Snel en mooi gelegd

Prettig contact, denken mee, goede planning, vloer was in een week gelegd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Fijne service en een prachtige vloer

Smit heeft bij ons de benedenverdieping voorzien van een nieuwe vloer. Bij het uitzoeken van de vloer, de planning en het oplossen van praktische problemen is steeds fijn meegedacht wat tot een prachtig resultaat heeft geleid. Smit kunnen wij dan ook van harte aanbevelen!

Ver boven verwachting

Joris was persoonlijk en professioneel een goude kwaliteit en dat vertaalde in een fantastische ervaring en product. Ik ben zo blij met mijn trap bekleding en raad iedereen aan om met Smit te stofferen. Mel Kimman voor Tuinpad BV

Vakmensen met hoog serviceniveau

Joris en zijn team hebben bij ons de raambedekkingen verzorgd. Uitstekend advies, meedenken, vakkundig ingemeten en aangebracht. Prettige mensen om mee te werken, persoonlijke benadering. Wij raden Smit zeker aan, het eindresultaat bij ons is fantastisch.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen, vlot en zorgvuldig afgehandeld.

Aanrader!

Mooi rolgordijn van luxaflex gekocht waarbij helaas de stof niet mooi viel. Het personeel van Smit wonen in sfeer, heeft tot twee keer toe bemiddeld met luxaflex en is voor ons opgekomen. Wij mochten uiteinde een andere stof uitkiezen en het derde rolgordijn hangt mooi strak. Wij zijn blij met deze winkel hun personeel en met ons rolgordijn.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Niet alleen hele mooie spullen, maar ook super service.

Mijn derde huis in mijn leven gekocht en dus ook voor de derde keer door Smit laten stofferen. Super mooie kwalitatieve spullen, vriendelijk, bekwamen en geïnteresseerde medewerkers. Top service.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Marmoleum is zeer professioneel en precies gelegd.

Het marmoleum in ons nieuwe huis is keurig en professioneel gelegd. De mannen hebben hard gewerkt (ook door de hitte heen!) waren vriendelijk.

uitstekend

Ben zeer tevreden over het behangwerk en uw personeel voor het bevestigen en ophangen van de gordijnen.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer kundige service & prachtig resultaat

Wij zijn heel erg blij met onze prachtige gordijnen! We kregen stalen mee naar huis, er is actief meegedacht over de (on)mogelijkheden bij onze hoge raampartij. De montage mannen waren kundig en vriendelijk. De gordijnen geven ons huis een warmere en chiquere uitstraling.

Goede kwaliteit, uitstekende service

Goed advies, ruime keuze, klantvriendelijk, snelle levering en plaatsing, alles buitengewoon goed verzorgd, hartelijk dank daarvoor!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer kundig, meedenkend en servicegericht: aanrader!

Voor onze nieuwe woning gekozen voor een marmoleum vloer. In de winkel zijn wij uitstekend geadviseerd met betrekking tot kleurkeuze en de combinatie met vloerverwarming en een houten ondervloer. In verband met een verbouwing hadden we zelf niet direct zicht op wanneer de vloer gelegd zou kunnen worden. Maar het was iedere keer fijn schakelen met Smit over de planning. De vloer ligt er nu prachtig in en wij zijn meer dan tevreden.

Fijne service

In de winkel werd ik goed geholpen en werd goed meegedacht met mijn wensen. De monteur die de hordeur kwam ophangen was ook erg kundig en klantvriendelijk. Kom zeker nog eens terug als ik weer iets nodig heb voor in huis.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? gratis levering van spullen thuis

Vakwerk en kwaliteit

De levertijd van de bestelde gordijnen was van bekend dat het een tijd zou duren en er werd na bestelling al snel een afspraak gemaakt zodat ik wist wat ik kon verwachten De heren kwamen op tijd, ze hadden alle materialen mee en een sublieme oplossing om een lange rail naar 8 hoog te hijsen, geweldig. Na kort overleg waar het gordijn moest komen werd er snel gewerkt. Alles keurig geregeld en ben er erg blij mee. Kortom vakwerk. Bedankt.

prima service

Op de afgesproken tijd kwam een medewerker het luxaflex rolhor inmeten. De offerte was dezelfde dag binnen. Binnen de afgesproken tijd werd het hor adequaat gemonteerd en elders een weigerend remmetje vervangen. Ik had ook om 4 koordspreiders onderin gevraagd, die ik zelf in andere verticale jaloeziën heb gemonteerd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? vooral zo doorgaan

accuraat en service

kwamen met stalen bij ons thuis en gaven een goed advies. daarna snel en netjes gemonteerd. het werkt allemaal uitstekend en wij zijn erg blij met het resultaat.

Vakmanschap!

We hebben 2 trappen met wollen vloerbedekking laten leggen. Door 2 vakmensen heel bekwaam gelegd, binnen 1 dag, zonder enige issues. Goed gedaan!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Deskundig advies en een nette uitvoering

Smit heeft ons ook dit keer prima geholpen. We zijn door Joris goed geadviseerd mbt de (on)mogelijkheden voor trapbekleding en horren. Vervolgens is er ingemeten en heeft André zeer goed werk geleverd. We zijn enorm blij met het resultaat en kunnen Smit iedereen van harte aanbevelen!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Goede service; kwalitatief mooie gordijnstof; goed genaaid; vakkundig opgehangen. Hartelijk dank voor alles!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Advies op maat en een uitstekende service.

Wij zijn in de winkel erg goed geholpen bij het uitzoeken van een pvc-vloer. Deskundig advies en een prettige sfeer. De planning en communicatie verliepen vervolgens erg prettig. Afspraken werden nagekomen en geen verrassingen achteraf. Inmiddels erg tevreden over onze perfect gelegde vloer!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

niet te bereiken, sjagrijnig aan de telefoon, niet begripvol

Die jongen die het bedrijf van zijn vader heeft overgenomen, snapt het niet, Bedrijf is niet te bereiken via de tel, vaak dicht, Hij is de vrolijkheid zelve Not. je moet dingen zelf uitleggen, niveau van begrip van hem is laag. Hij neemt het succesvolle bedrijf over maar kan beter zelf gaan stofferen Prutsers

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Nee
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? iemand anders aannemen

Goede service, mooie producten.

Er is goed met mij meegedacht wat betreft mijn wensen en wat mogelijk is.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Vakwerk en uitstekende service.

Aanrader!

Vakwerk en fantastische service

Zeer keurig en snel gewerkt en planning aangepast aan onze wensen. Ook héél vriendelijke mederkers die meedenken en meehelpen waar nodig. Héél erg bedankt voor de mooie nieuwe vloer.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Goede service, fijne en klantgerichte medewerkers. Wij hebben tijdens de periode van coronabeperkingen onze gordijnen gekocht, toen was een bezoek aan de winkel niet mogelijk. Via een online consult zijn we erg goed geholpen en geslaagd.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.