Snel, duidelijk, behulpzaam, vakbekwaam, vriendelijk.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Niet

Afspraken worden nagekomen

Ik heb al een aantal keren zonwering e. d. bij Smit gekocht. Er wordt snel een afspraak gemaakt om op te meten, duidelijke offerte al na een paar dagen en er wordt goed meegedacht. Werkzaamheden worden keurig uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Deskundig bedrijf met aardige medewerkers.

Drie jaar geleden al Luxaflex Duettes aangeschaft voor ons nieuwbouwhuis. Na 2,5 jaar lieten de duettes los. Dit gemeld bij Smit en zij hebben deze klacht keurig opgepakt en behandeld. Luxaflex heeft nieuwe Duettes geleverd (ze hebben ze zelfs allemaal vervangen) en deze zijn door Smit keurig opgehangen. Ze hebben ons de hele tijd keurig op de hoogte gehouden en zijn al hun afspraken nagekomen. Erg prettig!

Klantgericht

Alle medewerkers van Smit Wonen hebben 1 doel: klantgericht werken. Ze zijn deskundig, professioneel, flexibel, oplossingsgericht en bovenal leuke mensen om mee samen te werken. Of het nu in de winkel is, of als ze bezig zijn op locatie: de klant staat voorop. Daarmee wordt voor ons het verschil gemaakt en komen we elke keer weer terug!

Reuze tevreden

Ik ben reuze tevreden met het bedrijf. Ook al eerdere diensten via Smit gedaan. Zoals vloerbedekking, diverse raambekleding.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Ga zo door

Zoals van ouds

Vriendelijke, doortastende, precieze medewerkers

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Uitstekende service, flexibel, goed meegedacht.

Fantastische ervaring gehad bij Smits. Vanaf dag 1 goed advies gekregen. Medewerkers nemen er goed de tijd voor, ook al hebben we vaak van stof/kleur gewisseld. Ook heel flexibel in de nodige aanpassingen. Gordijnen zijn keurig opgehangen. Was zelf niet thuis tijdens het ophangen, maar de medewerkers hebben alles netjes opgehangen en keurig achtergelaten. Aanrader!

Smit levert vakwerk!

Smit Wonen heeft ons goed geadviseerd en meegedacht over de verschillende mogelijkheden qua raambekleding. Tot twee keer toe stalen meegekregen om thuis te zien wat goed werkt. Prima service, ook bij het opmeten en na enkele weken het ophangen.

Goede service en advies

Fijn geholpen in de winkel. Ook het probleem dat de horren in eerste instantie niet geplaatst konden worden werd verholpen door een ander systeem te plaatsen. Heel tevreden over het resultaat en de service!

De klant is koning!

Snel een afspraak. Gaan in op de levering wensen van de klant. Komen op tijd. Prima montage en leuke gesprekken.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? prima zo meedenken en creatief zijn en blijven

Deskundig advies en levering volgens afspraak

Fijn dat er in de winkel echt de tijd genomen wordt om te komen tot de juiste keuze. We zijn erg blij met de visgraat bekleding van de trap, toch net even anders en misschien niet iets waar we in eerste instantie zelf voor gekozen hadden.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Klantgericht en kwaliteit voor een redelijkePrijs

Gordijnen en hordeur laten plaatsen. Net als eerdere keren zijn de gordijnen prima. De hordeur paste niet helemaal goed. Speciaal teruggekomen om het op te lossen. Niet perfect gelukt, maar naar tevredenheid.

Boven mijn verwachting!

Super tevreden over de service. Van meting tot aan de montage. Goed geadviseerd en meegedacht over verschillende mogelijkheden. Montage ging vlot en alles was opgeruimd en netjes achtergelaten. Wat wil je nog meer! 😉 Nogmaals bedankt 👍

Superservice

Een hele kleine opdracht dit keer. Maar weer zo voorkomend behandeld: ik werd goed geinformeerd over de voortgang van de bestelling, goed afgestemd over de datum van levering. En de mannen van Hans (zal ik maar zeggen) zou ik zo de sleutels van mijn huis geven; zo netjes wordt er gewerkt

Geweldige service

Klanttevredenheid staat centraal bij Smit zowel bij het uitzoeken van de materialen en de levering. Zelfs als er onvolkomenheid is wordt het uitstekend opgelost. Vakmanschap en kennis is duidelijk zichtbaar.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Aanvang ging wat rommelig

Uitstekende dienstverlening en producten!

Ik koop graag bij lokale ondernemers en ook dit keer bleek dit uitstekend uit te pakken. Hr Smit senior heeft erg met mij meegedacht en is diverse keren langs geweest met stalen. Het installeren was snel gebeurd, en ik ben super blij met mijn prachtige houten jaloezieen! Ook zijn de producten van Smit Interieur goed betaalbaar. Een aanrader!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Fijne service. Fijn meedenken. Komen afspraken na.

Fijn meedenken en afspraken nakomen en proberen nog behanger te regelen voor ons. Fijn dat het nog voor onze verhuizing geregeld was dat alles opgehangen was.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Beste oplossing voor onze situatie geadviseerd en perfect uitgevoerd.

Beste oplossing voor onze situatie geadviseerd en perfect uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Prima advies, goede en snelle montage

Eén van de luxaflexen zat van boven niet helemaal recht. Ervaren monteur beet zich er op stuk, bedacht later hoe het had gemoeten en stond meteen weer voor de deur om het euvel te verhelpen.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Zou het niet weten

Prima vaklui!

Zowel in de zaak bij het uitzoeken en het advies, bij ons thuis het opmeten en daar advies en het leggen van de pvc vloer: vriendelijk, deskundig, gewoon prima! Tot twee maal toe is zelfs een prijsaanpassing in ons voordeel toegepast, omdat de werkzaamheden anders en makkelijker bleken te zijn.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Geen idee!

Hopelijk tot binnenkort weer!

Materialen zijn uitstekend en precies op maat. Goed en zorgvuldig gemonteerd. Duidelijke uitleg. Alle afval (papier, plastic, vorige gordijnen) worden meegenomen en afgevoerd. Erg tevreden met het resultaat!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Service is vanzelfsprekend bij SMIT, de medewerkers vaklieden.

We geven zelden een review; voor SMIT maken wij met plezier een uitzondering. We zijn al generaties klant van SMIT. Steeds komen wij terug bij SMIT vanwege de service, de prijs/kwaliteit, de vriendelijke sfeer, de vakkundige medewerkers. En: afspraak = afspraak. Voor deze wervende woorden worden wij niet betaald en krijgen wij geen korting.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Klassieke muziek tijdens de uitvoering van de werkzaamheden

Vriendelijke, professionele mensen

Mooie visgraat pvc vloer gelegd, tevens 2 trappen bekleed met pvc. Alles ziet er keurig uit. Altijd op afgesproken tijd aanwezig. Met 32 graden werd er nog steeds hard doorgewerkt. Toppers

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

fijne service, personeel is erg vriendelijk.

Super vriendelijk geholpen, goed advies gekregen voor mijn aankoop en netjes opgehangen, ik ben erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Veel keuze in stoffen en zeer klantvriendelijk

In de zaak kregen we goed advies en het aantal stoffen op zicht was groot en divers. Het inmeten en ophangen gebeurde snel en professioneel. Het contact was steeds zeer vriendelijk en aangenaam.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.