Goede klokkenmaker

Bij deze klokkenmaker is uw klok in goede handen, mijn Engelse staande klok is volledig gerepareerd, hij loopt en slaat weer als vanouds.

Topkwaliteit.

Zijn vakmanschap verdient alle lof!

• Nazorg en garantie

Vakkundig en goede service.

Zeer tevreden met de service van deze vakkundige man! Wel een lange wachttijd.

Fantastisch

Een vakkundige en service gerichte klokkenmaker. Zoek niet langer want een betere vind je niet.

• Nazorg en garantie

Mijn lief klein klokje wat al wat ouder was, heeft een tweede leven gekregen dankzij Alex Muller Klokkenreparatie. Zo blij mee! We zijn weer bij de tijd en we hebben ook nog eens een paar jaar garantie. Goede service en je wordt altijd netjes behandeld en te woord gestaan. Top :-) !

Dik tevreden!

Goedendag. Het is even een flink bedrag maar dat was van tevoren aangegeven en we beseffen dat er veel arbeidsuren voor u inzitten. Over het resultaat zijn we dik tevreden: de klok loopt weer als een zonnetje en slaat OK. Voor het eerst kunnen we nu zien en weten we dat het binnenuurwerk van kóper is! Met hartelijke dank en vriendelijke groet, Teus en Lieneke de Leeuw

Super tevreden

Mijn pendule van mijn vader perfect gerestaureerd met respect .3 jaar garantie professionele manier. Met liefde voor het vak

Professionele klokkenreparatie

Mijn klok is op professionele wijze gerepareerd en daar heb ik nu veel plezier van. Contact was prettig en ik kreeg snel antwoord op vragen. Van te voren waren de kosten duidelijk zonder wijziging. Zeer tevreden klant.

Professionele ambachtsman

Wanneer u een specialist zoekt met hart voor zijn werk bent u bij deze man aan het juiste adres. Mijn oude klok is mooi gerestaureerd en functioneert weer prima. Een aanrader!

• Nazorg en garantie

Deskundig, helder, prettig en no nonsense

Twee antieke klokken lopen weer als vanouds. Goede uitleg over wat er moet worden gedaan, indicatie over kosten geeft Alex altijd vooraf, tussentijds overleg waar nodig. Uitstekende garantie voor zelfs 3 jaar. Alex is een echte professional! Zeer tevreden met zijn vakmanschap en service

• Nazorg en garantie

Alex Muller is een vakman die uitstekend werk aflevert

Mijn Warmink klokje liep veel te snel door interne slijtage. Alex Muller heeft een nieuw uurwerk gemonteerd van een Duitse leverancier die ook het oorspronkelijke uurwerk had geleverd. Hierbij ondervond hij tegenslag omdat een as van het nieuwe uurwerk te kort was. Door een combinatie van nieuw en oud te maken is dit vakkundig opgelost. De prijs die van tevoren was afgesproken is gehandhaafd en m.i. zeer redelijk. Toen ik door mijn eigen onhandigheid de klok in eerste instantie niet goed op gang kreeg heeft hij mij uitgelegd wat ik fout deed. Sindsdien loopt de klok weer als een zonnetje. Kortom een vakman die ik iedereen kan adviseren.

• Nazorg en garantie

Een uitstekend vakman met liefde voor zijn vak.

Alex Muller heeft vakmanschap en service zeer hoog in het vaandel staan. We kregen duidelijk uitgelegd wat er aan de klok moest gebeuren, hoelang de werkzaamheden zouden duren en wat het kostenplaatje was. Leuke bijkomstigheid was dat hij ons allerlei informatie kon geven over de klok.

Excellent

Last year Alex restored a 100 year old clock for me: although it is originally a cheap and mass-made model and never designed to be repaired it now runs as well as the day it was made. The price:service relationship was first class and unlike my experience with clockmakers elsewhere in the Randstad Alex took the clock in, fixed it and returned it exactly when he said he would. Highly recommended.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Een zeer vakbekwame klokkenmaker.

Ales Muller heeft een scherp oog voor wat er schort aan een klok. Hij komt en ziet en overwint, zo wil ik het samenvatten.Niets dan lof!

Prima behandeling en reparatie

Heel fijn gesprek voor de.reparatie van de klok

Fantastisch

Alex is iemand die goed op de hoogte is van het uurwerk. Hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven over het probleem. De klok is naar tevredenheid gerepareerd. Zowel het mail verkeer als persoonlijk is zeer correct.

Een vakman

Goede en heldere communicatie. Wat niet of slechts tegen hoge kosten te repareren is wordt duidelijk voor aanvang werkzaamheden besproken. het is een Klokkenreparateur van beroep, niet een hobbyist die iets leuks doet, nee, een vakman.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Tot nu toe de beste!

Spontaan via internet kwam ik op de website en heb toen een bericht gestuurd. Kort daarna kreeg ik al een reactie en na nog een vraag vanuit mijn kant werd ik keurig netjes gebeld. Op dezelfde zaterdagmiddag mijn klok opgestuurd. De maandag erna kreeg ik al een bericht dat hij klaar was. En nu 2 dagen erna tikt mijn klok weer als van ouds aan de muur. Dit heb ik vele jaren moeten missen. M.a.w. ik ben snel, netjes en vriendelijk geholpen. Ik kom hier zeker weer terug. Een zeer tevreden klant.

• Nazorg en garantie

Zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Recent 2 klokken ter reparatie aangeboden. Vooraf is goed doorgesproken wat de werkzaamheden zou inhouden en wat het zou kosten. Tevens werden alternatieven aangeboden. De reperaties zijn vakkundig uitgevoerd, afspraken over aflevering zijn stipt nagekomen. Ik ben zeer tevreden!

Klok perfect gerepareerd

Zaandes klok gerepareerd en schoon gemaakt. Perfect gedaan. Ook goed communicatie en klant vriendelijk.

Zeer goede vakman!

Door een gezamenlijke kennis ben ik terecht gekomen bij Alex. Al ettelijke keren had ik mijn horloges laten repareren bij hem. Altijd naar volle tevredenheid. Nu hadden mijn (heel oude) ouders een Friese staartklok die kapot was en heb ik Alex benaderd. Na contact hierover is hij bij mijn ouders langsgegaan en heeft de klok meegenomen ter reparatie. Ook toen hij deze had gerepareerd, heeft hij de klok weer teruggebracht en wat waren mijn ouders blij. Alex had ook nog het geduld opgebracht om naar het hele verhaal over de herkomst van de klok te luisteren. Naast dat ik hem een enorm goed vakman vind, is hij ook een mooi mens. Mijn vader is vijf weken later overleden. Ik blijf Alex eeuwig dankbaar.

• Nazorg en garantie

Eindelijk weer een kenner van antieke klokken gevonden.

Wij hebben twee antieke klokken bij Alex voor reparatie aangeboden. Die zijn zeer zorgvuldig gerepareerd. Beide klokken lopen als nooit tevoren. Hij bood zelfs de service om ze thuis te komen plaatsen. Gisteren hadden wij weer een probleem ook dat supersnel voor ons opgelost. De klok loopt weer fantastisch. Wij hoeven niet meer na te denken waar we onze klokken laten repareren of schoonmaken.

• Nazorg en garantie

Altijd goed en efficiënt geholpen!

Ouderwetse vakman die altijd voor je klaar staat. Erkend billijke prijzen. Aanrader!

Vakwerk

Bij de reparatie van een Friese Staartklok zijn we zeer vakkundig voorgelicht en geholpen door Alex Muller. Een 'ouderwetse' vakman met liefde voor zijn vak.