super

Er is netjes gewerkt en het resultaat is super

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? zo door blijven gaan

Prima familiebedrijf met goede service en vriendelijke mensen!

Dit maal voor in between nieuwe gordijnen, we werken al jaren met dit betrouwbare Leidse familiebedrijf, zeer tevreden klanten!

Persoonlijk, vriendelijk en professioneel

Het hele traject van advisering via opmeten tot ophangen is professioneel en zeer prettig verlopen. Ook toen bij het ophangen bleek dat de firma Luxaflex niet helemaal geleverd had wat was besteld, is dat heel snel en correct hersteld. Zeer aan te bevelen !

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Ik zou het werkelijk niet kunnen zeggen

Wij hebben door Smit wonen in sfeer de trap laten stofferen,zijn zeer tevreden over de service en het resultaat. Met vriendelijke groet, Duncan

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Tevreden

We zijn zeer tevreden over de heer Smit en de monteur die de horren bij ons thuis netjes heeft geplaatst. Tijdens ons eerste bezoek in de winkel vonden wij de info en uitleg over het product wat minder. Wel jammer dat we zelf moesten bellen hoe laat de monteur langs zou komen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Wij hadden de eerste keer in de winkel meer klantgerichtheid verwacht m.b.t. het door ons beoogde product.

Professioneel

Smit Wonen heeft ons uiterst kundig en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van raamdecoratie voor onze gehele nieuwe woning. Zowel op locatie als in de winkel is de communicatie vriendelijk en professioneel. Het leveren en plaatsen van de raamdecoratie verliep op tijd en uitermate vriendelijk. We zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

helemaal tevreden over het product, de levering en plaatsing

correct en vakkundig

Fijn en deskundig geholpen door Smit Wonen

We hebben de raambekleding van ons nieuwe huis geheel laten verzorgen door Smit Wonen. Daarbij werden we prettig en deskundig geholpen. We zijn heel blij met het resultaat.

Heel fijne hor

Snel , deskundig en heel vriendelijk. Heb al oude ervaringen met dit goede bedrijf

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Niets, helemaal goed

Prachtige gordijnen en rolgordijnen. Goede service en creatieve monteurs.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Een mooi familiebedrijf met top service.

Tijdens coronatijd wordt er door het personeel vakkundig en klantgericht gewerkt met inachtneming van de maatregelen m.b.t. afstand en hygiëne. In de winkel grote keus aan materialen van mooie kwaliteit. Vriendelijke monteurs die netjes en vlot de gordijnen hebben opgehangen en de Luxaflex Duette hebben gemonteerd. Een paar gordijnen bleken te lang. Geen punt. Binnen een week werden die weer opgehaald, in het naaiatelier keurig op maat gemaakt en nog dezelfde dag werden de gordijnen teruggehangen. Er wordt door Smit Wonen in Sfeer oplossingsgericht gewerkt waarbij service hoog in het vaandel staat, ondanks drukte en coronaperikelen. Ik vond het personeel van Smit Wonen in Sfeer zeer klantvriendelijk en ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en diensten.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Wij hebben een nieuw product van Luxaflex besteld.

We hebben ons door Smit Wonen en Sfeer laten informeren over nieuwe Luxaflex zonwering voor de nieuwe woning. Het product is besteld maar de ophanging bleek niet goed te zijn in de situatie van onze slaapkamer. Het ophangsysteem van Luxaflex hield onvoldoende rekening met een muurbevestiging. Smit heeft zich enorm ingezet om tot een oplossing te komen die ons goed bevalt.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? terugkoppeling fabrikant/leverancier bij nieuwe producten.

Mijn ervaring was in één woord perfect

Mijn ervaring met Smit wonen Was echt perfect goed advies en de Levering en het maken was echt top Aardige mannen en een goede afwerking en nacontrole in één woord Top mannen zijn erg blij met alles

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Kan niet beter

Een heel klant- en mensgericht bedrijf

Alle medewerkers zijn professioneel, denken mee en zijn bereid "iets extra's" te doen als dat nodig is. We waren verrast door de ontvangst, klantgerichtheid en enthousiasme. We zijn erg blij met de interieuradviezen van Danielle en de vakkundigheid van Hans, Joris en Rene. Dit heeft een ontzettend mooi resultaat opgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Mocht ons nog iets te binnen schieten dan laten we dat weten.

Vakkundig gedaan tegen een goede prijs

Keurig werk geleverd. Zeer tevreden.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Heel fijn dat er nog vakmensen zijn die dit voor je doen!

Gewoon, fijn, goedhangende gordijnen!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Vertrouwd adres voor woning interieur

Goed advies in de winkel en vakmanschap in de uitvoering.

Soepel

Goed advies en lekker soepeltjes allemaal!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Goede service, flexibiliteit en de vloer is prachtig, Dank!

Goede service, flexibiliteit en de vloer is prachtig, Dank!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Fantastische shutters geplaatst in de keuken!

Prima overleg en fijne mensen om zaken mee te doen.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Fijne winkel, vriendelijk personeel.

Vriendelijke mensen die goed meedenken bij het totaal plaatje. Het is wat prijziger, maar de kwaliteit en de service zijn dan ook een stuk beter.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Goed advies en snel geplaatst

Wij zijn al jaren klant van Smit Wonen in Sfeer. Onlangs hebben we naar volle tevredenheid horren en een deurmat laten plaatsen. Na advies in de winkel al snel een offerte ontvangen en een datum waarop ze geplaatst konden worden. Fijn dat een medewerker zelf komt inmeten waardoor dit eigenlijk altijd goed gaat.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Communicatie per mail

Goede service en zeer goede en vriendelijke monteur

Al meerdere keren goede ervaringen met Smit. Zowel in de winkel als de monteurs. Enige kleine minpuntje, is de levertijd. Maar de vraag is in hoeverre Smit hier iets aan kan veranderen en/of dit sneller is bij andere partijen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Levertijd :)

Prettig advies en vakmanschap

Onze keuken is erg opgeknapt door nieuwe vloerbedekking.

Prima zaak

Vakkundig advies en sympathieke benadering tegenover de klant.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.