De heer Muller is een deskundig en eerlijke dienstverlener. Hij verstaat zijn vak en geeft goede uitleg over wat zijn dienstverlening behelst.

• Nazorg en garantie
Een uitgesproken vakman, met recht een meester uurwerkmaker

Twee jaar geleden heeft Alex Muller het uurwerk en de wijzerplaat van mijn Amsterdams staand horloge uit het begin van de achttiende eeuw fantastisch gerestaureerd. De klok loopt sindsdien bijna op de seconde gelijk en de uitstraling van de opnieuw verzilverde wijzerplaat is bijna koninklijk. Zo'n zelfde restauratie paste hij ruim een jaar later toe bij een Zaanlander uit 1735. Ook dat uurwerk kwam in een geweldige staat terug uit het restauratie-atelier van Alex Muller en is een pronkstuk aan de muur. Indrukwekkend werk van een nog echte rijksuurwerkmaker

• Nazorg en garantie
Deskundige vakman waar je als klant keurig wordt geholpen, zonder poespas.

Ter reparatie gebracht: een niet meer lopende pendule van ong. 1920. Alex bekeek hem direct en kon zo al enkele mankementen benoemen. Hij heeft vooraf prijsschatting gegeven en de reparatie uitgevoerd. Daarna heeft hij de klok nog 2 weken bij hem laten lopen om er zeker van te zijn dat hij weer 100% zou zijn. De pendule staat inmiddels weer op z'n plek en loopt weer als een zonnetje!

Duidelijk en goede afspraken

Goed bereikbaar,met eigen vervoer en gratis parkeren. Duidelijke prijs afspraak en levertijd. Over service en nazorg kan ik nog niet oordelen omdat de klok pas 24 uur bij mij terug is,hij loopt in ieder geval wel goed.

Een fantastische vakman

Ten eerste een zeer goede vakman. Ik heb reeds meerdere klokken in reparatie gehad, waarvan één door andere klokkenmakers opgegeven was. Deze is geweldig hersteld en loopt weer als vanouds. Ook een oud zakhorloge van mijn opa loopt weer geweldig. Ik wil het eind wel rijden voor een goede vakman.

• Nazorg en garantie
Onze klok is mooi gerestaureerd en doet het weer uitstekend!

Bij Alex Muller is de klok in goede handen, deskundige en professionele benadering.

Over Alex Muller Klokkenreparatie