Service is vanzelfsprekend bij SMIT, de medewerkers vaklieden.

We geven zelden een review; voor SMIT maken wij met plezier een uitzondering. We zijn al generaties klant van SMIT. Steeds komen wij terug bij SMIT vanwege de service, de prijs/kwaliteit, de vriendelijke sfeer, de vakkundige medewerkers. En: afspraak = afspraak. Voor deze wervende woorden worden wij niet betaald en krijgen wij geen korting.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Klassieke muziek tijdens de uitvoering van de werkzaamheden

Vriendelijke, professionele mensen

Mooie visgraat pvc vloer gelegd, tevens 2 trappen bekleed met pvc. Alles ziet er keurig uit. Altijd op afgesproken tijd aanwezig. Met 32 graden werd er nog steeds hard doorgewerkt. Toppers

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

fijne service, personeel is erg vriendelijk.

Super vriendelijk geholpen, goed advies gekregen voor mijn aankoop en netjes opgehangen, ik ben erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Veel keuze in stoffen en zeer klantvriendelijk

In de zaak kregen we goed advies en het aantal stoffen op zicht was groot en divers. Het inmeten en ophangen gebeurde snel en professioneel. Het contact was steeds zeer vriendelijk en aangenaam.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Precies zoals we wilden. Er is meegedacht en uitstekend uitgevoerd.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer professioneel bedrijf met mooie producten

Afgelopen maanden de vloeren van het gehele huis laten vervangen en de trappen laten bekleden. Er werd goed met mij meegedacht en ik kon de staaltjes mee naar huis nemen om te kijken welke ik het mooist vond. Samen een haalbare planning afgesproken en alles is volgens afspraak uitgevoerd. Ik heb nu ontzettend mooie vloeren door het hele huis met hoge plinten. Ook de trapbekleding is professioneel gelegd. Het personeel is erg aardig en vriendelijk en ze willen het mooiste resultaat voor de klant. Kortom, een echte aanrader en mocht ik in de toekomst weer iets hebben dan kom ik zeker naar jullie! Bedankt!

Goede service, professionele uitvoering

Na wat onvolkomenheden in het offertetraject, die overigens adequaat en snel werden hersteld, is de uitvoering prima en volgens afspraak verlopen met een prachtige set horren als resultaat.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Uitstekende service en advies.

Prettige ontvangst in de winkel, goede uitleg over de verschillende opties, vragen worden behoorlijk beantwoord en staaltjes mogen ter beoordeling mee naar huis. De installatie, in dit geval van een gordijn, ging vlekkeloos. Het gordijn(stof) werd niet in een keer goed geleverd en dit werd gelijk erkend. Er werd ook onmiddellijk actie ondernomen om het gordijn te vervangen. Dit is naar alle tevredenheid gebeurd.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zoals altijd weer prettig, deskundig en vriendelijk.

Dank je wel voor het goede advies om een kunststof Luxaflex jaloezie op te hangen in de badkamer (ipv hout). Hier gaan we nog lang plezier van hebben. Tot de volgende keer.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Nog beter? Dat kan toch bijna niet :)

Prima!

Prima ervaring, zowel in de winkel bij het uitzoeken van de gordijnen als ook bij het thuis laten ophangen van de gordijnen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Klantvriendelijk bedrijf met deskundige mensen

We zijn erg tevreden over het tapijt dat gelegd is en de luxaflexen die opgehangen zijn. We komen al jaren bij de firma Smit en zijn blij dat er in deze tijd nog familiebedrijven bestaan met vriendelijk en ervaren personeel!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Blij dat Smit haar beloftes naar voole tevredenheid uitvoert!

Zeer vriendelijke klantbenadering. Ervaren inbreng met meedenken en assortimentsbreedte. Geheel en al vertrouwd. Fijn om klant te mogen zijn. Montage 100% naar wens gedaan. En alles opruimen en afval meenemen (Nooit met lege handen naar de serviceauto gaan).

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Blijf gewoon Smit. Hele fijnezaak!

Vakkundig advies en maatwerk

De medewerkers hebben verstand van zaken en weten waar ze het over hebben. Smit verkoopt prachtige spullen, schitterend; alleen maar kwaliteitsartikelen/-stoffen. Misschien betaal je wel iets meer, maar dan heb je ook wat. Bovendien gaan hun spullen lang(er) mee, dus op de lange lest voordeliger. Een ander pluspunt: de service en een vast team van medewerkers. Niet voor niets bestaat Smit Interieur al zo lang. En als laatste: Smit heeft de gunfactor. 😁

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Deskundige voorlichting en goede service

Goede ervaringen

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Wat mij betreft niet nodig

Erg goede service

Smit Woninginrichting is een echt familiebedrijf en dat zie je dan ook terug in de service. Als je dit bedrijf vergelijkt met de grotere ketens dan komen wij toch elke weer bij Smit terecht en dat al ruim 40 jaar!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Goede service en kwaliteit en vriendelijk en vakkundig personeel

Al enkele keren opdracht door hen laten doen en zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Misschien iets sneller offertes maken maar dat heeft mss met drukte te maken en we hadden geen haast

Ieder waarmee we te maken hadden was zeer deskundig en vriendelijk; een prima bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Mooie kwaliteit! Iets later bezorgd dan gepland, maar t waren dan ook de feestdagen.

Prima advies gekregen, Joris is 2 keer bij ons thuis geweest. Helemaal tevreden!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Goeie voorlichting, service en producten

Vriendelijke en deskundige mensen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Zeer goed bedrijf, uiterst vriendelijk personeel, dat van begin tot eind eeen goed product levert.

Het is niet voor niets dat wij al jaren klant zijn bij Smit Wonen in Sfeer. Vloerbedekking, gordijnen, horren, zonwering. Van begin tot eind goede begeleiding. Bij keuze producten heel eerlijk over voor- en nadelen. Heldere offertes. Zorgvuldigheid bij plaatsing. Als iets gecorrigeerd of aangepast moet worden gebeurt dat zonder dralen. Al met al, uiterst tevreden!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? levertijd maar daarin is het bedriif zelf afhankelijk van leveranciers

prettig

Prettige samenwerking, bedrijf denkt goed mee en is zeer servicegericht. Nette afhandeling en vakmanschap.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? nvt

Vriendelijk personeel

prima service

snelle levering, keurige montage en goed advies vooraf

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Goed werk verricht, vriendelijk personeel

Goed werk geleverd, echter wel lichte schade aan zware meubelstukken, plinten e.d.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Voorzichtiger zijn

gebruikelijk: meedenken aan oplossingen, keurig inmeten en ophangen: geweldig

Al jaren laten wij ons adviseren door de firma Smit. Vloer oplossingen, gordijnen, kleuren en materialen. Ook nu we verhuisd zijn naar Bergen op Zoom. Geen probleem. Ook nu weer met luxaflex oplossingen.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.