Prima behandeling en reparatie

Heel fijn gesprek voor de.reparatie van de klok

• Nazorg en garantie

Alex is iemand die goed op de hoogte is van het uurwerk. Hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven over het probleem. De klok is naar tevredenheid gerepareerd. Zowel het mail verkeer als persoonlijk is zeer correct.

Een vakman

Goede en heldere communicatie. Wat niet of slechts tegen hoge kosten te repareren is wordt duidelijk voor aanvang werkzaamheden besproken. het is een Klokkenreparateur van beroep, niet een hobbyist die iets leuks doet, nee, een vakman.

Tot nu toe de beste!

Spontaan via internet kwam ik op de website en heb toen een bericht gestuurd. Kort daarna kreeg ik al een reactie en na nog een vraag vanuit mijn kant werd ik keurig netjes gebeld. Op dezelfde zaterdagmiddag mijn klok opgestuurd. De maandag erna kreeg ik al een bericht dat hij klaar was. En nu 2 dagen erna tikt mijn klok weer als van ouds aan de muur. Dit heb ik vele jaren moeten missen. M.a.w. ik ben snel, netjes en vriendelijk geholpen. Ik kom hier zeker weer terug. Een zeer tevreden klant.

• Nazorg en garantie

Zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Recent 2 klokken ter reparatie aangeboden. Vooraf is goed doorgesproken wat de werkzaamheden zou inhouden en wat het zou kosten. Tevens werden alternatieven aangeboden. De reperaties zijn vakkundig uitgevoerd, afspraken over aflevering zijn stipt nagekomen. Ik ben zeer tevreden!

Klok perfect gerepareerd

Zaandes klok gerepareerd en schoon gemaakt. Perfect gedaan. Ook goed communicatie en klant vriendelijk.

Zeer goede vakman!

Door een gezamenlijke kennis ben ik terecht gekomen bij Alex. Al ettelijke keren had ik mijn horloges laten repareren bij hem. Altijd naar volle tevredenheid. Nu hadden mijn (heel oude) ouders een Friese staartklok die kapot was en heb ik Alex benaderd. Na contact hierover is hij bij mijn ouders langsgegaan en heeft de klok meegenomen ter reparatie. Ook toen hij deze had gerepareerd, heeft hij de klok weer teruggebracht en wat waren mijn ouders blij. Alex had ook nog het geduld opgebracht om naar het hele verhaal over de herkomst van de klok te luisteren. Naast dat ik hem een enorm goed vakman vind, is hij ook een mooi mens. Mijn vader is vijf weken later overleden. Ik blijf Alex eeuwig dankbaar.

• Nazorg en garantie

Eindelijk weer een kenner van antieke klokken gevonden.

Wij hebben twee antieke klokken bij Alex voor reparatie aangeboden. Die zijn zeer zorgvuldig gerepareerd. Beide klokken lopen als nooit tevoren. Hij bood zelfs de service om ze thuis te komen plaatsen. Gisteren hadden wij weer een probleem ook dat supersnel voor ons opgelost. De klok loopt weer fantastisch. Wij hoeven niet meer na te denken waar we onze klokken laten repareren of schoonmaken.

• Nazorg en garantie

Altijd goed en efficiënt geholpen!

Ouderwetse vakman die altijd voor je klaar staat. Erkend billijke prijzen. Aanrader!

Vakwerk

Bij de reparatie van een Friese Staartklok zijn we zeer vakkundig voorgelicht en geholpen door Alex Muller. Een 'ouderwetse' vakman met liefde voor zijn vak.

• Nazorg en garantie

Uistekend geholpen, vakman op en top.

Via een erfenis gekregen klok (pendule) was helemaal kapot. Ik ben bij zeer erkende klokkenzaken geweest maar kreeg de reactie dat de klok niet gerepareerd kon worden. Via Google ben ik bij Alex Muller terecht gekomen. Hij heeft de klok met losse onderdelen bekeken en volgens hem was hij prima te repareren. Kreeg direct te horen wat het ging kosten en is ook voor die prijs perfect gerepareerd. Top!

Topreparateur

Dit is echt een topreparateur, oude fabrieksklok gebracht omdat het uurwerk vastliep. In "no time" gerepareerd (tussendoor) voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader.

• Nazorg en garantie

Degelijk, zeer goed geïnformeerd, uurwerk goed gerestaureerd

Door gedetailleerde foto's van de twee uurwerken op te sturen naar 4 klokkenmakers die op hun website aangaven antieke klokken te kunnen restaureren, werd het kaf van het koren gescheiden. Helaas konden twee van de drie maar weinig over de uurwerken en de aard en omvang van de restauraties vertellen en bij één werden geen mededelingen gedaan, ik moest langskomen. Dat was hier heel anders. Ik werd teruggebled met een gedetailleerde beschrijving van één van de klokken waarvan vroeger in mijn familie gezegd werd dat het een Friese kortstaart was. Dit was volgens de bellere een imitatie uit het Zwarte woud met houten uurwerkplaten, zoals in het Zwarte Woud in die tijd te doen gebruikelijk was. Er volgde een discussie over de vraag of je 100 jaar een imitatie klok zou moeten restaureren tot de oorspronkelijke imitatie. De andere wel waardevolle klok werd gerestaureerd voor hetzelfde bedrag waarvoor 18 jaar geleden een restaurateur in Amsterdam het wilde doen, maar met enkele extra's zoals het vervangen van een verkeerd gerepareerd tandwiel. Bij deze beslissing werd ik gebeld om de zin hiervan toe te lichten om tot een weloverwogen beslissing e komen ook dat te vervangen.

.......

Lieve Mensen, Ik ben Mary en ben in het bezit van twee mooie oude klokken. En daar mankeert wel eens wat aan. Dan is daar meneer Alex, en dan is alles weer in orde. De man heeft gouden handjes. Mijn dank is groot. Mary

• Nazorg en garantie

Alex biedt een uitstekende service gepaard met vakmanschap tegen een schappelijk tarief.

Alex geeft duidelijke informatie over de klokken (in mijn geval) en belooft geen zaken die hij niet waar kan maken. Een aangename ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Ik kan maar een minpuntje opnoemen en dat ik het jammer vindt dat hij niet in Vlaardingen gevestigd is. Papendrecht is gelukkig niet ver. Een klok heeft vaak emotionele waarde en ik had zeker het gevoel dat deze in goede handen is en de behandeling krijgt die het verdient. Zal zeker in de toekomst weer gebruik maken van zijn diensten. John van Veen (Vlaardingen)

• Nazorg en garantie N.v.t.

Een hele kundige en hartelijke klokkenmaker. Altijd bereid om te helpen.

Al jaren geleden kocht ik van Alex een antieke klok. Deze tikt en ‘belt’ naar zijn en mijn hartelust. En als er iets hapert, door een stommiteit van mij, lost Alex het op. Kundig, hartelijk en voor een zeer redelijke prijs. Ik zou mij geen andere klokkenmaker wensen. Alberdine Metz, Gouda.

Heldere en onderzoekende blik

Alex stelt direct de goede vragen en doet serieus onderzoek naar de mogelijke oorzaak. We werden keurig op de hoogte gehouden. Reparatie werd goed en tegen de van te voren ingeschatte prijs uitgevoerd

Vakkundig en meedenkend

Snelle reparatie van meedenkende en sympathieke Alex Muller👍👍👍👍

• Nazorg en garantie

Prima alles in goed overleg overeengekomen

• Nazorg en garantie

klant vriendelijk, deskundig, goede service, duidelijke afspraken

We hebben hele goede ervaringen met het laten repareren van onze klok. Tijdens de reparatie werden we op de hoogte gehouden van de vorderingen. Bij het ophalen van de klok, werden we na een paar weken gebeld of het allemaal goed ging en of er nog vragen waren. Alex Muller is een gedreven en betrouwbaar persoon, die veel kennis heeft in het repareren van klokken. Het laagdrempelig kunnen bellen en overleggen maakt het contact heel prettig. Zeker aan te bevelen!!

rustig en betrouwbaar

In 2018 heeft Alex een klok gerestaureerd. Resulteerde in een weer goed "lopende" klok die er bij aflevering weer als nieuw uitzag. Al met al....het resultaat overtrof mijn verwachtingen.

klantvriendelijk, vakkundig en meedenkend

Perfecte communicatie en deskundige reparatie tegen aantrekkelijke prijs. Weliswaar verscholen in een woonwijk maar alleszins de moeite waard om er speciaal naar toe te rijden ! Aanbevelenswaardig voor iedereen die gevoel heeft bij klokken.

Prettig en goed

Ik kwam bij Alex terecht in mijn zoektocht naar een nieuwe slingerveer. Na wat gemail stelde hij voor om even met elkaar te bellen. De slingerveer kwam al snel binnen en werd door mij geïnstalleerd. De klok bleef echter niet lopen... Telefonisch heeft Alex mij uitgelegd wat te doen en de klok loopt weer. Super! Erg handig dat hij ook in de avond bereikbaar is.

goede voorlichting/uitleg en uitvoering

afspraken stipt nakomen