heel deskundig en plezierig

Alex heeft deze week bij ons aan huis een staande Engelse klok en een Franse comtoise klok gerepareerd. Hij wist onmiddellijk bij beide uurwerken wat er aan de hand was en heeft dat ook goed aan ons uit kunnen leggen.

Vakkundig

Onze Jungans klok door Alex gerepareerd. Het duurde even maar het resultaat mag er zijn. Na jaren van stilte loopt de klok weer perfect. Netjes, redelijke prijs, helemaal goed!

• Nazorg en garantie

Het eerste contact was direct fijn. De afspraak kon gelijk gemaakt worden om de klok te brengen. Eerst een prijsopgave gehad met de garantietermijn erbij vermeld. De klok laten repareren. Alles is naar volle tevredenheid verlopen. Zoek niet langer want hier bent u op het juiste adres om je klok te laten repareren.

Onze koekoeksklok prima gerepareerd

De koekoeksklok die wij aan onze ouders hebben cadeau gegeven is na het overlijden van de ouders weer in ons bezit gekomen alleen helaas kregen wij hem niet meer aan de praat, Via vrienden kregen wij het adres van de heer Muller Die heeft de klok nagekeken en aangeven dat hij die klok wel kon repareren. Ook de kosten kon hij bij benadering aangeven. De koekoeksklok loopt nu weer prima op tijd. Wij zijn heel tevreden over de service die de heer Muller ons heeft geven

• Nazorg en garantie

Een buitengewone goede vakman en tevens servicegericht

Ik ben buitengewoon tevreden over de deskundigheid van Alex, daar waar anderen geen oplossing vonden heeft Alex wel gerealiseerd

• Nazorg en garantie

Klokje naar volle tevredenheid gemaakt

Via een tante kwamen wij in het bezit van een Josefien klokje die bij mijn opa en oma uit Rotterdam kwam maar niet meer liep. Eerste onderhoudsbeurt of reparatie was in maart 1927. Op de sticker die in het sluitdekseltje zit staat Alex Muller uit Rotterdam 28/10/1985. Via Google kwamen we er achter dat Alex nog steeds actief is als klokkenmaker en inmiddels is het klokje naar volle tevredenheid gemaakt en heeft hij nu een mooi plekje. Bij het ophalen hebben we gelijk weer een klok afgegeven die ook al heel lang in de familie is en ook niet meer loopt.

• Nazorg en garantie

twee klokken laten maken beide goed een klok was extra moeilijk maar ik ben tevreden

Vakman aan huis

Al meerdere keren heeft Alex naar mijn koekoeksklok gekeken omdat deze zo nu en dan gekke dingen doet. Elke keer weer naar volle tevredenheid. De laatste keer zelfs aan huis. Echt een vakman die met zijn klanten mee denkt en die niet te beroerd is om net een stapje verder te gaan dan anderen.

Zeer positief.

Alex mulder heeft mijn staande klok uit 1837 met maanstand en datum zeer vakkundig gerepareerd en gereviseerd. Ik heb hem bij hem gebracht omdat zowel de maanstand en de datum niet meer mee liepen met het uurwerk. Daarbij bleek dat ook enkele hulzen van de raderen ingesleten waren. kortom hij heeft de hele klok gereviseerd en die loopt weer als een zonnetje. Hij heeft de klok zelf weer bij ons thuis geplaatst en afgesteld. enkele dagen later is hij nogmaals gekomen om hem fijn te stellen. Verder ben ik uiterst tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Er is een klein nadeel. Als je de klok bij hem brengt moet je er niet vanuit gaan dat je de enige bent die een uurwerk bij hem brengt. Dus je moet er niet vanuit gaan dat je het uurwerk de zelfde week weer gerepareerd kan ophalen. Je moet even wachten tot hij gerepareerd is. Maar dat wachten is de kwaliteit van de reparatie, de klantvriendelijkheid en de geleverde service meer dan waard.

Vakkundig

Meedenkend, vakkundig, vriendelijk

Goede klokkenmaker

Bij deze klokkenmaker is uw klok in goede handen, mijn Engelse staande klok is volledig gerepareerd, hij loopt en slaat weer als vanouds.

Topkwaliteit.

Zijn vakmanschap verdient alle lof!

• Nazorg en garantie

Vakkundig en goede service.

Zeer tevreden met de service van deze vakkundige man! Wel een lange wachttijd.

• Nazorg en garantie

Een vakkundige en service gerichte klokkenmaker. Zoek niet langer want een betere vind je niet.

• Nazorg en garantie

Mijn lief klein klokje wat al wat ouder was, heeft een tweede leven gekregen dankzij Alex Muller Klokkenreparatie. Zo blij mee! We zijn weer bij de tijd en we hebben ook nog eens een paar jaar garantie. Goede service en je wordt altijd netjes behandeld en te woord gestaan. Top :-) !

Dik tevreden!

Goedendag. Het is even een flink bedrag maar dat was van tevoren aangegeven en we beseffen dat er veel arbeidsuren voor u inzitten. Over het resultaat zijn we dik tevreden: de klok loopt weer als een zonnetje en slaat OK. Voor het eerst kunnen we nu zien en weten we dat het binnenuurwerk van kóper is! Met hartelijke dank en vriendelijke groet, Teus en Lieneke de Leeuw

Super tevreden

Mijn pendule van mijn vader perfect gerestaureerd met respect .3 jaar garantie professionele manier. Met liefde voor het vak

Professionele klokkenreparatie

Mijn klok is op professionele wijze gerepareerd en daar heb ik nu veel plezier van. Contact was prettig en ik kreeg snel antwoord op vragen. Van te voren waren de kosten duidelijk zonder wijziging. Zeer tevreden klant.

Professionele ambachtsman

Wanneer u een specialist zoekt met hart voor zijn werk bent u bij deze man aan het juiste adres. Mijn oude klok is mooi gerestaureerd en functioneert weer prima. Een aanrader!

• Nazorg en garantie

Deskundig, helder, prettig en no nonsense

Twee antieke klokken lopen weer als vanouds. Goede uitleg over wat er moet worden gedaan, indicatie over kosten geeft Alex altijd vooraf, tussentijds overleg waar nodig. Uitstekende garantie voor zelfs 3 jaar. Alex is een echte professional! Zeer tevreden met zijn vakmanschap en service

• Nazorg en garantie

Alex Muller is een vakman die uitstekend werk aflevert

Mijn Warmink klokje liep veel te snel door interne slijtage. Alex Muller heeft een nieuw uurwerk gemonteerd van een Duitse leverancier die ook het oorspronkelijke uurwerk had geleverd. Hierbij ondervond hij tegenslag omdat een as van het nieuwe uurwerk te kort was. Door een combinatie van nieuw en oud te maken is dit vakkundig opgelost. De prijs die van tevoren was afgesproken is gehandhaafd en m.i. zeer redelijk. Toen ik door mijn eigen onhandigheid de klok in eerste instantie niet goed op gang kreeg heeft hij mij uitgelegd wat ik fout deed. Sindsdien loopt de klok weer als een zonnetje. Kortom een vakman die ik iedereen kan adviseren.

• Nazorg en garantie

Een uitstekend vakman met liefde voor zijn vak.

Alex Muller heeft vakmanschap en service zeer hoog in het vaandel staan. We kregen duidelijk uitgelegd wat er aan de klok moest gebeuren, hoelang de werkzaamheden zouden duren en wat het kostenplaatje was. Leuke bijkomstigheid was dat hij ons allerlei informatie kon geven over de klok.

Excellent

Last year Alex restored a 100 year old clock for me: although it is originally a cheap and mass-made model and never designed to be repaired it now runs as well as the day it was made. The price:service relationship was first class and unlike my experience with clockmakers elsewhere in the Randstad Alex took the clock in, fixed it and returned it exactly when he said he would. Highly recommended.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Een zeer vakbekwame klokkenmaker.

Ales Muller heeft een scherp oog voor wat er schort aan een klok. Hij komt en ziet en overwint, zo wil ik het samenvatten.Niets dan lof!

Lijsterbeshof 1 3355CC Papendrecht