ontspannen sfeer, professionele en zeer vriendelijke, persoonlijke benadering

altijd een vriendelijke en persoonlijke benadering.Professionele behandeling met altijd een mooi resultaat en goed advies.

• Communicatie en contact
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: kapper, schoonheidsbehandeling, nagelverzorging, pedicure, masseur
Heel relaxed

Hier ben je geen nummer maar een persoon die alle aandacht krijgt, geen overvolle kapsalon waar je soms te lang met je kleuring of wikkels blijft zitten, altijd een bakje koffie en het is er gezellig, ik mag er graag zijn

• Communicatie en contact
  • Ik zou misschien wel een IPL-behandeling, Acnebehandeling of Permanente make-up willen.
  • Ik zou de volgende behandelingen/producten aan anderen adviseren: Permanent
Vriendelijk, heel goed.

Heel goed

• Communicatie en contact
Veelzijdige kapsters en een goede masseur.

Gezellige kapsalon met veel ervaring.

Over Wendy's Beautiek

In onze gemoedelijke salon kunt u terecht in onze kapsalon, schoonheidssalon, pedicuresalon, massagesalon en nagelstudio. Wij behandelen o.a. acne (evt. vergoeding door zorgverzekering), ouderdomsvlekken, spider neavi, ouderdomswratjes in de schoonheidssalon, maar ook voor een ontspannende behandeling of permanente make-up bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn ANBOS- gecertificeerd. In de pedicuresalon behandelen we ingegroeide nagels, kalk- en schimmelnagels, eelt en likdoorns. Wij zijn PROVOET gecertificeerd dus ook diabetici en reumatische patiënten kunnen via de zorgverzekering bij ons terecht. Wij werken in de kapsalon en schoonheidssalon met veel natuurlijke producten.