Zeer goede services

Bijzondere service. Ik woon in Schiedam en de heer Muller is mijn klok wezen halen en heeft hem prima gemaakt weer naar Schiedam terug gebracht. Fantastisch. De klok slaat weer en loop weer als vroeger. Prima aan te raden.

Betrokken, bekwaam en bescheiden

Onze Wempe scheepsklok was al tweemaal terug geweest naar de leverancier en nog steeds bleef hij om onverklaarbare reden stilstaan. Via internet kwamen we op het spoor van Alex. De eerste uitdaging voor hem was de klok open te krijgen want de leverancier hield graag geheim hoe dit moest. Het is Alex gelukt de klok te openen en weer aan de gang te krijgen. Toen we hem in onze boot installeerden bleek dat de secondenwijzer af en toe haperde en de klok bleef weer stilstaan. Weer terug met de klok naar Alex die toen de klok onder alle hoeken getest heeft. Pas toen hij er zeker van was dat het probleem nu echt verholpen was mochten we de klok weer meenemen. Je kon duidelijk merken dat het zijn eer te na was om deze klok niet 100% werkend te krijgen. We zijn erg blij dat de klok weer goed functioneert, want we hadden de hoop al bijna opgegeven. Alex was ook nog erg bescheiden met zijn factuur.

Zeer tevreden!

Klok met emotionele waarde die met liefde en kunde weer werkend is gemaakt, bovendien is Alex op zoek gegaan naar speciaal glas om in het deurtje te zetten.. tijdje later belde hij dat hij het gevonden had, kwam speciaal naar ons huis om het glas te vervangen. Wat een topservice, heel blij mee!

• Nazorg en garantie

Prima uitleg en geleverd werk.

Na het eerste telefonisch contact konden we onze klok brengen. Meteen werd een en ander uitgelegd. Later in de week kwam er een duidelijke specificatie van de werkzaamheden met de reparatiekosten erbij. Na een maand of 3 was de klok klaar, met een nieuw vadertje tijd erop en had Alex zelfs de schilder van de wijzerplaat weten te achterhalen. Tevens werden nogmaals de werkzaamheden toegelicht en kregen we tips voor het gebruik en onderhoud. Al met al zeer tevreden.

• Nazorg en garantie

Uw klok in goede handen!

Met moeite heb ik de klok bij Alex achter gelaten na een vervelende ervaring bij een bekende restaurateur in Voorburg. Maar dit liep wel heel anders. De klok is heel goed onder handen genomen en het uurwerk is heel grondig gerepareerd. Het is te merken dat er met respect en zorgvuldigheid gewerkt wordt. Het werd wat duurder, maar dat is heel duidelijk uitgelegd en eerst is om toestemming gevraagd. We hebben de klok nu terug en hij loopt prima. Een goed adres!

• Nazorg en garantie

de heer Alex Muller komt plezierig en deskundig over !

Mijn Carriage klokje is vakkundig gerepareerd en schoongemaakt. Het is weer prachtig om naar te kijken en functioneert weer uitstekend. Ook de service was plezierig en prima in orde.

Vakkundige reparatie!

Wij zijn weer helemaal happy met onze antieke klok. Door een uitstekende reparatie loopt de klok weer geweldig! Alex hartelijk dank voor je vakkundige inzet. Gerard & Petra van Wijk - Papendrecht.

snelle service .goed advies

had een onderdeeltje voor een klok nodig . na wat passen en praten kwamen we eruit . binnen 24 uur in huis... .factuur... betalen.. en verzenden ,toppie hoor

• Nazorg en garantie

Helemaal zoals ik het zou willen.

Gemakkelijk contact gemaakt. Afspraken nagekomen. Klokken gemaakt en keurig gepoetst teruggekregen. Voortreffelijk dus. Met vriendelijke groeten.

• Nazorg en garantie

Alle werkzaamheden vriendelijk en tot tevredenheid uitgevoerd.

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Deskundigheid en vakmanschap zijn uitstekend.

• Nazorg en garantie

Onze oude comtoise klok (erfstuk van mijn vader) loopt weer als een zonnetje

De reparatie duurde enkele maanden, maar dan heb je ook iets. De haan op de kam van de comtoise klok lacht ons toe. Enkel nog even afwachten tot hij wat ouder wordt en minder glimt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk ondernemer en zeer kundig.

Onze ervaring is uitstekend. Heb inmiddels 5 klokken bij de heer Muller laten onderhouden. Komt afspraken na.

• Nazorg en garantie

Alex Muller is vakkundig, betrouwbaar en betaalbaar

Wij hadden (hebben nu nog steeds) een Warmink klok, welke ca. 40 jaar oud is. Door roken in het verleden waren de verzilverde wijzerplaat en alle andere onderdelen aangeslagen. Heb een aantal jaren geleden zelf de cijferring gepoetst. Het resultaat was dus niet meer aan te zien, het koper kwam er doorheen en gaf zo allemaal vlekken te zien. Dit was een klok geworden om je voor te schamen, maar omdat we hem al zo lang hebben, blijft het toch onze klok. De gewichten en kettingen waren ook aangeslagen, maar gelukkig niet gepoetst. Jaren nog gezocht naar nieuwe cijferring, maar was er niet meer, Warmink bestond niet meer. Totdat we een bezoek brachten aan PKC in Papendrecht en daar was een nieuwe buitenklok opgehangen van en door Alex Muller. Er stond voor reparatie en ook restauratie op. Maar eens een mailtje gestuurd met de foto van de klok naar Alex Muller en gevraagd, of hij er mogelijkheden in zag om de klok weer een beetje in de goede staat te brengen. Hij gaf een richtprijs op, waar wij mee akkoord konden gaan. De klok naar Papendrecht gebracht en dhr. Muller hoopte met enkele weken de klus wel te kunnen klaren. Na ca. 10 dagen kregen wij een telefoontje, de klok is klaar. Op naar Papendrecht, want je bent toch heel benieuwd. Daar hing ,,onze'' klok, alsof hij zo uit de winkel was gekomen, zo mooi. De cijferring was opnieuw verzilverd en voorzien van een blanke beschermlaag, net als de gewichten en ook de kettingen, wat mooi. De slinger was ook geheel onder handen genomen, er zaten wat ouderdomsvlekken in, maar daar was nu niets meer van te zien. Zelfs het (zwarte) hout was in de was gezet. Wij hebben weer een prachtige klok aan de muur hangen door het perfecte werk van dhr. Alex Muller. We hebben een foto VOOR en NA beschikbaar als u het wilt zien en kunnen deze per mail verzenden. Zo tevreden zijn we.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst en goede service

Uitstekende kennis van repareren. Er wordt overal naar gekeken en vervangen indien het nodig is. Meneer is erg kundig en neemt de tijd om je alles uit te leggen wat hij gaat doen. Wij zijn erg tevreden. Onze klok loopt nog steeds. Zelfs de kettingen waren mooi schoon gemaakt. De prijs die we moesten betalen bleef ook dezelfde prijs als bij afspraak reparatie.

• Nazorg en garantie

Goede communicatie, en vakmanschap !

Via collega Emmy had ik al eerder begrepen dat jij, Alex een prima vakman bent op klokkengebied. Toen dan ook je partner Adinda de collega werd die mij opvolgde, waren de lijntjes kort en afspraken duidelijk. En wist ik de klok van mijn moeder, met de herinneringen die daarbij horen, in goede handen! Intussen staat hij weer gezellig op ons dressoir de tijd weg te tikken. Dank je wel Alex!!!

Goed vakmanschap

Twee klokken tot volle tevredenheid laten repareren.

• Nazorg en garantie

De heer Muller is een deskundig en eerlijke dienstverlener. Hij verstaat zijn vak en geeft goede uitleg over wat zijn dienstverlening behelst.

• Nazorg en garantie

Een uitgesproken vakman, met recht een meester uurwerkmaker

Twee jaar geleden heeft Alex Muller het uurwerk en de wijzerplaat van mijn Amsterdams staand horloge uit het begin van de achttiende eeuw fantastisch gerestaureerd. De klok loopt sindsdien bijna op de seconde gelijk en de uitstraling van de opnieuw verzilverde wijzerplaat is bijna koninklijk. Zo'n zelfde restauratie paste hij ruim een jaar later toe bij een Zaanlander uit 1735. Ook dat uurwerk kwam in een geweldige staat terug uit het restauratie-atelier van Alex Muller en is een pronkstuk aan de muur. Indrukwekkend werk van een nog echte rijksuurwerkmaker

• Nazorg en garantie

Deskundige vakman waar je als klant keurig wordt geholpen, zonder poespas.

Ter reparatie gebracht: een niet meer lopende pendule van ong. 1920. Alex bekeek hem direct en kon zo al enkele mankementen benoemen. Hij heeft vooraf prijsschatting gegeven en de reparatie uitgevoerd. Daarna heeft hij de klok nog 2 weken bij hem laten lopen om er zeker van te zijn dat hij weer 100% zou zijn. De pendule staat inmiddels weer op z'n plek en loopt weer als een zonnetje!

Duidelijk en goede afspraken

Goed bereikbaar,met eigen vervoer en gratis parkeren. Duidelijke prijs afspraak en levertijd. Over service en nazorg kan ik nog niet oordelen omdat de klok pas 24 uur bij mij terug is,hij loopt in ieder geval wel goed.

Een fantastische vakman

Ten eerste een zeer goede vakman. Ik heb reeds meerdere klokken in reparatie gehad, waarvan één door andere klokkenmakers opgegeven was. Deze is geweldig hersteld en loopt weer als vanouds. Ook een oud zakhorloge van mijn opa loopt weer geweldig. Ik wil het eind wel rijden voor een goede vakman.

• Nazorg en garantie

Onze klok is mooi gerestaureerd en doet het weer uitstekend!

Bij Alex Muller is de klok in goede handen, deskundige en professionele benadering.