Vriendelijk en gezellige en goede kwaliteit

Het is altijd gezellig tijdens de behandeling kunnen goed met elkaar communiceren over van alles en nog wat.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Communicatie en contact
  • Ik zou misschien wel een IPL-behandeling, Acnebehandeling of Permanente make-up willen. N.v.t.
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: pedicure behandeling

Prima !

Gezellig , vakkundig , vriendelijk.....

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Vriendelijk en kundig personeel, die je persoonlijke aandacht geven.

Vriendelijk en kundig personeel, die je persoonlijke aandacht geven.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: kapsalon en schoonheidsbehandeling

Wordt correct behandeld

Goede ervaring voor mijn kalknagels goede medicijnen,

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: kalknagel medicijn

prima service, heel lief personeel en online boeken, perfecte zaak.

altijd heel correct geholpen ,goed en eerlijk advies gekregen. een gezellige salon met een bakje thee of koffie. ik raad het iedereen aan.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: N.v.t.

Klantvriendelijk en deskundig

Geven goed advies

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Kalknagels/ Mycosenagels

Prima salon Kom er voor mooie krullen en als het iets minder lang zit dan krijg ik korting bij de volgende keer Prima geregeld

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Permanent

Laagdrempelige schoonheidssalon

Een laagdrempelige schoonheidssalon met erg aardige medewerkers!

goede service

Behulpzaam, vriendelijk.

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Pedicure

Men wordt prettig en goed behandeld

Goede ervaring

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: mycose nagels

Netjes en vakkundig geholpen

Prima geholpen.

• Communicatie en contact

goede service en klant vriedelijke personeel

vaak bij jullie geweest voor het knippen prettig ontvangst en zeer vriedelijk

• Communicatie en contact

goede service en prima personeel

Na heel lang zoeken en met het personeel overleggende hebben we de sleutel gevonden om mijn haar op een goede en fijne manier te blonderen. Dank hiervoor en voor de deskundigheid die hier bij te pas kwam.

• Communicatie en contact

Een geweldige ervaring met vriendelijk personeel

Op een zeer deskundige wijze worden de voeten behandeld. Men is goed op de hoogte hoe knelpunten het beste behandeld worden.

• Communicatie en contact

Al jaren klant als gezin en altijd super tevreden

Vriendelijk. Kundig. Vernieuwend.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Knippen en kleuren

vriendelijk,en goede service

uitstekend

• Communicatie en contact

super bedrijf met deskundig personeel

super goeie service, vriendelijk en deskundig personeel.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: massage en pedicure

Goede behandelingen en prettig personeel

Super leuk en klantvriendelijk

Je komt binnen word meteen te woord gestaan. Ziet er ook erg netjes uit. Ga er zeker weer naar toe.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Massage en pedicure

Klantvriendelijk

Zeer goede en prettige ervaringen.

• Communicatie en contact

deskundig en vriendelijk personeel en een mooie beautiek

aantal malen couperose laten laseren, wordt op een rustige deskundig manier gedaan, zeer goed bevallen.

• Communicatie en contact

Vanaf mijn eerste afspraak twaalf jaar geleden ben ik heel gelukkig met mijn keuze voor Wendy's Beau

Zie boven.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Kappers-, schoonheidsspecialiste- en pedicure behandelingen.

Goede service, leuke en goede kapsters

Altijd vriendelijk, denken mee. Al twee keer is het me overkomen dat ik op de website mijn telefonische afspraak verkeerd had ingevuld( had beautysalon aangetikt), maar zij belden me dan even en dan kon ik mijn fout herstellen. Prima zulke meedenkers!

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Knippen, kleuren

Ik kom al sinds een aantal jaren bij Wendy's Beautiek voor de IPL behandelingen. Mocht je (donkere) haartjes op je lichaam een issue vinden dan is dit echt een geweldige oplossing! Na zo'n 6-10 behandelingen met IPL zul je zien dat de haartjes op het behandelde gebied voor een groot deel of helemaal verdwenen zijn en ook niet weer terug komen. Het voelt als een vertrouwd adres waar ze vakkundig omgaan met de klanten die ze behandelen. Kortom een aanrader!

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: IPL behandeling

Alles goed voor elkaar en heel vriendelijk

In een woord.......SUPER.......

• Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Knippen

Over Wendy's Beautiek

In onze gemoedelijke salon kunt u terecht in onze kapsalon, schoonheidssalon, pedicuresalon, massagesalon en nagelstudio. Wij behandelen o.a. acne (evt. vergoeding door zorgverzekering), ouderdomsvlekken, spider neavi, ouderdomswratjes in de schoonheidssalon, maar ook voor een ontspannende behandeling of permanente make-up bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn ANBOS- gecertificeerd. In de pedicuresalon behandelen we ingegroeide nagels, kalk- en schimmelnagels, eelt en likdoorns. Wij zijn PROVOET gecertificeerd dus ook diabetici en reumatische patiënten kunnen via de zorgverzekering bij ons terecht. Wij werken in de kapsalon en schoonheidssalon met veel natuurlijke producten.