Van advies tot uitvoering was alles perfect

De stoffering van onze woning liep op rolletjes. We kregen uitstekend advies en zijn enthousiast over het resultaat. Zo getuigt de manier waarop onze trap is bekleed van ouderwets vakmanschap.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Ik zou het zo gauw niet weten.

Prima kwaliteit, keurig geplaatst!

Zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Vakkundig, klantgericht, meedenkend en uiterst plezierig

De firma Smit heeft onze totaal gerenoveerde woning ingericht met een PVC-vloer, gordijnen, duettes en deurmatten. Een grote klus, die naar onze volle tevredenheid is uitgevoerd, zoals we al eerder gewend waren. Joris en zijn vaste medewerkers zijn uiterst plezierige en deskundige vakmensen. Ze zijn ook zeer service- en klantgericht.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Houden zo!

Goed advies & uitstekende service

Allereerst: Personeel is vriendelijk en klantgericht. In de zaak velours gordijnen bekeken en uiteindelijk besteld. Zijn thuis komen inmeten en kregen achteraf een duidelijke en nette offerte. De levering zou door vakanties bij de leverancier iets langer duren dan normaal dit was voor ons geen punt. De gordijnen zijn na levering opgehangen en de plooien zijn extra gestoomd. De gordijnen hangen er mooi bij en geven een warme uitstraling.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Zou het niet weten

Vakmanschap

Ons marmoleum laten vervangen. Verwijderen, egaliseren en nieuw marmoleum gelegd. Zeer vakkundig, klantvriendelijk, aardig en een mooi resultaat. Wij zijn zeer tevreden!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Goed en stipt uitgevoerd werd

Goede ervaring van zowel planning, voorbespreking en uitvoering

Helemaal tevreden

Eerder al de PVC vloer laten leggen met grote tevredenheid. Nu waren beide trappen in huis aan de beurt. Levertijd duurde even maar met hoog tempo en kundigheid op de dag zelf gelegd. We zijn dik tevreden. Hartelijk dank!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Snelle aktie en goede service!

Vakwerk

Wij zijn heel blij met inze pistache-traploper. We zijn goed geholpen in de winkel en daarna. De loper is mooi binnen iets meer dan een werkdag gelegd.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Mijn ervaring is uitstekend!

Vriendelijke, deskundige medewerkers. Zeer tevreden over het advies, de levering van de bestelde gordijnen en de montage ervan. Een aanrader voor iedereen die mooie spullen zoekt voor de aankleding van je woning.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Alle geleverde producten in 1 keer goed.

In de winkel goed advies en vriendelijk geholpen. Verder is alles heel precies, goed opgemeten en deskundig gemonteerd.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zoals vanouds. Vriendelijk en gordijnen en rails keurig geplaatst.

Van A tot Z goed!

Van het opmeten tot het naar huis meenemen van de stalen om de juiste stof en kleur te kiezen, alles was goed geregeld. Vlotte communicatie en alles conform afspraak bezorgd en opgehangen. Aanrader!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Erg fijn en betrouwbaar bedrijf!

Al eerder waren wij klant bij Smit wonen. Dat was ons uitstekend bevallen dus hebben wij nu weer gebruik gemaakt van hun diensten. Goed advies gekregen in de winkel. Daarna netjes thuis opmeten voor de luxaflex. De levering was vlot en het ophangen van de luxaflex werd door nog echte professionals gedaan.

Ontzettend fijn bedrijf!

Voor de 3e keer de vloeren op twee verdiepingen, de trapbekleding en Luxaflex badkamer laten vervangen. Ook dit keer weer enorm tevreden, ziet er weer schitterend uit.

uitstekend

keurig geinstalleerd! Alles volgens afspraak!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? nergens

Uitstekende service en after sales

Serieuze, professionele vakmensen met oog voor detail en netheid. Wendbaar en creatief bij (door ons veroorzaakte) problemen in de planning. Wij hebben ook door interieurstyliste Danielle van der Laan, vanwege uiteenlopende smaken tussen partner en mijzelf, een interieuradvies laten opstellen. Dat werd in de winkel gepresenteerd en was voor ons beiden direct een match. Knap, als je twee mensen met verschillende stijlen vol overtuiging ja kunt laten zeggen tegen je uitgewerkte interieurplan. Veel dank!

Alles prima

Wederom alles prima: goed geholpen in de winkel, goed opgemeten en snel & efficiënt gemonteerd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Je wensen worden gehoord, ouderwetse service en de “klant” is hier nog steeds koning.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Blijven bestaan en misschien volgende keer een tikkie…

Prima bedrijf met goede service

De communicatie met Smit verliep uitstekend. Ook op locatie werkten ze prima. Alles werd na het werk door hen opgeruimd. Extra klusjes zijn goed afgewerkt.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Goede begeleiding bij aankoop, keurige montage, vriendelijke medewerkers, prima prijzen. Aanbevolen!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

We are satisfied with your service and delivery

Price is relatively higher than other shops but we trust your quality and professionalism. The result turns out to be good!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Alle wensen conform afspraken nageleefd

Wij hadden een vrij uitgebreid pakket aan veranderingen voor ons huis, PVC op 2 verdiepingen, tapijt, raamdecoratie voor diverse ramen, behang (inclusief aanbrengen). Verschillende malen langs geweest voor maat opnemen, nooit een bezwaar. Goed meegedacht wat kan en wat niet. Zeer nette vaklui die alles hebben aangebracht. TOP.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Blij met het eindresultaat!

We zijn zeer blij met de geleverde vloer! Vakmanschap in combinatie met prettige communicatie en goed advies. Daarnaast hebben we de flexibiliteit van Smit gewaardeerd. Toen bleek dat de vloer pas later gelegd kan worden, dacht Smit proactief mee! Wij komen zeker terug.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Vanaf het maken van een keuze tot en met de levering is er goed meegedacht. Ik ben daarom ook zeer tevreden met het eindresultaat.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.