Deskundig advies en goede uitvoering

Na het plaatsen van driepunt sluitingen bij twee personen in onze familie in 2018 doen we, gezien de goede ervaringen, nu in 2020 voor de derde keer weer een beroep op Patrick

Snelle service, fatsoenlijke uitvoering van de opdracht

Uitstekend en vakkundig

Vandaag mijn slot vervangen dat niet standaard is. En achteraf bleek de oplossing nog goedkoper dan in de offerte was aangegeven. Patrick heel erg bedankt!!!👍👍👍👍

Snelle service

Na 'n afgebroken sleutel met de handen in het haar.... Patrick gebeld en in no time stonden we weer binnen..... FANTASTISCH

Deskundig en klantgericht

Professional die je een veilig gevoel geeft door zijn deskundigheid en kennis. Klantgericht en geeft prima adviezen. Heeft mij snel geholpen en uitstekend werk afgeleverd. Kan ik iedereen aanraden!

Goede service en sympathieke en kundige man.

Nadat ik me twee weken terug had buitengesloten en een 24 uurs dienst had gebeld was ik binnen een half uur 654 euro armer. Ze zouden nog terug komen om een cylinder te komen vervangen. Echter niet meer gezien of gehoord. Ik heb Patrick gebeld. Wat een wereld van verschil. Alles hersteld en vervangen. Wat een sympathieke en kundige man. Dank je wel!

Goed advies en snelle service, erg tevreden!

Sloten zijn netjes geplaatst en functioneren naar behoren

Geweldige service, uitstekend werk en bijzonder vriendelijk!

top!

Snelle service, perfect geregeld!

Snelle service en netjes werk geleverd! Zeer tevreden!

Vakkundig, snel en tegen een redelijk tarief

Onze toegangsdeur wilde door een defect niet meer van het slot af. Van der Aalst was snel bij ons en heeft het probleem vakkundig en voor een redelijk tarief opgelost.

De werkzaamheden zijn punctueel en zorgvuldig verricht

Vakwerk!

Het geleverde werk is top.

Patrick heeft vakwerk afgeleverd. Alles past en sluit goed. Het ziet er ook netjes uit allemaal.

Werkt netjes, vakundig en laat alles opgeruimd achter.

Maakt duidelijke afspraken en komt ze na.

Professioneel, een echte vakman, zeer vriendelijk en alles volgens afspraak.

Dhr. van der Aalst heeft op een ochtend 2 nieuwe 3-puntsloten in bestaande buitendeuren gemaakt. Was een klusje waar precisie en vakmanschap aan te pas komt, zeker bij een dubbele achterdeur. Alles zit er netjes in en sluit perfect. Wij zijn er heel blij mee ! Het geeft een veilig gevoel.

Prima werk met prima uitleg en flexibel

Van te voren een keurige offerte gehad en prima uitgevoerd. Zelfs flexibel toen bleek dat de cilinder van de deur slecht waren. Deze heeft hij meteen besteld en zijn rechtstreeks afgestuurd naar mijn adres. Deze zelf geplaatst nadat deze 3 dagen later binnen kwam.

Over Van der Aalst Slotenexpert

Van der Aalst Slotenexpert en timmerwerk is specialist in Hang en Sluitwerk / Inbraakpreventie / Ramen en Deuren.