Plezierig, klantvriendelijk, deskundig.

Smit is deskundig en klantvriendelijk. Belangrijk vind ik dat afspraken voor het opmeten en voor het monteren nauwkeurig worden nagekomen. De geleverde producten stemmen tot tevredenheid. De levering nam nogal wat tijd maar dat was volgens afspraak akkoord.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Snellere levering zou en pluspunt kunnen zijn. Maar in de huidige situatie had ik volkomen begrip voor de langere levertijd.

geweldige service: dit bedrijf is een aanrader

Heel blij met de mooie gordijnen en zonwering. Alles is ook vakkundig opgehangen. Uitstekende service.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Vriendelijk, deskundig en goede service

Ik kreeg goed en deskundig advies en alle tijd om te beslissen. Er ging even iets mis met de gordijnen maar dit werd zeer adequaat en snel opgelost. Erg klantgericht en goede service. En heel vriendelijk personeel. Kortom: aanrader.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

netjes, vriendelijk en deskundig geholpen.

mijn ervaring is positief!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Prima levering en goede communicatie

Onze plissé zonwering is ondanks de belemmeringen door Covid19 tijdig geleverd.

Mooie kwaliteit, prima service

Wederom uitstekende ervaring

Prettig en vakkundig

Fijne zaak met zeer vriendelijke medewerkers en goede producten

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Misschien snellere levering maar weet niet hoe Corona dit beïnvloed heeft

Prima geholpen!

Goed geholpen bij de keuze van duetten. Montage ook prima.

Uitstekende service

Zeer prettige hulp zowel in de winkel als in huis. Deskundige assistentie

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? nadelen van de vloer aangeven

Top service, top kwaliteit

Vanaf het eerste bezoek aan Smit Wonen hadden we het gevoel dat we gingen vinden waar we naar op zoek waren. En dat klopte volledig. We kregen vriendelijke en kundige begeleiding bij onze keuzes van Joris en zijn collega's, waarbij het erom ging dat onze uitdaging werd opgelost en het er totaal niet om ging dat wij veel en dure zaken zouden kopen. Onze ramen zijn voorzien van prima produkten, en toen er iets onverhoopt misging, was er warme coulance vanuit de garantie-service. Wij zijn erg tevreden!!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Meer adverteren, want jullie mogen zeker verder bekend worden.

Geweldige service en kwaliteit

Geweldige service !

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Van begin tot het eind: uitstekend!

Gedurende alle stadia die we doorliepen om via Smit Interieur Leiden passende raambekleding voor ons in aanbouw(!) zijnde apartement te kiezen, waren we helemaal tevreden over hun aanpak. Dat geldt voor de prijs, voor de levertijd, de kwalieit van het geleverde én last but not least, voor de mensen met wie we te maken kregen. Allemaal aardige professionals. Kortom, deze zaak is een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Gewoon zo doorgaan.

Zeer tevreden met waanzinnig resultaat

Wij hebben een pvc vloer laten leggen en de trappen laten bekleden met geweven pvc. Super blij met het resultaat! Er is heel netjes gewerkt en ondanks een paar kleine tegenslagen (niet genoeg materiaal en verkeerd kleur geleverd voor vloer bovenverdieping) was alles op tijd klaar! Bedankt voor het geleverde werk!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

vakkundig, netjes, geduldig en precies volgens afspraak

Joris en zijn mensen hebben bij ons een Rolhor en een plisséhordeur geplaatst. Na goede advisering zijn we tot een keuze gekomen. Vervolgens is er eerst ingemeten en vervolgens volgens afspraak geplaatst. De firma Smit doet precies wat je van een goed familiebedrijf verwacht: heel professioneel, erg netjes en alles in een relaxte sfeer. Je krijgt echt waar (en service) voor je geld!

super

Er is netjes gewerkt en het resultaat is super

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? zo door blijven gaan

Prima familiebedrijf met goede service en vriendelijke mensen!

Dit maal voor in between nieuwe gordijnen, we werken al jaren met dit betrouwbare Leidse familiebedrijf, zeer tevreden klanten!

Persoonlijk, vriendelijk en professioneel

Het hele traject van advisering via opmeten tot ophangen is professioneel en zeer prettig verlopen. Ook toen bij het ophangen bleek dat de firma Luxaflex niet helemaal geleverd had wat was besteld, is dat heel snel en correct hersteld. Zeer aan te bevelen !

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Ik zou het werkelijk niet kunnen zeggen

Wij hebben door Smit wonen in sfeer de trap laten stofferen,zijn zeer tevreden over de service en het resultaat. Met vriendelijke groet, Duncan

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Deskundig, zorgvuldig en prettig in hhet contact.

Goed geadviseerd, de jaloezieën en hordeur Zijn zeer fraai van uiterlijk en functioneren prima en passen perfect. De wachttijd op plaatsing was erg lang, maar dat kwam, zo konik begrijpen, door de overstelpende hoeveelheid werk tijdens de Coronalockdown toen veel mensen tegelijk hun huis gingen opknappen. Maar het uiteindelijk resultaat was het wachten waard.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Zou ik niet weten, misschien tijdelijk meer personeel voor plaatsing, maar dan niet ten koste van de deskundigheid, dus dat zal niet zo eenvoudig te realiseren zijn

Tevreden

We zijn zeer tevreden over de heer Smit en de monteur die de horren bij ons thuis netjes heeft geplaatst. Tijdens ons eerste bezoek in de winkel vonden wij de info en uitleg over het product wat minder. Wel jammer dat we zelf moesten bellen hoe laat de monteur langs zou komen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Wij hadden de eerste keer in de winkel meer klantgerichtheid verwacht m.b.t. het door ons beoogde product.

Professioneel

Smit Wonen heeft ons uiterst kundig en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van raamdecoratie voor onze gehele nieuwe woning. Zowel op locatie als in de winkel is de communicatie vriendelijk en professioneel. Het leveren en plaatsen van de raamdecoratie verliep op tijd en uitermate vriendelijk. We zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

helemaal tevreden over het product, de levering en plaatsing

correct en vakkundig

Fijn en deskundig geholpen door Smit Wonen

We hebben de raambekleding van ons nieuwe huis geheel laten verzorgen door Smit Wonen. Daarbij werden we prettig en deskundig geholpen. We zijn heel blij met het resultaat.

Heel fijne hor

Snel , deskundig en heel vriendelijk. Heb al oude ervaringen met dit goede bedrijf

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Niets, helemaal goed

Prachtige gordijnen en rolgordijnen. Goede service en creatieve monteurs.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.