Goede service en zeer kundig personeel

Vakmanschap en een goed passend advies staat hoog in het vaandel bij Smit. Daarnaast wordt er goed meegedacht met de klant en waar nodig ook snel geschakeld. Wij hebben marmoleum laten plaatsen in ons verbouwde huis op de 1e en 2e verdieping. In goede samenspraak keurig ingepast in het schema van de aannemer naast een goede kritische blik op de vloerafwerking. Daarnaast zijn alle gordijnen door Smit geleverd. Die in de slaapkamer perfect op tijd voordat we in het huis verhuisden. In de woonkamer bleek de door ons bestelde stof een veel langere levertijd te hebben dan eerder aangekondigd door de leverancier. In overleg met Smit is toen voor een andere wel leverbare vergelijkbare stof gekozen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Goede ervaringen en zeker vriendelijk personeel

Altijd goed

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Hele goede service en vriendelijke mensen!

Telkens weer hebben we hele vriendelijke, vakkundige mensen voor onze gordijnen en duettes.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Goed geholpen met onze keuze en mooi gelegd en opgehangen

Er werd tijd genomen in de winkel om ons te helpen met onze keuze. De gordijnen hangen super mooi en de trap is perfect bekleed. Heel tevreden dus.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Goede service, maar lichtdichte gordijnen laten te veel licht door

Lichtdichte gordijnen zijn niet aan te raden, want de kieren zijn zo groot dat er nog veel licht binnenkomt.

• Snelheid/levertijd
het hele proces kiezen, kopen, leveren, monteren en nazorg is super

Wij kozen natuurlijk (wij weer) voor heel mooie gordijnen, luxaflex jaloezieën en een luxaflex zigzag gordijn. De gordijnen voor de grote glazen schuifpui (2.20 hoog bij 4,5 m. breed) waren prima opgemeten maar gingen na verloop van tijd toch uithangen en over de vloer slepen. Werd keurig verholpen (binnen 1 dag weer terug). Na een maand of zes toch nog weer uithangen weer verholpen binnen een dag. Kijk, dat is service!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Topservice en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Buitengewoon vakkundige service. Hoewel het in eerste instantie goedkoper lijkt om via internet gordijnen, lamellen, etc te bestellen, verdient het de aanbeveling om voordat via internet wordt besteld, toch eens hierlangs te gaan. Het prijsverschil wordt meer dan gecompenseerd door de service en het advies.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Prima service en aardige medewerkers die ook wel wat extra willen doen. Dat maak je niet zo vaak meer mee.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Perfecte service. Fijn personeel. Goede communicatie.

Goed gedaan!

Uitstekende service

Prettige samenwerking en vakkundig en meedenkend bedrijf. Marmoleum prachtig gelegd met bijzondere aandacht voor details. Echt vakwerk.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Mensen die verstand hebben van hun vak!

Vaker al iets gekocht. Fantastische service, vriendelijke mensen, je weet dat het goed komt. Past altijd tot op de mm!

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit producten, uitstekende service en beleeft personeel. En uitstekende vakmensen die de trap hebben bekleed. Wij zijn zeer tevreden. VR GR Fam Hoogstraten

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Fijne winkel met gedegen kennis van zaken

Zeer deskundigen mensen en werd zeer vriendelijk geholpen

Goede service.

Goed advies en vriendelijk geholpen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Goede service, vriendelijk en geduldig personeel.

Dit is de tweede keer dat ik zaken heb gedaan met de Firma Smit Interieur. Ik ben zeer tevreden. De heren geven goed advies, denken met je mee ook als het moeilijk of ingewikkeld lijkt of als kiezen moeilijk is. Ze nemen de tijd voor je en niets is te veel voor ze. Je bent altijd welkom in de winkel. Ze doen hun uiterste best om de opdracht te leveren of uit te voeren op het tijdstip dat gewenst is. De service is perfect zowel vooraf, tijdens en na. Ook na jaren. Mijn PVC vloer, de rolgordijnen met de tea rose, de nano gordijnen. Het ziet er allemaal zo mooi uit. Hans dank je wel voor je service, vakmanschap en je geduld met mij. Joris ik ben zo blij met je, dank je wel dat je een goede oplossing voor mij hebt gevonden voor de nano gordijnen. Ik waardeer het zeer. Frans bedankt voor alle werk en tijd die je erin hebt gestoken om het rolgordijn voor mij zo passend mogelijk te maken. Het was een hele klus, maar het is je gelukt. Hans, Joris en Frans jullie zijn kanjers. Ook de andere medewerkers van Firma Smit wil ik hartelijk danken. Helaas ken ik ze niet allemaal bij naam. Jullie hebben goed werk geleverd. Top. Op naar de volgende klus, want binnenkort kom ik weer om overgordijnen bij jullie uit te zoeken. Heren en dame hartelijk dank.

Fantastische service en vakmanschap

Wat een leuke en behulzame mannen in deze zaak, nemen de tijd en denken met je mee zonder zich op te dringen. De klant is koning komt hier helemaal van pas! Fijn dat er mensen zijn met zoveel liefde voor hun vak en deze gebruiken om geweldige service te leveren aan de klant. Ik zou iedereen die mooie kwaliteit wilt en goede service aanbevelen hierheen te gaan.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Kwalitatief goede producten en goed advies

Kwalitatief goede producten, goed advies en verstand van zaken

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Keurig op tijd, netjes en vaku dig werk geleverd. Ook alles netjes opgeruimd. Helemaal Top.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Uitstekende service en prettig contact

Wij vinden dat wij uitstekend van advies zijn voorzien in de winkel. Verder was het (telefonisch) contact prettig en zijn we heel tevreden met het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Goede service en vriendelijk, vakbekwaam personeel

Wij waarderen het familiale karakter van Smit Wonen in Sfeer. Het is fijn om steeds bekende gezichten te zien. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
vriendelijk en geen moeite te veel als ik onzeker was kwam er iemand.

goed geholpen en blij met hulp keuze maken.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Vakmanschap, goede service en zeer klatvriendelijk.

Smit Interieurverzorging heeft bij mij naar volle tevredenheid de afgelopen zomer drie Luxaflex hordeuren geplaatst. Ook nadat een van mijn familieleden per ongeluk dwars door een van de hordeuren heengelopen was, hebben zij dit in samenwerking met een monteur van Luxaflex weer keurig hersteld. Perfecte service dus!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Personeel wat meedenkt en perfect adviseert!

Geweldige service en hele goede materialen waar je jarenlang plezier aan hebt. Of je nu praat over vloerbedekking, gordijnen of vitrage alles wordt thuis opgemeten en op maat gemaakt! In één woord geweldig!!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Persoonlijk, deskundig en erg klantvriendelijk

Recent in ons nieuwbouw huis de bovenverdieping, badkamer, trappen en gordijnen laten doen. Erg prettig geholpen en volledig naar wens ingericht. Elke dag nog plezier van.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
Klantvriendelijk bedrijf met mooie producten.

Prima geholpen in de showroom en mooie zonwering uitgezocht die keurig opgehangen is.

Over Smit Wonen in Sfeer