De hulp is goed en ze zijn vriendelijk

Goede hulp en zeer ervaren

• Communicatie en contact
  • Ik zou misschien wel een IPL-behandeling, Acnebehandeling of Permanente make-up willen. N.v.t.
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Pedicure

Prachtig geëpileerde wenkbrauwen

Zeer positieve ervaring.

super

In alle opzichten goed.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: SHR behandeling

Je kunt snel een afspraakmaken

Je kunt snel een afspraak maken.

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Altijd fijn om er te zijn...

Ik houd eigenlijk helemaal niet van gedoe aan mijn haar en hoofd,maar wordt al jaren super geholpen bij Wendy's beautiek. Persoonlijke aandacht en alle mensen die er werken zijn erg goed in wat ze doen en ook nog eens ontzettend aardig. Een zaak waar je blij van wordt.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: L'anza!!

Deze stagiere komt er wel !

Ik ging met zere eelt voeten naar binnen . En dankzij Tine met mooie pijnloze voeten naar buiten. Dankjewel

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Ze denken met je mee en zijn gewoon lief.

De beste beauty salon die ik ken, veilige plek ook voor transgenders en vakkundig en professioneel.

Gemoedelijk en nuchter

Voor mijn bruiloft zocht ik een 'normale' en nuchtere schoonheidsspecialiste/kapster. Viavia ben ik bij Wendy's terecht gekomen. Wat een relaxte dames! Flexibel, alles kan, ook als het anders moet, en ze denken mee in de mogelijkheden. Wendy stond om 7 uur in de ochtend op mijn stoep om een prachtig kapsel en make-up te verzorgen. Super!

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Vriendelijk en profesioneel bedrijf. Ik ga erheen voor haren knippen en laser ontharingsbehandeling. Ze helpen de klant door deskundig advies te geven. Er wordt gebruik gemaakt van de nieuwste trends om de beste service te geven aan de klant.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Haren knippen en SHR ontharen

Vakkundig.Staat als het kan altijd voor je klaar. Vriendelijk.

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Vriendelijk en tijd voor je als je langskomt

Ze nemen de tijd als je een vraag hebt

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Goed advies, zeer prettig geholpen!

Goede sfeer, veel persoonlijke aandacht. Ga altijd met plezier naar Wendys beautiek

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Ik kom altijd met een glimlach hier vandaan.

Altijd een praatje, aandacht voor je en je haar, ik heb veel kapsels gehad ook gekleurd van lang haar naar kort, eerlijk advies, en een pracht team ik geef ze een dikke tien voor hun kunde ❤️

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: De haar producten make up en dagcrème er is voor iedereen een goed advies als je dit nodig hebt

Toppers

Niets toe te voegen

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Had ik eerder moeten doen!

Had al enkele jaren last van likdoorns. Uit schaamte ben ik nooit gegaan. Nu een behandeling gehad en ben door Wendy uitstekend begeleid. Had dit 2jaar eerder moeten doen. Toen zei ze al tegen mij dat ik langs moest komen. Dus schaamte opzij zetten en gewoon gaan!

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Pedicure

Zeer deskundige behandeling voor diabetesvoeten

Bij de pedicure behandeling weet Wendy precies wat er gebeuren moet.

Een fantastisch team

Een kapsalon met een gemoedelijke sfeer waar je als klant koning bent.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Kijk op de website

Vriendelijk. Behulpzaam. Zeer tevreden.

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Vriendelijk en gezellige en goede kwaliteit

Het is altijd gezellig tijdens de behandeling kunnen goed met elkaar communiceren over van alles en nog wat.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: pedicure behandeling

Prima !

Gezellig , vakkundig , vriendelijk.....

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Vriendelijk en kundig personeel, die je persoonlijke aandacht geven.

Vriendelijk en kundig personeel, die je persoonlijke aandacht geven.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: kapsalon en schoonheidsbehandeling

Wordt correct behandeld

Goede ervaring voor mijn kalknagels goede medicijnen,

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: kalknagel medicijn

prima service, heel lief personeel en online boeken, perfecte zaak.

altijd heel correct geholpen ,goed en eerlijk advies gekregen. een gezellige salon met een bakje thee of koffie. ik raad het iedereen aan.

Klantvriendelijk en deskundig

Geven goed advies

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Kalknagels/ Mycosenagels

Prima salon Kom er voor mooie krullen en als het iets minder lang zit dan krijg ik korting bij de volgende keer Prima geregeld

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Permanent

Over Wendy's Beautiek

In onze gemoedelijke salon kunt u terecht in onze kapsalon, schoonheidssalon, pedicuresalon, massagesalon en nagelstudio. Wij behandelen o.a. acne (evt. vergoeding door zorgverzekering), ouderdomsvlekken, spider neavi, ouderdomswratjes in de schoonheidssalon, maar ook voor een ontspannende behandeling of permanente make-up bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn ANBOS- gecertificeerd. In de pedicuresalon behandelen we ingegroeide nagels, kalk- en schimmelnagels, eelt en likdoorns. Wij zijn PROVOET gecertificeerd dus ook diabetici en reumatische patiënten kunnen via de zorgverzekering bij ons terecht. Wij werken in de kapsalon en schoonheidssalon met veel natuurlijke producten.