuc en texwerk met een gezellig verhaal

Mooi werk geleverd!

Ik ben zeker tevrede met het resultaat. Het waren fijne mannen die hun werk goed hebben uitgevoerd.

Prima en net werk!

De mannen van Van Boxtel leveren keurig werk af. Ze zijn zeer flexibel m.b.t. de planning van de werkzaamheden en komen hun afspraken na. Op vriendelijke en gezellige manier worden de werkzaamheden gepland en vakkundig uitgevoerd.

Betrouwbaar en vakmannen

Het feit dat iedereen die binnen komt in ons nieuwe huis complimenten geeft over strakke muren en plafonds zegt genoeg. Andrew en Mark zijn echte vakmannen en ook nog eens plezierig in de omgang. Ik kan hen van harte aanbevelen!

Mooi glad stukwerk

Vriendelijke man Keurig schoon achtergelaten De niet afgesproken muur meegenomen En last but not least en mooie strakke muur!!

• Persoonlijk advies

Strak werk en een goede service.

Strak stucwerk, nette afwerking en een goede service!

• Persoonlijk advies

Hoge kwaliteit stukadoors. Komen afspraken na en werken onwijs netjes.

Prima werk geleverd!

Klus bestaande uit stucwerk van plafond en wanden (plus sierpleister) van kamer en (bij)keuken is naar tevredenheid opgeleverd. Tijdens het werk werd meegedacht in oplossingen betreffende verlichting.

Snel en vakkundig

Ik kan iedereen Gebr. van Boxtel aanbevelen. Ze werken netjes, snel en vakkundig en komen hun afspraken na.

netjes en goed gewerkt.

komt afspraken na!

• Persoonlijk advies

Goed werk geleverd en alle afspraken nagekomen.

Met ons meegedacht en de werkzaamheden zeer goed gedaan.

• Persoonlijk advies

Het herstellen van het stucwerk en het schilderwerk is vakkundig en naar tevredenheid uitgevoerd.

Wij zijn geen klussers en zagen erg op tegen het laten schilderen en herstellen van de plafonds en muren in ons appartement. De Gebr. van Boxtel dachten goed met ons mee. Ze hebben alles keurig afgedekt en vakkundig werk afgeleverd. We zijn erg blij en tevreden en genieten van ons appartement dat weer als nieuw is. Mocht u op zoek zijn naar specialisten op dit gebied dan kunt u met een gerust hart contact opnemen met de Gebr. van Boxtel. Gegarandeerd vakwerk.

• Persoonlijk advies

Fantastisch keurig en mooi werk geleverd, kan ze aanbevelen

Top keurig werk geleverd Netjes en schoon opgeleverd

Over Stukadoors- & Spuitbedrijf Gebr Van Boxtel

Natuurlijk zoekt u een goed stucadoorsbedrijf met wie u goede, duidelijke afspraken kunt maken. Goed vakmansschap waarbij kwaliteit en het nakomen van gemaakte afspraken voorop staan tegen een zeer acceptabele prijs. Geen eindeloze discussies over opgevoerde meerwerkkosten én tegenvallend eindresultaat. Vanzelfsprekend zullen wij de mogelijkheden van de vele afwerkmogelijkheden persoonlijk met u doornemen en dit tegen een vooraf afgesproken eenheidsprijs uitvoeren. Wij streven naar een prettige open samenwerking. Voor u vanzelfsprekend, maar helaas niet altijd realiteit!